Šta je novo?

Rise of the Tomb Raider

Nastavljas hate iz 2011 pa do danas, sigurno si jedva cekao??

Fin je CGI, mislim da su namerno išli na io da izgleda skoro kao in game grafika umesto da ganjaju fotorealizam p da onda bude značajna razlika kad stignu gejmplej trejleri...

REDWOOD CITY, CA (June 9, 2014) – Crystal Dynamics, a Square Enix studio, today announced its latest title in the critically acclaimed and award-winning Tomb Raider® series, Rise of the Tomb Raider ® . The game will redefine survival action in Holiday 2015.

In her first adventure, Lara Croft® was forged into a true survivor, but she glimpsed a deeper, secret world. In the next chapter of her journey, Lara must use her survival skills and wits, learn to trust new friends, and ultimately accept her destiny as the Tomb Raider.

“With the power of the new generation, and our proprietary Foundation engine, our high octane action moments will be even more epic. Multiple locations around the world will be filled with exploration spaces that are some of the most beautifully hostile places on earth and over three times larger than we could achieve before,” said Darrell Gallagher, Head of Product Development and Western Studios at Square Enix. “Our digital actors will rival CG quality, and after hearing the cry from our fans loud and clear, we will put the tombs back into Tomb Raider, all in our gritty Survival-Action style.”

Rise of the Tomb Raider builds upon the formula that made Tomb Raider a success, and features the return of Camilla Luddington as Lara Croft. Camilla will take character performance to new heights as Lara pushes herself beyond human limits and is confronted with what it means to become a hero. Once again, Crystal Dynamics is proud to have the award-winning author Rhianna Pratchett as a key member of the writing team, helping craft a story that delves into Lara’s inner turmoil and motivations in this critical second act of her journey.

"Multiple locations around the world will be filled with exploration spaces that are some of the most beautifully hostile places on earth and over three times larger than we could achieve before"
To se traži! Delimično se vraćaju formuli starijih TR igara :)

"Multiple locations around the world will be filled with exploration spaces that are some of the most beautifully hostile places on earth and over three times larger than we could achieve before"
To se traži! Delimično se vraćaju formuli starijih TR igara :)

I naslov to govori, jedva cekam.
Definitivno naj vest E3 ove godine, nista drugo me ne zanima.

3E4MfwY.png

BptTdGJCMAIrmfk.jpg

Poslednja izmena:
Jedva se ovo ceka, prvi dio je bio fenomenalan.

Fin je CGI, mislim da su namerno išli na io da izgleda skoro kao in game grafika umesto da ganjaju fotorealizam p da onda bude značajna razlika kad stignu gejmplej trejleri...

Pa zar nije onda bolje da su animacije uradjene u engine-u?

Bre kad su prvi put prestavili TR to sto je bilo u demou bilo je i u igri (ukljucujuci i grafiku) tako da po tom pitanju mislim da nece da varaju kao Ubisoft.
E sad, ovo oko "beautyfull exploration spaces" me zanima kako ce da odrade...

Kellhusitis hvata opasno :p

Kakva li ce ovo igretina biti...sjajna vest.

Da, grobnice i istrazivanje, vec sam rekao.

Ok sala, ali kad sam ja igrao TR igre kellhus ili kako vec i ti sigurno niste znali ni sta je. ;)

Sudeci po tvojim komentarima to je i jedina igra koju si igrao...verovatno zato ti je TR ono kao...superiska :lupko:

Prosli TR je klasican primer kako napraviti praznu igru koja izgleda cool...magnet za fenseraj. A sudeci po ovim shootkama naredni deo ce sve to podici na jos visi nivo u kojem prste pixeli...

Ja ne znam jel tebi dobro uopste? Udarila te vrucina ili sta je? Daj otkaci se bre molim te, 20 puta si u temi ponovio jedno te isto.
Tema je nova TR igra, ne igra iz 2013-e u kojoj sam vec 50 puta rekao sve sto sam imao, prestani da kao robot ponavljas jedno te isto od kad je tema otvorena o potpuno pogresnoj igri. Imas temu o TR 2013 pa pisi tamo o svemu sto te je povredilo, razlocaralo i nateralo ti suze na oci. MENI je igra odlicno "legla", uzivao sam prelazeci je 3 puta i sem grobnica nemam zamerki. To sto TEBI ne valja je tvoja stvar, napisao si to 20 puta ok, nisam ti citirao svaki post i pitao te a zasto se tebi igra ne svidja? Znaci ovakve rasprave ne vode nikuda, nisi ni prvi ni zadnji kome se igra nije svidela ali prestani da trujes temu komentarima o igri iz 2013-e u kojima ponavljas kako je igra jedno obicno djubre, glupo je.

Jos da ti se pravdam i dokazujem koji TR sam odigrao... :S:

Poslednja izmena:
Ovo je individualno, meni je onaj reload bio vrhunski.
A igram se od pocetka osamdesetih,.. Totalno druga publika od one na koju tipujes u postu..

krastavac izuzetak potvrdjuje pravilo...svaka cast svakome ko je uzivao...

Meni je zadnji deo fino legao tako da ce se i ovaj obrnuti samo da izadje.

Konacno pocese ovu Movu da koriste nesto intezivnije u igrama... secam se da su je najavili jos pre 2,3 godine... tek sad vata zalet...
pretpostavljam da ju je LA Noire prvi koristio...

Pa ko ce ako nece CD zajedno sa AMD-om i Nixxes?

Ono sto su sa kosom odradili za TR 2013 je fantastican napredak i objasnili su. Jedva cekam da vidim kako ce ovo da izgleda zajedno sa novom verzijom TressFX.

Ako ništa drugo, bar nema nikakve sumnje u to da će igra izgledati odlično.:)

-TIME FOR TOMBS
Thankfully, Crystal Dynamics has
actually listened to fans during
development. Rise Of The Tomb
Raider will feature proper tombs
to raid this time out, ensuring our
platforming and button-mashing skills
are put to the ultimate test to keep
poor Lara from dying horribly.

-A LEGEND RISING
Crystal Dynamics rebooted the Tomb
Raider franchise in 2013. The studio
delivered the first part of a journey
designed to showcase Lara Croft’s
ascension from wayward adventurer
to master archaeologist. The sequel
will focus on how Lara is dealing with
the horrors of Yamatai.

-GLOBE TROTTING
Rise Of The Tomb Raider, will push
Lara’s physical and mental limits to
survive and unravel the mysteries of a
Lost City. Though the adventure won’t
be contained; expect to journey to
some of the most beautifully hostile
places on Earth.

Predicted release: 15 Sept 2015

Tomb Raider je bio odličan... nastavak bi mogao da bude još bolji ako stvarno slušaju fanove.

Nazad
Vrh Dno