Šta je novo?

Šta mi je činiti?

Dust

Cenjen
Učlanjen(a)
15.05.2011
Poruke
87
Poena
170
Nije mi namera da ovu temu postavim kao antireklamu, ali doveden sam u situaciju gde sam žestoko oštećen.
U maju ove godine sam odlučio da kupim novi mobilni telefon, nije trebalo da radi ne znam šta, postavio sam određene kriterijume- koji su uključivali cenu i mogućnosti, pa je izbor pao na Nokiju E75.
Sajt "Mobilni svet" je naveo svega par mesta gde bih mogao da ga kupim, a izbor je pao na prodavnicu "Bulevar": razlog je bila povoljna cena (oko 190 evra), a i činilo mi se da deluju pouzdano. Naravno, ubrzo sam sam konstatovao da je reč o "ne_pitaj_me_kako_sam_ga_uvezao" uređaju (sa sve logoom neke švajcarske mreže). Veoma brzo, krenuli su problemi.
U junu i julu, mobilni je već bio dva puta u servisu: oba puta simptomi su bili isti: tastatura (i numerička i qwerty) bi lupala gluposti, a sveukupno, reagovao bi čudno na komande. Oba puta bi mu samo reinstalirali softver, i mobilni bi mi bio vraćen. Neko vreme bi radio, i onda opet nanovo: tako je bilo i pre par dana, kada je najpre počeo čudno da se ponaša, onda mu se gasilo osvetljenje, a na kraju se ugasio tako da više nije mogao da se upali. Jednostavno rečeno, kao da je crko. Kada sam rešio da ga opet odnesem u servis, shvatio sam da mi nema garantnog lista i zaključio kako mi je dotični- priznajem, delom i mojom nepažnjom- "zadržan" kada sam mobilni nosio u servis.
Jednostavno, ne znam šta mi je činiti- kupovina novog fona (ovog puta u pouzdanoj radnji) je sasvim izvesna, ali hteo bih da koliko god je moguće umanjim štetu: da li iko ima ideju šta mu je otišlo, da bih znao koliko bi koštalo servisiranje, a naravno, i koliko bih mogao da "ućarim" njegovom eventualnom prodajom?
 
Poslednja izmena:
Na osnovu ovoga ti niko ne moze reci sta se pokvarilo. Moras ga odneti u servis da ispitaju.

Prodajom u ovakvom stanju? Ne bih rekao da mozes puno uzeti.
 
Da, to mi je jasno, ali ako bih ga popravio?
 
Ako je to servis te radnje, idi reklamiraj, ako se prave ludi, dizi galamu da je garancija ostala kod njih. U celoj prici prevaren si ti, garanciju su zadrzali oni...malo je tvojih gresaka ovde - samo rizik sto si uopste ulazio u ovakvu pricu, i to sto nisi vodio racuna kad su ti vracali telefon. Ukoliko budes delovao dovoljno ozbiljan, izborices se za svoja prava. Ipak su i oni svesni na koji nacin rade.
 
Tacno. Ako im pripretis inspekcijom, dobijas nov telefon odmah. Samo deluj ozbiljno.
 
Pa takve simptome su imali neki raniji Siemens-i... Njima je to sve bilo do softvera, koji bi nakon nekog neodređenog vremena "jednostavno" puko...
P.S. verujem da samo treba da se instalira neki "proveren" (proverena verzija) softvera.

Možda ti je manje cimanje da se raspitaš kod nekih ozbiljnijih servisera šta je problem pa ako je softver odneseš telefon da ubace odgovarajuću verziju?
 
Poslednja izmena:
Hm... Možda, hvala puno, sasvim mi je poznato kako reaguju kada im se pripreti inspekcijom, mada, uz svo dužno poštovanje, razmišljam se da uzmem nešto novo (čitaj: i legalno; jer sam diplomirao, pa malo i da se počastim :p).
Tako da mi dođe da odem sutra direktno u servis sa upravo takvim tonom, da ga popravim, sredim i prodam.
 
Ne bih da ti stajem na muku, ali si ga i preplatio. Sredi ga kako znaš i umeš, prodaj i kupi nešto savremeno.
 
kao večiti optimista, verujem da nije crkao, već je samo loše flash-ovan, imao sam takav slučaj sa n85, dešava se kad ubacuju srpski bez promene celog software-a i product coda, ponekad to može da se reši u kućnoj radinosti uz pomoć nss-a (nemesis software suite, služi za promenu product coda) i nokia update tool-a ali verovatnije je da ćeš morati do nekog servisa u kojem znaju šta rade...

procedura je sladeća:
1. odradiš hard reset sistema uz pomoć tri tastera (zavisi od modela, nađi kombinaciju na netu)
2. promeniš product code na onaj za naš region ( isto nađeš na netu odgovarajući p.c.)
3. pokreneš nokia software update i odradiš update, ako je verzija sw-a ista odradiš reinstall

i na kraju (pod uslovom da je hardware ispravan) dobiješ telefon sa sw-om za naše tržište, bez gluposti za operatera...

Srećno
 
U servisu je, nisu pravili mnogo pitanje, ostaje da se sačeka nekoliko dana...
@vlab: glavni problem je što je trenutno potpuno mrtav. Ali svakako ću uzeti i tu varijantu u razmatranje, hvala!
 
Poslednja izmena:
javi rezultate nošenja u servis...

inače taj hard reset pomaže i kad se telefon pravi mrtav, za to i služi između ostalog
 
Nazad
Vrh Dno