Da li neko koristi "fiksni" telefon u A1 mreži? Ja sam izvršio prenos fiksnog broja iz MTS u A1 i to je obavljeno za 4-5 dana bez problema. Dobio sam SIM karticu i veliki mobilni 2G telefon (liči na bežični, a može se puniti i pomoću microUSB kabla i pomoću priloženog stalka koji podseća na bazu bežičnog telefona). Model uređaja je Kaer A1210K. Inače, funkcioniše sasvim ok, očekivano je isključena opcija SMS poruka u meniju uređaja. Ali, nešto im ne funkcioniše na Moj A1 portalu. Pošto posedujem postpaid broj u A1, tražio sam od podrške da na moj profil ubace i fiksni broj. Rekli su da nema problema. Međutim, nakon te "intervencije", ne mogu se više ulogovati pomoću email adrese. Isto važi i za app i za portal. Podrška uporno ponavlja priču da je potrebno sačekati 24 sata, ali i nakon tog perioda se isto dešava. Na kraju su rekli da je potrebno da mi obrišu nalog i da ja otvorim nov, sa drugom email adresom, gde ću vezati moj mobilni broj, a fiksni će mi oni povezati (pošto je nemoguće primiti verifikacioni kod za njega). Posle kreiranja novog naloga sam ih pozvao i priključili su fiksni. Napominjem da je portal pre toga prikazivao podatke o mobilnom broju, a nakon priključivanja fiksnog se ponovo vratio isti problem. Otvaranjem Network taba dobijam grešku, kada Portal pokušava da pozove endpoint
https://a1.rs/webscapi/v1/profile?include=customer,subscriptions:
{"jsonapi":{"version":"1.0"},"errors":[{"status":"500","code":"500","title":"Error result returned by VipMobileCRMChannels\/subscriberGetOnlineBill","detail":"Exception of type: App\\BSS\\Infrastructure\\Client\\Implementation\\Http\\Exception\\BssHttpException"}],"meta":{"requestId":"1e49e8dd-374b-4ffe-b894-3c071bc109c8"}}
Očigledno da je sve vreme problem sa njihove strane, s tim što oni to ne mogu da reše. Uporno traže od mene da izbrišem keš na aplikaciji, a očigledno je problem u njihovom endpointu. Takođe, logovanje pomoću mobilnog broja (ne email adrese) radi normalno, i tu mogu kao i ranije da vidim podatke o postpaid broju.