Evo sad sam gledao statistiku , jedan od malo boljih dana petak vece .
Vozio sam 8 sati , presao 150 km, potrosio 13 l dizela. Napravio bruto 7000 dinara.
Digitron kaze : 7000- 2310 (33% provizja CarGo)= 4690 din
4690- 2120 (13l dizela)= 2570 din
2570-500(doprinosi)= 2070
Doprinosi su 10000 mesecno, racunao sam da ako vozim 20 dana mesecno to bude 500 dinara dnevno.
Imam porodicu i ne mogu da vozim svaki dan, racunam da budem sa zenom i decom vikendom i tako to.
Eto to je zarada ne nekom dnevnom nivou i to sam uzeo za primer dan kada ima posla.
Nisam racunao amortizaciju, nisam racunao udes, dane kada mi je auto pokvaren i na servisu, kada cu biti bolestan ili deca bolesna.
Nisam racunao par meseci koliko cu biti bez auta ako me uhvati "inspekcija" ili ako me klijent igrom slucaja dovede na lokaciju gde je gomila taksista koji ce me napasti onako u coporu.
Da bih imao potrosnju od 5L/100km trebalo bi mi oko 18k evra za novi auto, a novi auto placen mojim parama sigurno ne bih koristio za carGo i rizikovao da mi ga oduzmu.
Postoji i varijanta da se nema amortizacija tako sto ces od CarGo rentirati auto, gde je cena koliko se secam bila nekih 1500 dinara za 12 sati, ali onda moras voziti puno vreme da bi bilo isplativo, a 12 sati voznje po gradu pffff...jako je naporno i ne moze se svaki dan, osim da se udruzis sa nekim pa delite to vreme 6 po 6 sati, ne znam nisam razmisljao o tome koliko bi mi ta razlika u potrosnji donela zarade ili amortizacije, jer nisu neke ozbiljne pare i posao na duze staze.
Eto..