Šta je novo?

GLOBALTEL - virtuelni mobilni operator

Да,и за то је заслужан закон,неки главни,кровни,који обавезује операторе,а не зависи од њихове локалне процјене.:)
 
Ja sam dobio informaciju da nemaju tehnickih mogucnosti, jos pre par meseci. Nije bio moj broj u pitanju vec za blisku osobu, koja je u medjuvremenu odustala, pa ne znam.
U pitanju je broj koji je bio jedan od tri broja standardnih operatera, koji je u medjuvremenu prebacen u globaltel, pa kao ne moze nazad na ove klasicne operatere.
Ako uspes, javi, cisto da znaju ljudi.
 
Proveri da li su se dobro razumeli, svi operateri moraju da daju ili prime broj, osim u određenim specijalnim slučajevima.
Naročito ako su primili neki broj, moraju da ga vrate. Jedino ograničenje može biti 3 meseca u mreži.
 
Ne može da se prenese Globatel broj, probano par puta u Telenoru.
 
Uspešno sam prebacio 060 iz MTS u globaltel, sve je trajalo oko mesec dana od pokretanja postupka dok nisam dobio novu sim karticu (u mom slučaju bio je štrajk pošte u to vreme). Od stvari koje se dobiju za potpis je samo zahtev za prenos broja u globaltel. Kada sam posle 3+ meseca hteo da predjem u VIP jer u globaltel mreži nisu stizali sms sa 2fa kodovima od Google, apple,... Telenor banka... u prevodu od nikog nije stizalo iako je sve radilo na početku korišćenja globaltel mreže (pre prelaska u globaltel nazvao sam njihov korisnički servis i direktno pitao da li sve radi i dobio potvrdan odgovor). Podneo sam zahtev za prelazak u vip. Posle 7 dana i poziva iz globaltel zašto odlazim dobijam sms da je zahtev odbijen. Zovem i objasne mi da broj NIJE REGISTROVAN i da zato ne može. Kažem da broj nisam kupio na trafici već sam došao iz MTS sa sve imenom i prezimenom. Nakon natezanja da ne može, mora prvo broj da se registruje... došli smo do rešenja da podnesem zahtev u VIP za prenos neregistrovanog broja i da će sve biti ok. Tako je i bilo s' tim da sam odmah pri prelasku u VIP bio registrovan.

Dakle, VIP broj u originalu prebačen iz MTS u Globaltel pa nazad u VIP na ovaj način.
 
Објашњење да се број не може пренијети,је глупост.Ко то блокира,не знам.Углавном инсистирајте на писаном разлогу,па жалба вишој инстанци.Не одустајте олако.
Ово за пренос,као нерегистрованог броја, је опет нека небулоза,али ако пролази,нама рјешење:)
 
Uspešno sam prebacio 060 iz MTS u globaltel, sve je trajalo oko mesec dana od pokretanja postupka dok nisam dobio novu sim karticu (u mom slučaju bio je štrajk pošte u to vreme). Od stvari koje se dobiju za potpis je samo zahtev za prenos broja u globaltel. Kada sam posle 3+ meseca hteo da predjem u VIP jer u globaltel mreži nisu stizali sms sa 2fa kodovima od Google, apple,... Telenor banka... u prevodu od nikog nije stizalo iako je sve radilo na početku korišćenja globaltel mreže (pre prelaska u globaltel nazvao sam njihov korisnički servis i direktno pitao da li sve radi i dobio potvrdan odgovor). Podneo sam zahtev za prelazak u vip. Posle 7 dana i poziva iz globaltel zašto odlazim dobijam sms da je zahtev odbijen. Zovem i objasne mi da broj NIJE REGISTROVAN i da zato ne može. Kažem da broj nisam kupio na trafici već sam došao iz MTS sa sve imenom i prezimenom. Nakon natezanja da ne može, mora prvo broj da se registruje... došli smo do rešenja da podnesem zahtev u VIP za prenos neregistrovanog broja i da će sve biti ok. Tako je i bilo s' tim da sam odmah pri prelasku u VIP bio registrovan.

Dakle, VIP broj u originalu prebačen iz MTS u Globaltel pa nazad u VIP na ovaj način.

Jesi bio pripejd ili postpejd pre prelaska u Globaltel?
 
Објашњење да се број не може пренијети,је глупост.Ко то блокира,не знам.Углавном инсистирајте на писаном разлогу,па жалба вишој инстанци.Не одустајте олако.
Ово за пренос,као нерегистрованог броја, је опет нека небулоза,али ако пролази,нама рјешење:)

Nema pisanog traga kada u startu u telenoru kažu da nije moguće preneti broj iz globatela. Ni ne ulaziš u proceduru, niti oni to daju napismeno. Pitao u 4 ekspoziture u BG. Što je najgore u 2 ekspoziture tvrde da je globatel viruelna mreža i da im sistem ne dozvoljava prenos broja.
 
Nema pisanog traga kada u startu u telenoru kažu da nije moguće preneti broj iz globatela. Ni ne ulaziš u proceduru, niti oni to daju napismeno. Pitao u 4 ekspoziture u BG. Što je najgore u 2 ekspoziture tvrde da je globatel viruelna еmreža i da im sistem ne dozvoljava prenos broja.
Користити имејл,друштвене мреже....Питати да ли је тачно то што је речено у пословници,ако јесте,зашто итд.
 
Користити имејл,друштвене мреже....Питати да ли је тачно то што је речено у пословници,ако јесте,зашто итд.

Oblast prenosa broja je regulisana odredbama pravilnika o prenosivosti broja koju uređuje Regulatorna agencija za elektronske komunikacije i poštanske usluge RATEL kako u fiksnim, tako i u mobilnim mrežama. Ne postoji tehnička prepreka od strane Globaltel mreže da se broj prenese u neku drugu mrežu, kao ni da se broj neke druge mreže prenese u Globaltel. Više o prenosivosti broja možete pogledati na linku u nastavku https://www.ratel.rs/sr/page/prenos-broja i https://www.globaltel.rs/prenesi-svoj-broj
 
Do Telenora je, telenor ne prima zahtev za prenos broja u svoju mrežu, legende. Globatel broj se može preneti u npr. VIP. Ali može se preneti i u Globatel, što je moja keva uradila zbog 5GB za 300din, treba joj i manje, to joj odgovara, ali ima bolji signal nego sa MTS.
 
Poslednja izmena:
Da li je moguće da pare ne legnu na račun ako nisu uneti model i poziv na broj? Za Mastercard pitam.

Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока
 
Moguće je. Sad neko tamo mora ručno taj novac da veže sa tvojom karticom. Kada upišeš poziv na broj, sistem sam poveže gde ide novac.
 
Hvala. Poslao sam im kompletnu instrikciju za plaćanje, al' šta vredi, ljudi uplate i ne upišu poziv na broj. [emoji16]
 
@Globaltel-supp
Šta se ovo dešava, da li je moguće da skidate net malo nerealno? Pre četiri dana aktiviran paket, evo koliku je potrošnju izračunao telefon, a koliku vi!?
ca3fbfea479b737402e1d45394a01423.jpg
d63d09cb5422d2a31384684b41065538.jpg


Da ne bude zabune, tu je i Vip, koji s tim nema veze.
ce5a6b55ad2c0d3f9dffac9cc4d3e611.jpg


Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока
 
Poslednja izmena:
Pa ti postavljaš nezgodna pitanja [emoji3][emoji3]

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent
 
Nije to ništa čudno, vrlo selektivno odgovaraju od kad su se pojavili na temi.

A naročito vole da "seen-uju" komplikovana pitanja.
 
Poslednja izmena:
@Globaltel-supp
Šta se ovo dešava, da li je moguće da skidate net malo nerealno? Pre četiri dana aktiviran paket, evo koliku je potrošnju izračunao telefon, a koliku vi!?
ca3fbfea479b737402e1d45394a01423.jpg
d63d09cb5422d2a31384684b41065538.jpg


Da ne bude zabune, tu je i Vip, koji s tim nema veze.
ce5a6b55ad2c0d3f9dffac9cc4d3e611.jpg


Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока

Poštovani, molimo Vas da nam u privatnoj poruci prosledite Vaš Globaltel broj kako bismo izvršili proveru.
 
Dodato prebacivanje kredita drugom Globaltel korisniku, min 50 din preko USSD koda, verovatno u sledecoj verziji ce biti i u APP dostupno.
 
@Globaltel-supp
Šta se ovo dešava, da li je moguće da skidate net malo nerealno? Pre četiri dana aktiviran paket, evo koliku je potrošnju izračunao telefon, a koliku vi!?
ca3fbfea479b737402e1d45394a01423.jpg
d63d09cb5422d2a31384684b41065538.jpg


Da ne bude zabune, tu je i Vip, koji s tim nema veze.
ce5a6b55ad2c0d3f9dffac9cc4d3e611.jpg


Послато са Mi 9T Pro уз помоћ Тапатока

Kada se u Globaltelu kupuje internet paket, jedinica u kojoj je paket izrazen je GB. Veliki broj telefona potrosnju ce izraziti u MiB i GiB-ovima, a jedinica koja ce biti prikazana na uredjaju je MB ili GB. To moze stvoriti efekat da se potrosnja ne poklapa i da podaci "nestaju". (Razlika izmedju MB i MiB jeste u tome sto MB kao osnovu koristi 10, dok MiB za osnovu koristi 2, tako da 1 KB = 1000 B, a 1 KiB = 1024 B, odnosno 1 GiB = 1.074 GB.) Takodje, protok koji se vidi na telefonu nikada nije 100% precizan, uvek moze doci do par procenta odstupanja i trebalo bi najvise da sluzi kao priblizna procena i da stvori predstavu koja aplikacija najvise trosi. Neki od najcescih razloga velike potrosnje su:
1. PlayStore ili druge aplikacije koje imaju ukljucen autoupdate, mogu preuzeti veliku kolicinu podataka.
2. Iako koriscenje Globaltel aplikacije ne trosi podatke iz paketa (sem u roamingu), opcija gledanja televizije iz aplikacije nije ukljucena u ovo i trosice podatke iz paketa.
3. Google photos, one drive i slicni servisi koji imaju ukljucen auto-backup takodje mogu stvoriti veliku potrosnju.
Napomena: kod sva tri primera zbog zastite privatnosti korisnika nemamo pristup tome koje sajtove koricnici posecuju i sta rade na internetu.
Ukoliko verujete da potrosnja nije ispravna ili imate nekih drugih pitanja, mozete uvek pozvati nas call centar koji ce Vam rado pomoci.
 
Zbog čega ne može da se uplati manje od 500 dinara Master karticom? Trebalo bi da to malo liberalizujete i da pustite da mogu da se uplate i manji iznosi, od 100 din pa naviše. Imali biste veće promete, potpisujem.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent
 
Zbog čega ne može da se uplati manje od 500 dinara Master karticom? Trebalo bi da to malo liberalizujete i da pustite da mogu da se uplate i manji iznosi, od 100 din pa naviše. Imali biste veće promete, potpisujem.

from Tapatalk SM-A505FN using my Sent

Prenos sredstava sa SIM kartice na MasterCard karticu se može izvršiti isključivo prenosom iznosa od 500,00 rsd koji se prenosi sa SIM kartice na MasterCard karticu i naplaćuje se Globaltel provizija 9%. Svakako imate i mogućnost usluge direktne uplate na račun platne kartice gde nije ograničena minimalna uplata iznosa, takođe Globaltel provizije nema prilikom direktne uplate kod pošte/banke, dok pružilac usluge (pošta/banka) može naplatiti proviziju.
 
Kada se u Globaltelu kupuje internet paket, jedinica u kojoj je paket izrazen je GB. Veliki broj telefona potrosnju ce izraziti u MiB i GiB-ovima, a jedinica koja ce biti prikazana na uredjaju je MB ili GB. To moze stvoriti efekat da se potrosnja ne poklapa i da podaci "nestaju". (Razlika izmedju MB i MiB jeste u tome sto MB kao osnovu koristi 10, dok MiB za osnovu koristi 2, tako da 1 KB = 1000 B, a 1 KiB = 1024 B, odnosno 1 GiB = 1.074 GB.) Takodje, protok koji se vidi na telefonu nikada nije 100% precizan, uvek moze doci do par procenta odstupanja i trebalo bi najvise da sluzi kao priblizna procena i da stvori predstavu koja aplikacija najvise trosi. Neki od najcescih razloga velike potrosnje su:
1. PlayStore ili druge aplikacije koje imaju ukljucen autoupdate, mogu preuzeti veliku kolicinu podataka.
2. Iako koriscenje Globaltel aplikacije ne trosi podatke iz paketa (sem u roamingu), opcija gledanja televizije iz aplikacije nije ukljucena u ovo i trosice podatke iz paketa.
3. Google photos, one drive i slicni servisi koji imaju ukljucen auto-backup takodje mogu stvoriti veliku potrosnju.
Napomena: kod sva tri primera zbog zastite privatnosti korisnika nemamo pristup tome koje sajtove koricnici posecuju i sta rade na internetu.
Ukoliko verujete da potrosnja nije ispravna ili imate nekih drugih pitanja, mozete uvek pozvati nas call centar koji ce Vam rado pomoci.
Pa da telefon laze ali Globaltel i ostali tj njihovi sistemi ne grese.
Uvek je korisnik i telefon kriv nikad vi(svi operateri).
To sto ti pises to je bre toliko mizerno da nije vredno spomena.
Nego kazi coveku kako mu telefon laze promet za Globaltel a ne laze mu za A1 tj Vip?
Izvinjavam se sto vam upadam u raspravu ali malo mi IQ ne dozvoljava da svarim tu glupost od izgovora.
 
Nazad
Vrh Dno