Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nije li razlog opadanju brzine na ispod 1 mb/s sa čak 100 ili 50, nama kojima padne uveče da je zbog hladnijeg vremena tokom noći pošto uglavnom u tom periodu se dešava, npr sad je toplije 20+ i radi odlično ili stvarno imaju neke radove?
 
Meni vec danima prekida i usporava net, obicno uvece i najvise oko 12/posle 12..
 
ne verujem, meni je u doba korone radilo strava iako je bilo hladnije
moguce da stvarno unapredjuju mrezu (nadam se) jer su uglavnom nasledili krš mreže od prethodnih provajdera (makar se nadam da je to), a koliko vidim i nasem kolegi forumasu su tako nesto i napisali
 
@sanimare ne verujem, meni je u doba korone radilo strava iako je bilo hladnije
moguce da stvarno unapredjuju mrezu (nadam se) jer su uglavnom nasledili krš mreže od prethodnih provajdera (makar se nadam da je to), a koliko vidim i nasem kolegi forumasu su tako nesto i napisali

@Marezz ista situacija, mada mi se juce prekidao i u toku dana, ali po pravilu haos bas nastaje oko ponoci
 
Meni sestra kaže da rade uglavnom noću sve to jer noću manje ljudi radi na internetu, jeste da se igraju igrice više noću, ali ako oni unapređuju skoro svako veče godinu, dve, šta će nam proći život noćni bez igranja i bez brzine, čemu sve.
 
Ma kakvo unapređenje. Meni su pre više od deset dana potvrdili da već imaju prijavu kvara za deo moje ulice i da su navodno ekipe već na terenu.

Ne znam da li te ekipe kampuju, ili sede u kafani, ali sigurno je da kvar nisu otklonili i dalje.

Takođe, za prijave preko tiketa na sajtu mi se više niko ne javlja, niti odgovara. I to sve za moje pare. E, dobiće ih, al sutra malo.
 
Pitanje: koristim Supernova aplikaciju na svom Android Boxu i interesuje me postoji li neko rešenje skrolovanja kanala osim drag & drop, sa gore na dole?
Vrlo je nepraktično! Hvala unapred!
 
Zna li neko kako saznati svoje korisničko ime i lozinku za prijavu na Supernovinu aplikaciju sa Google play store-a?

ovo: https://i.imgur.com/gtsLRle.png
 
U Rumi svako jbno veče internet katastrofa :mad:
 
Izgleda radi sigurnosti bolje se vratiti Telekomovom s fixnom linijom.
 
Da nije možda ovo?

https://m.imgur.com/gallery/GoVjpgj

Stoji im email i lozinka neka po defaultu, ne znam kako zameniti ovo za vlastiti email i šifru

Ne znam na šta si mislio, ali slika je pogrešna. U svakom slučaju to je trebao tehničar koji ti je instalirao OTT uređaj da pročita broj sa kartice i pozove tamo ekipu na centrali da ti aktiviraju uslugu. Sada ti izvuci karticu, pročitaj broj tamo kod bar koda, spremi svoj email i zovi ih da ti aktiviraju uslugu. Onda ti oni aktiviraju i na email pošalju lozinku. Sa njom se uloguješ i možeš da je promeniš u neku koju ti hoćeš.
 
Meni danas stigao sms sa porukom vezanom za račun zaključno sa 30.06.2020. Dakle poslednji račun. Podaci za uplatu i na kraju poruke potpis "Vaš Kopernikus" :d Nikad do sada nisam dobio sms od njih.
 
I meni je stigao danas sms prvi put,verovatno nisu sigurni da ćemo proveravati mail pa da imamo i sms podsetnik.
 
Ne znam na šta si mislio, ali slika je pogrešna. U svakom slučaju to je trebao tehničar koji ti je instalirao OTT uređaj da pročita broj sa kartice i pozove tamo ekipu na centrali da ti aktiviraju uslugu. Sada ti izvuci karticu, pročitaj broj tamo kod bar koda, spremi svoj email i zovi ih da ti aktiviraju uslugu. Onda ti oni aktiviraju i na email pošalju lozinku. Sa njom se uloguješ i možeš da je promeniš u neku koju ti hoćeš.

Da, pogrešan link sam kopirao...

Evo prave slike: https://i.imgur.com/JWevDSw.jpg

EDIT: Malo pre sam pogledao OTT uređaj i video da nema nikakvu karticu, već ovaj njihov STB ima... https://m.imgur.com/hfrhZ4p
 
Poslednja izmena:
I meni je stigao sms prvi put verovatno zato sto postari kasne sa isporukom racuna. Nego je li imao neko do malo pre problem sa nestankom neta na jedno 2 sata ili to kod mene modem cbn i kabal koaks zezaju. Posto kad ga ugasim ne moze da se poveze 100 god i obavezno ispadne pa moram ponovo da ga iskljucim ukljucim pa proradi.
 
OTT uređaj nema karticu....pozoveš korisnički centar i izdiktiraš im MAC adresu i serijski broj uređaja....daš im e-mail adresu preko koje ćeš se ulogovati....za par dana ti stiže na e-mail korisničko ime(tvoja e-mail adresa i lozinka)
 
I meni je stigao sms prvi put verovatno zato sto postari kasne sa isporukom racuna. Nego je li imao neko do malo pre problem sa nestankom neta na jedno 2 sata ili to kod mene modem cbn i kabal koaks zezaju. Posto kad ga ugasim ne moze da se poveze 100 god i obavezno ispadne pa moram ponovo da ga iskljucim ukljucim pa proradi.
Ako ti je za utehu, kod mene još uvek nema. Posle grmljavine oko 18, nema ni neta ni tv.
Na 19911 čekao dok nisam prekinuo. Probao i na tehničku podršku za internet i na podršku za tv, svi operateri zauzeti. Baš zauzeti.
Na FB još uvek ni poruka nije seenoavana. Obično na mees odgovore veoma brzo.
 
OTT uređaj nema karticu....pozoveš korisnički centar i izdiktiraš im MAC adresu i serijski broj uređaja....daš im e-mail adresu preko koje ćeš se ulogovati....za par dana ti stiže na e-mail korisničko ime(tvoja e-mail adresa i lozinka)

U redu, jasno

Pozvaću ih sutra ili u toku sl. nedelje
 
Šalju i dalje. Ovo im je "novina" kažu. Očekuj standardno do 15-og račun.
 
Neće ti poslati papirni račun ako si se prijavio za račun na mail,bar meni nisu prošli mesec poslali poštom.Mada prošli mesec nisam ni dobio ovu sms poruku i ne znam da li je svima šalju kao podsetnik ili samo onima koji su se prijavili za e-račun.Kopenikus je u pitanju....
 
Mislim da salju svima, posto je i moj zet dobio sms a nije se prijavio za racun za mail.

Послато са POCO F1 помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno