»RSS Benchmark sajt

      Strana 7 od 20 PrvaPrva ... 3456789101117 ... PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 91 do 105 od ukupno 287

      Tema: Tehnomanija (i drugi) - krajnje lose iskustvo

      1. #91
        Member Avatar korisnika padawan
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        3.324
      2. Moja mašina
        • CPU: AMD FX 8350 @ 4.0Ghz, Cooler Master Hyper 212 Evo
        • MoBo: AM3 + Gigabyte 970a-ud3
        • RAM: Kingstone HyperX 2x4 DDR3 1600Mhz
        • VGA: Asus 7970 DC2 3GB DDR5
        • MON: Dell U2312HM
        • HDD: Corsair SSD 240GB + 1 TB Seagate + 750GB Toshiba portable
        • OPT: Speedlink DVD-RW
        • Case: Thermaltake Chaser A31, Cooler Master B-series 600W
        • SND: Realtek HD Audio + Sennheiser HD201
        • OS: Windows 10
        • TV: Samsung 40D6000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: PS4 Pro, PS3, PS Vita, PSVR, XO, Wii, Wii U
      3. Resena je reklamacija relativno brzo, stigao ispravan model unutrasnje jedinice juce. Nego, opet bila zabuna, zvali u sred posla popodne da mi jave da dolaze za sat vremena, iako sam naglasio da mi odgovara isporuka tek posle 7 ili u subotu. Ipak, ispravili su to i uredno dosli malo posle 7 (bez obzira sto rade samo do 16h). Morao sam da potpisem 7-8 nekakvih papira, i nekoliko puta digitalnom olovcicom.

      4. #92
        Member Avatar korisnika StainlessFrenky
        Na forumu od
        Jul 2016
        Poruka
        1.281
        Ljudi uglavnom nisu svesni da se RMA uglavnom resava istom brzinom bez obzira da li oni zivkali i svadjali se ili ne.
        Narocito u tim velikim sistemima, sve ima svoju proceduru.
        Ne opravdavam i ne krivim nikog ali ne razumem zasto kupujete u sistemima robu ako hocete da vam neko stoji na prstima i odmah reaguje na svaku vasu zamerku. Ako ste taj tip coveka onda kupujte kod lokalnog sitnog prodavca koji ce vam sigurno pokloniti vise paznje.

      5. #93
        Member Avatar korisnika q4u
        Na forumu od
        Oct 2007
        Lokacija
        Zrenjanin
        Poruka
        1.050
      6. Moja mašina
        • CPU: i5 2500k
        • MoBo: msi p67a-gd65
        • RAM: exceleram black shark 2x4gb
        • VGA: asus 6850 directcu/ v2
        • MON: Samsung 226bw
        • HDD: wd black faex 1tb
        • OPT: oem
        • Case: Lian Li A10A / Chieftec CFT-750w
        • SND: Asus Xonar DG
        • LAP: Asus K56CM-XX014
        • TV: samsung 40 a686
        • Ostalo: akg k 172hd
      7. Pa verovatno zato sto mi neznamo sta i ko je u sistemu, a i boli nas tuki za to.
        a ne radi se o poklonjenoj paznji nego o robi koja nije ispravna i shodno tome treba da se resi reklamacija bez obzira na "sistem"

        nema mlogo veze sa tehnommanijom al kada mi je na novom gorenje zamrzivacu odmah crkao kompresor, u roku od 2 sata su se pojavili gorenje serviseri iz bg u zr tako da bih ja to nazvao odlicnom podrskom.
        Rat je mir. Sloboda je ropstvo. Neznanje je moć.

      8. #94
        Member
        Na forumu od
        Nov 2014
        Poruka
        515
        To vrv ima više veze sa gorenjem, nego sa prodavnicom gde je kupljeno :/

        Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk

      9. #95
        Member Avatar korisnika bombaš
        Na forumu od
        Aug 2012
        Lokacija
        Šabac
        Poruka
        2.471
      10. Moja mašina
        • CPU: Intel i7 2600k&212EVO @4.6GHz
        • MoBo: Asus Maximus V Extreme
        • RAM: HyperX Beast 2x8GB
        • VGA: Rx 480
        • MON: DELL U2312HM
        • HDD: Intel 520
        • OPT: Asus
        • Case: TT Shark&EnermaxPlatimax 1kW
        • SND: Asus Xonar DX & Alesis Elevate 5 & Alienware TactX
        • OS: W7
        • LAP: Asus K53TK-SX094
        • TV: Samsung UE32F5300
        • INET: DSL
      11. +1
        Gorenje servis je tri koplja ispred svih ostalih.

      12. #96
        Member Avatar korisnika [SAJ]ber Kurajber
        Na forumu od
        Apr 2004
        Lokacija
        BGD, Zarkovo
        Poruka
        15.496
      13. Moja mašina
        • CPU: Ryzen 1700 @3.9GHz - Noctua NH-D15 SE
        • MoBo: Asrock x370 Killer SLI
        • RAM: 4x8GB G-skill Trident Z 3200MHz cl14 @3066 cl14
        • VGA: Asus Strix 1080TI OC
        • MON: 40" Samsung LE40C530
        • HDD: Samsung Evo 850 M.2 500GB, Samsung F3 1TB, Samsung F4 2TB
        • Case: Corsair 600T, Seasonic 760XP2
        • SND: Logitech G51 / Sennheiser HD 515
        • OS: Win 10 64bit
        • LAP: Asus E403N
        • TV: Samsung LE40C530, 49" Grundig VLE6621, Samsung 55NU7402
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: G15, MX518.
      14. To je i jedina prednost Gorenja ali ga ni zbog toga necu kupiti nikada. Imam losa iskustva s Gorenjem, mnogo vise nego s drugima. Otkako njih izbegavam ne mogu da se pozalim.

        Tapatalk
        Onome kome ima svrhe objasnjavati, nema potrebe. Onome kome ima potrebe objasnjavati, nema svrhe jer su ograniceni - "Ja"

      15. #97
        Banned
        Na forumu od
        Mar 2012
        Lokacija
        Kragujevac
        Poruka
        9.895
        Kome pare nisu problem samo BOSH, Electrolux, Philips sa 5 godina garancije
        Gorenje, Whirlpool više u moju kuću ući neće ...
        Menjao Šumadinac : 24.05.2018. u 20:58

      16. #98
        Member Avatar korisnika q4u
        Na forumu od
        Oct 2007
        Lokacija
        Zrenjanin
        Poruka
        1.050
      17. Moja mašina
        • CPU: i5 2500k
        • MoBo: msi p67a-gd65
        • RAM: exceleram black shark 2x4gb
        • VGA: asus 6850 directcu/ v2
        • MON: Samsung 226bw
        • HDD: wd black faex 1tb
        • OPT: oem
        • Case: Lian Li A10A / Chieftec CFT-750w
        • SND: Asus Xonar DG
        • LAP: Asus K56CM-XX014
        • TV: samsung 40 a686
        • Ostalo: akg k 172hd
      18. Citat Citiram korisnika: v_electro Pogledaj poruku
        To vrv ima više veze sa gorenjem, nego sa prodavnicom gde je kupljeno :/

        Sent from my HTC U Ultra using Tapatalk
        u pravu si,

        mada je reklamacija isla preko prodavnice
        Rat je mir. Sloboda je ropstvo. Neznanje je moć.

      19. #99
        Member
        Na forumu od
        Oct 2005
        Lokacija
        bgd
        Poruka
        427
        Citat Citiram korisnika: StainlessFrenky Pogledaj poruku
        Ljudi uglavnom nisu svesni da se RMA uglavnom resava istom brzinom bez obzira da li oni zivkali i svadjali se ili ne.
        Narocito u tim velikim sistemima, sve ima svoju proceduru.
        Ne opravdavam i ne krivim nikog ali ne razumem zasto kupujete u sistemima robu ako hocete da vam neko stoji na prstima i odmah reaguje na svaku vasu zamerku. Ako ste taj tip coveka onda kupujte kod lokalnog sitnog prodavca koji ce vam sigurno pokloniti vise paznje.
        Ja sam konkretno, nakon kupovine putem web shopa otkazao porudžbinu koja je plaćena karticom. Uprkos otkazivanju, nakon nekoliko dana porudžbina je stigla pa sam je odmah vratio nazad i tražio povraćaj novca.
        Nakon sigurno desetine email-ova i poziva, novac je vraćen nekoliko dana nakon pokretanja postupka pred sudom od strane tržišne inspekcije, a od dana kupovine je prošlo ukupno preko 2 meseca. Pritom, prekršili su Zakon po više osnova, nije mi dostavljen obrazac za odustanak i vraćanje robe, nije mi odgovoreno na reklamaciju u zakonskom roku, nije izvršen povraćaj novca u zakonskom roku...
        Ne očukujem da neko skače čim pozovem i reklamiram, ali očekujem da poštuje zakonom propisane obaveze koje važe kako za velike, tako i za male trgovce.

      20. #100
        VIP member Avatar korisnika BokiPK
        Na forumu od
        Dec 2000
        Lokacija
        Niš, Sr, Europe, Earth...
        Poruka
        3.757
      21. Moja mašina
        • CPU: Intel Xeon E5450, OCZ Vendetta 2
        • MoBo: ASUS P5B DeLuxe
        • RAM: 2x2GB Kingston KHX DDR2 1066 Cl5
        • VGA: ASUS GF GTX 560Ti DCU II 1GB GDDR5
        • MON: 24" TFT Prestigio P7240WD 1920x1200
        • HDD: Seagate 250GB+500GB + WD mobile 320GB USB3
        • OPT: LH-20A1L, SH-223L
        • Case: Enlight, OCZ 600 SXS
        • SND: SoundMax HD, KOSS
        • OS: XP SP3 + W7 SP1
        • LAP: IBM/Lenovo T61
        • TV: SHARP 40" FHD
        • INET: UMTS/GPRS
        • Ostalo: Logi kb&m, SE Z3C & LG, Mustek 800VA Pro, gomila fleški, Prestigio GV450, MiFi, Huawei LTE, gadzets
      22. Citat Citiram korisnika: Šumadinac Pogledaj poruku
        Kome pare nisu problem samo BOSH...
        Ajoj. Kada bi samo znao... rekao bi ni u ludilu Boš da kupim
        Em to već duže vremena nije Boš, em što se svojski kvari. I crkava skroz, naročito po isteku dvogodišnje garancije. Viđao sam slučajeve (više njih!), lično bio prisutan, gde su ljudi komplet opremili kuću Boš aparatima i posle par godina i par meseci, ostali bez više od pola tih aparata. A pare su bile....(video sam i račune).
        Uzimati ono šta želite, nemojte imati predrasude prema robnim markama, samo sa što dužom garancijom.
        Kvarovi se dešavaju i kod kvalitetnih i skupih uređaja, isto kao što se dešava da i oni jeftiniji godinama rade kao Doxa.

        Citat Citiram korisnika: StainlessFrenky Pogledaj poruku
        Ljudi uglavnom nisu svesni da se RMA uglavnom resava istom brzinom bez obzira da li oni zivkali i svadjali se ili ne.
        Narocito u tim velikim sistemima, sve ima svoju proceduru...
        Ne svađaju se, ljudi samo zahtevaju svoje zakonsko pravo.
        Ovo važi u nekim drugim državama, i nekim drugim firmama. Nažalost, od kada je pre dve-tri god promenjeno rukovodstvo (i vlasnička struktura) tejhnomanije, ponašaju se kao da sve daju iz svog džepa. Važi, istina, i za još poneke kompanije i kompanijice.
        A može da se desi i da ako ne intervenišeš, jednostavno zaborave na tebe. Retki su slučajevi danas gde se prodavci/uprava/službe sami angažuju da što pre reše nastali problem. Više su u pitanju vredni pojedinci u njima, nego sama institucija.

        Šlag na vrh ove torte je da se uređaji danas prave da ne traju. Svi. Teška sramota je što i ovo važi i za one papreno skupe.
        Prošla su vremena kada su uređaji stajali po par godina u rafovima, pa kupljeni, pa radili po deceniju ili decenije...
        Ili kao što sam jako davno dobio neke uređaje koje nisam imao gde, čekali isto tako po godinu-dve da ih stavim u funkciju i rade i dan danas. I nije to samo kod mene bio slučaj.
        Kakav bi to haos bio da otpakuješ takav uređaj, a on ne radi, ili radi samo par meseci...ali to je bilo nekada.
        A i ljudi su se globalno navikli na takvo stanje stvari, što je još gore.
        Menjao BokiPK : 25.05.2018. u 07:22
        "...ja sam genije, suvi genije..." PeraKojot

      23. #101
        Member Avatar korisnika Martin Mystere
        Na forumu od
        Feb 2007
        Lokacija
        Beograd, Voždovac
        Poruka
        3.135
      24. Moja mašina
        • CPU: Intel i5 3570k
        • MoBo: Gigabyte GA Z77M-D3H
        • RAM: 8GB Mushkin @1333 MHz
        • VGA: Powercolor R9270 Turboduo
        • MON: ASUS MW221U
        • HDD: Silicon Power SSD S60 120 GB, Samsung ST500DM005 HD502HJ (500 GB), WD Caviar Green 1TB
        • OPT: LG DVD-RW
        • Case: Thermaltake 3
        • OS: Win7 Ultimate x64
        • LAP: Laptop Toshiba Satellite A100-599
        • TV: Samsung 40A656
        • INET: Powerline
      25. Citat Citiram korisnika: BokiPK Pogledaj poruku
        Ajoj. Kada bi samo znao... rekao bi ni u ludilu Boš da kupim
        Em to već duže vremena nije Boš, em što se svojski kvari. I crkava skroz, naročito po isteku dvogodišnje garancije.
        Eto vidiš ja sam 2011. godine opremio čitav stan sa Bosch opremom (mašine za pranje i sušenje veša, ugradna mašina za pranje suđa, indukciona ploča, ugradna rerna, aspirator, kombinovani frižider i sitniji uređaji) i da kucnem u drvo sve još uvek radi iako je garancija istekla pre pet godina.

        Međutim tada je bar bio princip koliko para toliko muzike čak i kada je Bosch u pitanju tako što su oni uređaji top klase (bar po specifikacijama) bili Made in Germany, oni srednje klase kod nas su bili Made in Spain a oni entry klase su bili proizvedeni (ne držite me za reč, ipak je davno bilo) u Turskoj ili Poljskoj... Siguran sam da razlika nije bila samo u specifikaciji već i u kvaliteti izrade tako da se ne može za jedan brend generalizovati na način na koji si ti gore uradio.

      26. #102
        VIP member Avatar korisnika BokiPK
        Na forumu od
        Dec 2000
        Lokacija
        Niš, Sr, Europe, Earth...
        Poruka
        3.757
      27. Moja mašina
        • CPU: Intel Xeon E5450, OCZ Vendetta 2
        • MoBo: ASUS P5B DeLuxe
        • RAM: 2x2GB Kingston KHX DDR2 1066 Cl5
        • VGA: ASUS GF GTX 560Ti DCU II 1GB GDDR5
        • MON: 24" TFT Prestigio P7240WD 1920x1200
        • HDD: Seagate 250GB+500GB + WD mobile 320GB USB3
        • OPT: LH-20A1L, SH-223L
        • Case: Enlight, OCZ 600 SXS
        • SND: SoundMax HD, KOSS
        • OS: XP SP3 + W7 SP1
        • LAP: IBM/Lenovo T61
        • TV: SHARP 40" FHD
        • INET: UMTS/GPRS
        • Ostalo: Logi kb&m, SE Z3C & LG, Mustek 800VA Pro, gomila fleški, Prestigio GV450, MiFi, Huawei LTE, gadzets
      28. To je bilo skoro pre 7 godina
        Da li si pročitao ostatak mog posta? Samo potvrđuješ moju priču
        Nisam precizirao datumski, ali situacije kojima sam prisustvovao su od pre nekih...malo manje od 3god (jesen-zima 2015). Nakon toga su se samo pogoršavale.

        P.S. Šporet sa ravnom pločom (i rerna) kod mene već ... kahm, 15-ak god, a marke je Teba (grčki kao). Čak mu staklokeramička ploča nije ni izgrebana iako se itekako riba žicom(!!!). Mada sqwo (ok, supruga) skucka da se i tu podnovimo
        Mikrotalasna radi, aspirator radi, frižider, zamrzivač, itd, da ne navodim marke. Mašina za suđe radi iako su klinci polomili vrata (neka Moris). E već mašinu za veš sam kupio novu pre par god
        Menjao BokiPK : 25.05.2018. u 11:58
        "...ja sam genije, suvi genije..." PeraKojot

      29. #103
        Member Avatar korisnika Martin Mystere
        Na forumu od
        Feb 2007
        Lokacija
        Beograd, Voždovac
        Poruka
        3.135
      30. Moja mašina
        • CPU: Intel i5 3570k
        • MoBo: Gigabyte GA Z77M-D3H
        • RAM: 8GB Mushkin @1333 MHz
        • VGA: Powercolor R9270 Turboduo
        • MON: ASUS MW221U
        • HDD: Silicon Power SSD S60 120 GB, Samsung ST500DM005 HD502HJ (500 GB), WD Caviar Green 1TB
        • OPT: LG DVD-RW
        • Case: Thermaltake 3
        • OS: Win7 Ultimate x64
        • LAP: Laptop Toshiba Satellite A100-599
        • TV: Samsung 40A656
        • INET: Powerline
      31. Poenta je da je normalno da će se i sada ovi top uređaji proizvedeni u Nemačkoj svakako manje kvariti nego oni entry proizvedeni u Turskoj tako da ni Bosch nije imun na te stvari, mada svakako nema pravila i kod apsolutno svih je opao kvalitet u odnosu na proizvode iz nekog ranijeg perioda.

        Eto takođe , neki hvale Gorenje a ja sa njima imam 100% negativno iskustvo na uzorku od dva uređaja (usisivač VC2323 kome je otišao motor bukvalno u prvom mesecu nakon isteka garancije i seckalica koja je trajala gotovo tri godine) ali to je samo moje iskustvo koje svakako ne mora da bude isto kao kod drugih.

      32. #104
        VIP member Avatar korisnika BokiPK
        Na forumu od
        Dec 2000
        Lokacija
        Niš, Sr, Europe, Earth...
        Poruka
        3.757
      33. Moja mašina
        • CPU: Intel Xeon E5450, OCZ Vendetta 2
        • MoBo: ASUS P5B DeLuxe
        • RAM: 2x2GB Kingston KHX DDR2 1066 Cl5
        • VGA: ASUS GF GTX 560Ti DCU II 1GB GDDR5
        • MON: 24" TFT Prestigio P7240WD 1920x1200
        • HDD: Seagate 250GB+500GB + WD mobile 320GB USB3
        • OPT: LH-20A1L, SH-223L
        • Case: Enlight, OCZ 600 SXS
        • SND: SoundMax HD, KOSS
        • OS: XP SP3 + W7 SP1
        • LAP: IBM/Lenovo T61
        • TV: SHARP 40" FHD
        • INET: UMTS/GPRS
        • Ostalo: Logi kb&m, SE Z3C & LG, Mustek 800VA Pro, gomila fleški, Prestigio GV450, MiFi, Huawei LTE, gadzets
      34. Gorenje ima jednu od najmodernijih fabrika u evropi (i to kod nas). Ako se potrefe uređaji odatle, stvarno su esktra.
        Inače kod njih kvalitet dosta zavisi od modela do modela uređaja, uzroci nisu bitni.
        A Boš, i onaj skup sada, nažalost daleko je od onoga nekada.
        Menjao BokiPK : 25.05.2018. u 12:03
        "...ja sam genije, suvi genije..." PeraKojot

      35. #105
        Member Avatar korisnika Goyakla
        Na forumu od
        Mar 2005
        Lokacija
        Kragujevac
        Poruka
        2.253
      36. Moja mašina
        • CPU: AMD Ryzen 5 1600
        • MoBo: ASRock A320M
        • RAM: G.SKILL 2x8GB DDR4 3000
        • VGA: Inno 3D GTX 1060 6GB
        • MON: Benq GW2480
        • HDD: SSD 840 EVO 120 GB + 860 EVO 500 GB
        • Case: MS Industrial Cube; LC Power 6600GP
        • SND: Cooler Master MH751
        • OS: Windows 10
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Logitech G403, CM Quick Fire XTi

      Strana 7 od 20 PrvaPrva ... 3456789101117 ... PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •