...mrtav ladan izjavljuje da se oni uopšte ne bave taksi prevozom već tehnološkim inovacijama i mislim se, vidi kako smo mi napredni...
Gde je ta vlast da pohapsi vozače CG-a i pooduzima im vozila kao što je svojevremeno rađeno sa divljim taksistima? Zašto se uopšte od toga odustalo? Zašto ti isti mediji ne iveštavaju da je danas zaplenjeno CG vozila?
Kapirate?
Ne smetaju ni linkovi samo da ne preraste u rasprave o politici.
Pogresan koncept skroz...!
Zasto se plene vozila, zasto da se hapse vozaci?
Na neki način su u pravu...šta prodaje Britanija? Finansijske usluge... dakle, za većinu "poslova budućnosti" će biti potrebna velika prostorija i više kompjutera, možemo mi sad do sutra da tupimo o proizvodnji paprika koja će da spasi srpsku privredu...
Treba gajiti i paprike, ali tu nema para...Možemo da definišemo šta je politika? Da li je priča o nelegalnom poslovanu CG-a politika?
BTW, ozbiljno pitam jer neko moje mišljenje je da ako ne može ovo da se spomene jer će upasti u domen politike, onda treba zauvek da zaključamo temu.
Em nam donosi značajan broj postova koji moraju da se moderišu, em gotovo uvek skrene u politiku bez obzira koliko to bilo napominjano, ja sam poslednji primer (odnosno moj prethodni post)...
Neki advokat bi ovo mogao pravilnije da objasni, do tada:
Kada diler droge bude uhvaćen, pleni se i ta droga sa kojom je uhapšen, zar ne?
To vozilo je neoborivi dokaz.
Kasnije bude prodato na licitaciji (ranije je to radila uprava carina ako se dobro sećam) i time se puni budžet. Droga se naravno uništava.
Žao mi je ako će ovo da zvuči staromodno ali zar nisu takve mantre već izlizane? Mislim ono, prodavano nam je svašta u poslednjih nekoliko stotina godina i vidi gde smo? Primili smo se na divlje taksi udruženje zvano Car:Go... :S:
Nije tema da pričamo o ovome ali treba neko da gaji i papriku, ne?
Nije dobro poređenje, jer CarGo posluje po zakonu. Tako što koriste rupe u zakonu doduše, ali tu nema ništa nelegalno ovako kako je trenutno.
Ako hoće da im plene vozila i da ih hapse, moraju prvo da donesu zakon koji će ih zabraniti, pa tek onda to da rade.
CarGo nije taksi, rečeno je već 1000 puta, stoga ne treba da ispunjavaju uslove taksi prevoznika.Čisto da ne bude pogrešno shvaćeno: ja sam out iz ove teme, do daljnjeg.
Nije da sam se naljutio / nadurio ili tako nešto, očigledno je da nisam dovoljno informisan ili sam još gore dezinformisan čim nisam znao da CG posluje po zakonu.
Žao mi je ako sam nekoga svojim postovima doveo u zabludu.
EDIT: Prvi link sa Yahoo-a:
http://www.rts.rs/page/stories/sr/s...sluje-po-zakonu-grad-zaduzen-za-kontrolu.html
Da bi neko bio legalan taksista, mora biti ispunjeno:
1) zakon o prevozu putnika (propisani su uslovi koje mora da ispunava vozač, koje mora da ispunjava vozilo i na koji način se obavlja taksi delatnost)
2) uredbe lokalnih samouprava (čitaj skupština grada kada je u pitanju Beograd) koje detaljnije regulišu pitanje obavljanja taksi delatnosti
@ nightshadow, tvrdiš li iu dalje da Car:Go vozači ispunjavaju sve uslove kao i legalni Taksi vozači?
CarGo nije taksi, rečeno je već 1000 puta, stoga ne treba da ispunjavaju uslove taksi prevoznika.
Dtuze ti si za sve u pravu ali to bi vazilo da su CG taxisti, a oni to po definiciji nisu, tu je caka.Čisto da ne bude pogrešno shvaćeno: ja sam out iz ove teme, do daljnjeg.
Nije da sam se naljutio / nadurio ili tako nešto, očigledno je da nisam dovoljno informisan ili sam još gore dezinformisan čim nisam znao da CG posluje po zakonu.
Žao mi je ako sam nekoga svojim postovima doveo u zabludu.
