Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Данас су истекли. 13.12.2020 ми је била претходна уплата а допуну сам урадио око пола осам јутрос.
 
Obratite pažnju ljudi, paketi traju 30 dana a ne mesec. Pa kad mesec ima 31 dan, onda se lako čovek zbuni.
 
najbolje pare na racunu i automatska obnova aktuelnog paketa :)

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Ako danas podnesem zahtev za prelazak u Globaltel kada mogu da očekujem karticu?


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
 
Ako danas podnesem zahtev za prelazak u Globaltel kada mogu da očekujem karticu?


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
Pa jedno 20 dana im treba.... 23.12. podneo zahtev, juče tek mi preneli broj, treba strpljenja, ali mislim da vredi.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk
 
Ako danas podnesem zahtev za prelazak u Globaltel kada mogu da očekujem karticu?


Послато са SM-G975F помоћу Тапатока
Ako porucujes online relativno brzo ti stize kartica koju normalno mozes da koristis sa novim brojem, dok se ne zavrsi procedura oko prelaska..... Licno mislim da ce ici brze prelazak jer bili su praznici....

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk
 
Suoport koji vraća nadu u život (min. & Gb) nama rasejanima. Pa gde to još ima? Drugi op. verovatno prave okultne žurke kad se nakupi propalih min./Gb
 
Ha, ha.
Nego pišem zbog pozitivnog iskustva sa brzinom migracije broja sa mts-a na globaltel, kad se ode lično u Mekenzijeva. Nakon dva dana od podnetog zahteva me zvala iz MTS da ponudi bolje uslove i još tri dana je trebalo da se broji prenese i postane aktivan.
 
Da li je moguce da sam 6.1. Podneo zahtev za freepaid broj i jos nije stigao.... Prosli praznici, sve proslo.... Ali kartice nema....

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk
 
Malo sam iscitao ovde forum pre narudzbine i video te probleme sa kurirskom sluzbom, da javim da dzabe sve i da im kazete donosi mi decko iz AKS paket samo kaze treba da se plati 90 din, ja predpostavim posto je tanak paket da su dokumenta i naglasim jel treba potpis ocekujem od Globatela otvaram pred njim i vidim dokumenta on samo ode, kaze ne znam ja nista mi nije naznaceno, zovem vasu podrsku kazu trebao je standardna prica kao novi kurir kao sto se vec vrti ovde mesecima, zovem ga opet kaze doci ce u toku dana i nista.

I
 
Da li je moguce da sam 6.1. Podneo zahtev za freepaid broj i jos nije stigao.... Prosli praznici, sve proslo.... Ali kartice nema....

Poslato sa Huawei P30 PRO pomoću Tapatalk

Kada korisnik poruči/podnese zahtev do 14h, mi karticu šaljemo narednog dana, ali pošto je 7.1. Božić i neradni dan, zahtev je obrađen u petak 8.1. i kurir zakazan za ponedeljak, pošto kurirska služba ne radi vikendom. Kuriri su i dalje zatrpani pošiljkama, pa ukoliko kartica ne stigne u ponedeljak, molimo te da pozoveš naš call centar na 0677 1234, kako bismo proverili stanje tvoje porudžbine. :)
 
Kakva je politika operatera sa koga se prebacuje, znam da zovu i nude bolje uslove, ali ako recimo ne uspeju da kontaktiraju korisnika da li moraju po automatizmu da raskinu ugovor i ustupe broj Globaltelu?
 
Malo sam iscitao ovde forum pre narudzbine i video te probleme sa kurirskom sluzbom, da javim da dzabe sve i da im kazete donosi mi decko iz AKS paket samo kaze treba da se plati 90 din, ja predpostavim posto je tanak paket da su dokumenta i naglasim jel treba potpis ocekujem od Globatela otvaram pred njim i vidim dokumenta on samo ode, kaze ne znam ja nista mi nije naznaceno, zovem vasu podrsku kazu trebao je standardna prica kao novi kurir kao sto se vec vrti ovde mesecima, zovem ga opet kaze doci ce u toku dana i nista.

I

U procesu smo rešavanja "problema" sa kuririma, kako bi bili obavešteni o proceduri za preuzimanje pošiljke, kao i vraćanju potpisane dokumentacije. Ukoliko kurir još uvek nije bio po papire, pošalji nam svoje podatke (ime, prezime i kontakt telefon) kako bismo "pogurali" proces. :)
 
Kakva je politika operatera sa koga se prebacuje, znam da zovu i nude bolje uslove, ali ako recimo ne uspeju da kontaktiraju korisnika da li moraju po automatizmu da raskinu ugovor i ustupe broj Globaltelu?

Prema "Pravilniku o prenosivosti broja", operater davalac, odnosno tvoj uskoro bivši operater ima rok od najviše 2 radna dana da odobri ili ne odobri zahtev za prenos od trenutka kada je primi zahtev. :)
 
Odlično, još jedno pitanje. Dobio sam karticu koja ima neki default broj. Kako ide sa prebacivanjem kada prenos bude gotov? Jel to automatski sa vaše strane ili mora neka akcija korisnika?


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Nema akcija korisnika, eventualno je potrebno da ih, kako oni kažu, pozoveš i "poguraš" da ubrzaju.

To se dešava jer ne rade kao ostali operateri, da isključe broj u toku noći i da ti ujutru bude aktivna kartica. Kod njih se to radi otprilike oko 11-12, a nekada i u popodnevnim satima, oko 16-17. Iz iskustva na nekoliko prenesenih brojeva.

Moja pretpostavka je da nemaju kadar koji je dežuran i koji bi to završio u noćnoj smeni.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Odlično, još jedno pitanje. Dobio sam karticu koja ima neki default broj. Kako ide sa prebacivanjem kada prenos bude gotov? Jel to automatski sa vaše strane ili mora neka akcija korisnika?


Sent from my iPad using Tapatalk

Sve mi obavljamo, kada tvoj bivši operater odobri prenos, mi te obavestimo i u toku noći stara kartica bude ugašena i broj prebačen na privremenu karticu koju si dobio. :)
 
Nema akcija korisnika, eventualno je potrebno da ih, kako oni kažu, pozoveš i "poguraš" da ubrzaju.

To se dešava jer ne rade kao ostali operateri, da isključe broj u toku noći i da ti ujutru bude aktivna kartica. Kod njih se to radi otprilike oko 11-12, a nekada i u popodnevnim satima, oko 16-17. Iz iskustva na nekoliko prenesenih brojeva.

Moja pretpostavka je da nemaju kadar koji je dežuran i koji bi to završio u noćnoj smeni.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk

Obzirom da operater kog napuštaš ima rok od 2 dana da odobri prenos, sve to brzo ide. :) A tehnička podrška sada radi 24/7, tako da se sve obavi pod okriljem... ovaj u toku noći. :D
 
...
Moja pretpostavka je da nemaju kadar koji je dežuran i koji bi to završio u noćnoj smeni.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
To nigde ne radi "kadar koji je dežuran u noćnoj smeni", već rade automatski pokretane procedure (što bi Unix-ovci rekli: cronjobovi).
Pozdrav
 
To nigde ne radi "kadar koji je dežuran u noćnoj smeni", već rade automatski pokretane procedure (što bi Unix-ovci rekli: cronjobovi).
Pozdrav
2 puta je ručni cron job odradio.
Jednom u 17 h, drugi put u 11:30 h nakon moje intervencije.

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
Malo pre na Globatelovom sajtu, odeljak SMISLI BROJ, videh da su i oni poceli da naplacuju one "lepse brojeve". Nesto poput Telenora. Ne znam koji im je kriterijum, tek postoje 3 grupe lepih brojeva: SIMPA od 2500 RSD, UOPA! od 5000 RSD i KIDALICA od 10000 RSD.
 
Ja samo da pohvalim @globaltel-supp za pomoć kad god je zatrebala. Pored haosa sa kurirskim sluzbama na kraju uspešno zavrsen prenos broja iz Telenora.
Predlog za “nadlezne” i app. Mogućnost kontrole vise brojeva kroz app, dopune itd. Recimo zelim da iz svoje app obavljam sve za 4 broja članova porodice.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ma globaltel je kao porodica, a kurirske službe kao zli duhovi u PAC-Man-u :-D
 
Ja samo da pohvalim @globaltel-supp za pomoć kad god je zatrebala. Pored haosa sa kurirskim sluzbama na kraju uspešno zavrsen prenos broja iz Telenora.
Predlog za “nadlezne” i app. Mogućnost kontrole vise brojeva kroz app, dopune itd. Recimo zelim da iz svoje app obavljam sve za 4 broja članova porodice.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Hvala! :) Zanimljiv predlog. :)
 
Nazad
Vrh Dno