Šta je novo?

SBB analog radio + receiver

Učlanjen(a)
17.11.2007
Poruke
658
Poena
320
Ponovio sam se sa yamaha rx-v371. Gledam sad i neke entry level zvucnike no, u medjuvremenu, pozeleh da na ovim pistavcima koje trenutno imam slusam Fm radio preko tunera. Signal je generalno jako los sa ovom default fm antenom. Moje pitanje je da li postoji mogucnost da povucem nekako sbb analog fm signal i povezem d3 ili direktno iz zida sbb sa yamahinom 75ohm antenskom uticnicom. Koji mi kabal za to treba?

Oprosticete mi. Totalni sam laik :)


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Из зида обичним коаксијалцем.
 
И шта да добије тим путем? СББ каблови нису антенски за сигнал из етра те не преносе радио. Повежи спдиф излаз из д3 рисивера у авр и слушај радио преко њега.
 
Не знам како је сада, некад давно је СББ ваљда имао и аналогни радио сигнал, мислим да сам пробао али не бих смео да се кладим. Много пре дигиталије и интернета, док су у понуди имали само кабловску телевизију.

Када су почели са дигиталним радио програмом, сигнал је био очајан, мислим да си и ти приговарао али не знам јесу ли оправили.
 
Давно сам пробао али никада нисам имао фм сигнал преко сбб кабла.
 
Као што сам написао, некад давно није било дигиталије, ишла само кабловска телевизија па ми се чини да су или пустили или само причали да ће да пусте и радио станице. Кад мало размислим, ја сам и ставио разделник и један крај кабла повезао на тјунер па не верујем да бих то тек тако радио.
Једино знам да је дигитална верзија била очајна, чини ми се да је било клиповано до даске и неупотребљиво. Не знам како је сада, да ли су решили тај проблем и подесили или им се и даље техничка подршка не разуме у технику.