EDIT: Prvi link sa Yahoo-a:
http://www.rts.rs/page/stories/sr/s...sluje-po-zakonu-grad-zaduzen-za-kontrolu.html
Da bi neko bio legalan taksista, mora biti ispunjeno:
1) zakon o prevozu putnika (propisani su uslovi koje mora da ispunava vozač, koje mora da ispunjava vozilo i na koji način se obavlja taksi delatnost)
2) uredbe lokalnih samouprava (čitaj skupština grada kada je u pitanju Beograd) koje detaljnije regulišu pitanje obavljanja taksi delatnosti
@ nightshadow, tvrdiš li i dalje da Car:Go vozači ispunjavaju sve uslove kao i legalni Taksi vozači?
Zašto ostavljaš linkove o tome kakvu je odluku doneo evropski sud u vezi sa Uberom? Kakve to veze ima sa Srbijom i CarGo-om?
Opet kažem, CarGo nije taksi prevoznik, CarGo se bavi pružanjem pomoći na putu članovima udruženja(znam, ali tako je zvanično. Rupa u zakonu).
Da bi CarGo bio ilegalan, mora da se donese zakon koji će zakrpiti te rupe.
Ovako kako je sada nije ilegalno.
Kapito?
@SuperStarr
U načelu se slažem sa većinom stavova koje imaš, ali ti je premisa pogrešna....sad će verovatno da tema ode pod ključ.
Ovo ovde gde većina od nas na žalost i dalje živi trenutno je zaposela MAFIJA i sistematski uništava sve oko sebe, a sve zarad svog džepa.
Tako da, dok je situacija ova, jedini patriotski čin je sveopšti OTPOR ovoj gamadi.
Kad se stvari unormale možemo da pričamo o poštovanju zakona i punjenju budžeta, sada se samo pune njihovi džepovi.
Posedovanje droge je strogo zabranjeno zakonima republike Srbije, ne možeš da porediš te dve stvari.
Pogledao sam 20 sekundi snimka, nemam stomak stvarno da slušam naše organe vlasti, čovek je počeo da priča o taksi prevozu.
CarGo nije taksi.
Dtuze ti si za sve u pravu ali to bi vazilo da su CG taxisti, a oni to po definiciji nisu, tu je caka.
Oni su udruzenje gradjana i oni pomazu clanovima(musterijama) koji su pristali da budu clanovi cim su skinuli app i prihvatili kroz app da to budu, dakle pomazu clanovima da ih razvezu od tacke A do tacke B.
To je ta rupa u zakonu, dakle oni ne taksiraju vwc dolaze na poziv "clanova" preko app.
Kapito?
Problem je sto sve to naplacuju ali ni to nije problem imaju pravo na nadoknadu za utroseno gorivo ali NEMAJU pravo na vise od toga, tj. zaradu od tih voznji i tu je problem sav.
Ne kaci ih, oni se ne bave prevozom putnika, bre nikako da shvatis.Zbog "šmekera" koji su tako isti poslovali u zemljama spomenutim u tim linkovima. Mislim da linkovi koje sam ostavio doprinose shvatanju Car:Go "pojave".
Ja nisam pravnik. Pratim logiku, evo još jednog primera koji bi trebao da bude dobra komparacija:
Kada uhvate dilera droge sa nekom količinom, on ima pravo da tvrdi da mu ta droga treba za lečenje (alternativnim sredstvima, onima koji nisu propisani zakonima republike Srbije, čak šta više regulisano je da je to kažnjivo). Može li se taj isti diler pozivati na neke rupe u zakonima? Zašto svaki put zaglave robiju?
Biću sigurno dosadan ali veruj mi da to dobronamerno radim. Baciš pogled na link ka RTS-u, pustiš video od 5 minuta.
Uz moje citate koje sam povadio odatle - moići ćeš da shvatiš da je CG nelegalan jer vrši prevoz putnika bez odobrenja i van propisanih normi (znam, ali tako je zvanično ).
Po važećim zakonima ove zemlje - jeste, itekako je ilegalno jer ih kači baš taj zakon o prevozu putnika.
EDIT:
Jasno kao dan! Mislim da sam u stanju da vidim iz ugla iz koga vi već neko vreme gledate na to.
Ono što želim da vam predočim, molim vas da ne zažmurite na to je - opet ponavljam:
"Po važećim zakonima ove zemlje - jeste, itekako je ilegalno jer ih kači baš taj zakon o prevozu putnika."
Kapito? [emoji14]
Da ispoštujem kolegu:
Video sam tvoj post ali neću odgovoriti na njega zbog izvesnog offtopic-a.
Kako god, otvoren sam za dalju diskusiju preko privatnih poruka.
Na srpskom?Znaci evo cisto resenje, uzmu i otvore pumpu i stave cenu goriva 300% ili cena parkiranja auta 10000rsd i problem resen
Sto bi to bilo divnoooo.Posedovanje droge NIJE krivicno delo, vec preprodaja droge.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.