Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Zar ne postoji mogućnost vraćanja uređaja uz raskid UO u ovom slučaju, kad su oni ti koji faktički uzrokuju "povredu" Ugovora?

Ja se sećam pre da se pisalo da po Zakonu o obligacionim odnosima (valjda) pretplatnik bi u ovakim situacijama uz raskid UO mogao da vrati uređaj, ispravan, a da operater njemu vrati sve uplaćene rate do tog momenta?
 
Zar ne postoji mogućnost vraćanja uređaja uz raskid UO u ovom slučaju, kad su oni ti koji faktički uzrokuju "povredu" Ugovora?

Ja se sećam pre da se pisalo da po Zakonu o obligacionim odnosima (valjda) pretplatnik bi u ovakim situacijama uz raskid UO mogao da vrati uređaj, ispravan, a da operater njemu vrati sve uplaćene rate do tog momenta?
Ti sigurno radis u A1.
 
O ovome ima diskusija u Yettle temi. Čovek je u Yettelu vratio uredjaj i čeka povrat novca.
Da li to isto funkcioniše i u A1? Da li si to radio već?
 
  • Like
Reagovanja: uji
I ja sam to pročitao u Yettel temi,nisam vraćao telefon kada sam raskidao UO kod Yettela jer me Motorola Edge 40 Neo izašla 21600din....
 
Valjda će se naći neko da odgovori i za A1 ko je to već radio. Najvažnije je da je tako nesto predvidjeno Zakonom…. Ako je to dobra volja operatera, to je sasvim nesto drugo…
Bar mi u A1 imamo vremena do kraja marta da vidimo sve opcije šta i kako 😁
 
Svako u A1 mrezi treba razmisliti o raskidu ugovora, ovo vazi posebno za one koji su uzeli uredjaje od skoro. Dobiće uredjaje po niskim cenama koji ostaju u njihovom vlasnistvu.

Moj primer obnovio ugovor neo neo i uzeo Xiaomi 13 pro 5g i platio uredjaj 10.800rsd i raskinuo ugovor. Prelazim u Yetel 2099rsd Data paket. Da sam ostao placao bih 4500rsd neo neo i uredjaj.
 
Svako u A1 mrezi treba razmisliti o raskidu ugovora, ovo vazi posebno za one koji su uzeli uredjaje od skoro. Dobiće uredjaje po niskim cenama koji ostaju u njihovom vlasnistvu.

Moj primer obnovio ugovor neo neo i uzeo Xiaomi 13 pro 5g i platio uredjaj 10.800rsd i raskinuo ugovor. Prelazim u Yetel 2099rsd Data paket. Da sam ostao placao bih 4500rsd neo neo i uredjaj.
Jesi sve zavrsio sa A1? Prebacili te na prepaid? Stigao ti zavrsni racun sa sve ratama za uredjaj i sve si uplatio i to je to?
 
Evo našao sam gde sam to beše video... Članak Efektive iz 2021. godine


  • Potrošači koji su uz ugovor, preuzeli i neki od uređaja na otplatu na rate (mobilni telefon, tablet, oprema), prema Zakonu o obligacionim odnosima, član 132 i član 549, imaju dve opcije:
Prva je definisana navedenom odredbom i predviđa da svaka ugovorna strana treba da vrati onoj drugoj, onoj što je od nje primila. To znači da potrošač vraća uređaj, a Telenor njemu vraća sve dotadašnje uplate po osnovu otplate uređaja.

Druga opcija je da potrošač u celosti otplati uređaj, po ceni koja je predviđena ugovorom, umanjeno za ono što je plaćeno do trenutka raskida.


Jedino me zanima praksa... Ja imam A53 kojem otplaćujem ratu 1.370 dinara, ostalo još 10 meseci, dakle ja bih njima morao da isplatim u cugu 13.700 za raskid UO... A po ovome, oni bi meni za vraćen A53 trebalo da vrate 19.180 dinara

Da se razumemo, telefon koristim, i nije baš da bih bio skroz na dobitku jer bih morao u tom slučaju svejedno da dodam još barem 20k da kupim korektan nov. 😄 Ali možda bih i razmislio kad bi znao da je ovo u praksi skroz pokriveno.

No, meni lično bi najviše odgovaralo da ja raskidom UO se oslobađam pretplatničke obaveze jer na nju se povećanje cene odnosi, a da ratu za telefon nastavim da isplaćujem regularno do kraja... Mislim da bi to bila najkorektnija opcija za korisnike.

Ovako, ja njima ako moram u celosti da isplatim sve rate, ja sam onda praktično uslovljen tj. prinuđen da njima dam sve preostale rate odjednom kako bih js time ostvario pravo na raskid UO... To već nije fer.
 
Zar ne postoji mogućnost vraćanja uređaja uz raskid UO u ovom slučaju, kad su oni ti koji faktički uzrokuju "povredu" Ugovora?

Ja se sećam pre da se pisalo da po Zakonu o obligacionim odnosima (valjda) pretplatnik bi u ovakim situacijama uz raskid UO mogao da vrati uređaj, ispravan, a da operater njemu vrati sve uplaćene rate do tog momenta?
Pošto si izbrisao onu poruku gde kažeš da nije fer što ne možeš da platiš uređaj na rate a raskinuo si UO mislim da si sasvim u pravu i da bi trebalo da ti poklone uređaj a rate koji si isplatio vrate sa kamatom...
 
Ja nisam ni pisao da sam raskinuo UO, lol. Zato se i raspitujem .

I mislim da si omašio poentu skroz.

Rekao sam da bi za korisnike (nas) koji imamo UO uz uređaj najkorektnije bilo da možemo da raskinemo UO tako da se oslobodimo plaćanja pretplate a da telefon isplaćujemo na rate po utvrđenoj dinamici...

Ja ne znam šta je tu diskutabilno?

Kakvo poklanjanje uređaja, ko to očekuje... Ja samo želim da imam ista prava kao i korisnici Ugovora bez uređaja, želim da ne budem prinuđen da moram da keširam sva preostala zaduženja za telefon kao preduslov za oslobođenje od UO...

Da li to bila opcija da ja njima vratim telefon a oni meni prethodne uplaćene rate, ili da jednostavno nastavim isplatu telefona bez pretplate, da bude moj izbor.

Gde je tu poklonjen telefon onda?
 
Ne možeš da imaš ista prava i obaveze kao korisnik na UO koji nije kupio telefon.Zbog čega ona postoji ta opcija UO bez kupovine telefona?
I nisi ti prvi ni poslednji koji je došao na Benč i odmah krenuo đonom...Veuj mi ovde sam 20 godina...
 
Meni A1 rekao sada da moze raskid ugovora ali ne i vracanje uredjaja...
 
Meni A1 rekao sada da moze raskid ugovora ali ne i vracanje uredjaja...
Pa dobro, oni kažu….probaju…. Moraš im dati neki argument, pozvati se na nesto, na Zakon,da vide na ne lupas u prazno.
Vidiš da se operateri sa svakim korisnikom pogadjaju posebno kao na pijaci.
Nije normalno da u dva slučaja kada je telefon uključen u UO bude isto.
1. Kada korisnik sam hoće iz svojih razloga da raskine ugovor gde problem nije napravio operater, logično je da će platiti penale, ceo uredjaj itd…
2. Kada operater prekrši UO i do dovede do raskida, ne mogu oni diktirati pravila oko isplate telefona. Zakon je jasan. Jedan od Zakona je zakon o obligacionim odnosima.
Oni su prouzrokovali štetu i oni moraju snositi neke troškove.
Ne može jedan operater da dozvoli vracanje telefona, a drugi ne, ako je po Zakonu.
 
Oni i logika nikada nisu isli zajedno!

3 meseca siluju aktivaciju "samo za tebe" i uspeli su, ali je preduslov da se vidi, da se aktivira "obrada licnih podataka" koju kroz aplikaciju ne mogu da ukljucim... Eto to je neko smislio... Imas, a u stvari nemas...

Govorim od kada su izasli Neo Joy, Surf, Travel paketi da su teska navlakusa i prevara ali ih ljudi i dalje uzimaju! A pogotovo novi paket sa Netlixom! Pa oni ne mogu ni jednu "dodatnu" uslugu da ponude na 24 meseca po normalnim uslovima, samo mrvice!!! Imati netflix bez 4k je smesno, onda bolje p2p...
paketi su skuplji 400 dinara, a netflix nude do kraja godine. nije nuzno imati 4k dovolIn je i najobicniji paket od 4.99 evra da ukljuce u ponudu sa mobilnim paketima, i ponude na 2 godine kad vec podigli cene paketa. Ko hoce 4K mogao bi da doplati razliku u ceni, sto sada i nude ali smao do kraja godine.
Uz net pakete je logicnije da nude i 4k.
Verujem da ce sa optikom nuditi tako nesto.
Relano, sto bi bilo ko placao netflix preko A1 kad direktno moze da se pretplati kad god hoce. Narocito sto A1 ima retardirane obracunske periode.
 
I pored ovog poskupljenja, pretpostavljam da nema jeftinija opcija sa sličnim sadržajem kao neo surf tj. 10-20GB i oko 300-400min/sms za 850din? Go data kod yettela je 1050din sa 50%, a kod mtsa ne nalazim sličnu tarifu. Globaltel i pripejd bih preskočio.
 
Jel ovi što nude pakete zovu sa 060-1238? Neću da se javljam pošto mi je bata u poslovnici rekao da nema ponude popusta jer automatski ide raskid ugovora i prebacivanje na pripejd.. Važi onda.... Sledeći put nek ih nauče drugačije.
 
Pa tako i meni u Yetelu rekose u poslovnici. Nikakav popust nisu nudili a kada sam zatim podneo zahtev za A1 prepaid, eto ih za par sati zovu iz Yetela i nude 50%. Svi oni rade po istom principu i sreca nasa da postoji forum i da smo koliko toliko obavesteni. Ustedimo bar neki din.
 
Jel ovi što nude pakete zovu sa 060-1238? Neću da se javljam pošto mi je bata u poslovnici rekao da nema ponude popusta jer automatski ide raskid ugovora i prebacivanje na pripejd.. Važi onda.... Sledeći put nek ih nauče drugačije.
Baš ćeš ih uplašiti, evo odmah će mu dati otkaz zbog toga što ti je rekao.
Bolje probaj da izboksuješ ako ti nešto odgovara pošto je sve postala pijaca nego što ćeš da se duriš, ako te uopšte budu i pozvali.
 

Obaveštenje o uslovima korišćenja A1 Xplore Music by Deezer usluge uz postpaid tarifne pakete A1 Srbija doo Beograd​



01.03.2024.


Počev od 01.03.2024. tarifni dodaci A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family neće više biti deo A1 ponude i stoga neće više biti dostupni za aktivaciju korisnicima usluga A1 Srbija doo Beograd.

Za korisnike koji su aktivirali postpaid tarifne pakete u koje je uključen A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifni dodatak do 29.02.2024., korišćenje tarifnog dodatka u okviru postpaid tarifnog paketa dostupno je 12 ili 24 meseca, od trenutka aktivacije A1 Xplore Music by Deezer Premium dodatka u skladu sa pretplatničkim ugovorom, a najduže do 28.2.2026.

Za sve nove korisnike koji od 01.03.2024. aktiviraju postpaid tarifne pakete Neo 24 Joy, Neo Neo, Neo Platinum i Neo Biz Platinum u koje je uključen A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifni dodatak 12 ili 24 meseca u skladu sa pretplatničkm ugovorom, skraćuje se mogući period za aktivaciju A1 Xplore Music by Deezer Premium tarifnog dodatka kroz Moj A1 aplikaciju i web selfcare, sa 3 meseca na 1 mesec računajući od dana aktivacije tarifnog paketa Neo 24 Joy, Neo Neo, Neo Platinum i Neo Biz Platinum.

Obaveštenje o povlačenju A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family višekratnih tarifnih dodataka iz ponude A1 Srbija doo Beograd​



28.02.2024.


Počev od 01.03.2024. višekratni tarifni dodaci A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family neće više biti deo A1 ponude i stoga neće više biti dostupni za aktivaciju privatnim i poslovnim korisnicima usluga A1 Srbija doo Beograd.

Svim postojećim korisnicima A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family višekratnih tarifnih dodataka, odnosno korisnicima koji zaključno sa 29.02.2024. aktiviraju neki od ovih tarifnih dodataka (uključujući i korisnike koji koriste navedene tarifne dodatke bez naplate pretplate tokom promo perioda od 30, odnosno 90 dana nakon prve aktivacije dodatka) biće omogućeno dalje korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium i A1 Xplore Music by Deezer Family usluge sve dok ne otkažu dodatak, a najkasnije još 24 meseca računajući od 29.02.2024, tj. najkasnije do 28.02.2026, kada će definitivno biti prekinuto pružanje Deezer usluge svim korisnicima A1 Srbija doo Beograd. Ukoliko korisnik otkaže korišćenje A1 Xplore Music by Deezer Premium ili A1 Xplore Music by Deezer Family dodatka pre 28.02.2026, ponovna aktivacija dodataka neće biti moguća.
 
Baš ćeš ih uplašiti, evo odmah će mu dati otkaz zbog toga što ti je rekao.
Bolje probaj da izboksuješ ako ti nešto odgovara pošto je sve postala pijaca nego što ćeš da se duriš, ako te uopšte budu i pozvali.
Nisam ja ta koja njih plaši nego oni mene. Odmah su s vrata zinuli kako neću dobiti bolju ponudu ako sad raskinem ugovor. Svesno dovode ljude u zabludu što bi opet trebalo da bude kažnjivo po zakonu. Što se mene tiče ne treba mi ugovor uopšte ni kod jednog operatera. Samo Musk još da nam pusti internet i bog.
 
Nisam ja ta koja njih plaši nego oni mene. Odmah su s vrata zinuli kako neću dobiti bolju ponudu ako sad raskinem ugovor. Svesno dovode ljude u zabludu što bi opet trebalo da bude kažnjivo po zakonu. Što se mene tiče ne treba mi ugovor uopšte ni kod jednog operatera. Samo Musk još da nam pusti internet i bog.
Ma opusteno. Sacekaj raskid ugovora i onda lepo stavi sve na papir i tad mozes da zovnes i pitas za neku ponudu sa benefitom ali licno osecam da ce ih biti sve manje i sve teze dobiti. Ili migracija u drugu mrezu itd.
 
Na osnovu Vaseg zahteva zakazali smo raskid za Vas broj za kraj tekuceg obracunskog perioda. Nakon toga, kreira se finalni racun koji ce sadrzati preostalo zaduzenje bez placanja predvidjene naknade usled prevremenog raskida. Ako imate rate za uredjaj ili dodatnu opremu one ce biti naplacene na finalnom racunu. Broj mozete da koristite kao prepaid, ako u roku od 30 dana od dana raskida uplatite minimum 200 RSD kredita. Vas A1
# Ovaj sms su mi poslali juce. I u aplikaciji pise da mi ugovorna obaveza istice 06.03. Neka moja matematika je da ce mi od 06-g do 25-og biti veca cena paketa bez obaveze a 26.03. sam na prepaidu. Nemam rata za telefon.
 
Jel ima neko problem da mu ne radi mobilni internet? Pozivi i SMS rade normalno, ali neta nema
 
Na osnovu Vaseg zahteva zakazali smo raskid za Vas broj za kraj tekuceg obracunskog perioda. Nakon toga, kreira se finalni racun koji ce sadrzati preostalo zaduzenje bez placanja predvidjene naknade usled prevremenog raskida. Ako imate rate za uredjaj ili dodatnu opremu one ce biti naplacene na finalnom racunu. Broj mozete da koristite kao prepaid, ako u roku od 30 dana od dana raskida uplatite minimum 200 RSD kredita. Vas A1
# Ovaj sms su mi poslali juce. I u aplikaciji pise da mi ugovorna obaveza istice 06.03. Neka moja matematika je da ce mi od 06-g do 25-og biti veca cena paketa bez obaveze a 26.03. sam na prepaidu. Nemam rata za telefon.
Hmm i meni jutros identicna poruka i u aplikaciji pise da je UO do 07.03. Kad sam podnosio rekose do 17.03. kad mi je presek stanja i onda na prepaid. Ne znam na osnovu cega nas drze jos pod istim paketom + moguce uvecanom cenom ako nam je UO raskinuta? Kakve veze ima kad nam je bio presek stanja? 🙄 Javi ako budes opet sklapao neku UO u A1 kako si prosao i kad su aktivirali?
 
Nazad
Vrh Dno