Šta je novo?

ASUS - 100% pouzdan ili vraćamo novac i popravljen laptop

Da se svedemo na ozbiljan teren ponovo:
Ovo je ogroman propust od strane ASUS-a jer ne postoji "ispravan laptop kome je diskonektovan tačped".
Postoje dva stanja stvari - ispravno i neispravno. Nema tu mnogo filozofije. Verujem da će neki potencijalni kupci odustati od kupovine kad budu čuli za ovaj i ovakve slučajeve. Tako će i ukupna zarada biti manja nego da su poštovali šta su sami napisali, ali tako se na žalost ne razmišlja nego samo na prvu loptu. Umesto zadovoljnog kupca koji ih hvali na sav glas imaju...nešto drugačiju situaciju.
 
Ovo je apsolutno obmana potrosaca i minus za asus u "sledecem krugu" kad se neko dvoumi da li hp ili asus - verovatno ce se setiti ove teme.

Da ne širimo temu o autu, tek razmišljam. Da sam dosta bliže odluci, voleo bih da čujem koji to novi automobili više pružaju od Opela po nižoj ceni. [emoji1]

Kia, Hyundai.
Zavisi samo gde u datom momentu mozes dobiti bolju opremu i ko ti je simpaticniji od dilera.
Da vidis recimo kako radi hyundai garancija kad pokusas sam tamo da ih namolis i docekas (2-3 nedelje) da nesto rese (gota nesrecna), a kako kad pises uvozniku, pa rese za dan i to jos dodju po auto sami i gratis ga operu:) ne znam kakav je novi zastupnik hyundaia za NS - videcemo kad se izvucem iz sadasnjih kredita :)
A nije lose ni da sirimo temu, bar ce se ljudima urezati u secanje, OP-u ocito vise nije bitna (istekla akcija? :))
 
Aj da ne idemo u temu o autima, i sma sam kriv zbog trolovanja :)
 
@Ilion
zar nisi ti na samom pocetku price rekao da treba da bude srecan sto mu nisu naplatili popravku jer mu je mozda ispao laptop? Ja tako nesto ni od prodavca ne bih ocekivao da mi kaze, a eto, ti si rekao (ako nisam pogresio screenname, a mislim da nisam).

Znaci, ostavi ti svoj podanicki mentalitet za sebe, ili nemoj, kako god, ali ja ovako nesto hocu da procitam.

Iako mislim da je ceo taj koncept popravka+pare optimistican preko mere, nije to kupac izmislio, nego oni. Izmislili, i ne postuju, i to je poenta koja treba da se vidi, i verujem da ljudi koji procitaju nece davati ni 5 para na takvu prevaru od reklame u buducnosti, bar kada je asus u pitanju. A i na slicne marketinske cirkuzanije koje sluze taman za to da odluka o kupovini prevagne na njihovu stranu.

Da, nisi pogrešio username. Ja sam to rekao, revoltiran kilometarskim postovima člana koji želi nov laptop zbog za 15minuta rešene reklamacije i upornim pozivanjem na saobraznost koja ovde nije primenljiva, kao što sam i sada revoltiran tvojom uvredom o mom podaničkom mentalitetu.

Poštovanje pravila i normi, moralnih, običajnih, zakonskih, pa i kompanijskih na kraju krajeva ne vodi u podaništvo već vodi u uredjeno i za život lepo društvo i zajednicu, a nepoštovanje istih vodi u anarhiju u kojoj neće biti garancija i saobraznosti i ostalih za život lepih stvari.

Ok, neka pravila treba zaobilaziti, ali ne svako i svuda. Treba podvući crtu nekada izmedju lične koristi i koristi društva u celini.

Mnoge sebične nepodaničke, zlobne i sebične primere pojedinaca u našem društvu mogu da navedem sada ali neću da idem previše u off.

Dakle, to nepodaništvo na koje se ti pozivaš, za mene znači sebičluk i izvlačenje koristi pojedinca u uredjenom sistemu na štetu društva u celini i ostalih poštenih korisnika.

Da se svedemo na ozbiljan teren ponovo:
Ovo je ogroman propust od strane ASUS-a jer ne postoji "ispravan laptop kome je diskonektovan tačped".
Postoje dva stanja stvari - ispravno i neispravno. Nema tu mnogo filozofije. Verujem da će neki potencijalni kupci odustati od kupovine kad budu čuli za ovaj i ovakve slučajeve. Tako će i ukupna zarada biti manja nego da su poštovali šta su sami napisali, ali tako se na žalost ne razmišlja nego samo na prvu loptu. Umesto zadovoljnog kupca koji ih hvali na sav glas imaju...nešto drugačiju situaciju.

Kao zaključak svega gore navedenog. Ovo naše pisanje može da dovede do dva moguća ishoda, da se korisniku sa rekonektovanim touchpad-om vrati novac u vrednosti kupljenog laptop-a, i popravljen laptop ili da asus jednostavno odluči da takve akcije ostavi za uredjena društva gde ima smisla napraviti takvu akciju, znajući da će ljudi u Srbiji kupovati njihove proizvode samo kada imaju ličnu korist, i kada je njihov proizvod apsolutni best buy na tržištu, te da ikakve akcije ovakve vrste nemaju smisla kod nas a negativan feedback zbog jednog touchpad-a prevazilazi činjenicu da se laptopovi nisu kvarili u garanciji ili ako jesu, da je u tim slučajevima vraćen i novac i popravljen laptop.
 
A šta ćemo ako je touchpad ustvari bio pokvaren, a oni isti zamenili novim ispravnim i napisali u radnom nalogu da je ispravan i ponovo povezan ? :)
 
Da, nisi pogrešio username. Ja sam to rekao, revoltiran kilometarskim postovima člana koji želi nov laptop zbog za 15minuta rešene reklamacije i upornim pozivanjem na saobraznost koja ovde nije primenljiva, kao što sam i sada revoltiran tvojom uvredom o mom podaničkom mentalitetu.

Poštovanje pravila i normi, moralnih, običajnih, zakonskih, pa i kompanijskih na kraju krajeva ne vodi u podaništvo već vodi u uredjeno i za život lepo društvo i zajednicu, a nepoštovanje istih vodi u anarhiju u kojoj neće biti garancija i saobraznosti i ostalih za život lepih stvari.

Ok, neka pravila treba zaobilaziti, ali ne svako i svuda. Treba podvući crtu nekada izmedju lične koristi i koristi društva u celini.

Mnoge sebične nepodaničke, zlobne i sebične primere pojedinaca u našem društvu mogu da navedem sada ali neću da idem previše u off.

Dakle, to nepodaništvo na koje se ti pozivaš, za mene znači sebičluk i izvlačenje koristi pojedinca u uredjenom sistemu na štetu društva u celini i ostalih poštenih korisnika.



Kao zaključak svega gore navedenog. Ovo naše pisanje može da dovede do dva moguća ishoda, da se korisniku sa rekonektovanim touchpad-om vrati novac u vrednosti kupljenog laptop-a, i popravljen laptop ili da asus jednostavno odluči da takve akcije ostavi za uredjena društva gde ima smisla napraviti takvu akciju, znajući da će ljudi u Srbiji kupovati njihove proizvode samo kada imaju ličnu korist, i kada je njihov proizvod apsolutni best buy na tržištu, te da ikakve akcije ovakve vrste nemaju smisla kod nas a negativan feedback zbog jednog touchpad-a prevazilazi činjenicu da se laptopovi nisu kvarili u garanciji ili ako jesu, da je u tim slučajevima vraćen i novac i popravljen laptop.
pa u ovom slučaju opravdavanja asusove odluke si ti taj koji zagovara nepoštovanje pravila, i kretanje u sumnjivoj zoni, na štetu kupca. nije kupac taj koji pokušava da se okoristi, već je kompanija ta koja je dala "100% pouzdan" garanciju.

ti sad čoveče pričaš da asus treba ovakve akcije da ostavi za "uređena društva". pa da li si svestan toga da u tim uređenim društvima tek ne bi smelo da se desi ovo, tamo tek ne bi smeli da ne ispune ono što su obećali.

pričaš o uređenom društvu, a ne znaš da u tim istim uređenim zemljama ljudi po 10 puta vraćaju proizvod i uzimaju drugi bez obrazloženja. prema tebi mi smo najuređeniji jer kad kupiš nešto (ispravno) onda ne možeš (ili jako teško možeš) da ga vratiš bez obrazloženja i zameniš za drugi ako si ga koristio 10 dana, jer ti se ne sviđa.... čuj molim te uređeno društvo. nisam znao da smo najuređeniji na svetu čoveče....
 
Poslednja izmena:
A šta ćemo ako je touchpad ustvari bio pokvaren, a oni isti zamenili novim ispravnim i napisali u radnom nalogu da je ispravan i ponovo povezan ? :)
Ne verujem da bi to jedna tako velika kompanija kao Asus dozvolila sebi.

Jeste malo čudno što ne odgovaraju ovde, ali verovatno žele da izbegnu još veći hejt i taj zaposleni sigurno nema vremena da odgovara ne sve ove poruke, i može samo da potvrdi odgovor koji je član već kopirao ovde.

Ono što sam pitao na samom početku ove rasprave, da li bi vi da ste vlasnici kompanije, vratili novac i popravljen laptop za svaku takvu sitnicu, za svaku šarku, za svako iskrivljeno dugme i slično. Malo morgen.

Asus je očigledno pogrešno organizovao ovu akciju, nedovoljno su opisali (javno) pravila iste, i sada trpe posledice.
Tačka.
 
S obzirom gde živimo, ne bi me čudilo da je tako :D
 
Asus je očigledno pogrešno organizovao ovu akciju, nedovoljno su opisali (javno) pravila iste, i sada trpe posledice.
Niko ih nije primorao da se zvanično obavežu na "100% ispravan latop u prvih godinu dana".
Čak i da su prvi i jedini put u Asusovoj istoriji pokrenuli ovu promociju (u šta čisto sumnjam) to ne treba da bude problem kupaca već Asusov problem.
 
Ali se nisu ni obavezali, postoje sitna slova koja regulišu ovo.

Svako ko učestvuje u nekoj akciji se obavezuje i na sitna slova, ne može sve pisati u baneru.
 
Ali se nisu ni obavezali, postoje sitna slova koja regulišu ovo.

Svako ko učestvuje u nekoj akciji se obavezuje i na sitna slova, ne može sve pisati u baneru.
Zaista?
Kada si se već poduhvatio toga da zastupaš Asus (ili imaš neke druge motive, nebitno), budi ljubazan pa argumentuj svoje tvrdnje.
Tvrdnje bez argumenata ne drže vodu.
Može citat ili skrinšot?
 
Ne nadjoh sitna slova, istražio sam sajt. Ako ih je neko našao, nek c/p ili nek da link.
 
Ono što sam pitao na samom početku ove rasprave, da li bi vi da ste vlasnici kompanije, vratili novac i popravljen laptop za svaku takvu sitnicu, za svaku šarku, za svako iskrivljeno dugme i slično. Malo morgen.

Ako su kompanija od "reci" morali bi to da urade.Da urade ono sto su sami rekli da ce da urade.
 
Zaista?
Kada si se već poduhvatio toga da zastupaš Asus (ili imaš neke druge motive, nebitno), budi ljubazan pa argumentuj svoje tvrdnje.
Tvrdnje bez argumenata ne drže vodu.
Može citat ili skrinšot?

Zaista mislim da me bolje poznaješ od toga, za druge motive i slično ali nema veze.

Evo link, i ceo tekst ka odredbama i uslovima. Sada će 100% ispasti da Asus advokati lošije poznaju pravo i uslove promocije od nekih korisnika ovde....

https://asuspromotions.com/rs/rs/pages/reliability/terms

Odredbe i uslovi

Ova promocija je važeća samo za prvu kupovinu kvalifikovanih proizvoda. Kupovina mora biti izvršena u periodu od 16. februara do 29. februara 2016. godine. Ova promocija važi i primenjuje se samo za kupovinu kvalifikovanih proizvoda (proizvoda obuhvaćenih ovom promocijom) uz prilaganje dokaza o kupovini.Ova promocija je važeća samo za stanovnike Srbije. Ova ponuda ne važi za zaposlene u ASUS-u, trgovce koji su uključeni u promociju, njihove podružnice, filijale i sve druge koji su uključeni u promociju.Molimo vas da pogledate stranicu sa modelima koji su obuhvaćeni promocijom na https://asuspromotions.com/ ("Sajt"), da bi videli kompletnu listu kvalifikovanih proizvoda. ASUS zadržava pravo da u bilo kom trenutku tokom promocije izmeni spisak proizvoda obuhvaćenih promocijom. Molimo vas da proverite da li je ponuda važeća na dan kupovine vašeg uređaja.Promocija je važeća isključivo ukoliko je kupovina načinjena kod autorizovanog ASUS prodavca, osim ako nije drugačije naznačeno.U okviru ove promocije i u skladu sa Odredbama i uslovima, moći ćete da tražite povraćaj 100% novca koji ste platili za uređaj, pri čemu je maksimalni iznos koji može biti vraćen ograničen Preporučenom maloprodajnom cenom. Ovo pravo stičete nakon popravke pod garancijom u ovlašćenom servisu, ukoliko se na uređaju pojavi hardverski kvar u prvih 12 meseci nakon kupovine.Da bi ispunili uslove za ovu ponudu morate registrovati svoj uređaj u roku od 15 dana od datuma kupovine. Posetite ovaj sajt, kliknite na link "Registracija" i unesite tražene informacije. Datum kupovine, naznačen na vašem računu ili priznanici se računa kao prvi dan. Vaša registracija će biti proverena i ako bude odobrena dobićete email dobrodošlice, kao potvrdu registraciju .Ako smatrate da se na vašem uređaju, koji ispunjava uslove ove promocije, pojavio hardverski kvar u roku od 12 meseci nakon kupovine i ne potpada pod DOA (pogledajte stavku 8), morate slediti proces popravke kao što je navedeno u garanciji, uključujući:I. Nazovite ASUS servisni centar da bi prijavili kvar i organizovali slanje uređaja na popravku.II. U roku od 30 dana nakon popravke podnesite zahtev za povraćaj novca, unošenjem vašeg jedinstvenog registracionog broja i popunjavanjem obaveznih polja, uključujući i broj radnog naloga pod kojim je uređaj zaveden u servisu. Ovu oznaku ćete dobiti od ASUS servisa kad prijavite kvar ili kad uređaj odnesete u servis.III. Priložite servisnu prijemnicu i izveštaj o popravci koji ste dobili od ASUS servisa, u kome je jasno naznačena priroda kvara.DOA (dead on arrival / neispravan po prispeću) kvalifikovani proizvod je proizvod koji je isporučen neispravan ili se pokvari u prvih 30 dana nakon kupovine i za te proizvode ova promocija ne važi. U ovom slučaju se obratite prodavcu. Uređaji sa endemskim kvarovima hardvera su isključeni iz ove promocije.Korisnici koji su prilikom kupovine kvalifikovanih proizvoda dobili posebne cene, uključujući, ali ne i ograničavajući se na popust zbog kupovine većih količina od ASUS-a, nemaju pravo na ovu promociju.Samo jedna prijava i zahtev dozvoljeni su za svako domaćinstvo, a za svaki poslovni subjekt dozvoljeno ih je 10. Dozvoljena je samo jedna registracija po kupljenom kvalifikovanom proizvodu.Ponuda nije prenosiva na drugo lice ili firmu; zahtevi će biti prihvaćen samo od prvobitnog kupca. Pored toga, zahtev mora biti podnet samo od strane krajnjeg kupca. Vi morate biti pravi vlasnik kvalifikovanog proizvoda .Vaš zahtev za povraćaj novca po osnovu ove promocije neće biti važeći ukoliko nema kvalifikovani proizvod koji je popravljen u ovlašćenom ASUS servisu.Šteta prouzrokovana od strane krajnjeg korisnika, bez obzira da li slučajno, kroz zloupotrebu ili zlostavljanje ili na drugi način; i bilo koji drugi kvar ili oštećenje za koja organizator opravdano smatra se nisu hardverski kvar, nisu pokriveni ovom promocijom.Ova promocija se ne primenjuje u slučaju greške ili štete izazvane spoljnim uticajima, kao što su (ali ne ograničavajući se samo na njih) štete nastale tokom transporta i takvi zahtevi neće biti prihvaćeni. Ako kupite kvalifikovani proizvod koji ima takav kvar ili oštećenje, morate odmah da ga vratite svom prodavcu. Zamenski kvalifikovani proizvod koji dobijete može biti registrovan za ovu promociju .Ukoliko zahtev bude odbačen jer nisu ispunjeni uslovi i odredbe, odluka organizatora je konačna.Organizator zadržava pravo da pažljivo prati korišćenje sajta, uključujući i IP adrese korisnika, da bi mogao da identifikuje zloupotrebe i diskvalifikuje prijave ukoliko, po sopstvenoj proceni dođe do zaključka da prijava krši odredbe i uslove promocije.Organizator zadržava pravo da diskvalifikuje nepotpune, izmenjene ili nejasne zahteve. Organizator nema odgovornost za zahteve koji su izgubljeni, zakasneli, oštećeni, pogrešno upućeni, zastali u pošti ili poslati sa nedovoljno markica. Dokaz o slanju neće biti prihvaćen kao dokaz isporuke.Pod uslovom da vaš zahtev zadovoljava Odredbe i uslove ove promocije, vaša uplata će biti procesuirana u roku od 30 radnih dana od validaciju vašeg zahteva. Organizator neće biti odgovoran za bilo kakve provizije koje uzme banka primaoca .Ni organizator ni prodavac koji učestvuje u promociji se ne mogu smatrati odgovornim za bilo kakve tehničke, hardverske, softverske, serverske, smetnje na sajtu ili bilo kakve druge smetnje ili štetu bilo koje vrste u meri u kojoj to sprečava ili ometa učesnika da uzme učešće u ovoj promociji. Dokaz o slanju neće biti prihvaćen kao dokaz isporuke.Organizator zadržava pravo da kontroliše sve zahteve kako bi se osiguralo da su Odredbe i uslovi promocije ispunjeni. Takođe zadržava pravo da zatraži dodatne informacije u vezi zahteva ili potrebne dokumentacije.Organizator zadržava pravo da otkaže promociju u bilo kom trenutku, bez prethodne najave.Ovim prihvatate da ste jedino vi odgovorni za sve informacije i/ili dokumentaciju neophodna za podnošenje zahteva za povraćaj novca ("dokumentacija") i koja postavite, prenesete, unesete, pošaljete ili na bilo koji drugi način isporučite ovom sajtu. Kada postavite, unesete, pošaljete ili pružite dokumenta ovom sajtu, dajete ASUS-u, njegovim podružnicama i predstavništvima, globalna, neopoziva, neeksluzivna, prenosiva prava da bez plaćanja promoviše i distribuira deo ili svu dokumentaciju u bilo kom obliku i na bilo koji način, da je reprodukuje, prenosi, prilagodi ili na drugi način koristi, bez ograničenja. Dokumentacija neće biti vraćena. Ako nemate odobrenje za gore navedena prava, molimo vas da ne prilažete, šaljete, unosite ili pružate dokumentaciju na ovaj sajt. Podnošenje lažne, neispravne ili pogrešne dokumentacije može dovesti do diskvalifikacije iz ove i budućih ASUS promocija i može dovesti do toga da protiv podnosioca zahteva bude podneta krivična prijava .Odluke organizatora koje se odnose na bilo koji ili na sve aspekte promocije su konačne i obavezujuće.Kontakt informacije / adresa za promociju:I. Email adresa za podršku je [email protected]. Poštanska adresa je Opia Ltd, ASUS Reliability Guarantee, 03-03 Baltimore House, Abbots Hill, Baltic Business Quarter, Gateshead, NE8 3DF, United Kingdom.Organizator: ASUS GLOBAL PTE. LTD. 15A CHANGI BUSINESS PARK CENTRAL 1, #05-01, EIGHTRIUM, @CHANGI BUSINESS PARK, SINGAPORE

© ASUSTeK Computer Inc. Sva prava zadržana

SITE MAP
 
Ovo pravo stičete nakon popravke pod garancijom u ovlašćenom servisu, ukoliko se na uređaju pojavi hardverski kvar u prvih 12 meseci nakon kupovine.

još će sad neko da me ubedi da je kvar touch pad-a softverski kvar....
 
pretragom na google " touchpad disconnected" nisam našao ništa iz poslednih godina, tako da me ne bi čudilo da su stavili nov touchpad, pilićari
plus mi deluje da je jako teško da se touchpad diskonektuje sam od sebe..
 
Poslednja izmena:
U okviru ove promocije i u skladu sa Odredbama i uslovima, moći ćete da tražite povraćaj 100% novca koji ste platili za uređaj, pri čemu je maksimalni iznos koji može biti vraćen ograničen Preporučenom maloprodajnom cenom. Ovo pravo stičete nakon popravke pod garancijom u ovlašćenom servisu, ukoliko se na uređaju pojavi hardverski kvar u prvih 12 mesecinakon kupovine.Da bi ispunili uslove za ovu ponudu morate registrovati svoj uređaj u roku od 15 dana od datuma kupovine. Posetite ovaj sajt, kliknite na link "Registracija" i unesite tražene informacije. Datum kupovine, naznačen na vašem računu ili priznanici se računa kao prvi dan. Vaša registracija će biti proverena i ako bude odobrena dobićete email dobrodošlice, kao potvrdu registraciju .Ako smatrate da se na vašem uređaju, koji ispunjava uslove ove promocije, pojavio hardverski kvar u roku od 12 meseci nakon kupovine i ne potpada pod DOA (pogledajte stavku 8),
1. Touchpad koji je prestao da funkcioniše je hardverski kvar.
2. DOA (dead on arriwal) nije, touchpad je radio pa se naknadno pokvario, dakle uslovi promocije važe.

Nisam advokat, ali ja ne vidim ništa u čitavom tekstu što ukida obavezu Asusa da isplati pare za pokvaren laptop.
Gde ti vidiš odredbu ili odredbe koje kažu da nisu u obavezi da isplate čoveku pare?
Pokvaren laptop je pokvaren laptop
 
Slažem se.

Inače - "Uređaji sa endemskim kvarovima hardvera su isključeni iz ove promocije."
Wtf???
 
Pazi-"kvar" se desio,a oni su rekli-"ako se pokvari" !!!Cim su ga "popravili" u servisu,samim tim su i priznali da se kvar desio.Tako da dzaba taj ceo tekst sto si postavio,u prve dve recenice sam sve objasnio.
 
Ja bi ih tužio, sud bi bio na strani korisnika, baš oni znaju šta je touchpad itd, bitno da se pokvario :) odrao bi ih
 
1. Touchpad koji je prestao da funkcioniše je hardverski kvar.
2. DOA (dead on arriwal) nije, touchpad je radio pa se naknadno pokvario, dakle uslovi promocije važe.

Nisam advokat, ali ja ne vidim ništa u čitavom tekstu što ukida obavezu Asusa da isplati pare za pokvaren laptop.
Gde ti vidiš odredbu ili odredbe koje kažu da nisu u obavezi da isplate čoveku pare?
Pokvaren laptop je pokvaren laptop
Ovo je dovoljno da bude odbijen:

i bilo koji drugi kvar ili oštećenje za koja organizator opravdano smatra se nisu hardverski kvar, nisu pokriveni ovom promocijom.


II. U roku od 30 dana nakon popravke podnesite zahtev za povraćaj novca, unošenjem vašeg jedinstvenog registracionog broja i popunjavanjem obaveznih polja, uključujući i broj radnog naloga pod kojim je uređaj zaveden u servisu. Ovu oznaku ćete dobiti od ASUS servisa kad prijavite kvar ili kad uređaj odnesete u servis.

Uređaji sa endemskim kvarovima hardvera su isključeni iz ove promocije.

13. Šteta prouzrokovana od strane krajnjeg korisnika, bez obzira da li slučajno, kroz zloupotrebu ili zlostavljanje ili na drugi način;
i bilo koji drugi kvar ili oštećenje za koja organizator opravdano smatra se nisu hardverski kvar, nisu pokriveni ovom promocijom.Ova promocija se ne primenjuje u slučaju greške ili štete izazvane spoljnim uticajima, kao što su (ali ne ograničavajući se samo na njih)


štete nastale tokom transporta i takvi zahtevi neće biti prihvaćeni. Ako kupite kvalifikovani proizvod koji ima takav kvar ili oštećenje, morate odmah da ga vratite svom prodavcu. Zamenski kvalifikovani proizvod koji dobijete može biti registrovan za ovu promociju
 
Ja bi ih tužio, sud bi bio na strani korisnika, baš oni znaju šta je touchpad itd, bitno da se pokvario :) odrao bi ih
Dzabe bi se sudio.

Ne sprečava te to svakako da pišeš po forumu šta god hoćeš, ali bi se dzabe sudio. Bilo gde, u bilo kojoj državi.
 
Šta je fakin' endemski kvar?
 
to ti misliš.

https://asuspromotions.com/rs/rs/pages/reliability/terms

21. Organizator zadržava pravo da otkaže promociju u bilo kom trenutku, bez prethodne najave.

pilićari najobičniji :D

mislim da je endemski kvar ako ti npr ker zagrize ekran pa se isti pokvari :D ili retki kvarovi štagod to bilo, pošto vidim po netu više značenja za endem... ali nisam siguran
 
Poslednja izmena:
Ovo je dovoljno da bude odbijen:

i bilo koji drugi kvar ili oštećenje za koja organizator opravdano smatra se nisu hardverski kvar, nisu pokriveni ovom promocijom.

______

Uređaji sa endemskim kvarovima hardvera su isključeni iz ove promocije.

----------
Touchpad koji je pokvaren je hardverski kvar, raspadnute šarke su takodje hardverski kvar.
Asus može da ih proglasi za endemske kvarove, za softverske kvarove, za upotrebu laptopa protivno pravilima feng-shui-a ili nešto četvrto ali to ne menja situaciju.

Kako Asus tretira ovakve situacije u Švedskoj... baš me zanima.
Sprda se sa korisnicima kao ovde u Srbiji ili tamo važe neka druga pravila, to jest ispunjavaju svoje obaveze?
 
Apsolutno se slažem. Isplatili bi mu sve, još bi se izvinjavali. Daleko smo mi od Švedske nažalost...
 
Diskonektovan touchpad.
Touchpad kabel je zabravljen.
Ili je DOA (a nije, touchpad je radio), ili lažu i izvlače se.
Čak i prilikom ozbiljnog udarca ne može da se diskonektuje touchpad konektor, zabravljen je na ovaj ili onaj način kod praktično svih konstrukcija laptopova.
Jedino ako nije dobro postavljen u fabrici (izuzetno mala mogućnost) a mnogo verovatnije da naprosto lažu i da nije bio diskonektovan uopšte.
Bilo kako bilo u oba slučaja to treba da bude problem Asusa i da ispoštuju uslove svoje garancije.

replace-laptop-jack-19.jpg
 
Touchpad koji je pokvaren je hardverski kvar, raspadnute šarke su takodje hardverski kvar.
Asus može da ih proglasi za endemske kvarove, za softverske kvarove, za upotrebu laptopa protivno pravilima feng-shui-a ili nešto četvrto ali to ne menja situaciju.

Kako Asus tretira ovakve situacije u Švedskoj... baš me zanima.
Sprda se sa korisnicima kao ovde u Srbiji ili tamo važe neka druga pravila, to jest ispunjavaju svoje obaveze?
Touch pad koji je diskonektovan, čak i zamenjen je endemski kvar.

Uslovi promocije su eventualno prilagodjeni lokalnoj regulativi ali nema šanse da se različito tretiraju korisnici, osim ako su masovne prijave na nekoj teritoriji.


Svakom poštenom i normalnom kupcu je na osnovu banera samo jasno da bi laptop bio zamenjen samo u slučaju ozbiljnog kvara, a ne lokalizovane sitnice koja čak ne sprečava da se laptop normalno koristi.

Jeste, propala mu prezentacija od 1 milion evra pa mu napravili štetu što nije imao miš kod sebe.
Nebuloze.
 
Nazad
Vrh Dno