Šta je novo?

2TB WD2001FASS i nestabilni sektori ??!!

Zeha

... ispod radara ...
Učlanjen(a)
01.09.2007
Poruke
12,466
Poena
785
Moja oprema  
CPU & Cooler
i5 13600K, Deepcool AG620 - CPU hladnjak
Matična ploča
Asus ROG MAXIMUS Z790 HERO
RAM
Kingston DDR5 32GB (2x16GB) Fury Renegade KF564C32RSK2-32
GPU
Asus TUF-RTX3070-O8G-V2-GAMING
Storage
Sasmung NVME 990PRO 1TB, Sasmung NVME 970EVO plus 2TB, Seagate hdd 16TB IronWolf Pro, Seagate Archive HDD 8TB
Zvuk
Sound Blaster Z, Sennheiser HD 599SE, Logitech X-230
PSU
FSP Hydro PTM PRO Platinum 1000W
Kućište
Fractal Design Define 7, 4x Be Quiet SILENT WINGS 4 140mm PWM high-speed
Monitor
Dell Alienware AW2723DF
Miš & tastatura
Logitech MX Master 3S, Logitech MX Keys S Graphite
Ostale periferije
HP LaserJet P1006
Laptop
Lenovo Legion 5 (82JN003EYA)
Mobilni telefon
Samsung Galaxy S21 Ultra
Pametni uređaji
LG 43UM7600PLB LED
Pristup internetu
  1. Optički internet
Uocih problem sa 2TB WD hdd.
Pogledajte slike i objasnite mi sta to u stvari znaci, kako popraviti-srediti, kojim alatima i kako...
Ja sam stvarno duduk za ove stvari i potrebno je a,b,c,d,e ... objasnjenje, totalno neupucen da moze shvatiti uputstvo.
Da li ce se morati sklanjati podaci sa hdd ili ce moci da se uredi hdd bez velike zajHebancije... tako da sav sadrzaj moze ostati i da ne rizikujem podatke dok se sredjuje...?
 

Prilozi

  • 1.jpg
    1.jpg
    220.1 KB · Pregleda: 143
  • 2.jpg
    2.jpg
    62.4 KB · Pregleda: 102
  • 3.jpg
    3.jpg
    131.3 KB · Pregleda: 130
  • 4.jpg
    4.jpg
    134.6 KB · Pregleda: 116
  • 5.jpg
    5.jpg
    282.9 KB · Pregleda: 134
imas bed sektore, ako je HDD pod garancijom - bekapuj podatke i odnesi ga u servis na zamenu.
 
U servis ili prodavcu?
Nemam pojma koji servis ni ko je uvoznik...

Bas bad sektor i ne moze se necim "popraviti", formatiranjem, nekim alatom...?

Poceo sam vec prebacivanje i "zaglavilo" je na jednoj epizodi neke serije... Obriso sam tu epizodu, onda sam iskopirao dalje citavu sezonu, pa obrisao na "pokvarenom" hdd tu sezonu i sad je sa kopije opet prekopirao na "neispravni" hdd i vidite sad sta pise CristalDiskInfo...
 

Prilozi

  • 6.jpg
    6.jpg
    224.2 KB · Pregleda: 120
Poslednja izmena:
E da, posto je jos 2g i nesto meseci pod garancijom, ovi eventualno izvodjeni "radovi" na popravci raznim alatima softverskim, da li mogu uticati na garanciju?
 
Iako nije mesto, ali je barem vreme, zelim da zahvalim administratorima na vracanju opcije "moja mašina" na forum!
Ziveli!
:party:
 
Istrazujuci moj problem nadjoh na : http://www.sk.rs/forum/showthread.php?t=63949&page=2
i tu pise:
"Current Pending Sector Count

Count of "unstable" sectors (waiting to be remapped, because of read errors). If an unstable sector is subsequently written or read successfully, this value is decreased and the sector is not remapped. Read errors on a sector will not remap the sector (since it might be readable later); instead, the drive firmware remembers that the sector needs to be remapped, and remaps it the next time it's written.

u [rincipu ne deluje strasno smao je potebno da se obavi remapiranje na tom delu,ukoliko se to ne desi pravi bekap i nosi ga na reklamaciju."

Ima li jos neko nesto korisno da predlozi...
Neko ko je imao posla sa ovakvim stvarima pa da predlozi postupak, alate ... ili da ga bas nosim na reklamaciju?
 
Backup
Zapiši serijski broj HDD-a
Nosi na reklamaciju
Kada ti vrate HDD, proveri da li si dobio svoj disk nazad ili nov (drugi serijski broj)

Ovi sektori su se pojavili, tu su gde su i HDD će verovatno godinama raditi bez problema, samo neće koristiti te sektore. Ali kada su već tu, HDD je defakto neispravan i imaš pravo na zamenu.
Ja imam jedan HDD koji ima 256 realociranih sektora...primetio sam ih pre ~godinu dana...HDD radi bez problema i broj loših sektora se ne povećava. Ovaj model diska ima 1xxx rezervnih sektora, tako da sam za sada upotrebio četvrtinu. Da je bio pod garancijom, odneo bih ga na reklamaciju.
 
Odneo na reklamaciju u prodavnicu gde sam kupio...
Nek se oni zezaju sa njim ako je za "zezanje" il' nek menjaju za ispravan...

E sad me zanima nesto...
Kad uzmu trgovci tako nesto na reklamaciju, oni proizvod vracaju uvozniku-veletrgovcu koji im je prodao ili njegovom ovlastenom servisu za taj proizvod, pa oni pregledaju i proveravaju, popravljaju i sredjuju sto je za popravku itd.
Koliko temeljno prekontrolisu ti servisi (serviseri) bas hdd-ove.
Jel pogledaju u nalogu sta pise pa ako mnogo lose izgleda opis problema onda i ne gledaju vec odma otpisuju ili su savesni i sve gledaju...? :trust:
 
Opis kvara im je više smernica. Oni imaju bateriju testova koju puste, ako ti testovi pokažu bilo kakav kvar, uređaj ide na servis ili zamenu. Ni njima nije u interesu da ti vrate neispravan uređaj, pa da im ponovo šalješ uređaj.
 
ali mogu da ga drze zakonski propisan rok od 40 dana...
 
U reversu za prijem na servis sto su mi u prodavnici dali pise 30 dana...
Kad se ca ga vrate videcemo...

Hmmm nadam se da ga nece vratiti vec zameniti... :trust:
 
to ti je verovatno 30 radnih... ;)
sigurno ce ga menjati za nov
 
Poslednja izmena:
Kad god sam imao problem sa HDD-ovima, ja odradim testove, odshtampam rezultate, i dobijem novi disk bez ubedjivanja.
 
Zamenili i donesen kuci, instaliran i sad ga formatiram, samo ne znam zasto mu ne uradih quick format vec mu zadadoh da drlja polako full format ...

Naravno napisali u garanciji da traje do datuma kao i za onaj sto je otkazao ... ustinuse mu 4 meseca... a mislim da su trebali da daju punih 5g ispocetka garantni rok al' ajde ...
Samo nek radi i nek ne pravi probleme, a za 4g ja cu da imam ne narednu (drugu) konfiguraciju vec se nadam i kompletan treci komp... a ovih 2TB ce da bude odavno prevazidjeno...
:D
 
Ovo je sad offtopic, ali sto se tice tog garantnog roka nakon uvazavanja reklamacije, mislim da nisi prevaren, jer se garancija uvijek ogranicava na datum originalnog, prvog modela proizvoda. Bila je i tema, mislim bas ovdje na Bench-u, gdje se do sitnih crevca raspravljalo kako ide to sa garancijama...
 
Zamenili su ti hard disk koji si kupio pre 4 meseca novim, i taj, novi nasleđuje garantne uslove starog, neispravnog diska. Kupio si Black disk na koji imaš 5 godina garancije, normalno je da reklamiraš takav disk kada se pojave bed sektori. Zamenjen je za 8-9 dana. Mislim da si odlično prošao.
 
Ovo je sad offtopic, ali sto se tice tog garantnog roka nakon uvazavanja reklamacije, mislim da nisi prevaren, jer se garancija uvijek ogranicava na datum originalnog, prvog modela proizvoda. Bila je i tema, mislim bas ovdje na Bench-u, gdje se do sitnih crevca raspravljalo kako ide to sa garancijama...

UUuuufffff, rec "preveren" mi deluje nekako prejako, ali "raspitivao" sam se da znam za u buduce... mada i to sto su "skratili" za ovaj "novi" hdd garanciju za 4 meseca zaista skoro nista i ne znaci na 5g. Pa za 2-3 g ko zna koliki ce biti veliki hdd i ko zna koliko cu ih do tada ja vec imati/zameniti, tako da se prevernim ne osecam izuzev sto bih voleo da su se isprsili dali garanciju za punih 5g za ovaj "novi" hdd...
A sto se tice raspravljanja o garancijama i razvlacenjem teme u sitna crevca... pokusao naci, cak sta vise mislim da sem naleteo negde usput onomad davno jednom, bacio pogled i produzio dalje ne udubljujuci se, samo sto kad zatreba ne mozes da nadjes niti da se tacno setis gde je to sto ti treba...

Zamenili su ti hard disk koji si kupio pre 4 meseca novim, i taj, novi nasleđuje garantne uslove starog, neispravnog diska. Kupio si Black disk na koji imaš 5 godina garancije, normalno je da reklamiraš takav disk kada se pojave bed sektori. Zamenjen je za 8-9 dana. Mislim da si odlično prošao.

Ne mislim da sam lose prosao, cak sta vise zadovoljan sam veoma brzinom kojom je dosla zamena, a mogli su mozda i da ga pokusavaju "popraviti" ...

Ma covek se "malo" zabrine kad nesto crkne, pogotovu kad crkne nesto poskupo i dok se ne resi problem u frci pocne da "trazi savete i pomoc" na sve strane...
 
Vrh Dno