Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

Kao prvo zakon nema nikakve veze sa garancijom. Kao drugo moze da izgubi garanciju zbog nalepnice, ako ima dodatnu garanciju posle 2 godine, moze i da izgubi garanciju na ceo proizvod nego da ga nateraju da im donosi deo koji ne radi. Mozda pise u njihovim uslovima koriscenja tj. na GARANTNOM LISTU? I cemu nalepnice na el. komponentama tipa grafa, napajanje?




Nemoj nista cak ni softverski da diras, vrati sve kako si dobio i ako nemas neki poseban razlog zasto si uzeo celu konfiguraciju, tu gde si uzeo (tipa rate?) trazi povracaj novca jer svaki izbor koji odaberes ce biti pametniji od kupovanja sklopljene konfiguracije u top 3 radnje kod nas. Ovaj racunar mozes za 50-55k da sklopis sam.

Garantni list nije iznad zakona. Druga stvar, ako ima 3 godine garanciju, ta garancija dolazi od proizvodjaca tako da bilo kakva nalepnica ne igra nikakvu ulogu u tome. Zamisli ja sad otvorim radnju i kazem i napisem na garantnom listu da garancija vazi dok ne izadjes iz prodavnice, posle toga ne. Da li bi pristao na takvu stvar i da li mislis da prodavac moze da nekom nalepnicom stavi novo pravilo da garancija vazi ukoliko nema nalepnice?
 
Poslednja izmena:
^ zamisli otvoriš radnju, sastaviš komp, prodaš ga kao kompletan proizvod (ne kao zbir komponenti na računu). Kupac odnese komp kući, izvadi npr. gtx 1080, stavi gtx 1030, dođe kod tebe i kaže da si mu podvalio... Ili kupi komp sa 2x8gb, izvadi 1 štap rama i žali se... Šta ćeš da uradiš? Zato služi nalepnica, između ostalog
 
Sve te komponente imaju serijske brojeve, nije to tako prosto.
 
^ zamisli otvoriš radnju, sastaviš komp, prodaš ga kao kompletan proizvod (ne kao zbir komponenti na računu). Kupac odnese komp kući, izvadi npr. gtx 1080, stavi gtx 1030, dođe kod tebe i kaže da si mu podvalio... Ili kupi komp sa 2x8gb, izvadi 1 štap rama i žali se... Šta ćeš da uradiš? Zato služi nalepnica, između ostalog

Ja ti druze pricam da to u zakonu ne postoji i ne moze biti uslov za odbijanje reklmacije. To sto ljudi ne znaju i slepo veruju u sve sto im se kaze, zbog toga i nastavljaju to da rade.
 
Bio sam jutros u Emmiju , lepo objasnio o cemu se radi,sve fino sve kulturno, ponudili su mi zamenu za istu konfiguraciju sto sam i prihvatio. Rekli su da ce biti sutra u toku dana, cak sta vise mi se i izvinjavali par puta...
Iskreno nisam neki zahtevan korisnik sto se tice racunara, a kada sam na kp pitao par ovih sto sklapaju konfiguracije cena je bila veca nego u emmiju za black friday.
Tipa kod jednog prodavca 620e, a kod drugog 645e, pri tome pitam ima li neki popust, na sta sam dobio odgovor da su kod njih cene kao da je uvek popust, tako da sta znam, nadam se da nisam pogresio. Javljam i sta ce biti kada stigne ovo sutra u toku dana nadam se
 
I na nekoj drugoj temi gde sam pisao su mi rekli da aktiviram xmp u biosu, ali necu nista da cackam, to su sve oni trebali da urade, vraticu racunar sutra pa da vidim kakve su mi opcije. A to za nalepnicu slazem se, nigde ne stoji u bilo kakvom zakonu niti bilo sta. Bas je na nekoj drugoj temi neko pisao da nije hteo sam da cisti racunar od prasine da ne bi skidao tu nalepnicu...

:) Kako ćeš da platiš danak neiskustvu. Ima da ostaneš bez računara mesec dana da bi isterao "pravdu". Mada lično mislim da je u pitanju običan predvid, i da nije uključen XMP profil.
 
:) Kako ćeš da platiš danak neiskustvu. Ima da ostaneš bez računara mesec dana da bi isterao "pravdu". Mada lično mislim da je u pitanju običan predvid, i da nije uključen XMP profil.
Nije problem samo A-XMP profil vec mu cpu radi na 100c jer nisu namestili cooler kako treba.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Jel ti čitaš šta piše? Merio je sa speccy, on po difoltu pokazuje 100 stepeni za ryzen cpu. Bug u programu. Sve mu je ok, samo je poslušao par kolega uzbunjivača, i bezveze ostao bez kompa mesec dana....

Sent from my SM-N960F using Tapatalk
 
Upravo me zvali kazu treba novi da se sklopi 8-9 dana, znaci kazi ga 2 nedelje.
A da razmisljam sta ce opet da zaje*u i slicno ne pada mi na pamet...
Rekla je da ako mi ne odgovara moze full refund, tako da cu da se odlucim za tu opciju....
A u medjuvremenu gledacu na forumu sta se predlaze kao konfiguracija za oko 500e
Hvala svima na savetima
 
:zgran:
 
Zato volim da sklapam sam. Inače fabrički kuler za AM4 je ganijalan za montiranje. Za merenje temperature koristim HW monitor. Godinama unazad.
 
HwMonitor je nepouzdan za Ryzen, koristite HWInfo64.
 
Zna li neko kako da na sajtu reklamacije.rs vidim status svoje reklamacije?
Uzeo sam bio u Emmiju neki TV, posle mesec-dva doneo na reklamaciju, dobio posle sms sa brojem i piše da mogu da proverim na sajtu. Otišao na sajt, nigde nema neko mesto gde se ukuca taj broj. Čak napravio i nalog, ali naravno moji tiketi je prazno, pošto ne znam kako mogu da povežem nalog i broj tikete iz sms. Pitao i preko onog live chata, samo mi rekli status tiketa ne i kako da mogu da proverim na sajtu. Zna neko kako?
 
Jedno pitanje, imam rx580 graficke kupljene u emi :) kupljene su marta prosle godine, razmisljam da ih prodam ali imam samo racun i garanciju u kojoj nigde ne pise koliki je rok garancije.

Sta mislite, da li je 3 ili 2 godine, da ne slazem potencijalne nove kupce....


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Koje rx 580? Gigabyte i Asus daju 3 godine, Sapphire 2 godine... Za ostale ne znam.
 
Sapphire je 3g u emmi, meni isto dali racun i prazan garantni list, sad ne znnam sta ce da bude ako crkne
 
Ja sam uzeo u Emmiju xfx, garancija je 36 meseci.
 
To se izgleda nesto promenilo, ranije je na Sapphire bilo 24 meseca, XFX takodje.
 
XFX su moje. Znaci nema veze sto ne pise?

Jos jedno pitanje, imam jos 2x 570 ali nemam racun, da li ima sanse preko serijskog broja da vazi garancija?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ja sam za patriot burst ssd morao da odem do najblize radnje da mi popune garanciju za trecu godinu.

Sent from my P10 lite using Tapatalk
 
Isto i ja za Intel SSD, 5 godina garancije. Naravno, rekose mi da ce oni to po serijskom da vide ali sam insistirao da popune garantni list.
 
Ziveo internet i informisanost.
Da nema ovoga kako bi sisali korisnike kao ovce,ovako svako ko zeli moze da nauci i nadje savet kako se boriti protiv njih.

Poslato sa HUAWEI GRA-L09 uz pomoć Tapatoka
 
Valjda imaš Fiskalni Račun. Ja uvek kupujem od njih. Dobijaš onaj račun i na račun je uvek zaheftan fiskalni račun a on je bitan i datum kupovine ti je na njemu. Kada odneseš na reklamaciju prodavac fotokopira račun i fiskalni i da ti potpisano "papirče" na kome ti stoji da si podneo komponentu na reklamaciju i čakaš da ti jave da li garancija usvojena ili nije....Jednostavno ko da ideš nogu pred nogu. E sad priznanje garancije e to je druga već priča.............
 
Garantni list nije iznad zakona. Druga stvar, ako ima 3 godine garanciju, ta garancija dolazi od proizvodjaca tako da bilo kakva nalepnica ne igra nikakvu ulogu u tome. Zamisli ja sad otvorim radnju i kazem i napisem na garantnom listu da garancija vazi dok ne izadjes iz prodavnice, posle toga ne. Da li bi pristao na takvu stvar i da li mislis da prodavac moze da nekom nalepnicom stavi novo pravilo da garancija vazi ukoliko nema nalepnice?

Moras da razumes da svaka SAOBRAZNOST i garancija (tako je, ne samo garancija nego od pocetka do kraja) ima svoje USLOVE, jedan predmet ne sme u vodu, drugi ne sme na sunce itd. Kada kupis brendiranu masinu, ili custom made pojacalo, u uslovima pise kako se pravilno koristi i sta se sme i sta se ne sme. Jedan od uslova je da je ne otvaras samostalno. Ako ti se uslovi garancije ne svidjaju, mozes da sklopis drugacije uslove sa njima (Sto je jedna vrsta ugovora) sto oni sigurno nece raditi za jednu masinu, a za 500 verovatno hoce. Druga opcija ti je da nadjes nekoga ko ti daje bolje uslove...

Zamisli ti da na racunu, a i garanciji, ne pise ni jedan jedini deo iz pomenute konfiguracije (mozda pise orijentaciono ali nema pojedinacnu cenu), niti dobijas ostatak pakovanja kao ni sama pakovanja pojedinacnih delova, jer ne kupujes delove nego brendiranu masinu. I sam kazes da "garancija dolazi od proizvodjaca", pa kad kupis u Emmiju "Altos Titanic Autistic", Emmi je proizvodjac i pravi rules of engagement isto kao nVidia za grafu sa nalepnicom.
A to "sto garancija dolazi od proizvodjaca" pojedinacnih komponenti ne znaci apsolutno nista, jer uvoznike/maloprodaje nista ne obavezuje da daju garanciju koliku daju proizvodjaci.
 
Pozdrav ljudi.

Da li me mozete posavetovati sta da radim nakon sto su mi odbili reklamaciju na Asus Zenbook?
Kupio sam laptop i nakon par dana video da tastatura ne svetli uniformno, na levom delu manje svetli. Predao sam im u roku od 7 dana.
Takodje mi je i CTRL dugme ulegnuto.

Odgovor servisa je:
1. Osvetljenje funkcioniše na svim dugmićima, i u prostorijama slabije osvetljenosti se jasno vide.
2. Dugme CTRL je ispravno i funkcioniše neometano.

Obeleženo osvetljenje.jpg
 
Ako si ga uzeo preko neta i nije proslo 14 dana, trazi povracaj novca kao da ti se ne svidja, ako kazu da je osvetljenje neravno i da je ctrl los, daj im njihov izvestaj :D

Sent from my MI MAX 3 using Tapatalk
 
Nisam ga uzeo preko neta. Uzivo sam ga uzeo iz WinWin-a.
Bio je izlozen, dali su mi poslednji.
Ako sam pogresio temu, molim vas me redirektujte na pravu...
 
Predaj ga ponovo na reklamaciju sa sve fotografijama tastature u mraku gde se jasno vidi da je osvetljenje lose i ponovo napisi da je CTRL ulegnut.

Pisi i Asusu Srbija takodje i posalji im fotografije.

Ako opet vrdaju, cimaj sva drustva za zastitu potrosaca, cisto da im svi odjednom posalju pitanje.
 
Poslednja izmena:
Asus mi je to i odgovorio na mejl.
Radnici iz Winwin-a me savetuju da sacekam da stigne laptop, posto moze da se desi da su ga popravili (bez mog odobrenja naravno) i da onda vidim sta da radim.
Ukoliko ga nisu popravili, posto je bio minoran kvar, koji verujem da moze lako da se resi, onda cu da ga opet saljem na reklamaciju sa fotografijama...

Hvala Lanikor
 
Nazad
Vrh Dno