»RSS Benchmark sajt

      Strana 6 od 20 PrvaPrva ... 234567891016 ... PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 76 do 90 od ukupno 287

      Tema: Tehnomanija (i drugi) - krajnje lose iskustvo

      1. #76
        Member Avatar korisnika Avijon
        Na forumu od
        Mar 2002
        Lokacija
        Vienna
        Poruka
        669
      2. Moja mašina
        • CPU: AMD K6-2 266MHz
        • MoBo: TX Pro II
        • RAM: 32MB SDRAM
        • VGA: OnBoard 1-4MB
        • MON: Olivetti DSM 50-144 14"
        • HDD: Seagate 1.1GB
        • OPT: Mitsumi 40x
        • Case: MiniTower
        • SND: OnBoard
        • INET: Modemska veza
        • Ostalo: Motorola 56k Keyboard W95 Yu "Chicony" Mouse "Kolink" + Pad
      3. Citat Citiram korisnika: enterthevoid Pogledaj poruku
        Treba mi savet....
        ...pa sada trazim nacin da im zaprzim corbu...
        ...Prvenstveno mi je cilj da izdejstvujem zabranu Svastomanijama i Win Winovima...
        Koji tacno savet trazis? Kako se pravi zaprska za corbu? Pogledaj na kulinarika forumu.

        A imas ti druze mnogo ozbiljnije probleme od majcine aritmije.. kreni na neki boks ili tako neki tabacki sport, za oslobadjanje viska energije, umesto sto pokusavas da u Srbiji isteras pravdu.

      4. #77
        Member Avatar korisnika arcibalde
        Na forumu od
        Aug 2010
        Poruka
        5.397
      5. Moja mašina
        • CPU: E5200
        • MoBo: Msi G31
        • RAM: 3Gb DDR2
        • VGA: Palit 9800GT 512MB
        • MON: Samsung 943nw
        • HDD: WD 320Gb
        • OPT: Pioneer DVD RW
        • Case: CoolerMaster neko
        • OS: XP
        • INET: DSL
      6. @enterthevoid ti želiš pravnu borbu protiv trgovinskih lanca bez da potrošiš novac. To nikako ne ide.

      7. #78
        Member
        Na forumu od
        Jan 2014
        Poruka
        1.466
        Citat Citiram korisnika: enterthevoid Pogledaj poruku
        Prvenstveno mi je cilj da izdejstvujem zabranu Svastomanijama i Win Winovima da prodaju medicinsku opremu za koju em nemaju obuceno osoblje za rukovanje i demonstraciju rada tih uredjaja.
        Pogledaj ti tu dokumentaciju koja je stigla uz merac - gotovo sigurno negde pise da nije za profesionalnu upotrebu (ili nesto u tom smislu)...

        http://www.nops.org.rs/
        Also censored

      8. #79
        Member Avatar korisnika padawan
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        3.324
      9. Moja mašina
        • CPU: AMD FX 8350 @ 4.0Ghz, Cooler Master Hyper 212 Evo
        • MoBo: AM3 + Gigabyte 970a-ud3
        • RAM: Kingstone HyperX 2x4 DDR3 1600Mhz
        • VGA: Asus 7970 DC2 3GB DDR5
        • MON: Dell U2312HM
        • HDD: Corsair SSD 240GB + 1 TB Seagate + 750GB Toshiba portable
        • OPT: Speedlink DVD-RW
        • Case: Thermaltake Chaser A31, Cooler Master B-series 600W
        • SND: Realtek HD Audio + Sennheiser HD201
        • OS: Windows 10
        • TV: Samsung 40D6000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: PS4 Pro, PS3, PS Vita, PSVR, XO, Wii, Wii U
      10. Evo i mog loseg iskustva

        U subotu pre podne, podneli smo reklamaciju na isporuku klima uređaja Gorenje KAS 35, telefonskim putem. Isporučena je pogrešna unutrašnja jedinica KAS 21 uz KAS 35 spoljašnju jedinicu. Na kutiji unutrašnje jedinica nema ni jedna upadljiva oznaka modela (samo oznaka brenda), a pošto je horizontalno isporučena, u prvom planu je bila oznaka Gebruder Vajsa iz magacina na kojoj piše KAS 35. Na drugoj etiketi, piše KAS 21.

        Budući da smo dobili od prodavca u Omladinskih Brigada savet da klimu ne ugrađujemo sami kako ne bi izgubili garanciju zbog potencijalnog oštećenja, klima je ostala u kutijama zapakovana, dok nisu došli serviseri Gorenja i konstatovali da je isporučena pogrešna unutrašnja jedinica KAS 21 („sedmica“), koja nije kompatibilna sa ispravno poslatom spoljašnjom jedinocom KAS 35 („dvanaestica“). Odmah su to videli po manjim gabaritima jedinice. Reklamaciju smo podneli istog trenutka kada su serviseri konstatovali da je učinjena greška. Na naše neprijatno iznenađenje, operaterka Reklamacija nas je odmah napala da je trebalo da prijavimo u roku od 48h, da smo mi krivi što smo primili robu. Nama niko nije objasnio da smo u obavezi da obavimo detaljnu inspekciju terajući kurira da čeka ispred vrata. Klima nije vrsta uređaja koja se momentalno vadi iz kutije i koristi. Zaista ne očekujemo pogrešan uređaj od Tehnomanije, nismo kupili od švercera na Kupujem-Prodajem. Službenica Reklamacija je zapisala serijski broj pogrešno isporučene KAS 21 unutrašnje jedinice koji je dokaz da nam je isporučena pogrešna roba i koji je svakako evidentiran u Gebruder-ovom magacinu.

        Kontaktirali smo call centar za Reklamacije juce u vise navrata i dobili uveravanje operatera da je „prosleđena reklamacija“ sa naznakom za urgenciju i da ćemo biti kontaktirani u najskorijem roku. Međutim niko me nije kontaktirao.

        Kasnije u toku dana sam otisao do shopa Omladinskih Brigada da licno podnesem reklamaciju i prodavac je rekao makar ljubazno "izvinite greske se desavaju", pogledao sliku kutije na mom telefonu sa dva razlicite oznake i prosledio njihovoj sluzbi Logistike, uz obecanje da ce me zvati u toku dana i da moraju doci da izvrse zamenu.

        Niko me nije zvao.

        Poslao sam juce i mail na reklamacije@tehnomanija.rs (ako uopste neko tamo odgovara i adresa je u funkciji jos uvek).
        Menjao padawan : 22.05.2018. u 09:41

      11. #80
        Member Avatar korisnika padawan
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        3.324
      12. Moja mašina
        • CPU: AMD FX 8350 @ 4.0Ghz, Cooler Master Hyper 212 Evo
        • MoBo: AM3 + Gigabyte 970a-ud3
        • RAM: Kingstone HyperX 2x4 DDR3 1600Mhz
        • VGA: Asus 7970 DC2 3GB DDR5
        • MON: Dell U2312HM
        • HDD: Corsair SSD 240GB + 1 TB Seagate + 750GB Toshiba portable
        • OPT: Speedlink DVD-RW
        • Case: Thermaltake Chaser A31, Cooler Master B-series 600W
        • SND: Realtek HD Audio + Sennheiser HD201
        • OS: Windows 10
        • TV: Samsung 40D6000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: PS4 Pro, PS3, PS Vita, PSVR, XO, Wii, Wii U
      13. EDIT: Sada me je zvala sluzbenica da kaze da je uvazena reklamacija na osnovu ovog ljubaznog kolege iz shopa koji je prosledio sve detalje.

        Svaka cast za Prodavca, ali call centar im nije bas najprofesionalnije hendlovao ovaj slucaj.
        Menjao padawan : 22.05.2018. u 09:41

      14. #81
        VIP member Avatar korisnika BokiPK
        Na forumu od
        Dec 2000
        Lokacija
        Niš, Sr, Europe, Earth...
        Poruka
        3.757
      15. Moja mašina
        • CPU: Intel Xeon E5450, OCZ Vendetta 2
        • MoBo: ASUS P5B DeLuxe
        • RAM: 2x2GB Kingston KHX DDR2 1066 Cl5
        • VGA: ASUS GF GTX 560Ti DCU II 1GB GDDR5
        • MON: 24" TFT Prestigio P7240WD 1920x1200
        • HDD: Seagate 250GB+500GB + WD mobile 320GB USB3
        • OPT: LH-20A1L, SH-223L
        • Case: Enlight, OCZ 600 SXS
        • SND: SoundMax HD, KOSS
        • OS: XP SP3 + W7 SP1
        • LAP: IBM/Lenovo T61
        • TV: SHARP 40" FHD
        • INET: UMTS/GPRS
        • Ostalo: Logi kb&m, SE Z3C & LG, Mustek 800VA Pro, gomila fleški, Prestigio GV450, MiFi, Huawei LTE, gadzets
      16. Grešku su mogli da naprave magacioneri obe firme, a ako je THM imala na stanju negde u nekom magacinu, verovatnije je do njih.
        Ta operaterka je previše tanka sa živcima, zar ne bi trebalo da se ti razgovori snimaju?
        "...ja sam genije, suvi genije..." PeraKojot

      17. #82
        Member Avatar korisnika balsa
        Na forumu od
        Feb 2003
        Poruka
        531
        Nemoj da se nerviraš, nego sačekaj da prođe osam dana od prijema reklamacije, a onda devetog dana idi u Tržišnu inspekciju i podnesi pismenu prijavu.

      18. #83
        Member Avatar korisnika padawan
        Na forumu od
        Dec 2003
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        3.324
      19. Moja mašina
        • CPU: AMD FX 8350 @ 4.0Ghz, Cooler Master Hyper 212 Evo
        • MoBo: AM3 + Gigabyte 970a-ud3
        • RAM: Kingstone HyperX 2x4 DDR3 1600Mhz
        • VGA: Asus 7970 DC2 3GB DDR5
        • MON: Dell U2312HM
        • HDD: Corsair SSD 240GB + 1 TB Seagate + 750GB Toshiba portable
        • OPT: Speedlink DVD-RW
        • Case: Thermaltake Chaser A31, Cooler Master B-series 600W
        • SND: Realtek HD Audio + Sennheiser HD201
        • OS: Windows 10
        • TV: Samsung 40D6000
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: PS4 Pro, PS3, PS Vita, PSVR, XO, Wii, Wii U
      20. Ma evo, kao, reseno je, samo treba da se dogovorimo oko dostave. Samo me je to i zanimalo, da je rekalamcija uvazena i iskreno bio sam malo vec i ja iznerviran prvo zbog svga sto se desilo, zbog servisera koji su nas unapred upozorili da ce to "jako tesko da ide", nastupom prve operaterke da smo mi pogresili jer nismo odmah uocili jedva vidljivu oznaku na etiketi, i na kraju nejavljanjem juce ceo dan.

        Nisam siguran koliko te trzisne inspekcije zaista u ovakvim slucajevima pomazu.

        Sve u svemu, da coveku lepo presedne kupovina bilo cega u velikim prodajnim lancima kod nas.

      21. #84
        Banned
        Na forumu od
        Nov 2017
        Poruka
        446
        Citat Citiram korisnika: Censored Pogledaj poruku
        Pogledaj ti tu dokumentaciju koja je stigla uz merac - gotovo sigurno negde pise da nije za profesionalnu upotrebu (ili nesto u tom smislu)...

        http://www.nops.org.rs/
        Za profi upotrebu sigurno nisu jer ne poseduju odgovarajucu preciznost, zato doktori i koriste one sa pumpicom ali takve uredjaje obicno moze da servisira samo jedna firma tj. uvoznik i distributer, nije to decija igracka kao vecina bele tehnike. Ne znam kako im je samo palo na pamet da prodaju takvu robu ali to i jeste krenulo od kako su prodavnice racunarske opreme pretvorili u prodavnice bele tehnike tj. od kako je ova garnitura na vlasti. Ko zna kojim to kanalima ulazi u radnju, da li je reparirano ili nije.

        Elem ipak sam odlucio da na drugom, odgovarajucem mestu kupim drugi bolji uredjaj a ovaj ide u proces reklamacije kao sto su trazili. Samo sto ih na kraju zakonskog roka, ukoliko ga ne ispune i ne vrate novac ceka obavezna prijava trzisnoj inspekciji. Pa cemo da vidimo da li to u ovoj zemlji ima nekog znacaja ili ne.

        Sa zaposlenima u Tehnomaniji zaista nemam namere da se svadjam jer su mahom mladi ljudi koji ionako tesko pronalaze posao u ovoj zemlji, znam par takvih licno i generalno taj profil. Nisu oni ovde nista krivi, takva je politika firme tj. mnogih trgovinskih lanaca koji ovde posluju.

      22. #85
        Moderator Avatar korisnika yooyo
        Na forumu od
        Jun 2005
        Lokacija
        Beograd, London
        Poruka
        10.854
      23. Moja mašina
        • CPU: i7-4790
        • MoBo: ASUS
        • RAM: 16GB
        • VGA: NVidia GeForce 770GTX
        • MON: Dell U2716D - 27" (2560x1440)
        • HDD: Samsung Evo 840 (500GB) + 2TB HDD
        • SND: Integrisana
        • OS: Centos 7
        • LAP: Dell XPS 15
        • INET: DSL
      24. Druže, kada inspekcija dođe u Tehnomaniju, Šijan ih je vodio na ručak. Prijatelj je radio u Thnm po 12+ sati dnevno bez bilo kakvog plaćenog prekovremenog rada. Prodavali su laptopove iz poplave bez griže savesti.


        Sent from my Pixel 2 XL using Tapatalk
        pro’ gram mer (n.) - An organism that converts caffeine into code.

      25. #86
        Member Avatar korisnika perafilozof
        Na forumu od
        Mar 2013
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        2.162
      26. Moja mašina
        • CPU: Intel i7-4770K 4.0 GHz
        • MoBo: ASUS MAXIMUS VII HERO
        • RAM: Kingston DDR3 16GB 2133MHz HyperX Beast
        • VGA: Gigabyte GTX 1080 G1
        • MON: Asus PG278QR
        • HDD: 480GB Kingston, 240GB Kingston SSDNow V300, WD Caviar Black 1TB, WD Caviar Purple 3TB
        • OPT: LG DVD-RW
        • Case: CoolerMaster 690 II Basic+ Seasonic PRIME 1200W Gold
        • OS: Windows 7 profesional, Windows 10
        • INET: DSL
        • Ostalo: CoolerMaster Hyper 412S
      27. Citat Citiram korisnika: yooyo Pogledaj poruku
        Prodavali su laptopove iz poplave bez griže savesti.
        To i da prođe. Likovi su prodavali frižidere koje je kanalizacija tokom polava "okupala"...

      28. #87
        Member Avatar korisnika ppredrag
        Na forumu od
        Jul 2005
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        4.481
      29. Moja mašina
        • CPU: AMD FX-8320 Vishera @ 4.5 GHz, LC CC-120 RGB
        • MoBo: Asus M5A990 EVO R2.0
        • RAM: 16gb Patriot Signature DDR3 1600
        • VGA: msi GTX970 OC Gaming
        • MON: LG Flatron L246WHX
        • HDD: SSD Samsung 840 EVO 250gb, Samsung f4 2Tb
        • Case: Fractal Design Arc Midi R2, Thermaltake toughpower 775xt
        • SND: Creative Soundblaster ZX, Xonar HDAV 1.3 Deluxe
        • OS: Windows 10
        • TV: Samsung LE40C530, Samsung UE50ES6710
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Steelseries Rival 110, SteelSeries 6GV2
      30. Ja sam imao do skoro macevanje sa Tehnomanijom oko kombinovanog frizidera... Koja je to odiseja bila...
        Vise od mesec dana sam ih ganjao da kevi zamene frizider koji je stigao DOA (nacisto bez freona, neispravan, ne hladi). Gospode koje je to mrcvaranje bilo sa njihovim korisnickim centrom, radnjom gde je uzet, sitnim i krupnim menadzercicima. Imao sam osecaj kao da ih je sve zajedno svemirska rupa podrignula i da oni pojma medjusobno nemaju sta se desava sa reklamacijom. Ili to ili je zesca qrobolja u pitanju. Natrosih se telefona na njihove gluposti i lagarije. Nije tako ranije bilo.

        2012. sam kod njih kupio Samsung lcd tv od 50inca (kostao ko bubreg), da bih kuci video da ima tri bela piksela. Vratio tv u radnju, rekao sta je problem i na licu mesta mi bez ikakve provere, paljenja i mrsomudjenja zamenili tv. Sta je ovo sada, koja ekipa pilicara je tamo meni ne ide u glavu.

        Nemam nameru da im ikad vise krocim u radnju, jer su pokazali vrhunski bezobrazluk i neprofesionalnost.

      31. #88
        Member
        Na forumu od
        Oct 2005
        Lokacija
        bgd
        Poruka
        427
        I ja sam ranije imao dobra iskustva sa Tehnomanijom, ali poslednjih godinu dana užas. Jednu reklamaciju sam tek nakon mesec dana maltretiranja uspeo da rešim, dok je druga razrešena tek nakon pokretanja postupka od strane tržišne inspekcije.

      32. #89
        Member Avatar korisnika StainlessFrenky
        Na forumu od
        Jul 2016
        Poruka
        1.272
        Citat Citiram korisnika: padawan Pogledaj poruku
        Zaista ne očekujemo pogrešan uređaj od Tehnomanije, nismo kupili od švercera na Kupujem-Prodajem.
        Na KP je 99% prodavaca veoma korektno, bez obzira da li su sverceri ili ne. A sistem ocenjivanja koji je tamo se ne moze anulirati nikakvom reklamom.

      33. #90
        Member
        Na forumu od
        Apr 2013
        Poruka
        139
      34. Moja mašina
        • CPU: AMd Athlon X2 4000+
        • MoBo: AsRock AM2NF6G-VSTA
        • RAM: 3X1GB DDR2 667 Mhz
        • VGA: MSI RX3850 T2D256E
        • HDD: Hitachi Deskstar 400gb
        • INET: Kablovska
      35. Slična iskustva sam i ja imao od neizdavanja fiskalnog računa do pogresno isporucenih artikala. Ne kraju je sve reseno ali uz debele zivce i cekanje od dva meseca.

        Poslato sa Che2-L11 uz pomoć Tapatoka

      Strana 6 od 20 PrvaPrva ... 234567891016 ... PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •