Hvala, promenio sam nalog i počela je da funkcioniše aplikacijaImao ja, mislim da sam pisao nedavno.
Promenili mi korisničko ime na kraju tj. napravio sma novi nalog sa drugim email adresom i to je rešilo problem
Sent from my MI 8 Lite using Tapatalk
Imaš screenshot u postu #25044. Piše da se automatski deaktivira.Da li se zna da li moramo sami i da deaktiviramo HBO pre 15.08. ili ce to ici automatski?
Protestujem
Subota, Ponedeljak, nocas Sreda na Cetvrtak netsaje internet, TV i IP Telefonija u N.Beogradu. Ovo je preslo svaku meru tolerancije. Ovo lici na drzi vodu dok majstori ne odu. Svi smo na nekim paketima u kojima smo se odrekli svojih telefonskih brojeva kod Telekoma i predali ih SBB. Imao sam dva broja, dobio jedan, uz tantalovoe muke dobio i drugi koji nema svrhu jer ne moze da nazove prvi broj i obratno. Svi pljuju Telekom valjda je takva direktiva da se sve privatizuje. Meni treba telefon i internet koji ce raditi u svakom trenutku a kad su se promovisali paketi niko od promotera i na flajerima nije napisao da su IP telefoni nepouzdani, unifon aplikacija to vise ne radi negosto radi. Prevareni smo i namamljeni da se odreknemo svojih telefonskih brojeva u korist provajdera. Meni telefon treba iz zdravstvenih razloga, ovih dana i nocas da sam mora da zovem hitnu kako da zovem, da idem od vrata do vrata i gledam ko nema kanalice do ulaznih vrata i lupam i molim da pozovu hitnu pomoc. Mobilni telefon treba da sam na prtplati da bi moga da trosim i cekam proceduru primanja zahteva za hitnu pomoc.Ima problema sa zdravljem i neophodan mi je telefon, ovom kampanjom uslovljavanja sa paketima svi provajderi ugrozavaju gradjanima zdrvlje i zivot. Sad paket koji imam vis ei ne postoji , sad je izmisljen novi sa Pink kanalima, sta ce to meni, veca brzina koja nije veca 300 ima i nude 300, nepostojeci unifi u svim blokovima koji imaju opticke kablove i te novije modem-rutere. Da li je moja familija duzna da zna kad nema internetai kad se oporavi da modem-ruter mora da se resetuje?
Zato sam krajem 2016. presao na VDSL i preporodio sam se! Nijedan jedini problem. Trenutno koristim VDSL 100/10 koji radi savrseno 24/7. Kod SBB-a sam imao ceste prekide signala i gubitke paketa u popodnevnim i vecernjima satima.
Ne radi svima adsl/vdsl isto.
Zovi reklamairaj, budi dosadan, salji mailove njima, u cc stavi Ratel..
Послато са SM-G960F уз помоћ Тапатока
@lega99
Moram da ti kažem da kod mene SBB, sve njihove usluge, besprekorno rade, uključujući i telefon, i Unifon. Od njihove opreme koristim samo 3208 modem, to sam tražio, jer su me tako ljudi ovde savetovali.
Za TV koristim CAM kartice.
Dakle, SBB može dobro i pouzdano da radi. Ili je infrastruktura do tebe loša, ili je kod tebe instalirana loša oprema. Insistiraj da ti to reše, ali ti savetujem da odrediš prioritete (za dobar deo njihove đubre opreme, pouzdan telefon, i TV vraćanje 7 dana su oprečni zahtevi).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari