Šta je novo?

Samsung Galaxy S7 / S7 Edge

Bice ovo jedan vrhunski tel..kamera ima da kida, ako su na j5 optimizovali da radi dobro sa 1.5gb rama radice i s7 sa 4gb. Jedino ostaje baterija. Kad bi stavili 3000mah to bi bio zaokruzen tel. I ostaje da se vidi kakav ce biti G5, bice ovo najj godina do sada jer konacno imamo krsteni procesor.

Leading mobile operator China Mobile of China confirmed that the new flagship smartphone Samsung Galaxy S7, which was already the subject of much speculation in recent years, will be on sale in March next year.

Zanimljivo da lettv najavljuje mob sa s820 vec 5og jan.

s_4fbd2df2371243649b6987fb73c2a92d.jpg

Sliku uzeti sa dozom rezerve jer dolazi sa najgoreg trac sajta..

Sa druge strane dugme mi5,posto kinezi vole da kopiraju sve je moguce

s_05670a6e9fb04629aa15430803dd56f1.jpg

I jedno i drugo je izduzeno,mada ovo kockasto kod s7 je totalna nerealna laz

Poslednja izmena:
according to Reuters, the world's largest smartphone maker Samsung plans first smartphone Galaxy S7 upcoming production of about 5 million.

This includes two versions of the Galaxy S7: one is 5.2 inches flat screen version; the other is 5.5 inches curved screen version, the version called "Galaxy S7 Edge".

Flat-screen version of the planned production 3.3 million, while the curved screen version is about 1.6 million, and will be launched in February next year.

Kinezi. Ima jos jedna vest koja kaze da je gpu na exynosu primetno jaci od onog na s820 ,mada u tu pricu licno ne verujem.

Poslednja izmena:
To je prava prica :)

Steta sto nisu iscrtali i debljinu moba..

Poslednja izmena:
Odlican je oblik. Moci ce mnogo lakse da se podize sa stola u odnosu na S6.

Nesto ovde smrducka. Po ovim slikama S6 ima mnogo veci gornji i donji bezel a oba su navodno 143mm ukupne duzine. Iz toga proizilazi da ce S7 imati veci display od 5.2''.

Hmm. 5.1 s6 a 5.2 s7.. Mozda je to ta razlika sa slike. :)

Mozda, mada razlika deluje vece. Uz to, nema S6 onako dugme pomereno na dole kao na slici.

Ovo je otprilike 85% finalni dizajn, deluje solidno ali mi je bolji dizajn Note i A serije zbog malo ostrijih ivica, jednostavno ne podnosim taj ''S3'' dizajn (ili bolje receno jos od motorole CD920/30 od pre 15-ak godina :d, retko koji sapunoliki fon sa tako zaobljenim ivicama bih kupio).

Al' ne mogu da verujem da su najavili jos vise cene, strasno, znaci kostace 150k din u CT-u ili 100k u telenor paketu od 2k din.

Poslednja izmena:
Ne verujem u pricu oko cene. Vec sam pisao u drugoj temi. Ako dignu cenu obicnoj s7 s7edge ide preko krova sa cenom(900e ?), pogotovu sto ce biti 5.5 incha i sa vecom baterijom. Da ih predstavljaju sa razmakom od par meseci pa i nekako, ovako veoma tesko.

Znaci 650$/650e 32gb model.( i dalje mislim bez sd kartice)

Poslednja izmena:
Prvo se pisalo bice jeftiniji ili isto kao S6 sad bice skuplji. Hahaha kakve se sve price plasiraju...

Ova slika je fail sa s6com nema tolike bazele ni gore ni dole. Home dugme promaseno bas. Svidja mi se ako ostave da kamera ne strci više kao na 6ci. I bilo bi idealno 5.2 inca.

From the info our contacts have, it turns out that Samsung will simplify the lineup instead of complicating it with small/big + curved/flat choices.

The base Samsung Galaxy S7 will have a flat 5.1" screen, no curved option. The Galaxy S7 edge will have a bigger 5.5" screen and there won't be a flat-screened S7 of that size. The big-screened device, the Galaxy S7+, will have a 6" screen and will be the only one to have two screen options.

http://www.gsmarena.com/exclusive_s...ome_in_three_sizes_51_55_and_6-news-15757.php

Cudi me da ovo niko nije okacio.. Jbt jos samo da ubace s7 mega od 6.6 incha i to je to :)

Ako bude ova prica bas me interesuju cene :)
S7 mali 600$/€ ,s7 edge 700$/€,s7 plus sa ravnim ekranom 800$/€ i s7 plus edge 900$/€(osnovni modeli od 32gb ) ?
[emoji23]

Samsung carevi

Poslednja izmena:
the pixel size 1/2 inch to 1 / 2.3 inch card machine to fight a lot, but also added dual photoelectric Diodes (DaulDP) technology.

Hmmm. ? Ipak 12mp na kraju ? Bilo bi dobro da je slican modulu iz nexus 6p samo sa ois :)

1ff8cd1a3ba74eb0986665d994f249fe.jpg

Poslednja izmena:
Samsung Galaxy S7 and S7 edge will feature microSD, water resistance, and larger batteries

-Both the Galaxy S7 and Galaxy S7 edge will offer microSD slots (compatible with cards up to 200GB) and possess IP67 dust- and water-resistance certifications, this person said.

-Further details about the two devices, tipped to feature largely the same design as the S6 generation, were also revealed to VentureBeat. Whereas last year’s pair of flagships had the same 5.1-inch display size, this year only the flat S7 variant will retain that screen diagonal. The S7 edge was said to offer a larger, curved display measuring 5.5 inches.
Resolution will supposedly remain the same across both Super AMOLED screens, at 1440 x 2560 quad HD. One alleged difference this year is the inclusion of always-on display (AOD) functionality, enabling a glanceable screen (with the ability to show downloaded content), which is said to consume about one percent of the battery per hour.

-Speaking of batteries, the packs are set to address at least one criticism with 2015’s power implementation. While neither handset will bring back the ability for end users to replace batteries, both models are receiving a capacity bump: to 3000mAh and 3600mAh for the S7 and S7 edge, respectively (up from 2550mAh and 2600mAh).
Wireless charging time was revealed to be 2 hours for S7 and 2.2 hours for S7 edge.

-Finally, in a move that’s bound to cause some marketing headaches, the main camera sensor is supposedly “just” 12 megapixels, down from the 16 megapixels found in the S6 generation. But resolution is not everything, of course, and the module — coupled with an f/1.7 lens aperture (compared to f/1.9 on S6) — was tipped as being especially capable in low light situations.
Another upside, from some points of view, is that the rear camera lens should now be flush with the backside of the device, eliminating the sometimes-maligned “S6 hump.” The front-facing selfie cam was said to remain unchanged, at least concerning its five-megapixel resolution.

Daj bre.. ~71mm* 6.9mm (plus otporan na vodu ) i 3000mah.. ? [emoji23]

Ovo kao da je neko sastavljao dream phone :)

Poslednja izmena:
Sta se cudis loznice svake godine ista prica. Izadje samsung postavi domaci zadatak na pocetku godine onda se do decembra svi lome ko ce mu prici i prestici ga, onda na pocetku nove godine opet izbace cudoviste da se ostali do decembra ceskaju po glavi.

Kakav sad pocetak godine, kakav decembar? Pojasni malo... :)

Najgore od svega sto je ovu buvu pustio evleaks.. Saban napravio novi sajt i sada hoce da dobije milion klikova za jedan dan :)

Ako i pola od ovog bude istina,s7 stvarno udara zestoko po konkurenciji..

Edit:
Ovau pricu oko kamera grbe je javio jos neki poznati sajt. Ukoliko je to istina s7 moze biti debeo i citavih 8,8.5mm jer kameru realno fizicki ne mozes istanjiti.. U tom slucaju ce sigurno imati 3000mah

Poslednja izmena:
Kakav sad pocetak godine, kakav decembar? Pojasni malo... :)

Pa s7 ce izaci za 2 meseca to ti se racuna kao poceteak godine posle toga ostali proizvodjaci bi trebalo da izbace svoje flagship modele. Ono sto zelim reci je da Samsung predvodi celu tu pricu i tehnoloski i marketinski, ostali proizvodjaci prate i dodaju neke svoje prepoznatljive karakteristike. Ono sto su google i nexus za softver to ti je samsung za hardver

Toliko o evleaksu.. Saban. Nije mi jasno zasto ga sajtovi uzimaju za ozbiljno..

According to a tipster of SamMobile, the design of the S7 will be very similar to that of the Note 5, just smaller in form factor. This comparison is said to be drawn from the upcoming device's curved rear, which'll apparently shape up akin to the Note 5 and also Samsung's Z3. 

The report also indicates that the home button will be the rounded affair to which users are accustomed. There have been suggestions that it could take a more squared aesthetic. Either way, it seems fairly improbable that the tweaking of the button's appearance will be a deal-breaker to prospective buyers. 

If you're part of the mobile community that loathes protruding camera modules, then there's some bad news to digest. Contrary to some notably hopeful tidbits, the tipster of SamMobile suggests that the camera will not sit flush. Though unlikely to stick out any more so than that of the Galaxy S6, this may be off-putting for those partial to the tucked-in, streamlined approach. 

A protruding camera sensor suggests the S7 might not feature a battery as large as the 3,000 mAh unit rumored today, though the fact that it will protrude less than current Galaxy flagships also suggests the company might have increased the thickness of the phone ever so slightly to accommodate the larger battery.

http://www.sammobile.com/2016/01/05...note-5-camera-module-protrudes-very-slightly/

Tacno su one prve dimenzije bile tacne. Malo deblji od s6 a ne dovoljno da stane 3000mah.

Poslednja izmena:
Mozda zato sto je svaki pit bio u pravu? Odakle znas da je tacno ovo sto je "anonymous tipster" dojavio?
Mislim i ja ocekujem da kamera viri malo iz kucista, ali za mene je to sitnica i nebitna informacija, i ne govori skoro nista o debljini samog uredjaja. Sto se baterije tice oni da hoce mogu da strpaju 3000mAh.

Fizicki nije moguce staviti toliku bateriju u te dimenzije. 70.5*6.9 (z5 koji je siri,duzi i deblji pa je stala od 2900)

Bio uvek u pravu ? [emoji23] da li si ozbiljan ? Pa sta mislis zasto se "povukao" ? Svi su ga gledali kao budalu koliko je pravio kiksova.. Saban bio i ostao

Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno