Šta je novo?

Laptop do 200 evra

Djagi

Cenjen
Učlanjen(a)
17.07.2013
Poruke
260
Poena
170
Uzeo bih neki polovan laptop sa baterijom koja drzi bar tri do cetiri sata a namenjen za kucnu upotrebu. Gledanje online filmova i serija,office. Bitno mi je da ne koči.
Ima li neko neki predlog? Gledam ove Think Pad T440. Nisu loši. Eventualno neki predlog sličan i u rangu T440.
 
Sad sam u nedoumici. Kontaktirao nekog sa KP i on mi kaze da ne gledam da je oznaka procesora "u" ili "m" nego "q" ili "h".A ako je "u" ili "m" da bar ima procesor sa 6mb cache.
Može li mi neko pojasniti malo oko procesora.
Meni je bitno da je ekran minimum nekih 14" i da ima ssd i 8 gb rama. Za procesore sam laik i slabije se razumem.
 
Nasao sam neki ThinkPad T440
Intel Core i5-4300U 1.90 GHz Max Turbo Frequency 2.90 GHz 3 MB SmartCache
4GB DDR3
500 GB HDD 7200 rpm
14.1" HD 1366x768
Intel HD Graphics 4400

Jel ok ovaj? Cena je 170 evra.
 
Ne pali se na procesor. S obzirom na upotrebu i3 će ti savršeno raditi posao, neće da koči ne brini, biraj malo viši radni takt. Takođe i baterije duže traju. Naravno da može i i5. 4GB rama je dovoljno. Pametnije je da ima SSD.
~14-ce ekrani su dobar izbor ako ti nije sitno. Jer ekrani su najveći potrošači.
Ima i Asus modela sa povoljnim cenama, tako sam drugaru našao jedan, baterija mu tera skoro 6h.
I naravno, osem opšteg stanja biraj da je što noviji i po mogućstvu da prodavac kako-tako garantuje da je baterija dobra i da dugo drži.
 
Poslednja izmena:
Apsolutno.
 
Neki cetvorojezgarni i5 uzmi jer prema budzetu i nameni mi se cini da planiras da uzmes laptop sad i da ga ne menjas u skorije vreme, za do 200 evra imas super ponuda ovog tipa.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Neki cetvorojezgarni i5 uzmi jer prema budzetu i nameni mi se cini da planiras da uzmes laptop sad i da ga ne menjas u skorije vreme, za do 200 evra imas super ponuda ovog tipa.

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
Ako ima neki sa 4 jezgra za 200e. Može i meni jedan.