Šta je novo?

Пријаве за немачки WOT тим

Dule13

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
11.04.2006
Poruke
3,700
Poena
409
Прво ево правила:

------------------------
The championship will last from September 29th to October 1st involving 32 teams.

Basic regulations

1. The championship will be played by the play-off system, starting with last 32 round (1/16 final).
2. All rounds, except semi-finals and finals, are played till the first (1) win in a match.
3. Teams must consist of tanks of one nation (only Soviet or only German vehicles).
4. Maximum tier of the vehicles in the championship - 8th tier.
5. Premium tanks are not allowed.
6. Number of players per team - 14.
7. Number of substitutes for each team - up to 6.
8. Substitutes can replace a player in the game only on the vehicle of the same class (LT, MT, HT, TD, or SPG) and not exceeding the level of the replaced vehicle.
9. If the team entered the battle room with less than 14 players and there are no substitutes available of they can't enter the room, the team will start the game with the number of players they have at that moment in the room ("shorthanded").
10. The total tier number of tanks in one team must not exceed 90 points.
11. To register you need to submit two lists: 1) 14 vehicles, and 2) up to 20 players.
12. For registration purposes one player can be a part of one team only, regardless of the fact whether he is in first team or a substitute.

Semi-finals and Finals regulations

1. Winners of semifinals and finals are determined in at least 2 matches. If the first match ends in a draw, the game continues until one of the teams wins the match. If the team wins the first match, a draw in the second one will give victory to this team. If after the first 2 matches both teams have equal number of wins (1 each), the game continues until one of the teams wins the match.
2. Participants who made it to the Semi-finals, but did not get into the finals, automatically become bronze winners (take 3rd place).

Determining the winner if the game ends in a draw

The basic principles is that both teams which got into such situation - lost.
Time-out draw leads to disqualification of both teams in last 32 and last 16 rounds.
In case of the mutual base capture, the game will be rematched.

Notice: in case of a draw, judges reserve the right to determine the team which will advance into the next round. The determination will be based on how active and effective the fight was conducted by each team.
When judges can not clearly determine which team had an advantage, the consultants from the Game Design department will render their opinion.
They will determine the possible winner as if the fight would continue to infinity, without possibility of base capture (they will look at all possibilities of the battle conduct, conditions under which the battle ended, and also other aspects which excplictly or not explicitly indicate at the advantages by one or the other teams). After the consultants determine all factors they will announce the verdict.

The decisions of judges and consultants are final and not up to discussion or appeals.
-----------------------------

Ако сам добро скапирао битке ће бити 29 и 30 у 8 сати увече, а 1. октобра у 7.

Ајмо да саставимо било какав тим, добровољци јављајте се.

Прво наведите тачан ник ( проверите 2х јер ја ћу само копирати) из игре и шта од возила имате.

Треба нам 14 за први тим и 6 за измене.

Да одмах баталимо фудбалску терминологију (капитен и остало), користићемо војну.

Дакле предлажем да се тим подели у 4 вода по троје људи, Тешки тенкови, Средњи тенкови, ТД и артиљерија која ће у свом воду имати два скаута за потребе лоцирања мета.

Тим ће имати једног капетана и 3 командира вода. Ту ће ићи искуснији играчи. Ја ћу покушати испунити капетанске чизме :D, тако да треба још 3 командира вода и 10 војника, као и резерва од 6 војника.

Јављајте се, дајте предлоге за тактику, име, позицију...
 

Prilozi

  • organizacija.jpg
    organizacija.jpg
    47.1 KB · Pregleda: 66
MitarMiric
KingTiger-full,posada 100%,sec skill 150%,wet ammo rack,spall liner,toolbox
Hummel-full,posada 90%,rammer
 
bookmaker

Hummel - full, posada 98%, rammer i camo net
 
Nisam siguran koliko je pametno odvajanje mediume od heavy tenkova posto heavy ne vide prst u nosu bez tudje pomoci...takodje obratite paznju na taktike na mapi..gde bi i ko kuda nastupao. posto je lakeville u pitanju..ima dosta da se razmatra.
 
Одлично... ако успемо да се скупимо ваљало би опробати тим пре почетка турнира да се уходамо.

Мислим да морамо да имамо гласовну комуникацију, најбоље Xfire. Мало једе протока и бесплатан је.

Капетан би требао имати везу само са командирима вода, а они даље са војницима, изузетак би био командир артиљеријског вода који би командовао и скаутима.
 
Nisam siguran koliko je pametno odvajanje mediume od heavy tenkova posto heavy ne vide prst u nosu bez tudje pomoci...takodje obratite paznju na taktike na mapi..gde bi i ko kuda nastupao. posto je lakeville u pitanju..ima dosta da se razmatra.

Ово је само структура команде, на терену они би деловали заједно, али мора да се зна како иде команда или ништа од организације.
 
Хвала... само треба да видимо има ли нас довољно :), за сад 4 човека, ајмо швабе шлемофоне на главе :D
 
Poslednja izmena:
Nick Manijak
Tigar 2
Tigar
3601
Sva tri tenka sve nabudzeno, posada naravno na 100%, sec. skill negde blizu 100%. Imam pare i za dodatke samo ne mogu da se odlucim sta kupiti (za sada samo camo net). Pa ako vam odgovara....

Inace pod obavezno treba uvezbati glasovnu komandu za ovih par dana.
 
Poslednja izmena:
to sam i ja rekao..ima malo ljudi ovde koji imaju tigra 2..ali takodje znam da ima i onih sto imaju pantere i jagpantere...samo da se pojave :)
i da..mislim da tigra I treba zaobilaziti i to shiroko.jedino ako bas ustreba igrac
 
Javljam se za scout-a sa svojim T-28 u full-u i posadom sa 95% iskustvom i topom od 85mm :bottle:
 
Ja mislim da ce kljuc uspeha u ovoj igrici biti taktika, timska igra, dobar lanac komandovanja da se zna sta ko radi i da nema nesporazuma. Zbog toga mislim da je uigravanje najbitnija stvar! Znaci sto pre skupiti ljude i krenuti sa treningom i vezbom glasovne komunikacije.
 
Poslednja izmena:
Mr_Kockalone
Hummel elite
dodaci:
  • Medium-caliber artillery-shell rammer
  • Enhanced gun laying drive
  • Camouflage net
Prijavljujem se kao rezerva.
 
Ja mislim da ce kljuc uspeha u ovoj igrici biti taktika, timska igra, dobar lanac komandovanja da se zna sta ko radi i da nema nesporazuma. Zbog toga mislim da je uigravanje najbitnija stvar! Znaci sto pre skupiti ljude i krenuti sa treningom i vezbom glasovne komunikacije.

То је то, ако нам пође за руком да направимо прецизну организацију имамо добре шансе.

Чим се скупи људи бар за 2 вода требало би кренути испробавати маневре, видети како се непријатељ понаша итд...
 
npr ne bi bilo lose da razmislite o ovome..nikada ne idite u napad preko klanca (ne sredisnjeg nego onog preko planine)! nemci nemaju dovoljno brze tenkove da bi mogli da naprave dovoljno brzu zabunu i eventualno prodju tuda. dok sa druge strane recimo tim koji ima t44 ako napada sa pozicije koja ima one silose na pocetku, ima dobre sanse da iznenadi jer su brzi.
 
lakevillemap1.jpg

Dakle :D Sa plave pozicije se treba samo braniti, nemci su spori i mislim da apsolutno ne postoji sansa da prodjete tim klancem. X predstavljaju polozaje npr 2 heavy tenka koja ce biti prva linija odbrane ako se usude da tuda krenu..u pozadini isto ceka i artiljerija. nisam siguran da li je levi tenk izlozen artiljeriji..nikad nisam tu stajao ali znam da desni nije.
sto se tice crvene pozicije kao startne..nemam pojma sta da kazem, ali isto mislim da ne bi trebalo da se ide levo. :D
Ovo je samo neki probni koncept, najbolje bi bilo da se dopunjujete..nek svako izlozi sta misli.
ako neko hoce da crta..evo mu mape ovde :)
http://forum.worldoftanks.com/index...have-some-minimaps/page__p__80236&#entry80236
 
Poslednja izmena:
Дефинитивно не напад преко десног кланца.

Имам неку представу о константном померању читавог тима укључујући и артиљерију.

Напад само кроз село са контролисаним напретком, прво прође патрола медиум тенкова док тешки чекају на улазу у село. Ако наиђу на неког повлачење до тешких тенкова.

Тешки напредују од заклона до заклона испред непријатеља а медиум искључиво само фланкују.

На ободу мапе ТД вод штити позадину и артиљерију.

Размишљам се и да би било добро да сви тешки и ТД тенкови монтирају топове са највећом могућом пенетрацијом, а да сви медиум тенкови монтирају максимум калибра и користе ХЕ муницију, с`обѕиром да ће нападати фланковањем оклоп је тањи са стране и од назад а и критикал је могућ.

EDIT: То царе где нађе мапу :D

да видимо...
 
Poslednja izmena:
Дефинитивно не напад преко десног кланца.
Ако наиђу на неког повлачење до тешких тенкова.
Mislim da je ovo teze ostvarivo...moguce je eventualno pobeci iza nekog coska tj zgrade i sacekati heavy da ulete pa onda opet mediumi da se ukljuce..ali reci mediumima da se povuku ako nalete na vecinu njihovih snaga..pa cak i ne vecinu..mislim da bi bilo veoma rizicno.sve bi ih potamanili.

sto se tice TDova na obodu grada..izuzetno nepovoljna pozicija..stajao sam tu dosta puta i ne mozes da utices na situaciju u gradu..ukoliko uopste zelis da ti TD-ovi pomognu
 
Poslednja izmena:
Mislim da je ovo teze ostvarivo...moguce je eventualno pobeci iza nekog coska tj zgrade i sacekati heavy da ulete pa onda opet mediumi da se ukljuce..ali reci mediumima da se povuku ako nalete na vecinu njihovih snaga..pa cak i ne vecinu..mislim da bi bilo veoma rizicno.sve bi ih potamanili.

Не наравно да окрену дупе и да пусте да их јашу :d. Медиум тенкови не смеју да глуме тешке тенкове јер брзо пуцају зато кажем да треба да направе патролни круг кроз село очекујучи непријатеља и да кад виде њихове тешке тенкове крену контролисано да се повлаче кроз заклон и да навуку непријатеља на тешке тенкове и најважније на нишане ТД-ова.
 
Ја пикам нонстоп са Јгпантером, он је само користан на отвореном, оног момента кад уђеш међу зграде то је то, довиђенце. ТД ови се екстремно лако фланкују па ни не треба да буду у нападу.

Едит : не на ободу зграда него мапе, у шуми.
 
Poslednja izmena:
Ја пикам нонстоп са Јгпантером, он је само користан на отвореном, оног момента кад уђеш међу зграде то је то, довиђенце. ТД ови се екстремно лако фланкују па ни не треба да буду у нападу.

naravno..nisam ni mislio da ih zavacis po gradu..ali ne znam koliko mogu da pomognu ako stoje na obodu, malo toga se vidi od zgrada. jedino stvarno ih pokusati izvuci blizu svojih snaga.
 
Ако крене табање међу зградама то ће настати хаос, ту једино може да помогне фокусирање ватре на један тенк, али то само у крајњој нужди. Најбоље прво покушати направити заседу.

Дефанзивна игра боље лежи немцима.
 
Vrh Dno