Nije mi namera da ovu temu postavim kao antireklamu, ali doveden sam u situaciju gde sam žestoko oštećen.
U maju ove godine sam odlučio da kupim novi mobilni telefon, nije trebalo da radi ne znam šta, postavio sam određene kriterijume- koji su uključivali cenu i mogućnosti, pa je izbor pao na Nokiju E75.
Sajt "Mobilni svet" je naveo svega par mesta gde bih mogao da ga kupim, a izbor je pao na prodavnicu "Bulevar": razlog je bila povoljna cena (oko 190 evra), a i činilo mi se da deluju pouzdano. Naravno, ubrzo sam sam konstatovao da je reč o "ne_pitaj_me_kako_sam_ga_uvezao" uređaju (sa sve logoom neke švajcarske mreže). Veoma brzo, krenuli su problemi.
U junu i julu, mobilni je već bio dva puta u servisu: oba puta simptomi su bili isti: tastatura (i numerička i qwerty) bi lupala gluposti, a sveukupno, reagovao bi čudno na komande. Oba puta bi mu samo reinstalirali softver, i mobilni bi mi bio vraćen. Neko vreme bi radio, i onda opet nanovo: tako je bilo i pre par dana, kada je najpre počeo čudno da se ponaša, onda mu se gasilo osvetljenje, a na kraju se ugasio tako da više nije mogao da se upali. Jednostavno rečeno, kao da je crko. Kada sam rešio da ga opet odnesem u servis, shvatio sam da mi nema garantnog lista i zaključio kako mi je dotični- priznajem, delom i mojom nepažnjom- "zadržan" kada sam mobilni nosio u servis.
Jednostavno, ne znam šta mi je činiti- kupovina novog fona (ovog puta u pouzdanoj radnji) je sasvim izvesna, ali hteo bih da koliko god je moguće umanjim štetu: da li iko ima ideju šta mu je otišlo, da bih znao koliko bi koštalo servisiranje, a naravno, i koliko bih mogao da "ućarim" njegovom eventualnom prodajom?
U maju ove godine sam odlučio da kupim novi mobilni telefon, nije trebalo da radi ne znam šta, postavio sam određene kriterijume- koji su uključivali cenu i mogućnosti, pa je izbor pao na Nokiju E75.
Sajt "Mobilni svet" je naveo svega par mesta gde bih mogao da ga kupim, a izbor je pao na prodavnicu "Bulevar": razlog je bila povoljna cena (oko 190 evra), a i činilo mi se da deluju pouzdano. Naravno, ubrzo sam sam konstatovao da je reč o "ne_pitaj_me_kako_sam_ga_uvezao" uređaju (sa sve logoom neke švajcarske mreže). Veoma brzo, krenuli su problemi.
U junu i julu, mobilni je već bio dva puta u servisu: oba puta simptomi su bili isti: tastatura (i numerička i qwerty) bi lupala gluposti, a sveukupno, reagovao bi čudno na komande. Oba puta bi mu samo reinstalirali softver, i mobilni bi mi bio vraćen. Neko vreme bi radio, i onda opet nanovo: tako je bilo i pre par dana, kada je najpre počeo čudno da se ponaša, onda mu se gasilo osvetljenje, a na kraju se ugasio tako da više nije mogao da se upali. Jednostavno rečeno, kao da je crko. Kada sam rešio da ga opet odnesem u servis, shvatio sam da mi nema garantnog lista i zaključio kako mi je dotični- priznajem, delom i mojom nepažnjom- "zadržan" kada sam mobilni nosio u servis.
Jednostavno, ne znam šta mi je činiti- kupovina novog fona (ovog puta u pouzdanoj radnji) je sasvim izvesna, ali hteo bih da koliko god je moguće umanjim štetu: da li iko ima ideju šta mu je otišlo, da bih znao koliko bi koštalo servisiranje, a naravno, i koliko bih mogao da "ućarim" njegovom eventualnom prodajom?
Poslednja izmena: