Šta je novo?

car:go - novi servis u Srbiji nalik uberu

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nema to veze sa vikednom direktno. Koji mesec vec, namerno, ne stizu odmah mailovi niti se odmah naplacuje sa kartice.

Da li je jos neko imao problem da zbog toga ne moze da poruci novu voznju? Samo jedna osoba je pomenula do sada u temi.
 
Meni je u poslednje vreme postalo nemoguće da poručim vožnju. Centar, Nbgd, Žarkovo... Izvrti 90 sekundi i ništa. Da li samo tražim vozilo u nezgodno vreme, nema dovoljno vozila ili je nešto treće, stvarno nemam pojma.
 
Meni je u poslednje vreme postalo nemoguće da poručim vožnju. Centar, Nbgd, Žarkovo... Izvrti 90 sekundi i ništa. Da li samo tražim vozilo u nezgodno vreme, nema dovoljno vozila ili je nešto treće, stvarno nemam pojma.
Isto i kod mene. Nocu u Zarkovu nema vozila, juce u sred centra oko 6 popodne nema vozila... Prihvati lik voznju i otkaze mi. Onako, sve redje dobijam vozilo, ranije mi je to islo bez problema.

Tapatalk from Poco loco
 
Ja dobijem voznju, to nije problem (mozda vozaci biraju musterije koje su cesto koristile, strah?).

U stvari... setih se pre neki dan sam imao voznju u roku od 30 minuta jednu od druge, i mislim da nije bilo naplaceno u tom roku, i mogao sam znaci da porucim opet voznju.


Sinoc u centru nista cudno da ne mogu voznje, ipak su "bili protesti".
E sad da li je tebi pao neiskusan vozac (koji je shvatio da ne moze da dodje, zbog zatvorenih ulica vrlo brzo), ili je opet neki bug.. donno.
 
Poslednja izmena:
Vozaci su nezadovoljni novim "uslovima" pa mnogi ne voze.
 
Poslednja izmena:
Koji su to novi uslovi?

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Veći troškovi i još manja zarada...

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
А ви мислили да дошло решење за ваше таксисте кад оно исти само у другом паковању. ЕУропском. Колика је реална зарада ако возиш овако? По вожњи или по километру или како год се то рачуна? Возиш рецимо 20 осредњих вожњи у току дана и каква је твоја зарада али и трошкови?
 
Veći troškovi i još manja zarada...
Koji veci troskovi, a koja manja zarada? CarGo odlucio da poveca svoj udeo? (ma ko bi rekao da bi oni tako nesto uradili! :))

Inace, ja u Cirihu i Becu nikako da nadjem vozila ;)
 
^ Našao i poručio vozilo u Beču (iz BG), i otkazao odmah. Bilo na 5min.
 
Jesi dobio kredit nazad, BTW?
Meni nema i dalje od pocetka aprila nista.
 
Ne znam sta bi mogli da menjaju sto se tice uslova? Vec su im solidna zahvatanja od voznji

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
Jesi dobio kredit nazad, BTW?
Nisam. Tiket u kojem tražim refund nije bio otvoren 8 dana (imam ekstenziju za praćenje mejlova).

Pa sam pisao direktno Veri iz podrške, rekla mi da imaju problema sa novim tiketima (ladno nisu otvorili nijedan novi tiket bar 8 dana - nedopistivo za samo online biznis!).

Zahtev sam predao ponovo Veri krajem prošle sedmice na stari tiket (možda i u petak), rekla mi da je prosledila službi. Javiću kad uplate.
 
А ви мислили да дошло решење за ваше таксисте кад оно исти само у другом паковању. ЕУропском. Колика је реална зарада ако возиш овако? По вожњи или по километру или како год се то рачуна? Возиш рецимо 20 осредњих вожњи у току дана и каква је твоја зарада али и трошкови?
Aj onako ugrubo da ti odgovorim... Zarada je oko 1500 dinara kada odbijes doprinose, gorivo i CarGo proviziju. Ne računajući amortizaciju.
 
Aj onako ugrubo da ti odgovorim... Zarada je oko 1500 dinara kada odbijes doprinose, gorivo i CarGo proviziju. Ne računajući amortizaciju.
Доприносе за пријављивање да радиш? Из неких порука сам видео да је за 1.000 бруто потребно 20км вожње па ако возачи добијају 30% онда је за 1.500 потребна бруто зарада 5.000 тј 100км. Ако се у граду троши 5л/100км (немам представу колико данас троше нови аутомобили) то је 750 што значи да је зарада исто толико. Све у свему, да би имао нето 1.500, требало би да возиш 200км, направиш бруто 10.000, платиш гориво 1.500 и остане ти 1.500.
Јесам ли негде порешио?

Овде таксисти који раде у удружењима (тј не користе свој аутомобил) у просеку (не рачунам удружење у коме ради мој зет и који су изнад просека) направе 4-5к бруто, пређу 100-150км и узму чистих 30% тј баш тих 1.500. Немају трошкове амортизације где су ваљда и регистрација и оправке и замена гума и остало. Ако је нека гужва типа слава, киша, снег, паклена врућина и слично, може и дупло да се узме.
 
U gradu se troši 8-10+l moj calexx pa pomnoži sa cenom goriva

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ако је нека гужва типа слава, киша, снег, паклена врућина и слично, може и дупло да се узме.

Не. Јер тада неће да возе. Ако је киша, смета им што им покисле странке доносе воду на седишта. Ако је снег смета им што се топи снег са одеће и обуће на седишта. Ако је врућина неће да раде и да се пеку. Рекао ми таксиста директно кад сам га питао зашто 30 минута нисам могао да добијем такси кад је пала киша. А ја био у заблуди да нема јер свима треба такси.
 
Car go uzima 33% od vozaca...takodje vozac placa 10.000din doprinose mesecno...lako moze da se izracuna kolko vozacu ostane

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Ау. Нисам у току, мислио сам да сада аутомобили троше много мање. Из овога делује да ви возите из личног задовољства и жеље да тај газда заради, па макар неки дан и доплатили. Како се онда заради 1.500 ако се одбије car:go провизија и гориво??

Овде се све више користе хибриди а препоручујем Toyota Prius Plug-in hybrid коме је по фабричким подацима потрошња у граду 1/100. ;) А ни обични хибриди не троше много преко 5/100. Јесте мало скупље али ће да се исплати после неколико ... деценија. ;)

Не. Јер тада неће да возе. Ако је киша, смета им што им покисле странке доносе воду на седишта. Ако је снег смета им што се топи снег са одеће и обуће на седишта. Ако је врућина неће да раде и да се пеку. Рекао ми таксиста директно кад сам га питао зашто 30 минута нисам могао да добијем такси кад је пала киша. А ја био у заблуди да нема јер свима треба такси.
Ово први пут чујем. Па за шта они раде ако неће кад има посла? А писао сам да овде таксисти најчешће раде код газде и онда их брига да ли ће да буде наквашено седиште. Често видим на такси стајалиштима људе који по киши чекају да неко дође али 99% њих само прође јер су пуни. Како уопште таксиста може да одбије вожњу коју му дају из централе?
За врућину постоји решење, зове се клима. Колико знам, у тим удружењима газде дозвољавају стално упаљен мотор и зими због грејања и лети због климе а ту су опет хибриди у предности.
Car go uzima 33% od vozaca...takodje vozac placa 10.000din doprinose mesecno...
Ја сам чуо да возачи добијају само 30% од бруто зараде. А доприноси онда значе да је возач легално пријављен и да му иде стаж. И опет поредим са овдашњим таксијима, газде дају сада 30% од бруто зараде, њихови су сви трошкови и они плаћају доприносе за пријављене возаче, има и оних који нису или неће. Понегде пензионери допуњују пензију а знам и за неке који пре подне раде негде а онда увече од 18ч до поноћи возе. Углавном они са кредитима у швајцарцима, мука их натерала на ово.
 
Car go uzima 33% od vozaca...takodje vozac placa 10.000din doprinose mesecno...lako moze da se izracuna kolko vozacu ostane

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
Ako vozis sa svojim autom na duze, amortizaciju vozila kad predjes za god dana 60k km i vise pa 2,3 god nikad neces naplatiti jer si vozilo maltene rashodovao (pricam da vozite vec polovan auto sa daj boze 150 kkm na satu) i imacws ozbiljna ulaganja, ako rentiras auto onda je druga prica i tu uz malo vise posla moze da se zaradi ali mnogo zaje##na stvar kod rente je sto svaki dan kuca, nema slob dana, nema danas sam bolestan, nema idem na svadbu odnosno ima al taj dan si u minusu xx eura za rentu.

Sent from my EML-L29 using Tapatalk
 
Evo sad sam gledao statistiku , jedan od malo boljih dana petak vece .
Vozio sam 8 sati , presao 150 km, potrosio 13 l dizela. Napravio bruto 7000 dinara.
Digitron kaze : 7000- 2310 (33% provizja CarGo)= 4690 din
4690- 2120 (13l dizela)= 2570 din
2570-500(doprinosi)= 2070
Doprinosi su 10000 mesecno, racunao sam da ako vozim 20 dana mesecno to bude 500 dinara dnevno.
Imam porodicu i ne mogu da vozim svaki dan, racunam da budem sa zenom i decom vikendom i tako to.
Eto to je zarada ne nekom dnevnom nivou i to sam uzeo za primer dan kada ima posla.

Nisam racunao amortizaciju, nisam racunao udes, dane kada mi je auto pokvaren i na servisu, kada cu biti bolestan ili deca bolesna.
Nisam racunao par meseci koliko cu biti bez auta ako me uhvati "inspekcija" ili ako me klijent igrom slucaja dovede na lokaciju gde je gomila taksista koji ce me napasti onako u coporu.

Da bih imao potrosnju od 5L/100km trebalo bi mi oko 18k evra za novi auto, a novi auto placen mojim parama sigurno ne bih koristio za carGo i rizikovao da mi ga oduzmu.

Postoji i varijanta da se nema amortizacija tako sto ces od CarGo rentirati auto, gde je cena koliko se secam bila nekih 1500 dinara za 12 sati, ali onda moras voziti puno vreme da bi bilo isplativo, a 12 sati voznje po gradu pffff...jako je naporno i ne moze se svaki dan, osim da se udruzis sa nekim pa delite to vreme 6 po 6 sati, ne znam nisam razmisljao o tome koliko bi mi ta razlika u potrosnji donela zarade ili amortizacije, jer nisu neke ozbiljne pare i posao na duze staze.

Eto..
 
Evo sad sam gledao statistiku , jedan od malo boljih dana petak vece .
Vozio sam 8 sati , presao 150 km, potrosio 13 l dizela. Napravio bruto 7000 dinara.
Digitron kaze : 7000- 2310 (33% provizja CarGo)= 4690 din
4690- 2120 (13l dizela)= 2570 din
2570-500(doprinosi)= 2070
Doprinosi su 10000 mesecno, racunao sam da ako vozim 20 dana mesecno to bude 500 dinara dnevno.
Imam porodicu i ne mogu da vozim svaki dan, racunam da budem sa zenom i decom vikendom i tako to.
Eto to je zarada ne nekom dnevnom nivou i to sam uzeo za primer dan kada ima posla.

Nisam racunao amortizaciju, nisam racunao udes, dane kada mi je auto pokvaren i na servisu, kada cu biti bolestan ili deca bolesna.
Nisam racunao par meseci koliko cu biti bez auta ako me uhvati "inspekcija" ili ako me klijent igrom slucaja dovede na lokaciju gde je gomila taksista koji ce me napasti onako u coporu.

Da bih imao potrosnju od 5L/100km trebalo bi mi oko 18k evra za novi auto, a novi auto placen mojim parama sigurno ne bih koristio za carGo i rizikovao da mi ga oduzmu.

Postoji i varijanta da se nema amortizacija tako sto ces od CarGo rentirati auto, gde je cena koliko se secam bila nekih 1500 dinara za 12 sati, ali onda moras voziti puno vreme da bi bilo isplativo, a 12 sati voznje po gradu pffff...jako je naporno i ne moze se svaki dan, osim da se udruzis sa nekim pa delite to vreme 6 po 6 sati, ne znam nisam razmisljao o tome koliko bi mi ta razlika u potrosnji donela zarade ili amortizacije, jer nisu neke ozbiljne pare i posao na duze staze.

Eto..
Uzmi auto na plin, manje ces davati na gorivo i eto malo vece zarade...

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Da, ali i dalje ostaje pitanje amortizacije, na duže staze bavljenja ovim poslom.
Ja ne znam koliki su troškovi CarGo - a, ali sve mi se čini da im je prevelika provizija. Taksisti imaju članarinu udruženja koja je nekih 7500 dinara, doprinose koji su oko 12 000 I ne znam koliko plaćaju za radio stanicu. Ali sigurno nemaju pored goriva i amortizacije izdvajanje preko 50 000 dinara mesečno.
 
Ne da je prevelika nego deru...troskovi im nisu vise od 5% sigurno..neka budu i 10%, opet im ostaje mnogoo

Sent from my POCOPHONE F1 using Tapatalk
 
Kada bih zamenio auto, na plin ili metan, kakve sam sreće CarGo bi digao proviziju na 40 % :)))
 
Čovek treba da je stvarno očajan da bi radio i drndao auto pod tim uslovima. Sećam se pre desetak godina, drugar je razvozio pice dok je tražio posao, slična priča, voziš svoj auto, kad staviš na papir koliko km pređeš ispadne na kraju da radiš za servisiranje auta.
 
Evo sad sam gledao statistiku , jedan od malo boljih dana petak vece .
2570-500(doprinosi)= 2070

Nisam racunao amortizaciju, nisam racunao udes, dane kada mi je auto pokvaren i na servisu, kada cu biti bolestan ili deca bolesna.
Nisam racunao par meseci koliko cu biti bez auta ako me uhvati "inspekcija" ili ako me klijent igrom slucaja dovede na lokaciju gde je gomila taksista koji ce me napasti onako u coporu.
Петак вече је овде за таксисте ударни дан. Тада направе и до 10к пазара и узму 3к чистих пара. Гориво и доприноси су на рачун газде. И све то са ценама упола од београдских таксија па и од car:go услуга.

Амортизација ... ту могу да буду велики трошкови. Сада се мењају зимске за летње гуме, повремено (због много вожње то је и чешће него код обичног коришћења) се мења уље, филтери а посебна прича је удес. Не знам да ли користиш каско осигурање, без њега мислим да можеш да имаш велике трошкове ако си крив. А био крив или не, док не оправиша ауто немаш приход. Таксиста (овде у удружењима) сутра добије други ауто а већина удружења нема довољно људи. Зато поред неких виђам и десетине аутомобила који чекају да их неко вози. Зет ме сваки пут тера да радим код њих али нисам баш спреман да проведем дневно 12 сати у градској вожњи и пређем 200-300км.
Каква инспекција? Мислио сам да су ти доприноси везани за пријаву социјалном да се ради легалан посао. То су неки други доприноси? Доприносите газди да лепше живи? ;)

Откуд таксисти знају које је car:go возило а ко је довезао пријатеље негде? Постоје ознаке?
 
Nisam. Tiket u kojem tražim refund nije bio otvoren 8 dana (imam ekstenziju za praćenje mejlova).

Pa sam pisao direktno Veri iz podrške, rekla mi da imaju problema sa novim tiketima (ladno nisu otvorili nijedan novi tiket bar 8 dana - nedopistivo za samo online biznis!).

Zahtev sam predao ponovo Veri krajem prošle sedmice na stari tiket (možda i u petak), rekla mi da je prosledila službi. Javiću kad uplate.
I kod mene nista jos. Vera prosledila broj racuna i nista se ne desava vec nedelju dana.

Tapatalk from Poco loco
 
Status
Zatvorena za pisanje odgovora.
Nazad
Vrh Dno