Šta je novo?

Asus B250M-A Prime i broj fan konektora

filpan

Slavan
Učlanjen(a)
04.08.2004
Poruke
475
Poena
330
Sklapam novi racunar i imam micro ATX plocu Asus B250m-A Prime i uzeo sam FD Define S kuciste. Koliko vidim na ploci ima samo 3 konektora za kulere, a ja imam ukupno 3 kulera na kucistu (kuciste dolazi sa dva, nabavio sam jos jedan) i jedan od CPU kulera (LC CC 120).

Znaci bezveze sam davao pare na dodatan kuler kada ne mogu da ga povezem? Plus ne znam kako ovaj prednji kuler na kucistu da povezem na plocu, kratak je kabl.
 
Postoje magicne stvari zvane splitteri aka razdelnici :)
 
Jel moze malo vise objasnjenja s obzirom da sam amater?
 
Upravo nameravam da narucim istu plocu. No, nakon tvoje informacije mislim da je bolje uzeti ATX verziju, ali ne mogu da je nadjem na trzistu... Naravno, ako bi ATX verzija resila problem konektora i akomoditeta

Sent from my ALE-L21 using Tapatalk
 
Sad videh da je neko preporucio da uzmem spliter 2 u 1 i resim problem sa manjkom konektora na ploci.
 
Sad nadjoh jednog na KP da prodaje 2 u 1 razdelnik, cekam da vidim ima li na stanju. Hvala puno. Sad cu da vidim kako da redigujem naslov teme, nikako da nadjem...
 
Sad nadjoh jednog na KP da prodaje 2 u 1 razdelnik, cekam da vidim ima li na stanju. Hvala puno. Sad cu da vidim kako da redigujem naslov teme, nikako da nadjem...
Cisto da znas da imas jeftino na Ebay-u i Aliexpress-u, ako te ne mrzi da cekas. Ja sam narucivao.
 
Nasao sam kod nas za 400din. Dobra cena?
 
Imaš u VipHouse-u Noctua splitere za 650 RSD/pakovanje (3pin i 4pin). U pakovanju dolaze 2 ili 3 kom.

Druga opcija na koju bih ja išao je da napravim ili poručim pravljeni PWM hub, npr. Mixer PC kablovi ih pravi po porudžbini.

Sent from my HM 1S using Tapatalk
 
Nasao sam kod nas za 400din. Dobra cena?