Šta je novo?

Preporuka za gamepad ? (plus pitanje za punjive baterije za mozda wireless)

nenad89

Cenjen
Učlanjen(a)
19.09.2012
Poruke
64
Poena
160
Imao sam Mothax Spartan Gear, ali popustio mu je "b" odnosno mislim da ne funkcionise kako treba, barem u fifi. Inace najbolji zicani ikad po pitanju izdrzljivosti kabla, to je izdrzao ovih 2 godine.. Ali "b" je pocelo da mi smeta.

Probao bih neki od ovih

- Dobe SP-6128 (deluje pristojno, i oblik mi deluje bolji, xbox one mi se ne dopada oblik) - 3000 + Xbox 360 Dzojstik zicni - 1800 (mislim da su ovo najbolji sa kojima sam igrao, ali 2 puta mi strada onaj kabl tj deo gde je ulaz kabla u dzojstik, pa je pravio prekid usred igranja). UKUPNO - ~ 6000 ( i imao bih 2)

- Gamepad Microsoft 360 wireless - 6000 ima na kp. E sad, ne znam za baterije koliko bi me kostale, uzeo bih 4 baterije neke i neki punjac... pa da menjam 2 po 2.... Ali za to sam laik, pa ako mogu preporuke, da vidim da li mi je isplativo. Xbox 360 znam da su mi bili kao naj, ali zica mi stradala 2 puta. Nikad nisam koristio wireless neki, ali pretpostavljam da je slican ugodjaj

- NACON GC-200WL Wireless - 30 evra (~3600 da zaokruzim). E sad... Ovaj na slici izgleda super, da je gumiran kompletno, ima svoj wireless receiver, puni se preko usb kabla... Ne dopada mi se malo taj xbox one dugmad layout gde su lb, rb, lt i rt "zakrivljeni" ... Mada mozda bih se i navikao.. + Xbox 360 Dzojstik zicni - 1800 - ukupno oko 7000 sa putnim troskovima, 1 wirleless "macka u dzaku" + provereni zicani sa 90% pucanjem kabla :d ..


U principu - Nikad do sad nisam probao wireless, ni kod nekog drugog, ali ne mislim da bih pogresio, nego ne znam koliko bi me kostala investicija u baterije...
 
Poslednja izmena:
Best buy kombinacija, makar što se mene tiče i što se tiče kvaliteta, dugotrajnosti i out of the box rešenja na svim igrama.