Šta je novo?

Idemo? Kopaonik, Hotel Grand, 16. i 17. jun 2018 – Motorola & Benchmark druženje

Meni se npr mnogo svidelo to što su rekli da Motorola ima svoju i internu politiku za servis, ne duže od 5 dana dok ne dobiješ svoj fon nazad, impresivno. Takođe to što imaju internacionalnu garanciju kao apple npr, nije bitno gde si kupio, kod ovlašćenog servisa imaš pravo na popravku ili zamenu uređaja u roku od 5 dana, svaka čast.
I pitanje je bilo zasto ovo ne reklamiraju. Odgovor je stvarno bio korektan: oni to traze od samog servisa, ali ne mogu ceo lanac da kontrolisu (predati u poslovnici/prodavnici gde ste kupili, pa dok oni do prebace u neki centralni magacin za popravke, pa dok on posalje u servis, ako nije iz BG/NS, to ne ide svakog dana, pa mozda ne ide u glavni ovlasceni servis, nego njihov prvo pogleda, itd...).

BTW, servisi ne rade zamene, nemoj da bunis ljude :p
 
Zato lepo nosiš direkt u servis i eto.. Pa ako nešto ne valja fabrički i fon je za zamenu šta onda?

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Ako je potrebna zamena uređaja, ovlašćeni servis izda potvrdu da uređaj nije moguće popraviti i da je neophodna zamena, a onda korisnik ide do prodavnice/operatera gde je kupio telefon i preuzima nov telefon.
 
Svakako brzo se rešava.. Naravno da je tako i logično je, moja greška [emoji4]

Sent from my HTC U11 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno