Šta je novo?

*Supernova - kablovski distributer

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Korisnici na fb-u vas demantuju da internet radi loše.
0307efcac0f544ae6f91fc3252f20a40.jpg


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Da li vi mozete otvoriti https://novas.tv/
Meni nece da otvori.
Da li je moguce da ovi m***** cenzurisu sadrzaj na netu i da ne dozvoljavaju pristup?
 
Preko Kodija (nicke85) sam poceo da gledam, ali nakon 15 minuta ga blokirase.

Ali stari dobri Radio Beograd 1 zavrsio posao.
 
Poslednja izmena:
Ipak puca, na 13 700 ping-ova ima oko 10% gubitka. Sada se baš primećuje, konstantno puca IPTV, SSH, VPN, downloads (ne torrent, HTTPs sa 1 konekcijom), Skype, streaming video nadzora na offsite server, itd... Pritom je zauzeće mreže razumno, odnosno upload je oko 85% zauzet (najviše zbog nadzora, 4 Full HD kamere sa srednjim bitrate-om) a Download 60% zauzet. Zaustaviću svu mrežnu aktivnost osim ping-a pa ću da testiram nekih sat-dva da vidim kako radi.

Parametri super kao i uvek...

Downstream Channels
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 2.0 dBmV 40.5 dB
Channel 2: 1.0 dBmV 41.0 dB
Channel 3: 0.2 dBmV 41.0 dB
Channel 4: 0.0 dBmV 40.9 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 40.8 dB
Channel 6: 0.8 dBmV 40.4 dB
Channel 7: 1.3 dBmV 40.5 dB
Channel 8: 1.4 dBmV 40.4 dB

Upstream Channels
Power Level:
Channel 1: 45.5 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
 
Evo grafikona ping spike-ova.

02LukmK.png


Poslao sam im na mejl detaljnu evidenciju i statistiku prethodnih 24 sata. Problem se javlja i u periodima bez mrežne aktivnosti.
 
Moze li mi neko reci kako da promenim ime wifi mreze tj. udjem u podesavanja od mercusys ac1200 posto mi se gadjaju ip adrese od njega i od zte?
 
Jedno pitanje: Da li operateri koji u zgradi vec imaju svoje kutije za kablovsku (koaksijalni kablovi), kada uvode optiku, moraju da postave nove kutije za optiku (i moraju li ponovo da skupljaju saglasnost stanara preko 50%) ?
 
trenutno imam samo Sk1 i Arenu 1 ,ostali klubovi i arene crna slika,nemam kartice,nisam pod ugovorom... izgleda prisiljavanje na potpis
 
Jos malo pa ce supernova da napuni godinu dana (mart-april bese?)
Do tada ce morati vec da zauzmu jasan pravac kojim ce ici i verujem da ce unificirati sve provajdere jer nakon godinu dana minimum 50% ugovora je 100% isteklo...
 
... izgleda prisiljavanje na potpis

Džabe, ja potpisao pre 10 dana i još mi nisu uključili novi paket. Doduše stari Vektorov radi još uvek. Zvao 3-4 puta i ništa... A ne mogu baš da tražim umanjenje računa jer je 1 din. Inače lik koji mi je doneo ugovor je toliko napljuvao SBB da to nije normalno (a zna da ne mogu da pređem na SBB jer ga nema u kraju i po mojim informacijama ne planiraju uopšte da dođu). Između ostalog je rekao kako njihov EON ne radi kod drugih provajdera već samo na SBB za razliku od supernovinog OTT uređaja, nekoliko puta naglasio kako supernova može da vraća program 72 sata unazad (verovatno je mislio da SBB može 7 sati)... - uglavnom mislim da ništa od toga što je rekao nije tačno, a uz to kao što rekoh nema ni svrhe...
 
trenutno imam samo Sk1 i Arenu 1 ,ostali klubovi i arene crna slika,nemam kartice,nisam pod ugovorom... izgleda prisiljavanje na potpis
Ko ti je bio operater pre Supernove, da li imas i dalje analogne kanale u ponudi i ako imas koliko ih je, i koliko digitalnih ti je otkljucano bez kartice?
 
Kopernikus je bio provajder.... vidim da 30% kanala je izgleda zakljucano od danas... analognih 57 digitalnih pa jedno 170 ,oko 50ak kanala zakljucano
 
Jel me zezas da jos uvek imate analogne kanale? Ja zivim u malom mestu gde se sve kasnije dogodi nego u ostatku sveta, ali analogni kanali su ugaseni vec godinu dana, isto tako su i svi kanali zakljucani jesenas prosle god.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka
 
Poslednja izmena:
Jedno pitanje za sve korisnike supernove: da li vam je ikad umanjen racun posle zalbi-zahteva na i mejlu. Jedan zanimljiv komentar na njihovoj fejsbuk stranici od jednog zadovoljnog korisnika: Ceo mesec april sam bila bez vaše usluge... Pojavio se tehničar tek posle 30 dana... Vašu uslugu sam imala čitava tri dana... Ponovo sam čekala da ekipa dođe i to čitavih 45 dana tako da ni u maju nisam imala vašu uslugu... Poslala sam zahtev putem mejla za umanjenje računa i dobila odgovor: vaš zahtev nije vidljiv!!! U međuvremenu ste me isključili za ta dva meseca iako su svi računi plaćeni!!! Tražite dokaz o uplati... Pre tri dana vam pošaljem dokaz o uplati,stigne mi odgovor da će biti proknjižen, da bi mi danas poslali mejl(nakon tri dana) da računi nisu vidljivi!!! KOGA VI ZAJEBAVATE VIŠE!!! I naravno i ovaj mesec sam bez vaše usluge!!! A račun će stići!!! Ni na jedan telefon već tri dana nemogu da stupim u kontakt sa vama... Čak ni putem mejla... Ovo mi je poslednji pokušaj da bar putem fb ostvarim kontakt sa vama... Tuga... '' .
Pa me cisto interesuje dal je neko slao mejl i da mu je stvarno umanjen racun.

Posto vidim da neko ne moze da izvuce umanjenje meni su umanjivali racun i kad sam tek postao korisnik i imao mesecni racun od 1 din :) Posto sam navikao da se "dopisujem" i "druzim" sa operaterima. Kazu oni meni ne mozemo da vam umanjimo racun jer je 1 din a ja kazem a moj racun za telefon sto sam potrosio 1000 din na razgovore sa vama i gorivo da dolazim do vase poslovnice.... i tako prodje...
edit: Umanjili su na prvi racun koji nije bio 1 din.
 
Poslednja izmena:
Jel me zezas da jos uvek imate analogne kanale? Ja zivim u malom mestu gde se sve kasnije dogodi nego u ostatku sveta, ali analogni kanali su ugaseni vec godinu dana, isto tako su i svi kanali zakljucani jesenas prosle god.

Poslato sa HUAWEI VNS-L21 pomoću Tapatoka

Kradijus vektor je imao analogne,mislim da su ljudima otimali po 1200din za taj tres od kablovske.
 
Ja sam Gronet korisnik, još uvek imam sve Arene, Sport klubove, HBO, sve analogne...
 
Postoji u FAQ sekciji sajta mojasupernova.rs vreme rešavanja reklamacija. Piše dva dana. Gde to, u Minhenu?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Merenje 22 sata do sada, ~73500 paketa.

Ah72yNA.png


Jitter i lag se javljaju u večernjim satima, dakle opterećenje mreže. Dakle u skorije vreme neće biti rešenja. Srećom se selim i onda u SBB. Gore ne može da bude.

Inače prvu (od ukupno 27) reklamaciju sam podneo 14.08. Slao sam naravno dopune, rezultate analize mreže, rada modema, merenje parametara 24h, merenje brzine na 5 minuta 24h, merenje gubitka paketa i latencije na 24h, merenje mesečevih mena i gledanje u pasulj, i slično. Poslao sam im sve log-ove, automatsku evidenciju prekida, evidenciju brzine, evidenciju temperature modema, trend grafik parametara, itd.

I mjau-ovi MESEC DANA (dobro, 4 nedelje) ne mogu da reše problem. Ja kao korisnik nisam bio dužan ništa od ovoga da radim, ali eto uradio sam da bi im pomogao.

Da ne pričam kako sam menjao koaksijalni kabl, konektore, splitere, dodavao oslabljivač, menjao LAN kabl, menjao ruter, modem u Bridge stavljao, probao sa XYZ brojem uređaja...
 
Možda nisu ni pokušali? Msm, da reše?

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Šta je sa bivšim Kopernikus korisnicima. Nemam dosta kanala (HBO npr). A ugovor smo skoro potpisali, baš pred prodaju Kopernikusa. Šta sad da radim. Da tražim nove pakete. Tretiram li se onda kao novi korisnik jer sam ja bio korisnik po ugovoru Kopernikusa a ne Supernove. Ima li ikakva pogodnost za stare korisnike?
 
Poslednja izmena:
Šta je sa bivšim Kopernikus korisnicima. Nemam dosta kanala (HBO npr). A ugovor smo skoro potpisali, baš pred prodaju Kopernikusa. Šta sad da radim. Da tražim nove pakete. Tretiram li se onda kao novi korisnik jer sam ja bio korisnik po ugovoru Kopernikusa a ne Supernovre. Ima li ikakva pogodnost za stare korisnike?
Moraćeš da pređeš na nove pakete

Послато са Redmi Note 6 Pro помоћу Тапатока
 
Stvar je prosta, ko nema ugovor sa SN on je stari korisnik i vode ga kao korisnika te mreže sve dok ne potpiše novi ugovor.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ni posle tri dana SN ne uspeva da pronađe dugme da uključi internet.

Послато са SM-G900F уз помоћ Тапатока
 
Potpises lepo nov ugovor za super par, ili super par plus i dobićeš 2 meseca po 1din pretplatu....
 
Jel još neko smatra da su ovi bilbordi bacanje para s obzirom da su na extra lokacijama (Trg republike, Tasmajdan) a da u toj zoni gde se reklamiraju pokrivaju blok od jedva 10 zgrada?
Znači ima se para za bacanje, kao i kod Telekoma uostalom, a kada treba da se nešto odradi i da neko stručan podigne slušalicu e onda se nema i čeka se danima.

Sad jedno pitanje konkretno. Ako skupština stanara nema potpisan ugovor sa Supernovom nego joj je investitor dozvolio (u toku gradnje, Kopernikus) da ubaci podzemno kablove i iskoristi instalacije za ktv, da li se moze traziti od Supernove da se takav ugovor potpise?
Dakle investitor je stanove prodao a Kopernikusu dao dozvolu za uvođenje, u zid utaknes kabl i uzivas. Nema busenja i naknadne instalacije. Međutim mi sada ne znamo šta se nalazi u velikoj limenoj kutiji u prizemlju niti da li postoje uređaji koji koriste zajedničku struju koju im mozemo traziti da placaju. U ovom slučaju obraćamo se Eps-u ili Supernovoj? Upravnik nam je nov pa traži taj ugovor sa operaterom (za uvođenje kablovske) koji niko od nas nema a on kaze da se ne bavi pravnim stvarima te da ga to ne interesuje ukoliko svima radi kablovska :/
0a78551048421dfa51ad40e3dd1720bc.jpg


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока
 
Komunikacija sa Supernovom preko poruka na Messengeru je i vise nego dobra. Do sada na svako moje pitanje odgovorili su mi zaista u najkraćem vremenskom intervalu i čak resili problem oko paketa tj brzine interneta... Pokusajte... Iznosim samo svoje iskustvo a zarad svih koji uporno okrecu call centar a onda uzaludno trose reci ovde na forumu...
 
Jel još neko smatra da su ovi bilbordi bacanje para s obzirom da su na extra lokacijama (Trg republike, Tasmajdan) a da u toj zoni gde se reklamiraju pokrivaju blok od jedva 10 zgrada?
Znači ima se para za bacanje, kao i kod Telekoma uostalom, a kada treba da se nešto odradi i da neko stručan podigne slušalicu e onda se nema i čeka se danima.

Sad jedno pitanje konkretno. Ako skupština stanara nema potpisan ugovor sa Supernovom nego joj je investitor dozvolio (u toku gradnje, Kopernikus) da ubaci podzemno kablove i iskoristi instalacije za ktv, da li se moze traziti od Supernove da se takav ugovor potpise?
Dakle investitor je stanove prodao a Kopernikusu dao dozvolu za uvođenje, u zid utaknes kabl i uzivas. Nema busenja i naknadne instalacije. Međutim mi sada ne znamo šta se nalazi u velikoj limenoj kutiji u prizemlju niti da li postoje uređaji koji koriste zajedničku struju koju im mozemo traziti da placaju. U ovom slučaju obraćamo se Eps-u ili Supernovoj? Upravnik nam je nov pa traži taj ugovor sa operaterom (za uvođenje kablovske) koji niko od nas nema a on kaze da se ne bavi pravnim stvarima te da ga to ne interesuje ukoliko svima radi kablovska :/
0a78551048421dfa51ad40e3dd1720bc.jpg


Послато са MI 8 уз помоћ Тапатока

I u Mirijevu ima dosta zgrada gde su investitori dozvolili Radjusu da razvuče instalaciju i kablove pre useljenja prvih stanara!
Ali nisam baš siguran da su kablove ubacivali u zidove, već mislim da su ih standardno kanalicama vodili po zidovima, proveriću kada mi se drug vrati sa odmora!
 
Komunikacija sa Supernovom preko poruka na Messengeru je i vise nego dobra. Do sada na svako moje pitanje odgovorili su mi zaista u najkraćem vremenskom intervalu i čak resili problem oko paketa tj brzine interneta... Pokusajte... Iznosim samo svoje iskustvo a zarad svih koji uporno okrecu call centar a onda uzaludno trose reci ovde na forumu...

Mogu da se potpuno složim sa tobom. Ali, bitno je i biti drzak, ili barem galamiti, makar malo. Naravno, nikako vulgaran!

Problem sa njima imam od 14.08., kada sam im se obratio preko Messenger-a, gde sam rekao da nemam više strpljenja, odmah je slučaj eskaliran nekoj podršci, nakon čega su rekli da će doći sutra ujutru, pošto je eskalirano u 19h.

Ja sam zatim pozvao call centar da proverim, da ne bude da lažu, međutim radnica koja se javila je bila baš začuđena kada je videla nalog i nivo eskalacije tiketa, samo je rekla "Doći će ekipa sutra ujutru, budite kući, ako oni problem ne reše ja ne znam. "

Nadam se da će tako i biti.

inače, do sada sam 28 puta prijavljivao preko call centra i mejla, ništa se nije desilo. Za mejl me posebno čudi što ništa ne čine. A pritom na mejl odgovore posle 12 dana, probivši ne samo zakonski rok za odgovor na reklamaciju od 8 kalendarskih dana, već i svaku normu rada customer support-a.
 
Poslednja izmena:
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno