Šta je novo?

WordPress Teme

Alukard

Slavan
Učlanjen(a)
08.09.2016
Poruke
2,122
Poena
315
Zanima me koje WP teme su vasi favoriti. Pretezno mislim na besplatne teme koje imaju solidnu mogucnost kastomizacije.
 
Pogledaj temu Astra, od nje mozes da napravis sta god pozelis jer je integirasan Elementor page builder
 
Totalni sam laik za WordPress, nesto sam citao ali mi nije bas najjasnije, pitao bih, da li je moguce pravljenje site-a u kompu ili se mora na site-u, pitam radi vezbanja?
 
Mešaš server, sajt, servis i aplikaciju za "pravljenje". Može sve "tamo", može sve kod tebe, a najbolje mešano.
Napravi besplatan nalog negde, može i na wp.org, pa počni da pratiš neke lekcije. Prvo kako da startuješ tvoj sajt, kasnije da ubaciš neki sadržaj, nakon toga kako da promeniš temu. Kasnije bi trebalo da ti se "otvore" oči

A možda najbolje kao prvi korak, instaliraš njihovu aplikaciju, pa onda povezuješ šta je šta.
 
Hvala druze na odgovoru, sve mi je ovo spansko selo, pocecu polako... instalirati njihovu app pa onda preko nje povezati se sa otvorenim nalogom na wp.org ili opet brkam?
 
Pozdrav svima, poceo sam pocetni kurs internet marketinga. Nedostaje prakse, vecinom teorija. Gledam da povatam sve sto se moze na netu, ali par stvari nejde u glavu. Posto sa WP nisam nikad radio, niti ista slicno... Npr. jel WordPress program, ili samo sajt? Kad bi hteo preko WP da ubacim npr. google tracking code, kako se to radi? Znam da moras znati u cemu je pravljen sajt, to je dobar pocetak? :) Ako moze preko WP da se ubaci kod, kako to radim?
Jel ima neki detaljan tutorijal vezan za pocetnike? Mozda najbolje video tutorijal?
 
Hvala druze na odgovoru, sve mi je ovo spansko selo, pocecu polako... instalirati njihovu app pa onda preko nje povezati se sa otvorenim nalogom na wp.org ili opet brkam?

Nikad nisam koristio. Kako me sećanje služi, trebalo bi da imaš direktno u aplikaciji "create account" i on sve lepo poveže. Na tebi je samo da počneš da objavljuješ.