Šta je novo?

Win7 32bit i Win7 64bit

risa

Čuven
Učlanjen(a)
27.04.2003
Poruke
1,191
Poena
675
Kako da najlakse prebacim fajlove sa starog laptopa(win7 32bit) na novi desktop racunar(win7 64bit)?
Da li je dovoljno da ih spojim mreznim kablom i da se vide medjusobno ili moram da jos nesto uradim?
Za ove stvari sam totalni laik pa zato pitam...:)
 
Obicne fajlove, dokumenta? Dovoljan je LAN.
 
Da,obicne...filmovi,muzika,ofis dokumenta..
 
Ili da aploudeješ sve na klaud...ili da narežeš na diskove...

Od svega je najelegantniji lan kabl.
 
Ako se spajaju laptop i desktop direktno mora da bude crossover kabli.


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Ukljucio sam externi hard u celu pricu pa polako...
Hvala svima
 
Uopšte ne mora krosover kabl...osim ako imaš hardver iz 2001 godine.
 
Ček malo,
Sve što treba da uradim jeste da desktop i laptom spojim mreznim kablom,promenim one ip adrese da bi se razlikovale i videce se medjusobno?
 
jes
 
Dovoljno je da povezes bilo kako(LAN, wifi) preko jednog rutera racunare, te folderu u kome su fajlovi za kpiranje omogucis "share" i to je to,
sa drugog racunara pristupas "share" folderu u "network" sekciji, i kopiras sa copy/paste sve redom.
 
Šta znači ova poruka?
Windows cannot access...folder
You do not have permission to access.... Contact your administrator to request access

Kako da ovo rešim?
 
Pa valjda imam.
Nisam na to mnogo obracao paznju.
Kako da to namestim?