saleanddeki
Poštovan
- Učlanjen(a)
- 02.01.2015
- Poruke
- 399
- Poena
- 70
Sam si lepo napisao "komotnije (ili bi trebalo da bude)". Nekima verovatno tako i radi, ja sam uvek za što jednostavnije, manje boli glava.
Komotnije mozda... ali kvalitetnije nije. Ja nikada na Android box-u nisam nasao bolje kopije filmova I serija nego kad ih
sam skinem sa torenta.
TV mi je umrezen godinama tako da to sa USB prebacivanjem ne koristim isto godinama. Na kompjuteru imam folder
gde je smesteno sve sto je za gledanje a TV ima pristup...
Pozdrav!
Kako se u tvoju tvrdnju (da ne reklamiraju uređaj kao "Android box") uklapa njihova reklama "svaki TV postaje SmartTV" i da su dostupne "hiljade aplikacija na Play Store"?
I te kako ga prodaju ako traze pare za njega. Pogledaj kolika je prikljucna taksa ili sam box bez iste. Za sam box mozes dva Miboxa da kupis,a za prikljucnu taksu jedan Mibox. Posto sam korisnik d3i televizije pitah ih pre neki dan mogu li da zamenim moje 8080 Albose za 8088 koji imaju vise rama. Kazu jedino dva eon boxa po 6i kusur hiljada ,plus 2 puta po 290 dinara plus pretplata koja je veca nego sto sad placam za osnovni paket i dva d3i uredjaja. Rekoh im znaci moram da iskesiram 100e da bi uopste mogao da koristim vasu uslugu? Pa za te pare mogu da kupim jos jedan Mibox i platim godisnju pretplatu za kvalitetnu iptv listu koja podrzava tri uredjaja sa iste ip adrese,sa svim moguccim kanalima i vracanjem programa unazad( da je ne remlamiram).
Gde je u Elementumu to podesavanje za max memoriju?
Kupi box sa android tv platformom, instaliraj aplikaciju za android tv i nek uziva cale...bez dodatne pretplate...i ostaje tebi. Ili daj caletu eon box a sebi kupi ovo.Naravno. Nama kada su doneli, trebalo je tri uređaja da se zamene, od toga samo jedan da bude eon. Međutim dečko koji je došao je imao nalog samo za dva, odnosno da zameni jedan za eon i jedan ili da zameni ili da doda. A taj nema uopšte mogućnost vraćanja unazad. Pa je nastala opšta pometnja i nesporazum, jer smo mi prvobitno dobili informaciju da će biti zamenjeni svi uređaji. I pošto je u mojoj sobi ruter, samo kod mene mogao da se zameni eon, a ovaj drugi smo odbili. I ćale je pitao kako on može da dobije eon, i ovaj je rekao da se plaća ta priključna taksa od 6+k, plus ta mesečna dodatna pretplata. Potpuno suludo i preskupo. Samo ne znam da li se time realno kupuje uređaj ili je i dalje to samo iznajmljivanje. Ali nisam na takvu prodaju mislio, nego na marketing.
Kakvu max memoriju?
Mislis da bufferuje na RAM?
Ako koristis Elementum ne treba ti fles. Samo stavis da koristi memoriju i to stavis na max. Ako koristis Quasar onda moras da koristis ovaj folder na flesu \Android\data\org.xbmc.kodi\files\Quasar
Ako ga nemas napravi ga,i stavi download path na njega. Tako sam ja resio isti problem na Mibox-u.
Bice ovakav folder \Storage\04384xxxxx\Android\data\org.xbmc.kodi\files\Quasar
Ne znam kako mi je promaklo da ima 7 strana pa nisam citirao post. Na ovo sam mislio,
Kupi box sa android tv platformom, instaliraj aplikaciju za android tv i nek uziva cale...bez dodatne pretplate...i ostaje tebi. Ili daj caletu eon box a sebi kupi ovo.
takodje i ovo?Instaliraj elementum od addonova
Od trackera rutrackeru - moraš se registrovati
Rarbg, rutor, idope, magnetdl i 1337
Imas i elementum burst. Bez toga nece. U njemu podesavas sve vezano za torente. Na koje sajtove da ide.
A na reduxu moras da izaberes kod provajdera Lamda Scrapers.
To što vam ne radi mora biti neki ban od strane trackera čisto sumnjam da možeš naći neki toronet od 20gb a da nije na privatnom trackeru gde mora da se seduje.
Za to je popcorn time majka. Na Apple TV mi radi savršeno, dok radi jb. Ali ovde je baš šteta da nema nove verzije, popravljene.
Inače, imam sad problem sa uređajem. "Zaglavljen" je na jednom kanalu. Ne reaguje ni na šta, ni na promenu kanala, ni na eon dugme, niti na ono za vraćanje u početni meni, niti na gašenje. Jedino što mogu da uradim jeste da pritisnem ono dugme na vrhu uređaja, da ga ugasi, ali kad ga opet upalim ono je i dalje isto, ništa ne reaguje. A slika radi normalno, ide, zvuk, sve okej. Ne znam šta da radim, čini mi se da je dečko iz servisa, kada je postavljao uređaj, rekao da ne resetujemo na ono dugme pozadi. Pa sad, da zovemo sutra podršku? Ili nešto da pokušam?
Ima druze i preko 30gb ali ne ovo novije...tipa webRip i sl.
Samo ono sto izadje na blu-ray.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Napomena: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari