Šta je novo?

DELL POWEREDGE 2900

Spinstar

Poštovan
Učlanjen(a)
Poena
Pozdrav,nov sam ovde na forumu pa imam problem sa serverom.Izvadio sam 4xSAS diska i zaboravio redosled tj.brojeve od RAIDA 0-4.
2xSAS DELL od 1TB i 2x DELL od 300gb.Pitanje,da li mogu ikako da vratim hardove nasumicno a da ih ne pobrise?U principu gori mi :D
Svima unapred hvala.

Ukratko, zajebao si stvar. Takve stvari se po pravilu ne rade, ili se diskovi obeleze pre vadjenja.
E sad, sta raditi je dalje pitanje, Raid 5?
Mozda imas srce, vecina novijih RAID kontrolera omogucava takozvani slot roaming, ali nijedan ne dozvoljava mesanje kanala, ako su 2 sas diska na jednom, ta 2 druga na drugom kanalu onda je verovatnoca da nesto zeznes ipak tu. Proveri prvo koji je uopste kontroler u tom Dellu, koliko vidim rec je o 5/i ako je tako, onda vazi sledece:

Disk Roaming

The PERC 5 controllers support moving physical disks from one cable connection or backplane slot to another on the same controller. The controllers automatically recognize the relocated physical disks and logically place them in the proper virtual disks that are part of the disk group. You can perform disk roaming only when the system is shut down.

Perform the following steps to use disk roaming.

For proper shutdown, turn off the power to the system, physical disks, enclosures, and system components, and then disconnect the power cords from the system.

Move the physical disks to different positions on the backplane or enclosure.

Perform a safety check. Make sure the physical disks are inserted properly and perform correctly.

Turn on the system.

The controller detects the RAID configuration from the configuration data on the physical disks.

Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno