Šta je novo?

3d studio max ekvivalent

zendraqla

Čuven
Učlanjen(a)
27.10.2003
Poruke
2,435
Poena
680
Koji program je najbolji za 3d za Mac OS X kao što je 3d studio max u windowsu?
 
Pravo pitanje je za koju primenu ti treba.
Arhitektonska vizuelizacija, film/reklame, GameDev, modelovanje karaktera, okruženja itd itd...
 
Koliko vidim Cinema 4D je izgleda najbolji mada po veličini ima i konkurenta Shade
 
Najbolji pa najbolji... :D

Svaki je najbolji za sebe ali nisu ni svi isti, ne rade 3D po istom principu, na tebi je da izabereš pravo rešenje.

Primera radi, FormZ radi i sa solidima, to 3dsmax ne radi. To konkretno znači da za jednu površinu možeš da imaš tj. da generišeš "pattern" ivica kako ti se dopada, da bude pravougaona, rombična, kružna, itd...
zBrush je vrhunska alatka za brzo modelovanje i intuitivno detaljisanje na karakterima, telu, glavi, ekstremitetima, za detaljisanje mesh-a na terenima, itd.
Silo takođe.
Postoji i Archicad za Mac, uz njega i Artlantis, veoma brz render koji daje prilično realistične rezultate (ne baš kao vrhunski renderi za 3dmax, ali za neke stvari može da bude odličan).
Cinema4D kao kompletan paket, odličan komad softvera.
I naravno, ako je verovati listi, tu je i Maya kao najveći i najjači od svih. :)
 
Da Maya je trenutno kao i Blender portovana na sve platforme.
 
Da ***, Maya, ladno sam to izostavio ...

Nego kakav je Blender?

Cinema 4D R11 se ne može nigde pronaći (naravno krekovan)!
 
Da ***, Maya, ladno sam to izostavio ...

Nego kakav je Blender?

Cinema 4D R11 se ne može nigde pronaći (naravno krekovan)!

Blender je odlican ako se uzme u obzir da je besplatan (OpenSource) program za modelovanje. E sad logicno je da ne moze da se poredi sa nekim vrhunskim programima.
A da li ce tebi vrsiti posao je prosto probati posto je program ispod 30 MB :wave:
 
Ma ne bi da učim neki program koji nije ništa posebno!
 
Pogledaj malo po sajtu blendera i po netu sta su ljudi radili u njemu itd.
Mozda ti se svidi ;)
 
Vredi pogledati u svakom slučaju :)
 
Ako sam dobro video Maya 2009 je poslednja verzija? Ali ne mogu da je pronađem nigde! Plus čiji su tutoriali za Maya-u najbolji? Lynda?
 
Postoji i Archicad za Mac...

samo da dopunim da je Archicad nastao na Macu... ;)

@zendraqla ja sam imao isto problem pre mesec dana!!!
otvorio sam temu na Dizajn Zoni (pronadji!) - na PrCu sam koristio 3dmax godinama i bio sam vise nego zadovoljan; posto sam presao na Mac trebala mi je "zamena" - i izmedju Maye i Cinema odabrao sam Cinemu i PREZADOVOLJAN sam!!!
radi fenomenalno glatko, imam R10.5, pogotovo odusevljava mogucnost da se radi dalje u Cinemu dok rendereuje u pozadini. pored toga to je prvi 64bitni software za Mac OS X. tutoriala ima uglavnom za sve i to odlicnih... sve preporuke!!
fenomenalno lak za koriscenje, odlican ugradjen help.
 
Hvala druže :)
 
evo i linka na dizajn zoni!

"Mac OS X, 3Dmax, Maya, Cinema4D... sta sad?"

http://www.dizajnzona.com/forums/index.php?showtopic=51137

mogu se procitati interesantni i korisni komentari!

jos samo da dodam da nisam bash nesto ni razmisljao o neki novi alternativama tipa Mojo 2xx ili 3xx - meni treba 3D za fast web animacije uglavnom, dakle da je program zaokruzen.
Cinema ima extra stvari npr. obicni particles su ok ali za efekat slivanja krvi - moze, ali moras da prostudiras Thinking particles... o:) (postoji i za 3dmax)

Mayu sam davno probao na Windowsu ali mi se nije svidela posle 3Dmaxa - jednostavno bih morao da ucim nesto drugo bez neke realne potrebe jer mi je max zavrsavao sve.

Sad posle 50tak sati u Cinemi mogu reci da mi je zao sto sam tolko vremena proveo u Maxu a ne u Cinemi, jedostavno je mnogo laksa i preglednija i verujem jednako mocna kao i max u nekim highend dometima! potrebno je jedno 10tak sati citanja (gledanja) helpa, totorijala da bi se navikao i prihvatio logiku rada.
 
OK, znači dva najjača su Maya i Cinema, ali proveriću kakav je i Blender samo da pronađem sve to da poskidam kada mi se završi godišnji!
 
Ne zaboravi fenomenalni LightWave, meni je cak u nekim segmentima bolji od Maye.
Njegova prednost i mana su odvojeni programi, tj imas Modeler i Layout.
Kao dugogodisnji korisnik Lightwave-a prelazak na Mayu mi je teze pao, tako da gledaj da se uhvatis jednog programa i njega naucis jer se medjusobno dosta razlikuju vecina 3d modeling i rendering programa.

P.S. Kao sto neko rece, nezaobilazni ZBrush za organsko modelovanje, jednostavno fantasticno. Iako u nekim programima imas implementirane slicne alatke, veruj mi nista ne moze prici ovom programu.
 
Poslednja izmena:
Vrh Dno