Šta je novo?

Iskustva - samsung MU6100 serija (2017)

Da, radi se o MU6172... software sam azurirao kod prvog uključivanja, sada mi više ne nudi upgrade...mislim da piše da je verzija 1240... Evo već drugu večer radi OK ...Nadam se da će i dalje ostati tako

Poslano sa mog Mi A1 koristeći Tapatalk
 
Meni, pre 3 dana
 
Stiglo je i meni, jedino sto sam primetio neke sitne promene u youtube app..

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
 
Ovak moj dobri stari Samsung 32 poceo polako nesto da probija svetlo u polovini na gornjem delu (svetlece horizontalne linije), pa, reko' ajd mozda je vreme za novi tv i nakon nekoliko dana vratolomije i citanja sta i kako, odlucim da uzmem ovaj Samsung 40MU seriju samo 6402, koji sam danas slucajno nasao (verovatno poslednji u Srbiji).

Dvoumio sam se izmedju ovog 40MU6402 i 40NU7192 ( mala soba i ne treba veci tv) i nekako sam izabrao ovaj prvi, valjda nisam pogresio. Posto je ovo tema za ove TV MU6000 serije , mozda postavim neka pitanja, ako budem imao neke nedoumice oko stelovanja slike i drugih postavki na ovom tv. Pozdrav.
 
Poslednja izmena:
Stigo tv, velicina bas odgovarajuca za sobu (da sam uzeo 43', bilo bi malo mnogo), montiro, upalio, iskljucio onaj 'prodavnica' mode, ......daljinski me je upropastio,:smack: nisam znao kako funkcionise, uzeo sam od starog Samsung tv i sljaka kao lud....

Malo sam se igrao oko stelovanja slike i nasao sam neku odredjenu kombinaciju (nisam jos 100%), ali, SD kanali i narocito HD ( KDS u Smederevu) su odlicni, uzivao sam u kosarkaskom derbiju (iako smo izgubili), Atletiko - Barsa, bolesno izgleda ona koreografija i stadion, zadovoljan za pocetak.

Tek ocekujem, da vidim kako ce HD i 4K filmovi i igrice sljakati (sa tim ogranicenim HDR)
 
Poslednja izmena:
Stvarno je 4K video materiraj drugi svet u odnosu na HD sliku, mogu da zamislim kako je tek TV u najvisoj klasi.

Namucio me je TV da ga podesim za gaming, na kraju, tek na full HD rezi ima RGB full color format i dynamic range. Game mode nema po defaultu, nego tek kada prebacim i editujem na Game Console i onda tek u General i Device Manager moze da se promeni u Game Mode.

Malo stelovanja parametara i dobije se odlicna slika (Call of Juarez - Gunslinger, 4K ), odziv i imput lag je odlican, TV je izuzetno brz.

1a.jpg

Sve u svemu, TV je okey za onoliko koliko kosta.
 
Poslednja izmena:
Dali neko zna Jos neku aplikaciju za IPTV liste osim "Smart IPTV" i "ott player".
Pricam za Samsung Smart tv

Sent from my Huawei Y7 prime
 
kad si već pomenuo tu aplikaciju smart iptv, šta dalje kad se instalira? gde se traže liste i kako se ubacuju, ima li tu nešto free vredno pomena, ili se sve plaća?
 
kad si već pomenuo tu aplikaciju smart iptv, šta dalje kad se instalira? gde se traže liste i kako se ubacuju, ima li tu nešto free vredno pomena, ili se sve plaća?
Smart IPTV apk. Je samo player za puštanje raznih lista.
Što se tiče instalacije, na njihovom sajtu ubacis mac adresu TV-a, i preko nje ubacujes liste.
Imaš razne tutorijali na yt

Sent from my Huawei Y7 prime
 
Pozdrav svima, registrovao sam se da bih podelio sa vama sledeći problem i video da li je neko eventualno imao slična iskustva ili može da pomogne.

U novembru sam kupio UE40MU6172 iz ove serije i vrlo brzo je počeo da se javlja problem sa smart hubom, konkretno striming aplikacijama, Netflix i HBO Go. Obe usluge posle kraćeg rada izbacuju grešku i ne mogu da se koriste dok ne isključim TV iz struje na neko vreme, resetujem ga ili nešto slično. Netflix izbacuje grešku "We're having trouble playing this title right now" (5.2.101), a HBO Go grešku GO5_ERROR:5.6. Na kraju sam isprobao i Amazon Prime, i kao sto sam i očekivao, kada ove aplikacije ne rade i tamo se javlja slična greška, "insufficient bandwidth" ili tako nešto. Jedino funkcioniše Youtube.

U početku bi pomoglo kada bi se TV isključio iz struje na desetak minuta i ponovo uključio, ali više ne. TV je povezan (kablom ili preko 5 Ghz wi-fi veze, nema razlike) i speed test u browseru tv-a prikazuje brzinu od skoro 100 mbps (čak i u samom Netflixu). Firmware je ažuriran na najnoviju verziju, probao sam i resetovanje smart huba, resetovanje svih podešavanja na tv-u, reinstaliranje aplikacija, promenu zemlje na neku drugu pa vraćanje na Srbiju, resetovanje rutera... Sve savete koje sam uspeo da pronađen na internetu (ispostavilo se da je ovo izgleda čest problem sa Samsungovim televizorima). Uvek je isto. Aplikacije rade desetak minuta, ali se problem ponovo javi.

Na kraju sam kontaktirao Samsung, oni su me uputili na daljinsku podršku. Probali su prvo da problem prebace na aplikacije, pa kada sam im rekao da se problem javlja u više njih krivicu su svalili na internet provajdera, ali sam aplikacije isprobao i preko hotspota sa mobilnim internetom i isto je. Na kraju su resetovali TV sa njihove strane, ali ni to nije pomoglo. Uputili su me na ovlašćeni servis u Nišu, koji je navodno zamenio ploču na tv-u, ali se problem opet javlja. Na kraju su mi rekli da su dobili informaciju iz Samsunga da televizor jednostavno nema dovoljno jak procesor za ove aplikacije jer su one previše zahtevne i imaju visoke rezolucije ?! i da jedino mogu da ih koristim tako što bih povezao računar sa tv-om i koristio ga kao monitor. Naravno da je to samo izgovor i kad sam ih pitao zašto se onda tv reklamira kao smart dobio sam odgovor da „i na tarabi svašta piše“ i da su od Samsunga dobili dozvolu samo da mi daju dopis u kome stoji da je tv ispravan.

Izvinjavam se na epskom postu i hvala unapred svima koji budu imali strpljenja da pročitaju ili daju neki predlog šta raditi dalje pošto sam isprobao bukvalno sve što je bilo u mojoj moći. Pozdrav!
 
Da li je neko instalirao najnoviji firmware iz maja?

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
 
Pozdrav svima, registrovao sam se da bih podelio sa vama sledeći problem i video da li je neko eventualno imao slična iskustva ili može da pomogne.

U novembru sam kupio UE40MU6172 iz ove serije i vrlo brzo je počeo da se javlja problem sa smart hubom, konkretno striming aplikacijama, Netflix i HBO Go. Obe usluge posle kraćeg rada izbacuju grešku i ne mogu da se koriste dok ne isključim TV iz struje na neko vreme, resetujem ga ili nešto slično. Netflix izbacuje grešku "We're having trouble playing this title right now" (5.2.101), a HBO Go grešku GO5_ERROR:5.6. Na kraju sam isprobao i Amazon Prime, i kao sto sam i očekivao, kada ove aplikacije ne rade i tamo se javlja slična greška, "insufficient bandwidth" ili tako nešto. Jedino funkcioniše Youtube.

U početku bi pomoglo kada bi se TV isključio iz struje na desetak minuta i ponovo uključio, ali više ne. TV je povezan (kablom ili preko 5 Ghz wi-fi veze, nema razlike) i speed test u browseru tv-a prikazuje brzinu od skoro 100 mbps (čak i u samom Netflixu). Firmware je ažuriran na najnoviju verziju, probao sam i resetovanje smart huba, resetovanje svih podešavanja na tv-u, reinstaliranje aplikacija, promenu zemlje na neku drugu pa vraćanje na Srbiju, resetovanje rutera... Sve savete koje sam uspeo da pronađen na internetu (ispostavilo se da je ovo izgleda čest problem sa Samsungovim televizorima). Uvek je isto. Aplikacije rade desetak minuta, ali se problem ponovo javi.

Na kraju sam kontaktirao Samsung, oni su me uputili na daljinsku podršku. Probali su prvo da problem prebace na aplikacije, pa kada sam im rekao da se problem javlja u više njih krivicu su svalili na internet provajdera, ali sam aplikacije isprobao i preko hotspota sa mobilnim internetom i isto je. Na kraju su resetovali TV sa njihove strane, ali ni to nije pomoglo. Uputili su me na ovlašćeni servis u Nišu, koji je navodno zamenio ploču na tv-u, ali se problem opet javlja. Na kraju su mi rekli da su dobili informaciju iz Samsunga da televizor jednostavno nema dovoljno jak procesor za ove aplikacije jer su one previše zahtevne i imaju visoke rezolucije ?! i da jedino mogu da ih koristim tako što bih povezao računar sa tv-om i koristio ga kao monitor. Naravno da je to samo izgovor i kad sam ih pitao zašto se onda tv reklamira kao smart dobio sam odgovor da „i na tarabi svašta piše“ i da su od Samsunga dobili dozvolu samo da mi daju dopis u kome stoji da je tv ispravan.

Izvinjavam se na epskom postu i hvala unapred svima koji budu imali strpljenja da pročitaju ili daju neki predlog šta raditi dalje pošto sam isprobao bukvalno sve što je bilo u mojoj moći. Pozdrav!
Imam isti TV samo veće dijagonale (50)
TV sam kupio prošle godine i jedini problem koji sam imao je da nisam mogao da povežemo telefon sa tv-om. (Screen mirroring). Međutim posle restarovanja Smart huba još prošle godine ( da kucnem u drvo) nisam imao ni jedan prob.
Koristim sve apk.(UFC, HBO GO, Amazon prime, Netflix,čak i onaj Www pro wrestling apk, I mogu samo reci hvale dati i što se tiče upravljanja aplikacijama , a naročito slici i 4k sadrzaju na njima.
Naročito mogu pohvaliti HBO GO apk.koja je odg.tvrdim najbolja od svih Smart TV-a sa kojim sam imao šanse da se upoznam.
Tako da nznm šta da ti kažem sem da sam ubeđen da je problem neka sitnica koja je toliko banalna da se ne može videti.
Pozdrav

Sent from my Huawei Y7 prime
 
Da li je neko ažurirano novi firmware 1270.3

Sent from my Huawei Y7 prime
 
Ja sam ažurirano,
Nikakve promene nisam primetio

Sent from my Huawei Y7 prime
 
1270
Ništa kažem nisam primetio
a5330157ade897c816b841336f1ee4d0.jpg


Sent from my Huawei Y7 prime
 
Imam jedno nekoliko pitanja za korisnike Samsung Smart tv;:
Kako vam radi sledeće apk.
"Play movie apk"
"Spotify"
"Tidal"
"Disney"
"Apple TV"
Kod mene posle dužeg korišćenja, jednostavno stane, i onda moram da izađem iz iste, pa opet...isto...
Hvala


Sent from my LDN-L21 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno