Šta je novo?

Šporet, frižider i veš mašina kombo

Rerna Electrolux EOF4P74X, COE7P31X2 ili EOE7P31X. Mada za koju god Electrolux se odlucis neces pogresiti. Ploca Electrolux LIT30210C ili Bosch. Sa masinom za ves ni sa Lg ni sa Electrolux neces pogresiti. Frizider Lg GBF31DSLZN.

Ja sam se premisljao za tu LIT ali je gornji grejac bas mali.
A predpostavljam da cu cesce da koristim vecu, tako da kad rikne ona...
ostaje samo mala tako da sam uzeo 32300CB i odlicna je.
Sa AEG nema greske.
Mala je razlika u ceni izmedju BOSH I AEG u ceni sa dve grejne ali opet sasvim je dobar AEG sa 2+3 godine garancije.
Na redu mi je rerna i meni.
Piroliza unistava grejace, a nije mi tesko da potrosim 2 minuta i prebrisem je dobro sredstvom za odmascivanje za dugotrajnost.
Grejac iza ventilatora gledaj obavezno i teleskopske vodjice za plehove kao i da je multifukncionalna.
Ostalo je sve isto, modeli i izgled.
Ako neko se seti nesto jos dodaj, i meni sledi rerna sad i mikrotalasna.
 
Veliko hvala Aleksa na preporukama.

Ono sto me zanima vezano za ovaj LG frizidera je ima neki posebni razlog zasto bi mu dao prednost u odnosnu na ove Liebherr-ere ili?


Jos jednu stvar sam zaboravio da pitam a to je preporuka za aspirator za kuhinju...
Nisi napisao koliki je budzet?
Ali ako nije frka za lovu onda je ovo sto si napisao i posle sto si dobio savete sasvim korektno!
 
Na kraju sam uzeo ovako:

Ves masina - lg-GBP31SWLZN
Frizider - lg-f4wv309s4e
Rerna - Electrolux coe7p31x2
Aspirator - Elica ELIBLOC LUX 60 crni

Plocu sam narucio digitalnu - Electrolux LIT30230C, al upravo su mi javili da je ipak nema na stanju tako da moram da vidim sta cu sa tim, preporucili su mi IKB32300CB...
 
Danas smo imali prvi problem sa Bosch rernom starom 30 meseci. Nije htela da uključi ventilator. Srećom, na vreme smo primetili; ventilator ne radi, a grejač iza njega usijan. Posle dva-tri pokušaja (uključi-isključi) ipak počeo da se vrti. Sad stalno gledam dok peče da li i dalje radi. Rerna serie 2, Made in Turkey. Garancija istekla pre 6 meseci. Smeće LikeABosch :)
 
Probaj da zavrtiš taj ventilator nečim šiljatim (ali ne oštrim) dok je rerna hladna. Treba lako da se vrti.

I naša prva Gorenje, ventilator na grejaču se teško vrteo, ponekad nije hteo da krene, a najčešće se potpuno zaustavljao kada se rerna ugreje. Kada se probao rukom jasno se osetilo da se teško vrti.

Zamenjena je cela rerna identičnom, u garantnom roku, i ta druga evo već 5-tu godinu radi normalno.
A mi baš mnogo koristimo rernu.
 
Ok, pogledaću tako kad se ohladi. Do danas je radio dobro, pa se nadam da se samo bio "zaglupirao".
 
Pre ce biti da je zaribao od masnih isparenja.
 
Proverio sam, okreće se lagano. Još nekoliko puta sam palio-gasio, i radi OK sada.
Rernu koristimo recimo 2-3 puta nedeljno, pa ako zariba nakon dve ipo godine, onda je i gore nego što sam u prvi mah pretpostavio.
 
Ne zaleći se...

Ako se lako okreće, onda nije zaribao od sakupljene štroke.

Ostaje ti još da nekako zavrtiš vent, kada neće da radi, dok je rerna ugrejana. Rukavicu za vruće na ruku i nešto šiljato da ga pomeriš.
Može biti da kada se sve ugreje, dođe do krivljenja ležaja, osovine, ležišta...

Ako se i tada lako okreće, vent je vrv. ok ali iz nekog razloga ne dobija napajanje. Mož' biti neka kontakt greška, negde na grebenastom prekidaču, ožičenju do ventilatora, ili na releju ako se vent startuje preko relea.
 
Ipak se nije "zaglupeo".
Kad uključim rernu, čuje se zvuk "cak" a ventilator ne radi. Više pokušaja i ništa. Rerna je bila hladna, uključio sam zajedno sa grejačem.
Okrenuo sam ga malo ručno i onda na sledećem uključivanju krenuo da se vrti. Moraće servis ipak...
Rerna 2 ipo godine stara. Od prošlog puta ovo je prvo sledeće uključivanje bilo, posle 7 dana. Dakle, koristimo je ipak 1-2 puta nedeljno.
 
Mali update; danas sam zvao servis Ignis, kao ovlašćeni za Bosch.
U principu, njima je bitno da naplate 3500din za dolazak majstora i to je to. Neće unapred ni približno da kažu procenu cene servisiranja (zamene ventilatora). Tako da kad naplate tih 3500din, mogu onda lepo sa lupe cifru kao i za ceo novi uređaj. Nemaju potrebe da bilo šta drugo rade.
Centralni servis nije moguće dobiti na telefon, pa se nadam da će nekada odgovoriti na mejl.
Toliko... "like a Bosch"
 
Sto zoves njih kada je garancija i onako istekla?
Nije to raketa nego obican sporet, zovi krstenog majstora da ti to resi.
 
Radije zovem servis, bez obzira što košta malo više.
 
Pa svaki zvaničan servis tako radi van garantnog roka.

Inače bi ljudi da zovu servisera (da im uradi dijagnostiku). Onda odbiju usluge jer su im skupe. Serviser izašao na teren i izgubio 1-2h.

Zatim odu sami i kupe/zamene deo ili to uradi komšija koji se eto malo razume u struju.

Kolega što je otišao iz firme radi servisiranje dosta toga. Izlazak na lokaciju i dijagnostika su 3000din. Ako doneseš uređaj kod njega u radionicu onda je dijagnsotika free. Ne moraš prihvatiti popravku i možeš uređaj da nosiš kući (neporavljen).
 
@NShappy Ne bežim ja od toga da platim dolazak servisera. To je nešto sasvim normalno, kao i za odnošenje i donošenje uređaja. Čitao sam svoj post više puta i nije mi jasno kako si zaključio da to želim da izbegnem?
Pitao sam ih koliko okvirno može da košta zamena ventilatora za konkretan model (imam sve podatke), pa sam očekivao takvu informaciju. Ako mi ta cena odgovara, zakazujem dolazak servisera i plaćam dijagnostiku. Ipak mi je bitno jeli to tipa 50-100 eur ili je recimo 150-200eur. Ukoliko se na kraju pokaže da je neki drugi kvar u pitanju, doneću odluku u zavisnosti od konačne cene.
Prosto nije moguće da ne znaju ni približno koliko košta zamena ventilatora za neki šporet. Više mi je sve ličilo na ono "ti nama daš 3500din, a mi ti onda onako lupimo cenu", i na prodavanje magle kako je šporet komplikovana sprava.
Npr. automobil menjam na 4-5 godina, više puta sam zvao zvanični servis da pitam oko cene pojedinih delova ili koliko bi neki servis okvirno koštao. Svaki put sam dobio neku okvirnu - grubu cifru, što mi je sasvim dovoljno za početak. A ipak je automobil malo komplikovanija naprava od nekog šporeta.
 
Poslednja izmena:
Cimanje ovlascenog servisa van garantnog roka kosta, to je besmisleno raditi.

Ako te zanima cena ventilatora posalji upit bosch servisnom centru sa tacnom oznakom modela i saznaces cenu.
Cena je verovatno nenormalna i neisplativa.
Pre par nedelja sam ja poslao upit elektroluksu da kupim 4 plasticna dugmeta od ugradne ploce 2750 dinara jedno dugme, a staklo rerne 25 000din.
Rernu sam bacio a dugmad kupio univerzalnu za 800din

Mislim da je mnogo jeftinije da to resi "neovlasceni" serviser cak i ako on nabavi deo, a mozda moze i da se sredi bez ikakvog dela.
 
Razmisliću sutra bolje :) Svestan sam da svaki uređaj može da se pokvari, cene servisa znam da su visoke, i sve je to OK. Nije problem da nešto platim koliko treba, ali sam jako osetljiv kada me neki polupismeni pravi budalom i pokušava da na neke providne fore otme novac.
Za izbor svojih zvaničnih servisa je isključivo Bosch odgovoran i zbog toga mi više ni oni ne trebaju.
Sve u svemu, posle malo googlanja, našao sam na netu da je cena dela (bila) oko 8500din. To im je tako teško bilo da kažu...

Na kraju ću verovatno da poslušam tvoj predlog; naći ću nekog servisera/električara da pokuša da popravi ako može bez kupovine novog dela. Ako ne bude moglo, izbaciću to iz kuhinje i kupiću Miele kao što mi je i prvi plan bio kad smo renovirali kuhinju.
 
Mali update; danas sam zvao servis Ignis, kao ovlašćeni za Bosch.
U principu, njima je bitno da naplate 3500din za dolazak majstora i to je to. Neće unapred ni približno da kažu procenu cene servisiranja (zamene ventilatora). Tako da kad naplate tih 3500din, mogu onda lepo sa lupe cifru kao i za ceo novi uređaj. Nemaju potrebe da bilo šta drugo rade.
Centralni servis nije moguće dobiti na telefon, pa se nadam da će nekada odgovoriti na mejl.
Toliko... "like a Bosch"
Javi mi se na PM, da vidm sta mogu da ti sredim po ubrzanom postupku.
 
@NShappy Ne bežim ja od toga da platim dolazak servisera. To je nešto sasvim normalno, kao i za odnošenje i donošenje uređaja. Čitao sam svoj post više puta i nije mi jasno kako si zaključio da to želim da izbegnem?
Pa u principu, kod servisa gotovo uopšte nije moguće doći do razgovora sa serviserom. Pričaš sa "osobom za kontakt sa klijentima", koja je samo to. Pitanje je da li zna šta je ventilator (u rerni). Slažem se da bi service support mogao biti drugačije organizovan da se ponešto može pomoći korisnicima i bez izlaska servisera na teren.

Međitim, možeš li zamisliti kakve sve pozive servisi dobijaju, od kakvih korisnika i sa kako objašnjenim simptomima?!? :p :D
 
Da se javno zahvalim članu @Djilkosh_Ns na ponuđenoj pomoći.

Juče su me posle mog mejla zvali iz Bosch podrške; gospođa je bila ljubazna i rekla da će zamoliti ljude iz centralnog servisa da mi se jave.
@NShappy Razumem da imaju svakojake pozive i da je uglavnom jako teško dati nekakav info. Sa druge strane, ja sam bio vrlo precizan sa svojim pitanjem, tako da nemam ni trunke razumevanja za njihov stav, naprotiv. Posao radiš ili ne radiš, sredina ne postoji.
 
Da završim priču oko rerne. Vrlo brzo su iz podrške Bosch odgovorili na moj mejl, takođe brzo su me zvali i iz centralnog servisa. Na mejl sam dobio i obećanje da će izlazak na teren i pregled uraditi o trošku kompanije Bosch. Sve u svemu, potrudili su se lepo i ispali zaista fer i profi. Svaka pohvala sa moje strane.
Naravno, nisam mogao preko telefona da dobijem info koliko košta ventilator :) :)
Na kraju sam ipak kupio drugu rernu (Miele 2265 B ), pa ćemo videti kako će ta da radi.
 
Ne razumem kako moze da bude ovolika razlika u ceni istog proizvoda. Kupih danas beko sporet 57300 , za 38,5k,u drugoj radnji trenutno vodecoj u zemlji 48 hiljada, pa dal oni normalni.
 
Cena nekog sporeta se slobodno formira, nije fiksna.

Ima firmi koje prodaju uglavnom na kredit ili cekove pa drze visoke cene, ali to nije reper ni za sta.

daj model sporeta pa da vidimo koliko kosta.
 
Cena nekog sporeta se slobodno formira, nije fiksna.

Ima firmi koje prodaju uglavnom na kredit ili cekove pa drze visoke cene, ali to nije reper ni za sta.

daj model sporeta pa da vidimo koliko kosta.
Vec sam napisao gore

BEKO Električni šporet FSM 57300 GX​


Razumem da se cena slobodno formira, ali brate, radnja do radnje, razlika 20 posto
 
Aha mislio sam da je 57300 cena a ne oznaka :D
Imas ga i ovde za 54k

Fizicke radnje su uvek skuplje od online prodavnica, narocito ove poput emmezete gde mozes odmah da nosis

Capture.JPG
 
Dobar prijatelj mi je tražio savet vezano za rernu; razmatra dva modela koji se prodaju po sličnoj ceni; AEG BCE556360B i Electrolux EOD6P71Z.
Oba uređaja spadaju u istu seriju (serija 600 steambake) i slične su cene. Dizajn mu se više sviđa na AEG modelu. Electrolux ima pirolizu sistem čišćenja, dok je na AEG katalitički. Gledali smo i težinu - i to je gotovo identično; AEG je teži za svega 0.7kg.
Oba proizvoda imaju akcijsku garanciju od 5 godina.

Jeli ima neko savet ili je svejedno šta da odabere?
 
treba da odabere sat mu se vise svidja, znaci AEG
 
AEG je, u principu, kvalitetnija marka od Electrolux-a (higher end, što bi rekli).
Ako su ostale karakteristike iste (ili se ne razlikuju puno), ja bih išao na onu sa pirolizom.
Pozdrav
 
Nazad
Vrh Dno