Šta je novo?

PlayStation 5 - opsta tema

Slažem se za PES koji gotovo,jedino i igram i to još od '95

Naravno, Fifa 21 imace besplatan next gen update za PS5 i sve se prenosi.

Nije. To je za one arape što im je dosadno. To je inače custom posao, neće Sony tako nešto izbaciti po default-u. :)
Bio je i zlatni Xbox pre ko zna koliko godina, tako da nije ništa novo, samo je retko.

Poslednja izmena:
Btw, kroz danasnji Fifa update, stigla je i potvrda da se kupovina PS4 Fifa 21 prenosi na PS5, EA to zove "dual entitlement" i pretpostavljam da ce obuhvatiti i ostale njihove naslove.

Šuška se da su bele ploče zamenljive
9edc271deec5be5647128752d1fb8264.jpg
cd4c39eed817e3256aeab3aa82b908e1.jpg
db834d6a61cb30ed2c30f372c4f88c10.jpg

A ja sam čuo da se šuška da su bele prva opcija jer će ustvari biti kao "bilbord"
Sve je planski....kada budu izbacivali neka "special edition" izdanja konzole, samo štampaj šta hoćeš......

Sent from my SM-A815FN using Tapatalk

Podržane periferije na PS5:

Which existing PS4 peripherals/accessories will work on PS5?

Specialty peripherals, such as officially licensed racing wheels, arcade sticks, and flight sticks, will work with PS5 games and supported PS4 games.

The Platinum and Gold Wireless Headsets, as well as third-party headsets that connect via USB port or audio jack, will work on PS5 (the headset companion app is not compatible with PS5).

The DualShock 4 wireless controller and PlayStation officially licensed third-party gamepad controllers will work with supported PS4 games. 

Both the PS Move Motion Controllers and the PlayStation VR Aim Controller will work with supported PS VR games on PS5.

Please note, not all PlayStation officially licensed or third-party peripherals/accessories may work on PS5. We recommend checking with the manufacturer to confirm whether a product will work on PS5 and specific titles. 

Will DualShock 4 work with PS5 games?

No, we believe that PS5 games should take advantage of the new capabilities and features we’re bringing to the platform, including the features of DualSense wireless controller.

Is the PlayStation Camera for PS4 compatible with PS5?

Yes, PlayStation Camera will work with PS5 for playing supported PS VR games. It will require a PlayStation Camera adaptor that will be provided at no additional cost to PS VR users. More details on how to get the adaptor will be announced at a later date.

And that’s it! We’ll continue to provide updates on PlayStation 5 down the road, so make sure to check back soon.

PS Blog

Ovo dodatno olakšava prelazak. Ko želi da igra PS4 igre, moćiće da se igra na starom kontroleru.

Ja ne videh obrnuto dal će moći, PS4 igre sa PS5 kontrolerom... to mene zanima :)

Sent from my M2002J9G using Tapatalk

State of Play returns Thursday at 1:00pm Pacific!

What to expect:
▪️ A focus on upcoming PS4 & PS VR games
▪️ A few quick check-ins on third-party and indie games from June’s PS5 showcase
▪️ No big PS5 announcements!

Tune-in details: https://t.co/kgrDFZsHd2 https://t.co/9AIPFnh3CT

Odlično! Taman mogu da sačuvam svoj Astro C40 tr kontroler [emoji1783]

Sent from my GM1900 using Tapatalk

Akcenat je bio 50/50 i svi State of Play prate zbog naredne konzole. Pritom, te najavljene PS4 igre će raditi na PS5 na launch-u.

Sve je bilo receno u njihovom clanku:

Updates on upcoming PS4 and PS VR titles take the spotlight.

It’s been a while… but State of Play returns this Thursday with a focus on third-party-published games coming to PS4 and PS VR. We’ll have a few PS5 game updates on third-party and indie titles you last saw in June’s PS5 showcase.

svaki drugi komentar bi bio neumesan

Ne zna se. Cekaju da Microsoft prvi objavi cenu za Series X.

Potpuno bespotrebno odlažu info o ceni. Brate ako je 500/400 dolara/eura cena koju ste zamislili objavite slobodno pre MS. Ako će oni da dele džaba to vas ne zanima... imate svoje kupce bez obzira šta MS smislio.

Pa mozda ne žele da budu povoljniji. Možda žele da budu samo malo skuplji od Xboxa.

Potpuno bespotrebno odlažu info o ceni. Brate ako je 500/400 dolara/eura cena koju ste zamislili objavite slobodno pre MS. Ako će oni da dele džaba to vas ne zanima... imate svoje kupce bez obzira šta MS smislio.

Ne radi se to tako u ozbiljnim korporqcijama. Svaki cent cene je dobro proračunat i u dobroj meri zavisi i od konkurencije.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk

Nazad
Vrh Dno