Šta je novo?

Emmi/Alti reklamacija (FAQ u II postu)

+1 ortaku najurednije dali otvoren ram u kesi zajedno sa racunom kao sve Vam je tu lepo spakovano, lik video kad je dosao kuci...
 
Po savetu winwin-a nov ruter reklamiran ponovo u prodavnici jer ga ne zelim preuzeti i trazio sam povrat novca.
 
Za Emmi me zanima, uzeo sam ssd bracket (adapter sa 2.5 na 3.5) koji mi jednostavno ne pase za moje kuciste, ne mogu da ga mountujem, nisu rupe gde treba... juce sam uzeo, imam racun, sacuvano celo pakovanje, dal ce mi vratiti pare, deo para, nista ili zamena za neku drugu robu?
 
Verujem da ce ti izaci u susret i zameniti za nesto drugo ako imas sve sto treba.
 
Odgovorio si mu kao neka tehnicka podrska :d

Druze u pitanju su dva parceta lima od par stotina dinara, ako nema nista slicno (a nema kod njih) vrati i trazi povracaj novca :p. I po mogucstvu slikaj da ne pase, Emmi/Alti posebno ceni dokumentovano slikama/videom :d.
 
Siguran sam da ti prodavci nemaju pametnija posla nego da gledaju video gde uglavljuje breket :D Ako su iole normalni, vratice ti pare bez pitanja ili zameniti za nesto drugo
 
@Supreme.50 Hahahah pa ako mu stvarno budu pravili problem za bracket, gadjao bi ih istim :D
 
Zasto potencirate zamenu za nesto drugo, sta ce drugo da uzme? Vrati SSD braket i treba mu SSD braket, sta ce da mu ponude za 500 din, DVI to VGA adapter ili jedan Alexander Weiss kuler?
 
Ne za nesto drugo vec za odgovarajuci bracket...
 
laptop kupljen licno u winwin radnji juce,da li moze da se trazi neki drugi laptop u reklamaciji?
 
Nisam skapirao da li zelis samo da ga zamenis za drugi ili mu nesto fali pa hoces da reklamiras?
 
Popravka može samo uz tvoju izričitu saglasnost u prvih 6 meseci od kupovine, nevažno da li je izvršena u prodavnici ili na daljinu.
Zato pazi da ti ne poture neku "prećutnu", "podrazumevanu" saglasnost na nekom papiru.
Ako to urade, ne potpisuj, a ako zato neće da prime reklamaciju, onda zoveš tržišnu inspekciju. Zakonsko pravo je da možeš da uložiš reklamaciju kao potrošač, a to ne mogu da uslovljavaju.

U servis može samo da ustanove "nesaobraznost" radi prihvatanja reklamacije.
 
Halelujah, sad na ravne casti da podelis u ovom threadu :D
 
Posle duge borbe,jednostavnije im je bilo da mi isplate novac nego da doplatim za bolji ruter,nije ni cudo sto ih kupuje tehnomanija,potpuno nesposobni za biznis.
I jos 30 dana za bednih 2400din,svasta.
 
Mislis da je Tehnomanija bolja...? :d
Primer, za led sijalicu im treba oko 45 dana da obave "reklamaciju" kad im se preda i popuni sva papirologija.
Prvo tu u onih 8 dana jave da je odbijena reklamacija ali da ce oni od "dobrote svoje duse" poslati u servis, onda cekas pa za +30 dana ti jave da je odobrena zamena i da odes u prodavnicu gde si kupio/predao sijalicu, onda ti u prodavnici kazu da nemaju na stanju tu sijalicu ali da ti mogu zameniti drugom (3-4 puta jeftinijom, nisam uzimao ni u razmatranje), onda ili cekas 3 dana i ponovo ides u istu prodavnicu po sijalicu koja je u medjuvremenu donesena ili sam odes posle papirologije u onu u kojoj ima na stanju tih sijalica. Jos mi se nije desilo da negde nema na stanju ali samo mogu da zamislim sta ce se desiti jednog dana kad ne budu imali ISTU sijalicu, kako ce mo se ćerati da vrate novac i koliko ce me siliti da uzmem neku zamenu koja je beram 2-3 puta jeftinija od donesene sijalice...
Ne radi se tu samo o nesposobnosti, ima tu sistemskog postupanja.
 
Poslednja izmena:
Kolegu su za frizider zavrtali oko mesec dana cini mi se. Platio karticom online, 100k+ din, da bi mu posle par dana rekli da nemaju na stanju. Onda se on nesto sa njima dopisivao, zvao ih, hteo drugi itd. Zaboravio sam zbog cega je to sve trajalo vise od mesec dana, uglavnom, tehnomanija, ne daj boze.
 
Kolegu su za frizider zavrtali oko mesec dana cini mi se. Platio karticom online, 100k+ din, da bi mu posle par dana rekli da nemaju na stanju. Onda se on nesto sa njima dopisivao, zvao ih, hteo drugi itd. Zaboravio sam zbog cega je to sve trajalo vise od mesec dana, uglavnom, tehnomanija, ne daj boze.

Ako je plaćeno karticom može da se uključi i banka u igru i da se uradi povraćaj sredstava na ime neisporučene robe...pa onda mogu da se nećkaju koliko hoće....jedini preduslov je da ste prvo imali komunikaciju sa trgovcem...
 
Problem je sto su mu govorili svaki put stici ce za par dana, a njemu je trebao frizider pa im je poverovao i tako se oduzilo... Na kraju je dobio, ali da im das 100000din i da cekas mesec dana, pa tacno bih otisao u radnju i krenuo show da pravim.
 
Mene emmi vrti za plocu vec mesec dana. Bilo je prvo da je odbijena zbog fizickog ostecenja. Sad ne znam sta je u pitanju. Kazu da im je sistem bio hakovan za reklamacije.
 
Mogu da kažu i da je prošla kometa, tebe kao kupca to ne interesuje.
Ja bih podigao lestvicu i krenuo malo grublje.
 
Zdravo svima, narucio sam ovaj racunar u emmi prodavnici za black friday i preuzeo sam tek danas https://www.emmi.rs/emmi-konfigurac...Uao2JTO0meJvWNUEAs-Fqv3BbrDbkzCnkb9gzIGWYBU4k

Prvo sto sam cekao nedelju dana, druga stvar zakinuli su me na memoriju umesto 8gb na 3200 mhz stavili su 8gb 2400mhz.

Druga stvar, skinem programcic da proverim konfiguraciju kad ono imam sta da vidim, procesor na 100-110 stepeni, a racunar samo sto je upaljen....

Na drugoj temi sam dobio odgovor da verovatno nije kuler povezan kako treba , sto 99.99% i jeste

Mene sad zanimaju iskustva drugih ljudi u ovakvim situacijama, citao sam i neke druge forume i ispada da su katastrofa sto se tice reklamacija stvarno...

Sada se razmisljam da vratim taj racunar jer pitanje i ko je to sastavljao i dal su uopste novi delovi itd....

Eventualno da odnesem kod nekog ko se bolje razume, ali ako se skine ona nalepnica gubim garanciju ....
 
Jesi li ukljucio XMP profil u BIOS-u?
 
Ma kakva nalepnica, gde u zakonu pise da bilo kakva nalepnica moze da bude uslov za odbijanje garancije?? Vrati im to i trazi pare nazad.
 
I na nekoj drugoj temi gde sam pisao su mi rekli da aktiviram xmp u biosu, ali necu nista da cackam, to su sve oni trebali da urade, vraticu racunar sutra pa da vidim kakve su mi opcije. A to za nalepnicu slazem se, nigde ne stoji u bilo kakvom zakonu niti bilo sta. Bas je na nekoj drugoj temi neko pisao da nije hteo sam da cisti racunar od prasine da ne bi skidao tu nalepnicu...
 
Ma kakva nalepnica, gde u zakonu pise da bilo kakva nalepnica moze da bude uslov za odbijanje garancije?? Vrati im to i trazi pare nazad.

Kao prvo zakon nema nikakve veze sa garancijom. Kao drugo moze da izgubi garanciju zbog nalepnice, ako ima dodatnu garanciju posle 2 godine, moze i da izgubi garanciju na ceo proizvod nego da ga nateraju da im donosi deo koji ne radi. Mozda pise u njihovim uslovima koriscenja tj. na GARANTNOM LISTU? I cemu nalepnice na el. komponentama tipa grafa, napajanje?


I na nekoj drugoj temi gde sam pisao su mi rekli da aktiviram xmp u biosu, ali necu nista da cackam, to su sve oni trebali da urade, vraticu racunar sutra pa da vidim kakve su mi opcije. A to za nalepnicu slazem se, nigde ne stoji u bilo kakvom zakonu niti bilo sta. Bas je na nekoj drugoj temi neko pisao da nije hteo sam da cisti racunar od prasine da ne bi skidao tu nalepnicu...

Nemoj nista cak ni softverski da diras, vrati sve kako si dobio i ako nemas neki poseban razlog zasto si uzeo celu konfiguraciju, tu gde si uzeo (tipa rate?) trazi povracaj novca jer svaki izbor koji odaberes ce biti pametniji od kupovanja sklopljene konfiguracije u top 3 radnje kod nas. Ovaj racunar mozes za 50-55k da sklopis sam.
 
Evo da i ja doprinesem ovoj temi. Poručio sam eksterni HDD za crni petak, 4TB za 10k, na ime firme. Sutradan dobijam profakturu na mail sa porukom da je hdd rezervisan za mene i istog dana platim. Posle par sati dobijam email da su, nažalost, pogrešili, da taj hdd koji je na stanju nije ok, tj. feleričan je i da su proverili sa dobavljačem - nije moguće nabaviti novi. Napišem ja email ako je takva stvar da mi vrate pare.
Prođoše 7 dana, para nigde. Pišem ja novi email, kaže vraćene su vam pare, proverite. Proverim ja u banci, para nema. Možete li mi poslati izvod da ste poslali pare? Kaže proverićemo.
Dan kasnije dobijam odgovor da su mi pogrešno javili i da pare nisu vraćene. HDD se u međuvremenu opet pojavio na sajtu. Mogu mi ga poslati poštom sad, ali da doplatim 1890 dinara razliku u ceni pouzećem.
Tada sam pukao. Ne znam šta sve nisam napisao. Obećano mi je da ću bez doplate dobiti hdd tj. da će ga poslati u ponedeljak (sutra). Ajde da vidimo i to čudo...
 
Nazad
Vrh Dno