Šta je novo?

Microsoft's Surface Phone Vesti,glasine,zvanicno,nezvanicno...

Nemoj ovo da shvatis kao vredjanje ali ako si odusevljen macbook air-om sta bi onda bilo da uzmes surface book u ruke... No, vratite se na temu a koja je kako ce MS satrati konkurenciju :D

Nisam imao Surface book u rukama,samo sto sam video na youtube-u.Ali to je tek zver,mogu da mislim kakav bi mi to tek utisak ostavio.E da se ima love davno bi ja pazario jedan za Kindle,filmove i surfovanje u fotelji i krevetu.:d

Upravo to je uredjaj koji nam daje svu nadu da ce MS da se digne iz pepela kao mocna 'tica fenix i porazi sve neprijatelje slobodnog sveta :D

Da vam razbijem zabludu... I mac zna da zaglavi, ništa nije svršeno...
Opet, za moje oči mi više odgovara W10, osvežavanje slike mi je važno... "ono tipa preko 100Hz"

Interesantno. S obzirom da je ispod stakla, mogli bi da naprave nesto kao iz SF filmova, da ne ocitava samo jedan prst vec da moze vise istovremeno sto bi bio dobar vid zastite. Stavis kaziprst, srednji i domali plus palac druge sake :) Otkljucavanje telefona as awkward as it gets :D

Ako stvarno žele da budu originalni, ubaciće dnk analizator, pljuneš u telefon i otključaš ga. Krpica za čišćenje biće dodatna oprema.
Šalu na stranu, bojim se da će biti običan, precenjeni komad hardvera.

Ma šta da brišeš, bolje će palac da klizi po ekranu. :D

Sent from mTalk on Windows 10 phone

Microsoft Surface Saliva Edition, ograničena serija naravno.

Ako stvarno žele da budu originalni, ubaciće dnk analizator, pljuneš u telefon i otključaš ga. Krpica za čišćenje biće dodatna oprema.
Šalu na stranu, bojim se da će biti običan, precenjeni komad hardvera.
Hahahaha zamisli scenu u nekom kaficu :D

Sent from mTalk

Ako se "dobro secam" sony je slicno resenje patentirao jos 2012. a MS sada hajpuje isto iako imaju iris skener na Lumiama.

Sent from my D6503 using Tapatalk

Samo se nadam da rade na poboljšanju tog skenera oka, jer, po onome sa YT, na Samsungu radi neuporedivo bolje nego na Lumijama. Takođe, meni je mnogo praktičnine rešenje skener prsta, brže i jednostavnije, mada nisam protiv da se ima i druga opcija, za posebne prilike, kao na Samsungu.

http://www.toki-woki.com/microsoft-...-news-update-flagship-smartphone-arrive-2017/

One of the reasons experts are looking at is the arrival of Intel’s Kaby Lake processor. It has been reported that Microsoft’s next entry in the smartphone market will run on Intel’s next generation core processor.

The publication added that Microsoft Surface Phone will most likely arrive next year with Surface Pro 5 and Surface Book 2. All models are said to come with Kaby Lake processors. The base unit will carry 3 GB of RAM paired with 32 GB of storage capacity.

The next variant carries 6 GB of RAM paired with 128 GB storage capacity. The top-tier model is expected to come with 8 GB of RAM and a storage capacity of 500 GB. However, these reports have yet to be confirmed by Microsoft.

Kakav je taj procesor? Ne znam ništa o njemu. Koje su mu prednosti u odnosu na Kvalkomovu ponudu?

Kaby Lake is the next generation of CPUs from Intel. Right now we're in the Skylake generation. You'll still see quite a few laptops from the previous Broadwell and Haswell series on sale, but they are officially past-it.

Here are all the details you need to know on the upcoming Intel Kaby Lake CPU revolution.

Cut to the chase

What is it? Intel's 7th-generation Core processor
When is it out? Before the end of 2016
What will it cost? Likely similar to Intel's current Skylake processors
Intel Kaby Lake release date

Kaby Lake is on our doorstep. Intel CEO Brian Krzanich confirmed on July 22 that Kaby Lake chipsets have made their way to PC builders.

Three Kaby Lake CPU models have already been leaked, though a handful of laptop-grade parts were officially revealed at the IFA trade show in Berlin, Germany.

The Core i7-7700K is the leaked desktop CPU, unlocked for overclocking as indicated by the discrete "K" moniker. This tells us the Kaby Lake naming convention will remain similar: they are "7" series CPUs, to Skylake's gen 6, Broadwell's gen 5 and so on.

The i7-7700K is a quad-core hyper-threaded CPU, and benchmarks leaked all the way back in March suggest it's clocked at 3.6GHz with a 4.2GHz turbo boost. Of course, that may change by the time the chipset is actually used.

The CPU was leaked in the SiSoft benchmark result database, but unfortunately the results published are actually significantly worse than those of the i7-6700K, so don't tell us anything about Kaby Lake's performance. A downgrade upgrade? Let's hope not.

Next up is the Core i7-7500U, leaked alongside the i7-7700K. This is the sort of CPU we might end up seeing in a high-end ultrabook. It's a relatively high performance chipset, but still belongs to the "U" ultra-low voltage family.

It has two cores, four threads, and is clocked at 2.7GHz with a 2.9GHz turbo. Some of you might turn your noses up at dual-core laptop chipsets, but they're pretty important.

On the mobile front, the higher end Core m5 and m7 mobile chips of yesteryear will be integrated into the Y-series Core i family. These include the Core m3-7Y30, the Core i5-7Y54 and the Core i7-7Y75, which will be used in top-end laptops with fanless and convertible designs to complement the more power-hungry U-series processors.

http://www.techradar.com/news/compu...-gen-cpu-news-rumors-and-release-date-1325782

Surface Phone stiže uz skener otiska prstiju

Malo se trenutno zna o potezima Microsoft-ovog mobilnog odeljenja, a glasine ukazuju na razne vrste promena, uključujući odbacivanje Lumia brenda i dolazak flagship Surface Phone telefona. Što se tiče novog modela, veruje se da Microsoft želi da ga opremi najnovijim hardverom, uključujući najnoviji procesor kao i nove tehnologije koje bi mu donele prednost u odnosu na konkurenciju.

Jedna od tehnologija koju bi novi telefon mogao da usvoji je i skener otiska prstiju, a nedavni patent koji je kompanija zaštitila ukazuje na to da se na takvoj funkciji radi iza zatvorenih vrata u Microsoft-u. Microsoft je uložio dosta u biometriju i Windows Hello je živi dokaz za to, ali sa debijem Surface Phone telefona to bi sve moglo otići korak dalje.

Iako su skeneri otiska prstiju obično ugrađeni u Home taster, kao što je to slučaj kod većine iOS i Android uređaja, Microsoft bi mogao da ga ugradi direktno na ekran. Ovo je tehnologija za koju se veruje da je i Apple zainteresovan, a ljudi upoznati sa situacijom govore da bi iPhone za sledeću godinu mogao da dođe sa potpuno novim dizajnom koji bi imao skener otiska prstiju u ekranu.
http://www.benchmark.rs/vesti/surface_phone_stize_uz_skener_otiska_prstiju-67265

Znate šta je fenomenalna funkcija koja bi mogla jednog dana da bude ako je čitač otiska prsta na ekranu?

Dodirneš ekran otključa se i čim dignete prste, odmah se zaključa.

Could Microsoft’s Rumored Surface Phone Kill the iPhone?

Microsoft Corporation once ran an ad tagged “don’t fight“. The ad shows iPhone users and Samsung users fighting over who has the best smartphone – people with Windows Phones were unfazed and they simply asked iOS and Android users to “Switch, don’t fight”.

Of course, iOS and Android users didn’t switch to Windows Mobile after that ad, but the Surface Phone might give them a compelling reason to switch now.

Microsoft’s mobile platform currently stands at a distant third behind Apple’s iPhone and Google’s Android devices. Hence, the Surface Phone will not find it easy to corner market share for Microsoft in a market dominated by Apple’s iPhone and Google’s Android-powered smartphones. This piece explores the singular feature that could give the Microsoft Phone an edge over rivals.

Microsoft’s Surface Phone could convince iPhone and Android users to switch

The tech industry has been abuzz with rumors that the Surface Phone will be outfitted with support for Win32 apps. In essence, the Phone will be able to run legacy Windows program that people run on their PCs.

If Microsoft actually fortifies the Surface Phone to run Win32 apps, you can reasonably expect iPhone and Android devices to be at a marked disadvantage. Microsoft is planning to get a foothold in the smartphone industry and the Surface Phone could thrust Windows Mobile into the limelight.

Latest tech news suggests that the firm might unveil the much-awaited Surface Phone in March 2017. The Surface team has awed the tech industry with innovative devices such as the Surface Book and Surface Pro; hence, many people expect the Surface Phone to be a stunner.

Interestingly, a comparison of the rumored specs of the Surface Phone and the specs of Apple’s latest iPhone 7 suggests that the Surface Phone is a game changer.

However, superior hardware won’t necessarily give the Surface Phone an edge over iPhones and Android devices. Microsoft needs to ensure that the Surface Phone runs Win32 apps if it is serious about overtaking Apple in smartphone race.

Here’s how Win32 might have an edge over iOS and Android

To start with, the Surface Phone’s ability to run Win32 apps will solve the apps chicken-egg problem for Windows mobile. The Windows Mobile OS has not been able to garner market share because there aren’t enough apps for the platform.

The number of Windows Mobile apps pales in comparison to the volume of apps available in the Android and iOS ecosystems. On the other hand, developers do not have much incentive to build apps for Windows Mobile because of the low number of users.

Hence, the Surface Phone will have a suite of ready-made apps if it can run Win32 legacy apps. Developers won’t need to create new Win32 apps for the Surface Phone. They will only need to use Microsoft’s Desktop Bridge to port desktop apps to the Universal Windows Platform.

Secondly, the availability of Microsoft Win32 apps on the Surface Phone will encourage Android and iOS users to buy the Surface Phone. Most Android users own a Windows PC and very few of them use the Chromebook for desktop computing.

Hence, many people (especially Android users) will love the ability to have portable desktop programs on their smartphones. The Surface Phone might not replace the laptop (that’s the work of the Surface Pro) but users will love the rest of mind that from being able to access Win32 apps on the go using their smartphone. Source: nerdsmagazine

http://lodtech.com/could-microsofts-rumored-surface-phone-kill-the-iphone/?

E ovo bi zaista bila velika prednost nad iOS i Android platformama,ako ovo uspeju da odrade i urade dobar maketing za 2 godine imacemo tri ozbijna igraca,a ne kao sada dva i jednu kornjacu koja se vuce i pritom umire.GO Win32

Poslednja izmena:
Znate koliko klincu kome su mama i tata kupili ajfon znači mogućnost pokretanja win32 aplikacija na telefonu? Nimalo. U stvari 99% korisnika ne mari za to. Onih 1% nisu vredni tolike investicije.

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

Ali je meka za enterprise, umesto računara i telefona, uzmu jedan uređaj.

Znate koliko klincu kome su mama i tata kupili ajfon znači mogućnost pokretanja win32 aplikacija na telefonu? Nimalo. U stvari 99% korisnika ne mari za to. Onih 1% nisu vredni tolike investicije.

Potpuno si upravu,koliko sam skapirao iz raznih tvojih i tudjih postova ti si ozbiljan programer.Zar ti kao programer ne bih vole da se pojavi takav uredjaj pa nek je i 1% gde ti spadas ako sam dobro skapirao profesiju ja svakako ne.Posto sam kuvar koji obozava IT i kome je to hobi.Opet voleo bih da vidim takav telefon/Ne znam mozda sam u zabludi ali mislim da MS i cilja na tih 1% ozbiljnog poslovnog sveta pa ce se mozda vremenom to prosiriti.:)

To je slab hw za moje potrebe. Poslovnim ljudima treba da pokažu prezentaciju ili katalog, da pogledaju ugovor, odgovore na mail, itd. Stvarno, ne vidim da bilo kome treba win32 na telefonu. Čak i u continuum modu, to je i dalje slabo za ozbiljniji rad. Bilo koji ultrabook završava posao bolje od continuuma, a još je i jeftiniji.

Poslednja izmena:

Naravno, kako da ne. Windows drži 90% desktop tržišta i ti misliš da će samo šačica njih biti zainteresovana da pokreće win32 aplikacije na mobilnom??? Pod uslovom da je ovo sve tačno naravno.

Elem evo novina:
http://wccftech.com/hp-elite-x3-out-of-stock-us/

Sent from mTalk

Tačno, ali ovo im je najverovatnije jedini način da ostanu u igri, budući da su svi dosadašnji pokušaji bili promašaji (uprkos tome što ima nas koji volimo i koristimo WP/W10M).
Sad je jedino pitanje mogu li u bliskoj budućnosti izvesti to - a ako i mogu, opet će morati da se strpe godinu - dve pre nego što budu mogli da se nadaju opipljivom procentu tržišta, a taj procenat bi uglavnom bio otet od Androida, što opet potkrepljuje tvoju konstataciju.

Poslednja izmena:
Dok ne objave koliko su komada prodali, ova vest nema smisla. Možda su prodali oba, a možda milion. Obzirom da se pravi brojevi kriju, mislim da je istina bliža broju 2, nego milionu.

To je slab hw za moje potrebe. Poslovnim ljudima treba da pokažu prezentaciju ili katalog, da pogledaju ugovor, odgovore na mail, itd. Stvarno, ne vidim da bilo kome treba win32 na telefonu. Čak i u continuum modu, to je i dalje slabo za ozbiljniji rad. Bilo koji ultrabook završava posao bolje od continuuma, a još je i jeftiniji.

Ok,kapiram te sta pricas,ali me zanimalo generalno kao inovacija zar ti ne bi bilo "drago" da se tako nesto pojavi.Meni bi ali opet,kuvar,cim trepce i ima veze sa IT meni zanimljivo,bas me zato i zanima misljenje profesionalca.

Pa i ne. Prave Frankenštajnovo čudovište od telefona kome funkcije telefona ne rade kako treba, ali zato može da pokrene neki exe koji je bez tastature i miša neupotrebljiv.

Ne znamo ni šta će biti tačno. Ali znamo da neće raditi funkcije telefona kad se pojavi?

Nazad
Vrh Dno