Šta je novo?

BT 5 GNOME

Mayin

Slavan
Učlanjen(a)
Poena
Nadam se da sam temu postavio na pravo mesto,pomislio sam da je ovde ok zbog onog underground u opisu.
Instalirao sam BT5 Gnome u virtualnom formatu((the OS in the Virtual Machine).E sad, moj je problem sledeci, prilikom instalacije vidi mi obe kartice za bezicni net i isto ih odmah prepoznaje ako ubodem karticu u usbb port ali ne vidi ih kad trebam odraditi update u samom sistemu ili kad prosto odem videti signale koji su mi dostupni.prilazem slike.Negde sam pronasao :But please clarify this first - Are you trying to use the adapter in the Host (the OS running on the physical machine) or the Guest (the OS in the Virtual Machine)? You mentioned that you were trying to connect it to the VM (thus the Guest OS), but are asking the question for BT which you say is Host? A USB device has no connections to the Host once it is connected to the Guest OS (in the VM), so doesn't matter whether it is supported on the Host or not. -znaci mozda je tu greska jer je bitno dali je guest ili host, a ako je virtual kao kod mene onda je Guest.medjutim ne kontam sta treba drugacije podesavati u tom slucaju.
Koristim Airlive 1700usb Ovislink i TP link TL-WN7200ND a imam na raspolaganju i TP-LINK TL-WN722N za koju sam pronasao da je 100% kompatibilna sa BT5

Prilozi

• 1.png
    1.png
    845.6 KB · Pregleda: 78
  • 11.png
    11.png
    786.9 KB · Pregleda: 54
  • 111.png
    111.png
    832.8 KB · Pregleda: 48
Poslednja izmena:
izgleda da sam izguglao resenje: here is no harm trying out your internal card to see if it works on BackTrack 5 but take note that internal cards will only work on Live CD/USB but not on virtual machine such as VirtualBox/VMware. -po ovome kartice ne rade zbog virtualnog sistema,e krastavac, pokusacu da ga stavim na usb

Nazad
Vrh Dno