Šta je novo?

A pomislili ste da je QUAKE 4 impresivan!?

Nedjo

Čuven
VIP član
Učlanjen(a)
12.07.2000
Poruke
6,934
Poena
800
Check this out!
The power of Pixel Shaders 3.0
 
Ne bas, Q4 na onim slikama izgleda gore od D3, sta je ovo?
 
ovaj shot lichi na doom3, ali sa mnogo vecim texturama...
shto se tice quake4, bice problematichno napraviti igru na doom3 engine-u koja ce imati vece sobe i prostranstva a da se ne smanjuje kvalitet textura - zato oni shotovi iz pc gamera izgledaju onako loshe...
 
Mare je napisao(la):
Ne bas, Q4 na onim slikama izgleda gore od D3, sta je ovo?

3Dmark 2004. Inace evo vam rezultati sa PIV na 3.6GHZ-a i 6800 vanilicom :d .

lol wtf a 6800 card gets about :

GT1 : 15 fps
GT2 : 5 fps
GT3 : 13 fps

crazy...da i ja bih rekao :D. Uostalom evo link pa se sami zabavljajte..... http://members.home.nl/t.los/Screenies/blaat.htm
 
Poslednja izmena:
Overite ovaj link ako vec niste, po meni je ovo mnooooogo veci korak napred nego Doom3 koji (bez preterivanja) izgleda kao Q3 sa nabacanim Bump mappingom i za nijansu kompleksnijim objektima... I umalo da zaboravim - sa mnoooogo vishe mraka :D

Sve u svemu :Unreal Engine 3
 
J*ote, Nedjo, kako mozes da poredis igru i benchmark ! :zgran:

P.S. Quake-u 4 ne treba nikakva bolja grafika od Dooma ! Naprotiv ako trebaju da obore detalje - neka ih obaraju. Ne razumem u cemu je problem. Grafika u igri treba da je dovoljno dobra, a preko toga je ako bude -super, ako ne bude - nema veze, akcenat se stavlja na ruge elemnte poput atmosfere i zvuka, a pljuvati bilo sta na osnovu toga sto je grafika tek 2. ili 3. po kvalitetu od bilo cega sto je doslo do sada, a pogotovo porediti je sa necim sto nije ni izaslo a ni ne zna se kad ce, mislim da je potpuno neumesno.
 
Poslednja izmena:
Eeee nedjo, lozano moja omiljena :d (so gay ...)
Sve ovo sto vidis nije rezultat ps3.0 vec pratkicno trostruko veceg brooja poligona u sceni... Onaj battle for pros..kako_vec moze vec da se uradi u doom3/FC engine-u samo treba povecati broj poligona.

Da nebude zabune, meni je vilica otpala na onu Game2 (voda and stuff). Ali nije to nista sto vec nemoze biti prokazano sa postojecim enginima, samo bi opet imali slide show kao i u ovom testu.

Jedino gde ja vidim moc ps3.0 je osvetljnje. Prakticno savrseno.
Veliki gutarc performansi je verovatno i u blurry reflection shaderu (voda okeana). Prosto nemogu da verujem da to radi u realtime-u.
 
Poslednja izmena:
jeste 3DMark, ali 2005 (nece biti 2004)
ti rezultati su vezani za neoptimizovanu Alphu i nece biti takvi kada izadje finall
Kako mogu da poredim!
Pa poenta je u grafickoj tehnologiji! Ja to poredim!
 
kakav ce gameplay biti u odnosu na savrseni HL2 :d ;)
 
znachi gledajuci dosadashnju praksu to shto vidimo u 3dmarku 2005 gledacemo u igrama otprilike 2007....
 
Ima tu jos jedna stvar scene u 3DM su extra male, kad bi igre imale takve sve bi se svodilo na Load svakih minut 2.
 
Nazad
Vrh Dno