Šta je novo?

car:go - novi servis u Srbiji nalik uberu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Ne smetaju ni linkovi samo da ne preraste u rasprave o politici.
 
Ne moze bez postova like #1610 ?

Ne mislim da se ne dotakne politika, ali da ovde vodimo raspravu bez subvecinja za poljoprivredu, komunizma etc valjda mozemo ;)
 
...mrtav ladan izjavljuje da se oni uopšte ne bave taksi prevozom već tehnološkim inovacijama i mislim se, vidi kako smo mi napredni...

Na žalost (ovo na žalost jer mnogi misle da je to stvarno tehnološka inovacija koja će da eleminše njihova loša iskustva), na tu "foru" prolazi Uber - sigurno si čuo za njih, oni su uzor CG-u - i to u USA npr. Dakle poredim USA i Srbiju. Tek nekoliko zemalja (čitaj vlada tih zemlalja) je uspelo da ih eleminše ili još bolje sankcioniše.
Mi smo samo manja sredina, manje uređena, izrešetana sa svih strana i pocepana iznutra (korupcijom i sebičlukom), nemarna (generalno), lenja (generalno, pre nego što me neko napadne - 100x ste čuli za "ma ko će sve to da ispravi" i slične "poturice") i mnogo je lakše da bilo gde (a naročito na tim "televizijama" sa nacionalnom frekvencijom) pa i ovde upadne neki trol i izbrblja o tehnološkom napretku, pomeša istinu i laži i da stvori utisak da je to stvarno jedna plemenita organizacija sa ciljem da nam svima bude bolje.
Ovo je "priča" koja se prodaje sada trenutno na ovim prostorima, baš kao što je nagla liberalizacija tržišta ubila mnoge ili zaustavila razvoj mnogih privrednih sektora pod istom parolom. Isto tako pre toga je bilo omogućeno pojedincima da opljačkaju deviznu štednji građana, pre toga društvenu imovinu (jel se seća neko komunizma?) pa izdvajanje za izgradnju stambenog prostora pa izdvajanje za reparaciju od zemljotresa... I tako u nedogled, uvek je tu neka "vlast" da "pomiri" društvo a običnim ljudima uvek bačene neke koske preko raznoraznih medija da se bije oko istih.
Pravo pitanje je gde je ta država koja na sve strane trubi da je nezavisna (sudstvo, policija, diplomatija...) da krivično goni te iste divljake koji će sada da se legalizuju, ne tako što će da registuju firmu kod brata Đure u ministartsvu kako su do sada već će sve da urade po važećem zakonu i postanu legalni taksisti?
Mene čudi da ovde gotovo niko ne primećuje odsutvo primene važećih zakona, zaobilaženje istih i sada legalizaciju krivičnih dela i raznih prekršaja. Gde je ta vlast da pohapsi vozače CG-a i pooduzima im vozila kao što je svojevremeno rađeno sa divljim taksistima? Zašto se uopšte od toga odustalo? Zašto ti isti mediji ne izveštavaju da je danas zaplenjeno XYZ CG vozila?
Kapirate?
Sve će biti jasno za koju godinu, kad se opet promeni neka "vlast", kad procure informacije o ovima koji će biti opozicija i što je najžalije - sve će biti zaboravljeno kroz par godina.
Realno, ova Srbija je tako bogata zemlja kad može sve ovo da "isfinansira", poslednjih nekoliko desetina godina.
Ja se divim svim "malim i srednjim" provatnicima koji posluju na teritoriji ove suverene države.
 
Poslednja izmena:
Gde je ta vlast da pohapsi vozače CG-a i pooduzima im vozila kao što je svojevremeno rađeno sa divljim taksistima? Zašto se uopšte od toga odustalo? Zašto ti isti mediji ne iveštavaju da je danas zaplenjeno CG vozila?
Kapirate?


Pogresan koncept skroz...!

Zasto se plene vozila, zasto da se hapse vozaci?

Oni su zaista nebitni u celoj prici.

Jer to zaista nije taxi pa da svako radi i vozi za sebe i da neko treba da ih juri po ulici...
Sto se zamajavaju sa tim zaplenjivanjem i trose resurse?

Ako hoce da zatvore car go, to prosto mogu da zavrse za 5 minuta, ne treba im ni jedan pauk za to.

kako li se oni toga nisu setili?
 
Poslednja izmena:
Na neki način su u pravu...šta prodaje Britanija? Finansijske usluge... dakle, za većinu "poslova budućnosti" će biti potrebna velika prostorija i više kompjutera, možemo mi sad do sutra da tupimo o proizvodnji paprika koja će da spasi srpsku privredu...
 
Ne smetaju ni linkovi samo da ne preraste u rasprave o politici.

Možemo da definišemo šta je politika? :) Da li je priča o nelegalnom poslovanu CG-a politika?
BTW, ozbiljno pitam jer neko moje mišljenje je da ako ne može ovo da se spomene jer će upasti u domen politike, onda treba zauvek da zaključamo temu.
Em nam donosi značajan broj postova koji moraju da se moderišu, em gotovo uvek skrene u politiku bez obzira koliko to bilo napominjano, ja sam poslednji primer (odnosno moj prethodni post)...

Pogresan koncept skroz...!

Zasto se plene vozila, zasto da se hapse vozaci?

Neki advokat bi ovo mogao pravilnije da objasni, do tada:
Kada diler droge bude uhvaćen, pleni se i ta droga sa kojom je uhapšen, zar ne?
To vozilo je neoborivi dokaz.
Kasnije bude prodato na licitaciji (ranije je to radila uprava carina ako se dobro sećam) i time se puni budžet. Droga se naravno uništava.

Na neki način su u pravu...šta prodaje Britanija? Finansijske usluge... dakle, za većinu "poslova budućnosti" će biti potrebna velika prostorija i više kompjutera, možemo mi sad do sutra da tupimo o proizvodnji paprika koja će da spasi srpsku privredu...

Žao mi je ako će ovo da zvuči staromodno ali zar nisu takve mantre već izlizane? Mislim ono, prodavano nam je svašta u poslednjih nekoliko stotina godina i vidi gde smo? Primili smo se na divlje taksi udruženje zvano Car:Go... :S:
Nije tema da pričamo o ovome ali treba neko da gaji i papriku, ne?
 
Poslednja izmena:
Nije dobro poređenje, jer CarGo posluje po zakonu. Tako što koriste rupe u zakonu doduše, ali tu nema ništa nelegalno ovako kako je trenutno.
Ako hoće da im plene vozila i da ih hapse, moraju prvo da donesu zakon koji će ih zabraniti, pa tek onda to da rade.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Možemo da definišemo šta je politika? :) Da li je priča o nelegalnom poslovanu CG-a politika?
BTW, ozbiljno pitam jer neko moje mišljenje je da ako ne može ovo da se spomene jer će upasti u domen politike, onda treba zauvek da zaključamo temu.
Em nam donosi značajan broj postova koji moraju da se moderišu, em gotovo uvek skrene u politiku bez obzira koliko to bilo napominjano, ja sam poslednji primer (odnosno moj prethodni post)...



Neki advokat bi ovo mogao pravilnije da objasni, do tada:
Kada diler droge bude uhvaćen, pleni se i ta droga sa kojom je uhapšen, zar ne?
To vozilo je neoborivi dokaz.
Kasnije bude prodato na licitaciji (ranije je to radila uprava carina ako se dobro sećam) i time se puni budžet. Droga se naravno uništava.



Žao mi je ako će ovo da zvuči staromodno ali zar nisu takve mantre već izlizane? Mislim ono, prodavano nam je svašta u poslednjih nekoliko stotina godina i vidi gde smo? Primili smo se na divlje taksi udruženje zvano Car:Go... :S:
Nije tema da pričamo o ovome ali treba neko da gaji i papriku, ne?
Treba gajiti i paprike, ali tu nema para...
 
Nije dobro poređenje, jer CarGo posluje po zakonu. Tako što koriste rupe u zakonu doduše, ali tu nema ništa nelegalno ovako kako je trenutno.
Ako hoće da im plene vozila i da ih hapse, moraju prvo da donesu zakon koji će ih zabraniti, pa tek onda to da rade.

Čisto da ne bude pogrešno shvaćeno: ja sam out iz ove teme, do daljnjeg. :)
Nije da sam se naljutio / nadurio ili tako nešto, očigledno je da nisam dovoljno informisan ili sam još gore dezinformisan čim nisam znao da CG posluje po zakonu.

Žao mi je ako sam nekoga svojim postovima doveo u zabludu.

EDIT: Prvi link sa Yahoo-a:
http://www.rts.rs/page/stories/sr/s...sluje-po-zakonu-grad-zaduzen-za-kontrolu.html
Da bi neko bio legalan taksista, mora biti ispunjeno:
1) zakon o prevozu putnika (propisani su uslovi koje mora da ispunava vozač, koje mora da ispunjava vozilo i na koji način se obavlja taksi delatnost)
2) uredbe lokalnih samouprava (čitaj skupština grada kada je u pitanju Beograd) koje detaljnije regulišu pitanje obavljanja taksi delatnosti

@ nightshadow, tvrdiš li i dalje da Car:Go vozači ispunjavaju sve uslove kao i legalni Taksi vozači?
 
Poslednja izmena:
@SuperStarr

U načelu se slažem sa većinom stavova koje imaš, ali ti je premisa pogrešna....sad će verovatno da tema ode pod ključ.

Ovo ovde gde većina od nas na žalost i dalje živi trenutno je zaposela MAFIJA i sistematski uništava sve oko sebe, a sve zarad svog džepa.
Tako da, dok je situacija ova, jedini patriotski čin je sveopšti OTPOR ovoj gamadi.
Kad se stvari unormale možemo da pričamo o poštovanju zakona i punjenju budžeta, sada se samo pune njihovi džepovi.
 
Čisto da ne bude pogrešno shvaćeno: ja sam out iz ove teme, do daljnjeg. :)
Nije da sam se naljutio / nadurio ili tako nešto, očigledno je da nisam dovoljno informisan ili sam još gore dezinformisan čim nisam znao da CG posluje po zakonu.

Žao mi je ako sam nekoga svojim postovima doveo u zabludu.

EDIT: Prvi link sa Yahoo-a:
http://www.rts.rs/page/stories/sr/s...sluje-po-zakonu-grad-zaduzen-za-kontrolu.html
Da bi neko bio legalan taksista, mora biti ispunjeno:
1) zakon o prevozu putnika (propisani su uslovi koje mora da ispunava vozač, koje mora da ispunjava vozilo i na koji način se obavlja taksi delatnost)
2) uredbe lokalnih samouprava (čitaj skupština grada kada je u pitanju Beograd) koje detaljnije regulišu pitanje obavljanja taksi delatnosti

@ nightshadow, tvrdiš li iu dalje da Car:Go vozači ispunjavaju sve uslove kao i legalni Taksi vozači?
CarGo nije taksi, rečeno je već 1000 puta, stoga ne treba da ispunjavaju uslove taksi prevoznika.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
CarGo nije taksi, rečeno je već 1000 puta, stoga ne treba da ispunjavaju uslove taksi prevoznika.

https://www.slobodnaevropa.org/a/28928759.html
https://www.dw.com/sr/poraz-ubera-u-evropi/a-41870602
http://www.021.rs/story/Info/Region...Uber-ista-pravila-kao-za-taksi-kompanije.html

"Kontrolu poslovanja svih koji vrše prevoz putnika, ima lokalna samouprava, kao i sam nelegalan prevoz putnika."
Ilegalno / nelegalno: http://staznaci.com/ilegalno
"Svako onaj koji obavlja delatnost bez odgovarajućeg odobrenja vrši krivično delo"
Daj molim te, zarad konstruktivne rasprave, overi ovaj link sa RTS-a, pusti video od 5 minuta.
 
Zašto ostavljaš linkove o tome kakvu je odluku doneo evropski sud u vezi sa Uberom? Kakve to veze ima sa Srbijom i CarGo-om?
Opet kažem, CarGo nije taksi prevoznik, CarGo se bavi pružanjem pomoći na putu članovima udruženja(znam, ali tako je zvanično. Rupa u zakonu).
Da bi CarGo bio ilegalan, mora da se donese zakon koji će zakrpiti te rupe.
Ovako kako je sada nije ilegalno.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Čisto da ne bude pogrešno shvaćeno: ja sam out iz ove teme, do daljnjeg. :)
Nije da sam se naljutio / nadurio ili tako nešto, očigledno je da nisam dovoljno informisan ili sam još gore dezinformisan čim nisam znao da CG posluje po zakonu.

Žao mi je ako sam nekoga svojim postovima doveo u zabludu.

EDIT: Prvi link sa Yahoo-a:
http://www.rts.rs/page/stories/sr/s...sluje-po-zakonu-grad-zaduzen-za-kontrolu.html
Da bi neko bio legalan taksista, mora biti ispunjeno:
1) zakon o prevozu putnika (propisani su uslovi koje mora da ispunava vozač, koje mora da ispunjava vozilo i na koji način se obavlja taksi delatnost)
2) uredbe lokalnih samouprava (čitaj skupština grada kada je u pitanju Beograd) koje detaljnije regulišu pitanje obavljanja taksi delatnosti

@ nightshadow, tvrdiš li i dalje da Car:Go vozači ispunjavaju sve uslove kao i legalni Taksi vozači?
Dtuze ti si za sve u pravu ali to bi vazilo da su CG taxisti, a oni to po definiciji nisu, tu je caka.
Oni su udruzenje gradjana i oni pomazu clanovima(musterijama) koji su pristali da budu clanovi cim su skinuli app i prihvatili kroz app da to budu, dakle pomazu clanovima da ih razvezu od tacke A do tacke B.
To je ta rupa u zakonu, dakle oni ne taksiraju vwc dolaze na poziv "clanova" preko app.
Kapito?
Problem je sto sve to naplacuju ali ni to nije problem imaju pravo na nadoknadu za utroseno gorivo ali NEMAJU pravo na vise od toga, tj. zaradu od tih voznji i tu je problem sav.
Edit:
Sad vidim slicni su postovi moj i @nightshadow pisani u isto vreme pa da objasnim da ne bude da sam prepisivao od njega, samo isto razmisljamo, izgleda.
 
Poslednja izmena:
Zašto ostavljaš linkove o tome kakvu je odluku doneo evropski sud u vezi sa Uberom? Kakve to veze ima sa Srbijom i CarGo-om?

Zbog "šmekera" koji su tako isti poslovali u zemljama spomenutim u tim linkovima. Mislim da linkovi koje sam ostavio doprinose shvatanju Car:Go "pojave".

Opet kažem, CarGo nije taksi prevoznik, CarGo se bavi pružanjem pomoći na putu članovima udruženja(znam, ali tako je zvanično. Rupa u zakonu).

Ja nisam pravnik. Pratim logiku, evo još jednog primera koji bi trebao da bude dobra komparacija:
Kada uhvate dilera droge sa nekom količinom, on ima pravo da tvrdi da mu ta droga treba za lečenje (alternativnim sredstvima, onima koji nisu propisani zakonima republike Srbije, čak šta više regulisano je da je to kažnjivo). Može li se taj isti diler pozivati na neke rupe u zakonima? Zašto svaki put zaglave robiju?

Da bi CarGo bio ilegalan, mora da se donese zakon koji će zakrpiti te rupe.

Biću sigurno dosadan ali veruj mi da to dobronamerno radim. Baciš pogled na link ka RTS-u, pustiš video od 5 minuta.
Uz moje citate koje sam povadio odatle - moići ćeš da shvatiš da je CG nelegalan jer vrši prevoz putnika bez odobrenja i van propisanih normi (znam, ali tako je zvanično :p).

Ovako kako je sada nije ilegalno.

Po važećim zakonima ove zemlje - jeste, itekako je ilegalno jer ih kači baš taj zakon o prevozu putnika.

EDIT:


Jasno kao dan! :) Mislim da sam u stanju da vidim iz ugla iz koga vi već neko vreme gledate na to.
Ono što želim da vam predočim, molim vas da ne zažmurite na to je - opet ponavljam:
"Po važećim zakonima ove zemlje - jeste, itekako je ilegalno jer ih kači baš taj zakon o prevozu putnika."

Kapito? :p

@SuperStarr

U načelu se slažem sa većinom stavova koje imaš, ali ti je premisa pogrešna....sad će verovatno da tema ode pod ključ.

Ovo ovde gde većina od nas na žalost i dalje živi trenutno je zaposela MAFIJA i sistematski uništava sve oko sebe, a sve zarad svog džepa.
Tako da, dok je situacija ova, jedini patriotski čin je sveopšti OTPOR ovoj gamadi.
Kad se stvari unormale možemo da pričamo o poštovanju zakona i punjenju budžeta, sada se samo pune njihovi džepovi.

Da ispoštujem kolegu:
Video sam tvoj post ali neću odgovoriti na njega zbog izvesnog offtopic-a.
Kako god, otvoren sam za dalju diskusiju preko privatnih poruka. ;)
 
Poslednja izmena:
Posedovanje droge je strogo zabranjeno zakonima republike Srbije, ne možeš da porediš te dve stvari.
Pogledao sam 20 sekundi snimka, nemam stomak stvarno da slušam naše organe vlasti, čovek je počeo da priča o taksi prevozu.
CarGo nije taksi.

Sent from my MI 8 using Tapatalk
 
Posedovanje droge je strogo zabranjeno zakonima republike Srbije, ne možeš da porediš te dve stvari.

Posedovanje droge = krivično delo
Obavljanje delatnosti prevoza putnika bez odobrenja i van važećih propisa = krivično delo

Pogledao sam 20 sekundi snimka, nemam stomak stvarno da slušam naše organe vlasti, čovek je počeo da priča o taksi prevozu.

...

CarGo nije taksi.

Napokon! Car:Go je divlji taksi, sve dok se ne registruje kao taksi udruženje, ako to već nije uradio u međuvremenu.
EDIT: a onda će svaki vozać morati da prođe (testove, porezi, osiguranja...) sve što i legalan taksi vozač. Isto će važiti i za Car:Go automobile.
 
Poslednja izmena:
Ne postoji nikakva "rupa" u Zakonu. CG uopšte ne posluje po Zakonu o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, nego po Zakonu o udruženjima građana. I obavlja delatnost od koje ostvaruje profit. Čisto kršenje oba Zakona. Divlji taksi. Za BG taksiste nemam ni jednu lepu reč, takodje.

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
+1
Ne posluju po zakonu, nisu pronašli nikakve rupe i to što rade nije u skladu sa propisima.
 
E aj ne mlatite više sa tim zakonom i zakonima, ako ste toliki zakonoljubci, slobodno se taxirajte za 1500RSD...
Zakon je tu da poštenim ljudima omogući prijatan život i zaštiti ih od probisveta. A opvaj zakon su pisali upravo taxeri.
....
NAJGORE stvari u istoriji ljudskog roda su se radile "po zakonu" i to sve u 16! Da ne širimo ponovo temu...
 
Imam ideju da otvorim udruženje građana za razmenu prehrambenih dobara, i da onima koji instališu moju aplikaciju (i time postanu članovi udruženja građana sa instalisanom aplikacijom), omogućim razmenu prehrambenih dobara za novac. Ako bi se u udruženje učlanili oni koji znaju da proizvode prehrambena dobara (burek, kifle, jogurt, pljeskavice, sladoled, kolače...), i korisnici istih, eto nama načina da izbegnemo registraciju npr. pekare, fast food usluge ili poslastičarnice. Neće trebati ni sanitarni pregled, jer ne treba ni mojoj baki kada komšinici nosi štrudlu s makom.

Udruženje će kasnije da ima i svoju kuhinju, i privremeno/povremeno da zapošljava građane koji znaju da pripremaju prehrambena dobra. Sistem uzajamnih ocena je obavezan.

Treba mi pomoć oko izrade aplikacije.
Treba mi i pravna pomoć oko osnivanja udruženja.

:p :D
 
Poslednja izmena:
Dtuze ti si za sve u pravu ali to bi vazilo da su CG taxisti, a oni to po definiciji nisu, tu je caka.
Oni su udruzenje gradjana i oni pomazu clanovima(musterijama) koji su pristali da budu clanovi cim su skinuli app i prihvatili kroz app da to budu, dakle pomazu clanovima da ih razvezu od tacke A do tacke B.
To je ta rupa u zakonu, dakle oni ne taksiraju vwc dolaze na poziv "clanova" preko app.
Kapito?
Problem je sto sve to naplacuju ali ni to nije problem imaju pravo na nadoknadu za utroseno gorivo ali NEMAJU pravo na vise od toga, tj. zaradu od tih voznji i tu je problem sav.

Znaci evo cisto resenje, uzmu i otvore pumpu i stave cenu goriva 300% ili cena parkiranja auta 10000rsd i problem resen
 
Zbog "šmekera" koji su tako isti poslovali u zemljama spomenutim u tim linkovima. Mislim da linkovi koje sam ostavio doprinose shvatanju Car:Go "pojave".



Ja nisam pravnik. Pratim logiku, evo još jednog primera koji bi trebao da bude dobra komparacija:
Kada uhvate dilera droge sa nekom količinom, on ima pravo da tvrdi da mu ta droga treba za lečenje (alternativnim sredstvima, onima koji nisu propisani zakonima republike Srbije, čak šta više regulisano je da je to kažnjivo). Može li se taj isti diler pozivati na neke rupe u zakonima? Zašto svaki put zaglave robiju?



Biću sigurno dosadan ali veruj mi da to dobronamerno radim. Baciš pogled na link ka RTS-u, pustiš video od 5 minuta.
Uz moje citate koje sam povadio odatle - moići ćeš da shvatiš da je CG nelegalan jer vrši prevoz putnika bez odobrenja i van propisanih normi (znam, ali tako je zvanično :p).



Po važećim zakonima ove zemlje - jeste, itekako je ilegalno jer ih kači baš taj zakon o prevozu putnika.

EDIT:



Jasno kao dan! :) Mislim da sam u stanju da vidim iz ugla iz koga vi već neko vreme gledate na to.
Ono što želim da vam predočim, molim vas da ne zažmurite na to je - opet ponavljam:
"Po važećim zakonima ove zemlje - jeste, itekako je ilegalno jer ih kači baš taj zakon o prevozu putnika."

Kapito? [emoji14]



Da ispoštujem kolegu:
Video sam tvoj post ali neću odgovoriti na njega zbog izvesnog offtopic-a.
Kako god, otvoren sam za dalju diskusiju preko privatnih poruka. ;)
Ne kaci ih, oni se ne bave prevozom putnika, bre nikako da shvatis.
Pomaganje clanovima, nije isto sto i prevoz putnika.
Prevoz putnika SE naplacuje, pomaganje clanovima NE.
Kapito?
 
brate gledaj ovako, koliko sam ja razumeo udruzenje gradjana ne moze da naplacuje za pruzanje pomoci na putu(sem za benzin, tj koliko sam razumeo oni trebaju da rade kao neki non profit). Znaci ako je legalno da mi drug iz udrzenja trazi pare za benzin sto mi je odvezao, onda prosto resenje je da se otvori ovako neka privatna firma sastrane koja prodaje benzin po prenapumpanim cenama, i sad ja kao car go vozac kazem tebi druze benzim me je izasao 1000rsd i dam ti racun 1000rsd koji sam uzeo sa nase pumpe koja mi je za 1000rsd sipala 1l :) , posle meni iz pumpe uplate pare 500rsd i 500rsd zadrzi sef :) ako si me razumeo
 
"Nefer" je jer licencu može dobiti samo fizičko lice, a ne kompanija. Jer to fizičko lice onda bira u koju će taksi kompaniju, a naravno da neće u onu koja mu dere kožu sa 30%, nego će na primer u yandex za 7%.
Ta kompanija da bi bila konkurentna mora da traži najviše 5%.
Drugim rečima može CG i sada da radi legalno kao na primer u Cirihu, što je pokazala i ovde sa ovom "novi taxi" firmom, ali nema tu sreće za 30k evra dnevno koje im zaradjuju njihovi zadovoljni robovi, ucenjeni nedostatkom licence i očajnim uslovima ove bede od drzave.

Btw, trenutno na Kipru često koristim taxi pa ih malo smaram, i naravno da imaju određeni limit za licence, i nema ništa od Uber-like fazona.
Vozila uglavnom Mercedesi starosti od 5 pa bukvalno do 35 godina.
Ljubaznost i higijena takođe vrlo različiti, od Ukrajinke u raspaloj strokavoj 123-ci sa šestoro vrata koja spopada ljude po autobuskim stanicama, do vrlo finih ljudi koji vole svoje automobile i poštuju stranke.
Cene su primerene britanskim i ruskim turistima, što znači prilično velike

Poslato sa JSN-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
U poslednjih par meseci sagledavši stanje došao sam do sledećeg

- Većina takstista nije dobra jer obavlja nekoretno svoj posao. Deru strance, domaće, bahati su i rade po principu mafije
- Car go alternativa koja se upravo i probija zbog taksista. Mnogo niže cene, zagarantovana cena voženje, posluje po nedifinisanim zakoma i rade isto na principu mafije.

Za nas građane nije jedno ni drugo nije dobro. Ako u ovom ratu pobede taksisti postaće još jači, neće kod sebe ništa menjati, možda će podići samo cene. Ako pobedi Car go otvara vrata pandorine kutije gde će mo svi raditi kao tezgaroši bez zagarantovanih prava na staž, bolovanje, odmor .... Da li ste znali da postoje "radnici na lizing"

http://www.rts.rs/page/stories/sr/story/125/drustvo/3539611/rad-na-lizing-ko-su-obespravljeni-radnici-srbije.html

Ovo je jako opasno, i nije dobro za radnike. Posledice ovog mogu da se osete veoma brzo. Možda čak i za 10 do 15 godina. Najpametije u ovoj priči bi bilo da se taksisti transformišu. Uvedu aplikacije sa fiksnom cenuom, porade malo na svom ponašanju. Da se uvede sistem ocena i da koriguju svoje cene. Ovako svojim postupcima samo jačaju Car go dajući im besplatnu reklamu. Car go se predstavlja kao "spasitelj naroda" jer vozi za mnogo nižu cenu, prećutkujući da razliku u ceni plaćaju radnici. Narod glup, pa kao po običaju potrči "za dinar manje" i onda se nađemo i u mnogo gorim situacijama od ove. Treba da se zapitamo kakvu zemlju ostavljamo deci.
 
Vidimo kojom brzinom ide transformacija, Uber koncept je star već 10 godina. Tek sa Car Go se pokrenulo nešto. Ali će mislim pre te transformacije da blokiraju grad jedno par puta, jer im je i lakše i imaju takav mentalni sklop.
 
Znate kako, na vlasti je da odluci kako ce da interpretira zakone. To je svrha izvrsne vlasti.

Tako da ako oni kazu da "rupa" koju koristi Car:GO nije iterpretacija zakona koja pije vodu (ne, ne, nismo taksi nego nesto drugo, itd...), oni moraju da se prilagode na drugi nacin da bi mogli da nastave poslovanje.
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno