»RSS Benchmark sajt

      Strana 3 od 10 PrvaPrva 1234567 ... PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 31 do 45 od ukupno 145

      Tema: Električni bicikli i električni skuteri tema

      1. #31
        Member Avatar korisnika a c a
        Na forumu od
        Nov 2003
        Lokacija
        Banjica - Kingston Town
        Poruka
        5.526
      2. Moja mašina
        • CPU: Athlon II X4 620 Propus unlock@Deneb
        • MoBo: FOXCONN A88GMV
        • RAM: 2x4 GB DDR3 Kingston HyperX 1600 Mhz
        • VGA: ATI 4250
        • MON: Samsung 913V
        • HDD: WD5000AAKX, WD20EZRZ
        • OPT: Pioneer 108D, LiteOn iHAS122
        • Case: CM 690 II A & Antec TP Trio 550W (Seasonic)
        • SND: int. 7.1
        • OS: 7Ux64/XPSP3
        • LAP: Asus X501A
        • TV: Samsung 32F5000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Canon LBP-1120, HP Scanjet 3970, Canon A60
      3. Napisao sam ti u prošloj poruci, dok ne rešim gde bih ga ostavljao kad ga koristim dotle neću ni da se bakćem.

      4. #32
        Member Avatar korisnika Devil 2000
        Na forumu od
        Dec 2001
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        502
        Evo jednog poredjenja brzine u odnosu na snagu motora :



        Na osnovu ovog videa, po nekom mom subjektivnom utisku ispada da sve ispod 3000w ubrzava i ide penzionerski.

      5. #33
        Member Avatar korisnika a c a
        Na forumu od
        Nov 2003
        Lokacija
        Banjica - Kingston Town
        Poruka
        5.526
      6. Moja mašina
        • CPU: Athlon II X4 620 Propus unlock@Deneb
        • MoBo: FOXCONN A88GMV
        • RAM: 2x4 GB DDR3 Kingston HyperX 1600 Mhz
        • VGA: ATI 4250
        • MON: Samsung 913V
        • HDD: WD5000AAKX, WD20EZRZ
        • OPT: Pioneer 108D, LiteOn iHAS122
        • Case: CM 690 II A & Antec TP Trio 550W (Seasonic)
        • SND: int. 7.1
        • OS: 7Ux64/XPSP3
        • LAP: Asus X501A
        • TV: Samsung 32F5000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Canon LBP-1120, HP Scanjet 3970, Canon A60
      7. Bajs od 3kW ide preko 100km/h, da li ti to treba?

      8. #34
        Member
        Na forumu od
        Jan 2014
        Poruka
        1.466
        Ima na KP Bosch elektricnih bicikala, ali im je cena poprilicna, a i elektricni pogon im se iskljucuje kad je brzina kretanja veca od 25 km/h...
        Menjao Censored : 25.11.2017. u 18:56
        Also censored

      9. #35
        Member Avatar korisnika a c a
        Na forumu od
        Nov 2003
        Lokacija
        Banjica - Kingston Town
        Poruka
        5.526
      10. Moja mašina
        • CPU: Athlon II X4 620 Propus unlock@Deneb
        • MoBo: FOXCONN A88GMV
        • RAM: 2x4 GB DDR3 Kingston HyperX 1600 Mhz
        • VGA: ATI 4250
        • MON: Samsung 913V
        • HDD: WD5000AAKX, WD20EZRZ
        • OPT: Pioneer 108D, LiteOn iHAS122
        • Case: CM 690 II A & Antec TP Trio 550W (Seasonic)
        • SND: int. 7.1
        • OS: 7Ux64/XPSP3
        • LAP: Asus X501A
        • TV: Samsung 32F5000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Canon LBP-1120, HP Scanjet 3970, Canon A60
      11. Odgledao sam ceo ovaj klip, poređenje baba i žaba. Ne može ništa da se zaključi iz njega. Prvo, greše što ne startuju pedalama a onda stisnu električni gas jer je svakom od ovih električnih motora najteže pokrenuti bicikl iz mesta, elastičnost je dobra na svakom, u rasponu snage. Drugo, poređenje vožnje sa različitim vozačima, gumama, težinama bajseva, razčičitim kapacitetima baterija. Većina ovih brand name bicikala imaju fabričke blokade na određenoj brzini.

      12. #36
        Member Avatar korisnika spikektm
        Na forumu od
        Nov 2012
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        352
        Jel ima neko elektricni stuter?

        Gledam ovaj Xioami model, ne znam kakav je za uzbrdice, koristio bi ga do posla i nazad samo...

      13. #37
        Member Avatar korisnika Boris Lozac
        Na forumu od
        Aug 2004
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        20.395
      14. Moja mašina
        • CPU: AMD Ryzen 5 2600 + Wraith Spire
        • MoBo: ASUS Prime B450-PLUS
        • RAM: Kingston HyperX FURY Black 8gb
        • VGA: ASUS Expedition Radeon RX 570 4GB GDDR5
        • MON: ASUS VZ279HE
        • HDD: Samsung 860 EVO 500gb
        • Case: NZXT H500 + Seasonic SS-520GM2
        • OS: Win 10 Home 64bit
        • INET: DSL
        • Ostalo: Logitech Driving Force GT
      15. Verovatno su prakticni (mada nisu uopste mali), ali toliko 'streberski' deluju ljudi na tim skuterima da je to neopisivo Al toga uopste nisu ni svesni, i nije im ni stalo.. tako da ne znam ni sto sam napisao
        LFS - You have to do the driving

      16. #38
        Member Avatar korisnika MostWanted
        Na forumu od
        Jul 2013
        Lokacija
        Desert / Middle East
        Poruka
        477
      17. Moja mašina
        • OS: Windows 10
        • LAP: Lenovo 14'' RYZEN 5 2500U, 8GB RAM, 256GB SSD
        • Ostalo: Samsung XCover 4
      18. Tek sad video temu, kao neko sa dosta iskustva sa el. biciklama, pitajte sta vam padne na pamet, probacu da odgovorim, a sad da napisem moje iskustvo.

        Elektricne bicikle su jako mocna stvar po gradu. Kupio jednu na akciji za 1000€. Koju god da kupite, preporucujem da prva stvar o kojoj cete da razmisljate bude kako da skinete limiter brzine. Ja sam to uradio nedelju dana nakon kupovine, kod mene je bilo veoma prosto mehanicko resenje, ali za svaku biciklu je drugacije, tako da cete morati da se iscimate to da resite. U najgorem slucaju za 100€ moze da se kupi cip koji je otkljucava elektronski. Ogranicenje brzine do 25km/h je besmisleno i glupo. Mnogi biciklisti drze 25km/h prosek bez elektrike, a svi redovno idemo brze od toga na svakoj nizbrdici... Prica da je preko 25km/h nebezbedno na bajsu, pada u vodu, jer po toj logici treba ukinuti sve bajsove jer svaki moze da ide preko 25. Druga stvar, ne mozete bas toliko precizno da kontrolisete brzinu i snagu motora, tako da cete uglavnom voziti 22-23km/h kako vam se motor ne bi sve vreme gasio, sto je jako iritantno i smanjuje mu vek trajanja, ne preporucujem.
        I konacno, 22-23km/h je jednostavno mala brzina za bilo koga ko je bar u nekoj slabijoj formi.
        Dakle, za prosecnog coveka, bajs ce vam pomagati iskljucivo i samo na uzbrdicama. Na ravnom sami mozete bez problema da gurate tu brzinu. Tu se javlja problem neiskoriscenosti energije. Vozite se 5km na ravnom bez pomoci baterije (jer vam jednostavno ne treba), da bi onda jednu uzbrdicu prosli sa baterijom. Energija koju vam da baterija na toj uzbrdici se izjednaci sa ovom koju ste izgubili jer ste morali da vozite 5km bajs koji je 5-10kg tezi nego obican, dok je motor bio ugasen.
        Da zakljucim, i TLR za ovaj prvi deo je: Zaista smatram da je besmisleno kupiti el. biciklu kojoj ce motor raditi samo do 25km/h. Veoma je neprakticno, mnogo gore u praksi nego sto mozete da zamislite ovako.

        Ja vozim otkljucano, ilegalno naravno, i kako to izgleda mozete pogledati ovde:
        https://www.youtube.com/watch?v=Lhx677dbhfA

        Oni komentari gore da vam treba bajs od preko 250W po meni nisu na mestu, jer me 250W izvlaci do 50km/h na ravnom, i nisam siguran da bih zeleo vise od toga. Ubrzanje je sasvim ok.

        Sledece bih hteo da napomenem da imate u vidu da trajanje baterije obavezno uzmite makar duplo manje nego sto oni predvidjaju, jer obicno bude tako u praksi. Ako pisu 60km, to je 30 u vrh glave. Jos jedan razlog za ovo je to sto baterija postaje neupotrebljiva kada joj kapacitet spadne ispod 1/5 recimo. Mnogo vecu snagu isporucuje kada je puna, nego kada je poluprazna, i to se veoma oseca u ubrzanju. Gotovo nikada je ne trosim skroz do kraja, jer su mi zadnjih 2/5 baterije preslabi, tako da prelazim s njom oko 25km, od fabricki propisanih 70. Naravno imam ovako losu kilometrazu i zato sto idem do 50km/h.

        Vrlo korisna stvar po snegu i u zimskim uslovima. Znati i sami da zimi kada slajfujete, ili ste u dubokom snegu, vrlo brzo postane jako naporno motati, ili vam jednostavno prokliza tocak i onda se noge ubrzaju previse i izgubite ravnotezu, znate vec. Ovih problema sa elektricnim bajsom nema, uopste. Zimi se ide kroz dubok sneg 25km/h bez ikakvih problema, motor jede to. Preporucujem i pogon na zadnji tocak ako cete voziti zimi, jer se nikada ne padne kada prokliza zadnji tocak.

        Gledajte da kupite bajs sa motorom u sredini, i pogonom na zadnji tocak, dosta doprinosi rasporedu tezine i omogucava bolje kocenje i brzi prolazak kroz krivinu. Vozio sam i bajs sa pogonom na prednji tocak i motorom napred, to je bilo jedno jako nestabilno iskustvo, sa jednim opasnim padom.

        Disk kocnice su obavezne. Na el. bicikli ne cuvate momentum kao na obicnoj, pa tako cesce kocite, pogotovu u gradu. Bicikla je takodje sama po sebi teza, tako da preporucujem diskove i napred i pozadi, minimum 160mm, da ne bi doslo do pregrevanja.

        Od opreme preporucujem rukavice (dobre) i naocare. Pri padu se pada na ruke, a u oci ti ulaze insekti i pesak. Kacigu ne vidim da bilo ko nosi, niti da nekome treba, naravno, ne kazem da su nepotrebne, nosite ako zelite, ali nemojte da zaboravite rukavice i naocare.

        @mrtavker ima dobru poentu, i to je ovo sto sam objasnio gore. Do 25km/h nema poente kupovati el. bicikl, jer za te pare stvarno mozes i obican koji ce ici 30+ bez problema... Obavezno skidanje limitera!

        Nisam sad sve pokrio, ali pitajte ako vas bilo sta zanima, vozim je svaki dan po 10km, vec 2 godine.
        E da, za kraj, probajte da kupite bajs koji ima neku vrstu zastite pri menjanju brzina. Moj trenutni bajs to nema, i moram da ugasim motor da bih promenio brzinu, inace se desava promena brzine dok je lanac pod velikim opterecenjem i vrlo lako puca/pada lanac, i nastaju problemi sa motorom (i to sam imao). U sustini vozim tako sto sto manje menjam brzine, ne bas prijatno iskustvo...
        Menjao MostWanted : 03.04.2019. u 00:02
        The closer you look, the less you see.

      19. #39
        Newcomers
        Na forumu od
        Apr 2017
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        59
        Nisam strucnjak ali ovo deluje kao ok opcija, 560e + neki pristojan bajs od oko 200-300e i za manje od 1000e se moze dobiti dobra stvar
        https://www.2bike.rs/cikloberza/mali...m#.XKTFxpgzaUk

      20. #40
        Member
        Na forumu od
        Jun 2016
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        79
        Citat Citiram korisnika: MostWanted Pogledaj poruku
        Oni komentari gore da vam treba bajs od preko 250W po meni nisu na mestu, jer me 250W izvlaci do 50km/h na ravnom, i nisam siguran da bih zeleo vise od toga. Ubrzanje je sasvim ok.
        Brzinu odredjuje iskljucivo voltaza motora tako da ne razumem ovo sto si napisao. Motor koji radi na 36v ce imati istu brzinu bez obzira da li je 350, 500 ili 1000W.

      21. #41
        Member Avatar korisnika MostWanted
        Na forumu od
        Jul 2013
        Lokacija
        Desert / Middle East
        Poruka
        477
      22. Moja mašina
        • OS: Windows 10
        • LAP: Lenovo 14'' RYZEN 5 2500U, 8GB RAM, 256GB SSD
        • Ostalo: Samsung XCover 4
      23. Citat Citiram korisnika: krlenjuska Pogledaj poruku
        Brzinu odredjuje iskljucivo voltaza motora tako da ne razumem ovo sto si napisao. Motor koji radi na 36v ce imati istu brzinu bez obzira da li je 350, 500 ili 1000W.
        Necu da se pravim previse pametan, mozda gresim, ali zasto onda postoji ogranicenje na snagu a ne na voltazu? 250W je maksimalna dozovljena snaga za elektricni bicikl. Profesionalni biciklisti izvlace do 1000W, i zato idu brze od nas, oni nemaju voltazu, tako da ne razumem bas ovo... Takodje znam iz srednje da je snaga rad/vreme, sto bi u sustini trebalo da odgovara brzini, sto vise radis po jedinici vremena, to ces brze ici? I konacno, moj trip-computer na bajsu pokazuje kolika mi je potrosnja u W, i povecava se kada motor povecava brzinu i idem brze....
        The closer you look, the less you see.

      24. #42
        Member
        Na forumu od
        Jun 2016
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        79
        Citat Citiram korisnika: MostWanted Pogledaj poruku
        Necu da se pravim previse pametan, mozda gresim, ali zasto onda postoji ogranicenje na snagu a ne na voltazu? 250W je maksimalna dozovljena snaga za elektricni bicikl. Profesionalni biciklisti izvlace do 1000W, i zato idu brze od nas, oni nemaju voltazu, tako da ne razumem bas ovo... Takodje znam iz srednje da je snaga rad/vreme, sto bi u sustini trebalo da odgovara brzini, sto vise radis po jedinici vremena, to ces brze ici? I konacno, moj trip-computer na bajsu pokazuje kolika mi je potrosnja u W, i povecava se kada motor povecava brzinu i idem brze....
        Brzina okretanja osovine motora zavisi od voltaze.
        Obrtni moment zavisi od struje.
        Sto se motor brze okrece - obrtni moment je manji i obrnuto.
        Inace DC motori imaju najvecu snagu na 50% obrtaja. Tako da ako pravis bilo sta na struju i planiras da krstaris(najveci deo voznje) nekom odredjenom brzinom onda 50% brzine obrtaja motora treba da ti bude konstanta. Pomocu nje, zeljene brzine(ne maksimalne nego te na 50%) bicikla (motora,skutera ili cega vec) i velicine tocka mozes izracunati broj zuba na lancaniku.

        Da bi bolje razumeo snagu motora zamisli da vozis na uzbrdici. Motor koji je vece snage ce lakse izvuci odredjeni teret uzbrdo odredjenom brzinom jer ce povuci vise struje. Takodje ce na ravnom brze postici odredjenu brzinu od motora sa manjom snagom.
        Sto se tice ogranicenja na snagu motora - stvarno ne znam gde i zasto je to tako. Svakako su limitirani na 25km/h.

        EDIT: evo pogledaj na kojoj voltazi radi NISSAN LEAF - 384V.
        Menjao krlenjuska : 09.04.2019. u 20:47

      25. #43
        Newcomers
        Na forumu od
        Nov 2017
        Poruka
        39
        Nije to bas tako jednostavno, u zavisnosti od tipa motora tj. nacina vezivanja namotaja, neki motori imaju konstantan obrtni momenat na svim obrtajima. Npr Tesla automobili koriste takve motore.

      26. #44
        Newcomers
        Na forumu od
        Aug 2018
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        765
        ako imas oko 10 km dnevno uzmi Xiaomi Mi365 u domacoj radnji sa garancijom 2 godine za 60.000 dinara, to je el. trotinet i dosta ti je ide oko 18-20 km/h u ecco modu range je oko 25 km ali u praxi oko 15-20km. tezak je 12 kg i sklopiv je. mozes ga u ruci odneti gde hoces.bicikle su kabaste,teske, i kradu se. hteo ti ili ne. Ja sam ostao bez 2 bajsa najobicnijih od po 100e a kamoli skuplje nesto!!

      27. #45
        VIP member Avatar korisnika NShappy
        Na forumu od
        May 2004
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        2.950
      28. Moja mašina
        • CPU: i5 2500K, hlađen nekim CoolerMaster tornjem sa ventilatorom i rebrima
        • MoBo: Asus P8 P67-M PRO
        • RAM: 2x4GB Kingmax
        • VGA: Radeon HD5670
        • MON: Samsung 971p
        • HDD: Samsung 850EVO, 120GB + Samsung F3 1TB
        • OPT: Neki Samsung
        • Case: Neki Chieftec
        • SND: Naim NAC-N 172 XS + NAP 155 XS, Neat Motive 2
        • OS: 7 (64bit)
        • LAP: Fujitsu Lifebook
        • TV: Sony KDL-43W805
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Konfekcija, uglavnom Logitech, Kinezi...
      29. Po osnovama elektrotehnike, krlenjuška je u pravu, ali ipak se to sve može regulisati tipom motora (brojem polova i njihovim vezivanjem), i posebno DC/DC kontrolerom koji je između motora i baterije.

        Kontroler bi trebao da spreči preoterećenja i motora i baterije, pa je on taj koji na kraju određuje koliko maksimalno motor može da povuče, i koliko brzo će da se vrti.

        Na kraju krajeva, ne znam kakvi su motori u kojem od tih bicikala, ali vrlo lako mogu biti i AC motori bez četkica, asinhroni, ili sinhroni sa stalnim magnetima, a kontroler da je npr frq. regulator. Tako rade Tesla automobili npr. Kod njih su neki parametri baterije, motora i prenosa ozbiljno predimenzionisani, a kontroler je taj koji brine da ni jedna veličina ne izađe iz predviđenih granica niti da nešto pregori ili se polomi.

        Primer su i napredni dronovi npr, koji iako rade na baterije, imaju sinhorne brushless motore, a kontroler ih napaja AC naponom koji pravi sa baterije.

        Ono što danas još uvek učimo na predavanjima iz el.pogona, i dalje je zasnovano uglavnom na tehnici 20-og veka.

      Strana 3 od 10 PrvaPrva 1234567 ... PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •