Šta je novo?

[A1] Postpaid paketi i promocije

Jedino tako može. Iz svog primera znam. Tako se meni desilo u januaru ove godine. Da čekam istek UO ili da platim penale. Ako je neko uspeo drugačije, svaka čast, ali meni nisu dali.
Razlika se placa samo u slucaju prevremenog raskida sto ovde nije slucaj. Korisniku istice UO 5.8. i vec sad moze da trazi prebacivanje broja kod drugog operatera, jedino sto ce platiti je racun za ovaj mesec, i racun za period od 1.8-5.8. jer je korisniku presek stanja 31.7. Ako ne najavi tj podnese zahtev za raskid ugovora pre preseka naplatice mu za 8.2021 celu pretplatu kao da je ceo 8.2021 proveo u mrezi, tako je kod A1. Znaci raskid ili zahvtev za prenos malo pre preseka. Niko mu nece naplatiti penale.
 
Pokusavam da pronadjem listing za moju potrosnju za prosli mesec.Sve me vrti u krug,i nikako da ga nadjem.A znam da je pre bilo.Trazim na njihovom sajtu.Jel mi moze neko reci gde su ga zaturili?
 
Da li su "Poklon dodaci" u A1 aplikaciji besplatni?

Naravno! Ali ih ne mozes sve aktivirati u jednom obracunskom mesecu.

Kod njih nista nije besplatno ako trazis preveremeni raskid ugovora, pa ni poklon.
Uz online ugovor su davali 1gb neta.
Ja imam paket 100 gb i za prevremeni raskid mi traze 150 din po mesecu za taj 1 gb koji su dali na poklon, bez da sam ga trazio...

Razlika se placa samo u slucaju prevremenog raskida sto ovde nije slucaj. Korisniku istice UO 5.8. i vec sad moze da trazi prebacivanje broja kod drugog operatera, jedino sto ce platiti je racun za ovaj mesec, i racun za period od 1.8-5.8. jer je korisniku presek stanja 31.7. Ako ne najavi tj podnese zahtev za raskid ugovora pre preseka naplatice mu za 8.2021 celu pretplatu kao da je ceo 8.2021 proveo u mrezi, tako je kod A1. Znaci raskid ili zahvtev za prenos malo pre preseka. Niko mu nece naplatiti penale.

U teoriji je tako. U praksi nije, jer razvlace, odugovlace, lazu, mazu i insistiraju da je zapocet obracunski period... Pa se ti zali i cekaj jos xy dana da dobijes glup genericki odgovor, pa dok isteras na cistac...
 
Da li imam neku obavezu prema A1 jer sam potpisao neki predugov oko prebacivanja broja.Rekli su da ce me zvati iz mts-a da mi ponude bolje uslove i ako ih odbijem onda prelazim u A1.Hteo sam da predjem na mocnu tarifu ali mi iz Mts-a nude 50gb svakog meseca za 1400 sto mi je o.k. da ostanem u mrezi njihovoj.
 
Da li imam neku obavezu prema A1 jer sam potpisao neki predugov oko prebacivanja broja.Rekli su da ce me zvati iz mts-a da mi ponude bolje uslove i ako ih odbijem onda prelazim u A1.Hteo sam da predjem na mocnu tarifu ali mi iz Mts-a nude 50gb svakog meseca za 1400 sto mi je o.k. da ostanem u mrezi njihovoj.
Nemas. Prihvati ponudu mts ako ti odgovara i mts ce ostalo zavrsiti, obavestiti A1 da je prenos otkazan.
 
Razlika se placa samo u slucaju prevremenog raskida sto ovde nije slucaj. Korisniku istice UO 5.8. i vec sad moze da trazi prebacivanje broja kod drugog operatera, jedino sto ce platiti je racun za ovaj mesec, i racun za period od 1.8-5.8. jer je korisniku presek stanja 31.7. Ako ne najavi tj podnese zahtev za raskid ugovora pre preseka naplatice mu za 8.2021 celu pretplatu kao da je ceo 8.2021 proveo u mrezi, tako je kod A1. Znaci raskid ili zahvtev za prenos malo pre preseka. Niko mu nece naplatiti penale.

Nemas. Prihvati ponudu mts ako ti odgovara i mts ce ostalo zavrsiti, obavestiti A1 da je prenos otkazan.
E hvala puno.Tako cu i uraditi.
 
  • Like
Reagovanja: Him
Znam da je skoro pa nemoguce ali postoji li neki nacin raskinuti ugovor zbog lose usluge i koji? Ono sa raskidom ranije je bio moj cisti inat ovo sada je katastrofa. Ispada mi broj iz mreze, prebacuje mi signal na 2G, vecinu vremena od juce je na 2G, internet naravno neupotrebljiv, ucinio sam sve, resetovao postavke mreze, resetovao telefon, menjao kartice, i jednostavno je A1 u pitanju. Ne koristim puno broj, polako se prebacujem na drugi u Telenoru, ali kad god mi zatreba ne funkcionise nesto kako treba. Nzm sta su ucinili ali od rebrendiranja na A1 ja imam probleme sa njima koje dok su bili Vip nikada imao nisam. Znam da je sve isto i da je u pitanju samo rebrending ali je tako. Ima li neko resenja kome se obratiti i raskinuti ugovor zbog neupotrebljivosti broja? Bez da placam jer ne zasluzuju.
Znam da je skoro pa nemoguce ali postoji li neki nacin raskinuti ugovor zbog lose usluge i koji? Ono sa raskidom ranije je bio moj cisti inat ovo sada je katastrofa. Ispada mi broj iz mreze, prebacuje mi signal na 2G, vecinu vremena od juce je na 2G, internet naravno neupotrebljiv, ucinio sam sve, resetovao postavke mreze, resetovao telefon, menjao kartice, i jednostavno je A1 u pitanju. Ne koristim puno broj, polako se prebacujem na drugi u Telenoru, ali kad god mi zatreba ne funkcionise nesto kako treba. Nzm sta su ucinili ali od rebrendiranja na A1 ja imam probleme sa njima koje dok su bili Vip nikada imao nisam. Znam da je sve isto i da je u pitanju samo rebrending ali je tako. Ima li neko resenja kome se obratiti i raskinuti ugovor zbog neupotrebljivosti broja? Bez da placam jer ne zasluzuju.
 
Prilikom slanja sms broj ispada iz mreze. Jedan sms jedno ispadanje iz mreze, odnos 1/1. Svaki drugi poziv sam nedostupan ili pak nema uspostave niti obavestenja. Odlazni pozivi funkcionisu ok. Bravo A1, sve pohvale.
 
Sad su uključili free sms u intarifu a meni i dalje naplaćuju. Da li je moguće da moram da potpisujem novi ugovor?
 
Na tim ugovorima bez UO kao što su intarifa i Zmaj kod MTS-a se kampanja ne menja za korisnika kada se menja za nove korisnike, pa bi - bez obzira na UO - morao da pređeš na prepaid pa opet da zasnuješ novi ugovor bez UO, da bi dobio aktuelnu promociju. Mislim da oni (A1 konkretno) sistemski ne mogu da rade promenu paketa u isti sa novom kampanjom, jer pripada istoj "klasi" paketa a druga je samo revizija, već moraju da rade prelazak na prepaid pa onda novo ugovaranje paketa. Kod Telekoma je davno moglo, ali mislim da sada ni kod njih ne može da se menja kampanja ako se ne radi nova UO24.
 
Čekaj malo, kako npr. je brzina adsl mogla automatski da se povećava svim korisnicima bez potpisivanja novog ugovora a ovo ne može? Nema logike, nije ovo promocija već je to sadržaj tarife za koju imam ugovor, "Intarifa". Videću da svratim do poslovnice da probaju da mi objasne :)
 
Čekaj malo, kako npr. je brzina adsl mogla automatski da se povećava svim korisnicima bez potpisivanja novog ugovora a ovo ne može?
Kada se određeni paket ukine može da dođe do promene uslova za sve korisnike ili samo da se ukine iz ponude.
Za mobilne pakete nikada nisu "nasilno" menjali sadržaj korisnicima, eventualno nekih 5-10 godina nakon što ukinu tarifu iz ponude, pa korisnika presele na novu tarifu. Pričam za Telekom.
Za xDSL jesu podizali brzine, ali kod fiksnog pristupa je to na neki način očekivano - i to su radili i korisnicima sa UO. Isto tako SBB menja brzine korisnicima, čak i podiže cene, dodaje i ukida kanale, dodaje i ukida dodatke i posebne ponude, i to u toku trajanja UO.

Ali to ne važi za mobilnu generalno. Naravno, ima izuzetaka, npr. šta je Vip radio 2013. godine, i Telenor sa Kućni internet paketima kojima je ukinuo neograničen internet po smanjenoj brzini - i za postojeće korisnike.

A1 i ranije Vip su isto držali tarife godinama, i tek skoro su ukinuli tarife iz 2009/2010/2011/2012. godine, a korisnike prebacili na najsličnije tarife koje - i ako nisu u aktuelnoj ponudi - ipak postoje u sistemu.
 
Sve je to lepo, ali ovaj paket nije ukinut. Piše na računu:
1626682902101.png
Nema veze, javiću kad mi odgovore.
 
@vamosalaplaya Pokušaću ponovo da pojasnim: Naziv paketa je zapravo naziv "porodice" paketa ili "klase" paketa, a konkretan paket ("revizija") ima svoj ID i pripada toj porodici, nema naziv, ne vidi se, ali se po ID-ju revizije paketa određuje cena i dodeljuje sadržaj samog paketa. Kada se sklopi ugovor, on se vezuje za neki ID, a svaka dalja izmena tog paketa, tj. "klase" paketa, kreira novu reviziju koja važi za nove ugovore. Stari ugovori zadržavaju svoj ID, osim ukoliko se ne trigger-uje ažuriranje tj. migracija na novi paket, što je opcioni korak prilikom definisanja revizije.
 
@MilanKragujevic Jasno je meni kako radi, nisi morao da se trudiš, samo mi nije jasno zašto i sa kojim opravdanjem prema meni kao korisniku.
 
Ne treba da zove, dovoljno je da posalje poruku na FB
 
Čekaj malo, kako npr. je brzina adsl mogla automatski da se povećava svim korisnicima bez potpisivanja novog ugovora a ovo ne može? Nema logike, nije ovo promocija već je to sadržaj tarife za koju imam ugovor, "Intarifa". Videću da svratim do poslovnice da probaju da mi objasne :)
Ako bi tako krenuli da se ponasaju, kako ti mislis da bi trebalo, onda katance na poslovanje odmah da stave. Katanci kod kineza jeftini.Treba im profit krace receno. Ne njima samo, svima. Ni jedan operator ti nece izmeniti postojece uslove na bolje u toku trajanja UO, osim nesto ispod ruke ako dogovoris ili se obavezes na jos 24 mes min. I to je u redu. Mi bi sve, i vise sadrzaja i ako moze za manje novca.
Čekaj malo, kako npr. je brzina adsl mogla automatski da se povećava svim korisnicima bez potpisivanja novog ugovora a ovo ne može? Nema logike, nije ovo promocija već je to sadržaj tarife za koju imam ugovor, "Intarifa". Videću da svratim do poslovnice da probaju da mi objasne :)
Ako bi tako krenuli da se ponasaju, kako ti mislis da bi trebalo, onda katance na poslovanje odmah da stave. Katanci kod kineza jeftini.Treba im profit krace receno. Ne njima samo, svima. Ni jedan operator ti nece izmeniti postojece uslove na bolje u toku trajanja UO, osim nesto ispod ruke ako dogovoris ili se obavezes na jos 24 mes min. I to je u redu. Mi bi sve, i vise sadrzaja i ako moze za manje novca.
 
Ako neće postojećim korisnicima da daju te iste uslove, sve što treba je da nazovu tarifu drugačije. Neka bude Intarifa+ ili IntarifaS, nebitno. Ako zadrže isto ime, onda treba te uslove da daju i novim korisnicima.
 
Ako neće postojećim korisnicima da daju te iste uslove, sve što treba je da nazovu tarifu drugačije. Neka bude Intarifa+ ili IntarifaS, nebitno. Ako zadrže isto ime, onda treba te uslove da daju i novim korisnicima.
Nema potrebe za tim, novim korisnicima ce davati taj sadrzaj u okviru Intarife i tako "cepati na dalje" sa tim sadrzajem u okviru tarife. A i mnogo trazimo od trenutnog A1. Sto rece kolega gore, A1 trenutno radi kao bombona, ja cu da pojasnim samo, da tacno radi kao bombona, ako bombone emituje signal emituje ga i A1.
 
Ako se dobro secam kod Vip/A1 nije moguce promeniti paket ako nisi pod ugovornom obavezom (kao i kod SBB-a).
Kad istekne ugovorna obaveza ostajes na svom paketu bez povoljnosti naravno ali ako hoces da ga promenis uslovice potpisivanjem novog ugovora.
 
Ako se dobro secam kod Vip/A1 nije moguce promeniti paket ako nisi pod ugovornom obavezom (kao i kod SBB-a).
Kad istekne ugovorna obaveza ostajes na svom paketu bez povoljnosti naravno ali ako hoces da ga promenis uslovice potpisivanjem novog ugovora.
Ne, moguce je u svakom trenutku promeniti tarifu na vecu kada si u UO.Meni licno su nudili, bez ikakvih problema. Za ostalo, kad nisi pod UO, ne znam ali nekom logikom,mislim da moze.
 
Ako se dobro secam kod Vip/A1 nije moguce promeniti paket ako nisi pod ugovornom obavezom (kao i kod SBB-a).
Kad istekne ugovorna obaveza ostajes na svom paketu bez povoljnosti naravno ali ako hoces da ga promenis uslovice potpisivanjem novog ugovora.
Može da promeni paket i pređe na "Intarifu" koja uključuje i besplatne poruke, bez ugovorne obaveze....ali je obavezan da koristi tu novu "Intarifu" najmanje tri meseca ukoliko želi da prekine sa korišćenjem tog paketa...
Naravno, mora da potpiše ugovor za paket bez ugovorne obaveze 😂
 
Nazad
Vrh Dno