Šta je novo?

OnePlus 3

Sada će morati da se ozbiljo pazabave softverom, hardver je tu, imaju sve uslove da naprave sistem koji će da leti. Al videćemo, samo da ne bude kao do sada sa Oxygen, jad i čemer bukvalno. Ako bude izašao CM za OP3 stvar je rešena

Trebalo je u startu da koknu košer Android i da ih vidi Bog s tim hardverom i cenama, a ne da izigravaju hipstere sa Oxygenom i CM-om...

svakako dobar telefon ali u zemljama gde može legalno da se kupi. ovde dok se dovuče dok se odradi marža prodavca ima da košta kao s7..
ja ga čekam na oko 370e :)

totalno me iznenadio oneplus ,predstave ga a nekim ljudima posle kupovine dođe na vrata za 3dana.. to ne uspeva ni mnogo jačim igračima od oppo-a

Edit: dash ili vooc (oppo) punjenje prava inovacija ,samo ne znam da li dugoročno šteti bateriji ... ?

https://youtu.be/YVFSdE5_q5Q

051efe0ae8f86f9509dd9469a1423d12.jpg

Sent from my Nexus 5 using Tapatalk

Poslednja izmena:
da prava inovacija, ranije si imao 5v 1A punjače (generacija s3), pa 5V 2A punjače (generacija S4), pa novi nexusi imaju 5V 3A punjače, i sad ovi kinezi stave 5V 4A punjač i to je inovacija :D

pa dobro , zašto nisu drugi stavili tako nešto?
svaki pokret napred se valja pohvaliti..

Ali koliko utiče na bateriju to je pitanje...

Sent from my Nexus 6P using Tapatalk

ako može da se ugasi drljanje neta u pozadini ne vidim zašto bi uticalo na bateriju

Utice na bateriju, ima drug iz UK, jedva dodje do 4sot. Na stock je baterija najveci problem za sad.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

misliš utiče sa "fixom " ? koliko je dobijao bez ? verujem ni 30min više sot

samo da se ispegla radio active bug i ne vidim razlog zašto bi uticalo na bateriju

Poslednja izmena:
misliš utiče sa "fixom " ? koliko je dobijao bez ? verujem ni 30min više sot

samo da se ispegla radio active bug i ne vidim razlog zašto bi uticalo na bateriju

Ne, bez fix-a je ionako i crno i belo, 4sot max, a sa fixom moze biti samo gore. To kazu sa xda koji su probali, brze im svlaci kad su izmenjali build.prop.

Sent from my HTC One_M8 using Tapatalk

Ovaj iz oneplus kaže da utiče...
aea26bb4efeceb63f899ef9841ca6dd2.jpg

znam da je rekao,rekao je i da 2k displej nije potreban za vr ******

ali ja čekam da neko objasni zašto bi uticalo ?
znači sada kada note 7 izađe sa 6gb 1gb će da zuji prazno jer šatro utiče na bateriju.. ?

Tolika frka oko tog ram menađžmenta, alc aj sada realno, kada je neko od vas koristio više od 4 programa u isto vreme, znači da vrši neki MT konkretan? Ja ni ne znam koliko OPO zadržava aplikacija ali do sada nisam imao problema kada treba da odradim nešto zahtevnije na telefonu. Sve preko 5-6 aplikacija ako drži to je top. Neko moje mišljnje

Sent from my A0001 using Tapatalk

Pa cemu onda 6GB ako nece da kesira lepo? Ako vec nije potrebno da drzi vise programa onda uzmes neki drugi sa manje ram memorije.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Ne moze se uporedjivati s7 koji ima mrtvi TouchWiz sa ovom zverkom. Treba ih uporediti kada se stavi neki custom rom na s7icu. Svakako, odlican telefon, za male pare. Kod nas se vise isplati uzeti s7, iskreno.

The design of the OnePlus 3 really is a level above that of the OnePlus 2. The move to an aluminum unibody combined with reduced thickness and mass makes the device feel of a might higher quality than the OnePlus 2, and it sits more comfortably in the hand. The entire design also feels much more thought out. When you look at the OnePlus 2 the little island with the camera, flash, and IR module looks like it was just slapped on without any thought, while on the OnePlus 3 the camera is met by the antenna bands and has the LED flash set right underneath it. There's just a greater cohesiveness to the entire device, and really my only complaint comes back to the slightly misaligned 3.5mm jack, but that's quite a nitpick. 

One thing worth noting is that our set of apps wouldn't come close to utilizing the OnePlus 3's 6GB of RAM. Unfortunately, no matter how many apps we added, this would actually still be the case. The reason is that OnePlus has implemented very aggressive app eviction from memory, which means that your 6GB of RAM is really just sitting there using energy, and in general the utilization is pretty low. This may be a holdover from when the OnePlus 2 shipped in a 3GB configuration, but it's something OnePlus needs to address in a future OTA update. I'd imagine the Android enthusiast community is already at work on, or has already created custom kernels to alter this behavior as well. With 6GB of RAM you should be able to comfortably keep all of a user's frequently used apps resident in memory.

According to comments made by OnePlus, a 1080p display was chosen as it provides superior battery life, and because resolutions above 1080p are not useful outside of VR. I have to respectfully disagree with both points, especially because this is a PenTile AMOLED display. It has been well demonstrated that good battery life is achievable not just with 1440p AMOLED smartphones, but with 1440p LCD smartphones. While I do feel 1080p is a good resolution to choose for a 5.5" RGB LCD panel, it is simply not adequate for a PenTile AMOLED display.

When you consider the effective resolution of red and blue on the OnePlus 3, you're really dealing with a display that is roughly equivalent to the iPhone 6s in chroma resolution, except on a 5.5" display instead of a 4.7" one. The resolution for green is equivalent to a 1080p display, and subpixel rendering is what allows you to make the claim that it's still a 1080p display, but for everything except pure green your effective resolution is going to be lower. In addition to that, the uneven size and spacing of the subpixels, along with their diamond pattern, makes them less than optimal for rendering the latin alphabet which contains many vertical lines. This kind of screen door effect has long been noticed on PenTile displays, and for the most part the push for 1440p AMOLED panels has mitigated those complaints.

Right out of the gate things are not looking good for the OnePlus 3. Peak brightness only hits 413 nits, which is a huge regression from the OnePlus 2’s 554 nits. The impact that this has on outdoor usability is very significant, with the display being much harder to use in the sun than the OnePlus 2. To make matters worse, there’s no brightness boost mode that activates when you have the auto-brightness on. At this point I really don’t think it’s acceptable to ship a phone that can’t hit 500 nits when you’re in the sun, and Samsung is pushing 600 nits on their AMOLED displays when they boost brightness so OnePlus is well behind the competition.

While Dash Charge is interesting in how it charges quickly and actually does manage to keep the phone cool while doing so, I'm not really sure if it's worth the trade-offs. If you lose your OnePlus cable you have to buy a new one from OnePlus, and you can't quick charge with the large number of Qualcomm Quick Charge accessories available on the market.

http://www.anandtech.com/show/10411/the-oneplus-3-review/7

samo mu se displej ne sviđa :)

a meni je zanimljivo što su Ipak uspeli da izvuku 410nits dok svi ostali koji nisu Samsung imaju oko 350nits.

baterija po njima bolja nego na 6p.

Edit:
najbolje što su retardi izbacili ovaj review a još nema za s7 i htc10. koji ludaci

Poslednja izmena:
Ne moze se uporedjivati s7 koji ima mrtvi TouchWiz sa ovom zverkom. Treba ih uporediti kada se stavi neki custom rom na s7icu. Svakako, odlican telefon, za male pare. Kod nas se vise isplati uzeti s7, iskreno.

Ni custom rom ne moze da resi kesiranje na Samsungu.

Ne znam da li si gledao poredjenje S7 vs OnePlus 3, ali S7 exynos nema problem sa kesiranjem.

Mozda nema u pocetku a posle sistem naraste opasno.

Dokaz neki sa vecim system uptime-om, posto ne videh Na forumu da je neko postavio? Ili imas kolege koji ne gase telefone pa znas :D

Ako se dobro secam postavljao je neko u temi gde je sistem dostigao 2GB? Niko u okolini nema S7. Samo S6. ;)

I ovaj se savija a i pitanje koju silu primenjuje. U odnosu na 6p je kompaktniji, nisu tu ništa bolji materijali korišćeni...

nema to veze.. pogledaj mi5(i m9 je slična priča ) kako puca,koristi isti mekani Alu kao 6p

https://youtu.be/d2jav7UdQtE

Poslednja izmena:
Mi nikako ne možemo da znamo da li isti silu primenjuje na osnovu snimka...

Nazad
Vrh Dno