Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Sta ima da muljaju za nepoznatu englesku seriju koja je stara 7 godina.

Uradio tako, skenirao na boxu, i našao mi je kanale, ali slika crna, a umesto FOX piše CH-2007, umesto FOX Crime CH-2006...


Cimni i ljude u komsiluku vidi da li neko od njih ima problema.

Proveri da li ti se slazu frekvencija, ucestalost i modulacija, na tv-u na kome radi i na onom na kom ne radi. Ako se sve slaze onda stvarno nemam ideju.

Pogledao bih ja koje su vrednosti, ali mi jos nisu uveli kablovsku. A i kod mene je RV, tako da ako si kod nekog drugog kod njih je mozda drugacije.


Pogledaj i jacinu i kvalitet signala, mozda je u tome problem.
 
Poslednja izmena:
Sta ima da muljaju za nepoznatu englesku seriju koja je stara 7 godina.




Cimni i ljude u komsiluku vidi da li neko od njih ima problema.

Proveri da li ti se slazu frekvencija, ucestalost i modulacija, na tv-u na kome radi i na onom na kom ne radi. Ako se sve slaze onda stvarno nemam ideju.

Pogledao bih ja koje su vrednosti, ali mi jos nisu uveli kablovsku. A i kod mene je RV, tako da ako si kod nekog drugog kod njih je mozda drugacije.


Pogledaj i jacinu i kvalitet signala, mozda je u tome problem.

Ne muljaju sa serijom nego sa celim epic paketom (kanal + vod) nije onaj epic koji je namjenjen našoj državi.
 
Ako je to u pitanju lakse mi je da poverujem da su nesto zeznuli i preuzeli pogresan sadrzaj, nego da nesto muljaju, s obzirom kako im po ovim komentarima funkcionise cela platforma. Valjda ce se srediti to u narednom periodu. Ja se nadam da ce u skorije vreme bar omoguciti instaliranje HBO GO aplikacije na njihovom stb-u, kad vec nude tu uslugu, a ne nude HBO OD
 
Poslednja izmena:
usluga radi samo na Supernova ip adresama, znaci ne na mts, telekom i sl. Samo na Supernova.

Upravo gledam sa SBB mreze i radi bez problema iz browsera

Ako je to u pitanju lakse mi je da poverujem da su nesto zeznuli i preuzeli pogresan sadrzaj, nego da nesto muljaju, s obzirom kako im po ovim komentarima funkcionise cela platforma. Valjda ce se srediti to u narednom periodu. Ja se nadam da ce u skorije vreme bar omoguciti instaliranje HBO GO aplikacije na njihovom stb-u, kad vec nude tu uslugu, a ne nude HBO OD


Bas sam im sa tim zahtevom pisaom pre neki dan na FB. Bilo bi dobro da omoguce HBO GO, zaista.
 
Poslednja izmena:
Koliko vidim od jutros iskljucena promocija kanala zbog situacije koja je bila
 
Ništa neobično....
Svaki dan neko ošteti kabl, i oni ga krpe.

Ovde kod mene ima jedan ćošak ulice gde im ide kabl i tu skreću šleperi pošto je tu carinski skladište...
Bar jednom nedeljno kidaju kabl i neće da ga izmeste.

To je takav posao.
Moraju da poprave to je njima 20min posla

Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Sve je gotovo !!!

Jutros došli momci iz Groneta, sve su uradili tačno kako sam hteo, jednostavno nije moglo bolje da ispadne. Najjače od svega, jedan od njih dvojice je iz mog kraja, dao mi je svoj broj i rekao da ga mogu nazvati za šta god bude trebalo, ukoliko bude bilo nekakvih problema u budućnosti jer je on zadužen za ovaj moj kraj gde sam ja.

Test brzina: https://www.speedtest.net/result/9533631600.png

Dali su mi neki Mercusys AC1200 ruter , ima dual-band i opseg je ok. Što sam dalji od rutera, brzine opadaju, ali opet ok.

Pored toga, rekli su mi da mi ne mogu dati informacije od ovog Mercusys rutera, jer navodno svi korisnici Supernove imaju valjda isti password login i ukoliko želim da sam promenim kanal , SSID ili lozinku wi-fija , moram nazvati njih u centrali da to odrade umesto mene, što je malo bezveze i najveća mana do sada, ali sve ostalo je ok. barem za sada

E da, što se teleivizije tiče.. OK je, jedino što još uvek nemam "TV po tvom" uslugu a ni HBO pakete. Jedan od njih mi je spomenuo neku karticu koja ide u novije televizore, ali kaže kao STB je bolji i ostavili su mi jedan STB i to je to. Ne znam kako "aktivirati" te HBO kanale barem, a tv po tvom sam čuo da je veliko S , tkd mi nije prioritetan toliko.


Usput, hvala @bakari na ovom predlogu sa čekićanjem jer izgelda da je ipak upalilo :D Došli su odmah sledeći radni dan od dana prijavljivanja kvara i uradili tačno kako sam tražio + ih častio, naravno... Red je nakon dobro obavljenog posla :)
 
Poslednja izmena:
Sve je gotovo !!!

Jutros došli momci iz Groneta, sve su uradili tačno kako sam hteo, jednostavno nije moglo bolje da ispadne. Najjače od svega, jedan od njih dvojice je iz mog kraja, dao mi je svoj broj i rekao da ga mogu nazvati za šta god bude trebalo, ukoliko bude bilo nekakvih problema u budućnosti jer je on zadužen za ovaj moj kraj gde sam ja.

Test brzina: https://www.speedtest.net/result/9533631600.png

Dali su mi neki Mercusys AC1200 ruter , ima dual-band i opseg je ok. Što sam dalji od rutera, brzine opadaju, ali opet ok.

Pored toga, rekli su mi da mi ne mogu dati informacije od ovog Mercusys rutera, jer navodno svi korisnici Supernove imaju valjda isti password login i ukoliko želim da sam promenim kanal , SSID ili lozinku wi-fija , moram nazvati njih u centrali da to odrade umesto mene, što je malo bezveze i najveća mana do sada, ali sve ostalo je ok. barem za sada

E da, što se teleivizije tiče.. OK je, jedino što još uvek nemam "TV po tvom" uslugu a ni HBO pakete. Jedan od njih mi je spomenuo neku karticu koja ide u novije televizore, ali kaže kao STB je bolji i ostavili su mi jedan STB i to je to. Ne znam kako "aktivirati" te HBO kanale barem, a tv po tvom sam čuo da je veliko S , tkd mi nije prioritetan toliko.


Usput, hvala @bakari na ovom predlogu sa čekićanjem jer izgelda da je ipak upalilo :D Došli su odmah sledeći radni dan od dana prijavljivanja kvara i uradili tačno kako sam tražio + ih častio, naravno... Red je nakon dobro obavljenog posla :)

Jel ovo brzina preko kabla ili wifi?
 
Usput, hvala @bakari na ovom predlogu sa čekićanjem jer izgelda da je ipak upalilo :D Došli su odmah sledeći radni dan od dana prijavljivanja kvara i uradili tačno kako sam tražio + ih častio, naravno... Red je nakon dobro obavljenog posla :)
Za kabl verovatno nisu ni pitali šta se dogodilo?[emoji39]

Oni bi momci i došli odmah po pozivu problem je u call centru koji ne prosleđuje naloge tj sami određuju prioritet intervencija.
Najsmesnije je što će oni tebe zvati u redovnoj proceduri da ti to reše ali videćeš za koje vreme...




Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
OTT uredjaji ne radel kvar na mrezi. Ex RV

J

Sent from my SM-A705FN using Tapatalk
 
Dakle, španska serija:

- treba da mi se prebaci oprema sa jednog sprata na drugi, to treba da uradi provajder, zovem ih ne odazivaju se. Šta da radim?

- preseci kabl, ošteti nešto od opreme, pa zovi da prijaviš kvar, doći će

- petak popodne, čekićem sam izlupao optički kabl i sada mi ništa ne radi. Idem da prijavim kvar da dodju

- nedelja, još uvek ne dolaze a kvar postoji, šta da radim dalje?

A imao si i TV i internet od 100 mega...
Moje drage komsije...
Mogli bi od 01.06 da nas obraduju nekim novitetima, mada sumnjam da će išta raditi dok je sve otključano!
Verovatno kad vrate sve po starom biće i noviteta, jer su frekvencije 522 i 530 aktivne, ali bez kanala, još pre ovog Covid ludila!

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
Cekaju da SBB prvi zakljuca kanali!
 
@ukLz Ne moras da ih zoves da bi nesto izmenio na ruteru, samo je potrebno da ga resetujes na fabricka podesavanja, zatim odes na 192.168.0.1 i podesis svoju login sifru za ruter, i onda menjas sta god hoces.
 
Poslednja izmena:
Odgovorili su da su prosledili nadleznoj sluzbi. Da li ce biti nesto nekada od toga, zaista ne znam.
 
Jel ovo brzina preko kabla ili wifi?

Kabl, naravno
Bežično preko wifija, ugl dobijam između 120 i 180, u zavisnosti koliko sam udaljen od samog rutera.

Voleo bih kada bih mogao sam proizvoljno kupiti ruter po želji i zameniti ga sa ovim mercusysom (nije neophodno, ali što da ne)

Ali za sad, sve je ok
 
Meni kanali rade ali torenti prestali da rade?

Ceo dan pokušavam da odgonetnem da nije nešto do mog rutera

Sent from my Mi A3 using Tapatalk
 
Kabl, naravno
Bežično preko wifija, ugl dobijam između 120 i 180, u zavisnosti koliko sam udaljen od samog rutera.

Voleo bih kada bih mogao sam proizvoljno kupiti ruter po želji i zameniti ga sa ovim mercusysom (nije neophodno, ali što da ne)

Ali za sad, sve je ok

Ja dobijam preko telefona oko 50.kako da popravim to. I ja imam mercusys.
 
Ja dobijam preko telefona oko 50.kako da popravim to. I ja imam mercusys.

Kada su bili momci jutros da mi montiraju sve ovo, jedan od njih dvojice mi je konfigurisao dva odvojena SSID-a , odnosno dve različite pristupne tačke za Wi-fi.

Jedan je 2.4 , dok je drugi je 5ghz i oba rade paralelno, tj. istovremeno. Kada se povežem na taj 2.4 , i meni zakucava do 50mbit down. Dok kada se povežem na ovaj od 5ghz, onda ide između 150 i 185 , u zavisnosti koliko sam udaljen od rutera. Primetio sam čim mi Wi-fi signal nije na maksimumu, već recimo jedna crtica manje od maksimuma, protok mi bude čak negde ispod 100 na speedtestu preko telefona, recimo kreće se oko 70 i 90 mbps

Tkd predlažem da proveriš da li ti ruter podržava dual-band kao ovaj moj (u slučaju da nemamo identičan mercusys ruter) , i ako ima, da upališ i taj drugi band od 5ghz i proveriš brzine ponovo.
 
Poslednja izmena:
Za kabl verovatno nisu ni pitali šta se dogodilo?[emoji39]

Oni bi momci i došli odmah po pozivu problem je u call centru koji ne prosleđuje naloge tj sami određuju prioritet intervencija.
Najsmesnije je što će oni tebe zvati u redovnoj proceduri da ti to reše ali videćeš za koje vreme...




Sent from my Mi A3 using Tapatalk

Jesu pitali i ja im bacio priču da su ovi iz EPS-a bili u petak popodne da nešto kao prekontrolišu ulaz za struju sa bandere u kuću i da je neko od njih greškom, slučajno, naslonio merdevine i pogodio tačno optički kabl i tako ga oštetio :smoke:

Oni su bili u fazonu "aa pa okej, da, to se dešava često i nije strašno". Na kraju su pristali to da mi prebace opremu sa donjeg na gornji sprat i generalno su sav posao odradili kako valja. E sad ostalo mi je da dokupim još novih LAN kablova i da zamenim onaj stari sivi utp od 20m koji je oštećen u jednom delu i da sve lepo to osposobim.
 
Kada su bili momci jutros da mi montiraju sve ovo, jedan od njih dvojice mi je konfigurisao dva odvojena SSID-a , odnosno dve različite pristupne tačke za Wi-fi.

Jedan je 2.4 , dok je drugi je 5ghz i oba rade paralelno, tj. istovremeno. Kada se povežem na taj 2.4 , i meni zakucava do 50mbit down. Dok kada se povežem na ovaj od 5ghz, onda ide između 150 i 185 , u zavisnosti koliko sam udaljen od rutera. Primetio sam čim mi Wi-fi signal nije na maksimumu, već recimo jedna crtica manje od maksimuma, protok mi bude čak negde ispod 100 na speedtestu preko telefona, recimo kreće se oko 70 i 90 mbps

Tkd predlažem da proveriš da li ti ruter podržava dual-band kao ovaj moj (u slučaju da nemamo identičan mercusys ruter) , i ako ima, da upališ i taj drugi band od 5ghz i proveriš brzine ponovo.

Reci mi samo kako da pristupim ruteru?
 
Reci mi samo kako da pristupim ruteru?

Ukucaš default gateway adresu (ipconfig u cmd-u) u URL pretraživača i izađe nešto ovako:

https://i.imgur.com/L4QlFaZ.png

E sad koja je šifra, pojma još uvek nemam.

@ukLz Ne moras da ih zoves da bi nesto izmenio na ruteru, samo je potrebno da ga resetujes na fabricka podesavanja, zatim odes na 192.168.0.1 i podesis svoju login sifru za ruter, i onda menjas sta god hoces.

A ako ne znaš login informacije kao ni ja za svoj ruter, onda probaj ovo gore ^
 
Poslednja izmena:
Ukucaš default gateway adresu (ipconfig u cmd-u) u URL pretraživača i izađe nešto ovako:

https://i.imgur.com/L4QlFaZ.png

E sad koja je šifra, pojma još uvek nemam.



A ako ne znaš login informacije kao ni ja za svoj ruter, onda probaj ovo gore ^

Uspeo sam. Pristupio sam ruteru i podesio sam oba opsega ima 2.4 i 5 i mogu da menjam ime mreze i sifru. Ne moram njih da zovem kao sto je neko spomenuo. Ali ruteru nisam mogao da pristupim preko kompa vec preko telefona. Ne znam zasto. U svakom slucaju sve funkcioniše. Opseg na 5 ghz ima mnogo slabiji domet od 2.4.da li je to normalno?
 
Uspeo sam. Pristupio sam ruteru i podesio sam oba opsega ima 2.4 i 5 i mogu da menjam ime mreze i sifru. Ne moram njih da zovem kao sto je neko spomenuo. Ali ruteru nisam mogao da pristupim preko kompa vec preko telefona. Ne znam zasto. U svakom slucaju sve funkcioniše. Opseg na 5 ghz ima mnogo slabiji domet od 2.4.da li je to normalno?
Da, normalno je. Evo jedan kraći video gde je sve lepo objašnjeno.

https://youtu.be/J_bf_KE5llQ

Послато са SM-A715F помоћу Тапатока
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno