Šta je novo?

Telekom Srbija VDSL (FAQ 1. post)

Uspeo sam, ali nisam dobio nista u odnosu na standalone repeater-e. Protok se drasticno smanji. Na paketu 50Mbps, kada je telefon pored INNBOX-a (prvi stepen), izvlaci oko 40Mbps. Kada aktiviram ovaj dodatni ruter (drugi stepen), telefon ne moze da izvuce vise od 17-18 Mbps na drugom stepenu.
Ima li resenja za ovo, da se izbegnu ovi gubici protoka?

Zar od tih 17-18 Mbps imaš uopšte potrebu za više na telefonu ili televizoru ili gde god već koristiš internet preko WiFi.
 
Pozdrav narode, koji je najjednostavniji i najbrži put za promenu (povećanje) brzine, imam 20/4 paket, možda bi moglo 50/8 ili bar približno toliko, tako da kome se obraćam, na onaj mail (info...), KC, ona mail forma na sajtu ? Sada sam na Fast/Fast, i sve radi ok, da li postoji mogućnost da me prebace na taj, koliko sam shvatio, nepovoljniji profil ako se 50/8 jedva postiže i sl. ?
 
Nema više razgovora sa operaterom ako nameravate da prijavite smetnju na nekoj od Telekom usluga!
 
  • Like
Reagovanja: M J
Odavno je tako za internet - samo se kuca broj za koji se prijavljuje problem i tip problema.

Pisite im mail ako ne srede iz prve. Ne vredi inace.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ja sam u četvrtak zvao da prijavim problem sa BBTF-om i NET-om i javio se operater, danas kada sam zvao da prijavim istu smetnju kod komše sve je išlo preko automata i opcije tip smetnje.
 
Zar je moguce da se ne pise nista o ovom prekidu interneta koji postoji u Novom Sadu na nekim lokacijama (u mom slucaju Centar). Evo meni od 23 juna od pola 4 ujutru a mozda i malo ranije internet ne radi i ovi slepci u MTS-u nisu sposobni da ga osposobe za rad a kada zoves korisnicki sve sto goveda umeju da kazu je strpite se jos malo.

Telefon, tablet i racuanr se uredno konektuju na ruter (HG630) ali signala za povezivanje nema nigde. Do sada sam jedno 10x zvao korisnicki i niko ne zna da mi kaze koji je problem i kada ce biti isti resen.

Jel ima neko neku informaciju sta je ovim moronima riknulo u Centrali pa da nisu spsobni (evo ulazimo u treci dan) da isti odklone.
 
  • Like
Reagovanja: M J
Ovi su gori i od Topalovića. Produžili do 30.06.

Citiram sam sebe - više nema ni datuma završetka radova, nego DO DALJNEG:

Poštovani korisniče,
Usled obavljanja radova na unapređenju sistema, usluga online plaćanja računa neće biti dostupna do daljnjeg.
Takođe, online prikaz plaćenih i neplaćenih računa neće biti validan, zbog nemogućnosti redovnog ažuriranja.
Hvala na razumevanju i strpljenju.

Gde mi živimo!?
 

Prilozi

  • mts.png
    mts.png
    24.2 KB · Pregleda: 86
Ова промена је одавно пријављена али је у међувремену портал помало прорадио. Ажурирани су рачуни па могу да се виде и у прегледу рачуна и у прегледу плаћања.
 
Citiram sam sebe - više nema ni datuma završetka radova, nego DO DALJNEG:

Poštovani korisniče,
Usled obavljanja radova na unapređenju sistema, usluga online plaćanja računa neće biti dostupna do daljnjeg.
Takođe, online prikaz plaćenih i neplaćenih računa neće biti validan, zbog nemogućnosti redovnog ažuriranja.
Hvala na razumevanju i strpljenju.

Gde mi živimo!?


Komtrejd strucnjaci :d


Inace kad smo kod MTS-a, u strogom centru BG vec 10-ak dana ne rade fixni samim tim ni ADSL/VDSL. Jos uvek nisu otklonili kvar, kazu "grupna smetnja"... valjda zbog onih silnih kisa.

Veselo kome treba za posao ali i babe kukaju zbog fixnog na sav glas. Neverovatno da ne mogu 10 dana da otklone kvar.
 
Apropo "nesposobnosti Telekoma"...
Ne verujem da ce biti ikada javno objavljeno sta se cekalo, ali po tome kada bude pusten, verovatno cete shvatiti.

Nesposobnost je kada provera stanja nije radila ceo mesec, ovo je nesto drugo.
 
@alfaunit
Šta se čeka to korisnika ne interesuje. Korisniku je bitno da funkcioniše
Zašto nije mogao stari sistem da funkcioniše dok se novi ne istestira u "lokalu" i onda da ne radi dok se ne implementira, pa neka je mesec dana, a ne ovako.
 
Korisnika nista ne interesuje, pa je zato tu gde jeste :)

Polako... mislim da ce biti jasno na kraju.
 
Korisnika interesuje da dobije uslugu koju je platio, a ne da nije dostupna mesecima.
 
Od kada je ovakva podrska u telekomu kad prijavis problem ono stigne njima na lokalu prijava,svasta.Uopste ni ne mozes da pozoves da prijavis problem u Belgradeu.Konacno su dosli i rekli da mozda treba brzina da se smanji na 20mb haha , a ja koristim vec 8 meseca 50/8 bez ikakvih problema i u poslednja 5 dana ceo dan nema internet samo dodje predvece i onda ima celu noc bez problema.I dalje nista nisu uradili ni resili.Ja sam sam probao druge kablove i drugi modem i situacija je ista.Celo vreme dok nema internet nema je ni lampica "internet" dok DSL lampica je cas ima cas nema.Da li moze da se raskine ugovor ako ovcari smanje brzinu?
 
Da li je izvodljivo , da se nekako sa drugim ruterom, portovi 2 i 3 , koji su namenjeni za tv boks,iskoriste za nesto drugo, posto mi dva tv boksa,stoje u kutiji,ne trebaju mi.
 
Naravno da je moguce.... [emoji2][emoji2]

Послато са Fun_S500 помоћу Тапатока
 
Na tim portovima je pušten nezavistan protok za TV.Da li se sa tim nezavisnim protokim može nešto učiniti, ili se jednostavno sa drugim ruterom ,dobijaju samo slobodni portovi, pored same funkcionalnosti tog novog rutera.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Mislim da može da se podesi u podešavanjima rutera da ta 2 porta budu za net.
 
To sam nekada davno i uradio.Nego me zanima ,da li se nešto može poraditi, po pitanju tog nezavisnog neta, koji služi za TV saobraćaj.
Imam neki silan visak neta, a pustili samo 50 mega.Smajli.


Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Nažalost ne možeš. Znam tačno na šta misliš ali to nije moguce. :)

Послато са Fun_S500 помоћу Тапатока
 
Već duže vreme koristim 20/4 paket bez ugovorne obaveze, 50/8 nisu hteli da mi daju jer, po ruteru, maximum je nekih 40/10.
Pošto su svi paketi "Do x/y", jel moguće nakako da ih nagovorim da plaćam 50/8 a puste koliko god parica može da podnese? Tipa 30/6 ili nešto slično ako imaju za to profil? Uspeo je neko tako nešto da izvede?
 
Meni su pustili 32Mbit na 50Mbit paket, ali su oni to sami uradili, nisam bio upućen u mogućnosti centrale.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Već duže vreme koristim 20/4 paket bez ugovorne obaveze, 50/8 nisu hteli da mi daju jer, po ruteru, maximum je nekih 40/10.
Pošto su svi paketi "Do x/y", jel moguće nakako da ih nagovorim da plaćam 50/8 a puste koliko god parica može da podnese? Tipa 30/6 ili nešto slično ako imaju za to profil? Uspeo je neko tako nešto da izvede?
Moguce je, napisi u poslovnici Mts-a molbu i predaj da ti puste na paketu 50/8 koliko moze maksimalno, da si svestan da ne moze punih 50/8 i da se NECES ZALITI na manju brzinu. Meni tako rekli da uradim i pustili mi Actual Rate(Up/Down) 8190/40959 kbps
Attainable Rate(Up/Down) 10632/60352 kbps, imam 32/7,6 zbog dva stb-a koja koristim.
 
Hvala, poslao im mail pa ćemo videti šta kažu :)
Ako ne budu hteli, navratiću do poslovnice.

Sent from my POCO F1 using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Da li je istom takvom logikom moguće tražiti,da se na primer pusti i viŠe od 100/10 kod vdsl-a. ako Attainable Rate(Up/Down) to podržava.
Na boksu je ista cena i za 100/10 i za 400/160.Ako mi linija podžava i viŠe,zasto da mi ne puste,a cena je ista.

Sent from my Mi 9T using Tapatalk
 
Poslednja izmena:
Napokon proradio portal Moj Telekom, koliko vidim više nema opcije IMS za korisnike BBTF usluge gde se može izvršiti pregled odlaznih, dolaznih i propuštenih poziva!
 
Nazad
Vrh Dno