Šta je novo?

u toku mininga komp se samo ugasi

migdzow

Cenjen
Učlanjen(a)
17.09.2010
Poruke
6
Poena
151
Pozdrav drugari. Potrebna mi je pomoc. Naime pravio sam policu za minere, imam 3 riga 1x1070x5 1x1070tix5 i 1x480x5. Otkako sam ih prebacio sa metalnog rama na drvenu policu, gorim od problema. Pritom sebe ne smatram da sam pocetnik, rigove sam sam sklapao i do sad je radilo sve bez problema putem nicehasha. Otkako nema nicehasha haos. Problem:
Na rigu sa rx480 desava mi se da mi se komp potpuno sam ugasi u toku mininga, pojavi se plavi ili zeleni ekran, stoji tako par min i samo se ugasi. Skinuo sam onaj mali wincrash i on mi signalizira na video drajvere. Koristim crimson beta vec mesecima. Probao sam reinstall windows, ddu drajvere pa opet install, da jednu po jednu kartu skinem kako bi proverio da nije otisao neki riser u seldbi - za sad nista nije uvek se desi isto i sa 4 karte. Sto je zanimljivo monero kopa 1-2 sata pa tek onda zakuca, dok kad ga stavim na ether solo, zakuca za 2 minuta. Radio je potpuno stabilno zadnjih 6 meseci, komp se restartovao na svakih 5-6 dana.Puna konfiguracija:
Win 10 ver 1703
Ploca: asrock h81 btc 2.0
Ram: 8gb
Proc: intel g1820
Napajanje: seasonic plat edition 1050w
Problem 2: