»RSS Benchmark sajt

      Strana 2 od 6 PrvaPrva 123456 PoslednjaPoslednja
      Prikazani rezultati od 16 do 30 od ukupno 90

      Tema: Reklamacije,servis -Pitanja i odgovori.

      1. #16
        Member Avatar korisnika tozovac
        Na forumu od
        Mar 2003
        Lokacija
        Konjarnik
        Poruka
        168
      2. Moja mašina
        • CPU: C2D E6600 + CM Hyper TX2
        • MoBo: GA-946-S3
        • RAM: 2x1GB DDR2 dual channel
        • VGA: Radeon X1550
        • MON: Samsung 223BW
        • HDD: WD 1600AAJS + WD 3200AAKS
        • OPT: Optiarc DVD-RW AD-5200S
        • Case: LC Power 5550
        • SND: integrisana
        • OS: Windows XP, Vista, 7 pro
        • INET: DSL
        • Ostalo: Moja konfiguracija je lu'ilo :)
      3. Citat Citiram korisnika: Cooler Master Pogledaj poruku
        Do sada nismo imali slucajeva da napajanje nije kompatibilno sa maticnom plocom.Koji model si probao pre tog B500?Reci nam, koja ploca je u pitanju i cela konfiguracija.
        Ploča je Gigabyte GA-946-S3, Intel C2D E6600, 2x2GB Kingston, grafika HD6450, 1xSSD, 1xHDD, DVD-RW.
        Pre tog napajanja sam probao CM G series 500W - RS-500-ACAAB1-EU.

      4. #17
        Member Avatar korisnika mirza82
        Na forumu od
        Oct 2007
        Lokacija
        Cuprija
        Poruka
        4.630
      5. Moja mašina
        • CPU: F82
        • MoBo: MPOWER
        • Case: M4
        • SND: AKRAPOVIC
        • INET: Bez interneta
      6. Tacno sam znao da je Gigabyte u pitanju.
        "Nije znanje znanje znati, vec je znanje znanje dati!"

      7. #18
        Member Avatar korisnika tozovac
        Na forumu od
        Mar 2003
        Lokacija
        Konjarnik
        Poruka
        168
      8. Moja mašina
        • CPU: C2D E6600 + CM Hyper TX2
        • MoBo: GA-946-S3
        • RAM: 2x1GB DDR2 dual channel
        • VGA: Radeon X1550
        • MON: Samsung 223BW
        • HDD: WD 1600AAJS + WD 3200AAKS
        • OPT: Optiarc DVD-RW AD-5200S
        • Case: LC Power 5550
        • SND: integrisana
        • OS: Windows XP, Vista, 7 pro
        • INET: DSL
        • Ostalo: Moja konfiguracija je lu'ilo :)
      9. Ipak je do mene problem. Probao sam sa trećim napajanjem koje je prvobitno radilo na mom računaru i imam iste simptome. Hvala vam u svakom slučaju na interesovanju.

      10. #19
        Member
        Na forumu od
        May 2007
        Poruka
        465
      11. Moja mašina
        • CPU: AMD X2@X4 B60 @3.9,TX3
        • MoBo: GIGABYTE MA770 UD3
        • RAM: 2x1GB kingston xyperx@1066
        • VGA: GTX 560 Ti OC 1GB DDR5
        • MON: DELL P2314H IPS LCD
        • HDD: SSD SAMSUNG EVO 120GB
        • OPT: SAMSUNG
        • Case: CORSAIR 450
        • SND: sonic gear
        • INET: DSL
        • Ostalo: TTV MIX 16/1,SKYSTAR HD2
      12. Imam 2 starija napajanja mislim 6550 ili slicno,nisu gorela samo prestala sa radom u nikakvom opterecenju inista jakim konfiguracijama....isplati li se popravljati ih?

      13. #20
        Vendor official support Avatar korisnika Cooler Master
        Na forumu od
        Nov 2007
        Poruka
        299
        Citat Citiram korisnika: yugo Pogledaj poruku
        Imam 2 starija napajanja mislim 6550 ili slicno,nisu gorela samo prestala sa radom u nikakvom opterecenju inista jakim konfiguracijama....isplati li se popravljati ih?
        Koja su tacno napajanja u pitanju i da li su jos pod garancijom?

      14. #21
        Newcomer
        Na forumu od
        Mar 2014
        Poruka
        20
      15. Moja mašina
      16. Exclamation

        Postovani,

        imam kuciste Cooler Master Stacker 810

        Click image for larger version. 

Name:	stct01uwmain.jpg 
Views:	201 
Size:	50,2 KB 
ID:	137501

        Pa me zanima da li moze da se nadje ventilator za maticnu plocu negde

        Click image for larger version. 

Name:	00-887-011-03.jpg 
Views:	205 
Size:	5,6 KB 
ID:	137502

        Hvala

      17. #22
        Member
        Na forumu od
        Mar 2006
        Poruka
        191
        Imam CM 690 Advanced II, povremeno pocne da zuji samo od sebe, stavio sam podloske od gume ispod kucista ali ista prica i dalje,
        povremeno ga malo pomerim ili pritisnem negde i malo prestane ali opet pocne posle par minuta, iritirajuca pojava, da li se moze resiti i kako?

        Druga stvar, SATA dock na kucistu, kako se moze iskljuciti HDD pre nego sto ga izvadim iz lezista, dok je jos ukljucen kompjuter?

      18. #23
        Member Avatar korisnika umart
        Na forumu od
        Nov 2013
        Lokacija
        Beograd
        Poruka
        6.079
      19. Moja mašina
        • CPU: i7 4770,CM Seidon 120v
        • MoBo: AsRock z97x Killer
        • RAM: PNY 1600 cl7, 8gb
        • VGA: Powercolor 290 PCS+
        • MON: Quanmax q24
        • HDD: Crucial m500 240gb,buljuk raznih diskova po rekovima
        • OPT: LG DVDRW
        • Case: Anidees AI-6 windowed, Raidmax 850AE
        • SND: Line6 UX2 usb,Focusrite Saffire PRO24 firewire,M Audio BX5D2,Akg K240Mk.II
        • OS: Windows 10
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: EVGA Torq x5
      20. zujanje je verovatno do ventova.kupi silikonske/gumene srafove za ventove,ili promeni ventove.

      21. #24
        Vendor official support Avatar korisnika Cooler Master
        Na forumu od
        Nov 2007
        Poruka
        299
        Pozdrav

        Umart je u pravu, zujanje je verotavno do ventilatora. Najbolje da izvadis ventilator i da vidis da li ce onda da se cuje zujanje.

        A sto se tice drugog pitanja, mozes li da nam kazes zasto moras da iskljucis HDD a da ne gasis racunar? Treba nam malo vise detalja kako bi mogli da odgovorimo.

      22. #25
        Member Avatar korisnika FlySukhoi
        Na forumu od
        Sep 2010
        Lokacija
        Silicon Valley
        Poruka
        723
      23. Moja mašina
        • CPU: Intel i7 4770K OC 4.4GHz
        • MoBo: Asus Z87 Deluxe
        • RAM: 16 GB Kingston HyperX Beast
        • VGA: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming
        • HDD: SSD 500GB Samsung EVO 840 & a bunch of others
        • Case: Cooler Master Cosmos S
        • SND: Creative Sound Blaster X-Fi
        • OS: Win8x64, MacOSX, Linux
        • LAP: MacBook Air
        • Ostalo: Corsair H110
      24. Pozdrav ljudima iz CM.
        Imam V1000, test primerak, pa pretpostavljam da nije u garanciji. Od pre nekoliko dana imam sa njim ozbiljan problem. Ugasi se čim se zagreje, ili u startu, još pre podizanja Windowsa ako je opterećen sa više GPU. Kada se prvi put isključi posle toga ima snage samo koliko da zavrti vent na cpu. Da li neko ima predstavu kakav bi to kvar mogao da bude po sredi, odnosno, da li može da se popravi? Ako Cooler Master ima svoj servis za takve stvari, rado bih ga odneo tamo i uredno platio popravku.

      25. #26
        Member Avatar korisnika FlySukhoi
        Na forumu od
        Sep 2010
        Lokacija
        Silicon Valley
        Poruka
        723
      26. Moja mašina
        • CPU: Intel i7 4770K OC 4.4GHz
        • MoBo: Asus Z87 Deluxe
        • RAM: 16 GB Kingston HyperX Beast
        • VGA: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming
        • HDD: SSD 500GB Samsung EVO 840 & a bunch of others
        • Case: Cooler Master Cosmos S
        • SND: Creative Sound Blaster X-Fi
        • OS: Win8x64, MacOSX, Linux
        • LAP: MacBook Air
        • Ostalo: Corsair H110
      27. Zahvaljujem se na odgovoru, dakle, servis za popravku CM uređaja kod nas ne postoji i ne postoji rešenje za pomenuti problem, pošto nemam račun. Mislim da je to velika šteta, jer dobar uređaj je u pitanju, a kvar često može biti minoran i lako popravljiv.
        Želim još da pitam postoji li mogućnost da u Srbiji ostvarim pravo na eventualnu reklamaciju za neki Cooler Master proizvod ukoliko ga kupim u inostranstvu i ako poseduje ispravan račun i garantni list stranog prodavca? Mnogi proizvođači u svojim predstavništvima u Srbiji pružaju tu mogućnost, pa me zanima da li je isti slučaj sa i sa CM.

      28. #27
        Banned
        Na forumu od
        Jan 2009
        Lokacija
        Novi Sad
        Poruka
        1.938
      29. Moja mašina
        • CPU: Intel I7 3770K + CM Nepton 140XL
        • MoBo: Gigabyte G1 Sniper 3
        • RAM: Kingsotn Beast 8gb 1866mhz
        • VGA: Gigabyte HD7950 OC
        • MON: Asus VX279H-W
        • HDD: Samsung Evo 840 250gb + 500gb barracuda sata 3
        • Case: CM Stryker, CM Silent Pro 700w
        • SND: AKQ Q701,Bose II companion,Xonar DS opampovan :D
        • LAP: Dell E6440,Intel I5,8gb,Ati 8690m,SSD
        • TV: LG 42LA690S IPS
        • INET: Kablovska
        • Ostalo: Logitech G710+, Logitech G602
      30. Postavio sam vec to pitanje, ne mozes reklamirati CM proizvod koji si kupio u Madjarskoj kod nas.

      31. #28
        Member Avatar korisnika FlySukhoi
        Na forumu od
        Sep 2010
        Lokacija
        Silicon Valley
        Poruka
        723
      32. Moja mašina
        • CPU: Intel i7 4770K OC 4.4GHz
        • MoBo: Asus Z87 Deluxe
        • RAM: 16 GB Kingston HyperX Beast
        • VGA: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming
        • HDD: SSD 500GB Samsung EVO 840 & a bunch of others
        • Case: Cooler Master Cosmos S
        • SND: Creative Sound Blaster X-Fi
        • OS: Win8x64, MacOSX, Linux
        • LAP: MacBook Air
        • Ostalo: Corsair H110
      33. Nisam još ništa kupio, ali planiram. Uz svo poštovanje firmi i kvalitetu većine proizvoda, mislim da kao dugogodišnji kupac imam pravo na dobronameran komentar, koji po nekad ne sadrži isključivo pohvale.
        Prvo, smatram da nije prihvatljivo da ne postoji opremljen CM servis koji omogućava popravku svojih uređaja, bez obzira na garantni rok. Šta ako npr izgubim račun? Tada nisam u mogućnosti ni da platim popravku u ovlašćenom servisu? Moram da bacim napajanje od 200 i kusur eura? Takve stvari ne stvaraju poverenje. Drugo, bilo bi vrlo profesionalno da Cooler Master preduzme nešto po pitanju međunarodne garancije za svoje proizvode, ako želi da bude u klasi proizvođača kojima briga o kupcima ne završava savetima po forumima. Svoj MacBook sam kupio u Dubaiu, a mogu da ga servisiram, npr. u Hrvatskoj... Canon aparat sam kupio u L.A. i mogu da ostvarim garanciju bilo gde u svetu. Zanima me i da li podršku na ovoj temi daje domaći uvoznik, zastupnik Cooler Master proizvoda kome nije u interesu da ljudi kupe robu negde drugde osim preko njega (razumljivo), ili direktno Cooler Master kao predstavništvo. Možda međunarodna garancija zapravo postoji. To mogu da utvrdim pismom centrali, ali bih voleo da odgovor dobijem ovde. Mislim da nema ničeg lošeg u tome da upoznamo situaciju i utvrdimo razloge nekih nepovoljnosti po nas kupce. Možda se stvari reše na zajedničko zadovoljstvo.

      34. #29
        Vendor official support Avatar korisnika Cooler Master
        Na forumu od
        Nov 2007
        Poruka
        299
        Citat Citiram korisnika: FlySukhoi Pogledaj poruku
        Nisam još ništa kupio, ali planiram. Uz svo poštovanje firmi i kvalitetu većine proizvoda, mislim da kao dugogodišnji kupac imam pravo na dobronameran komentar, koji po nekad ne sadrži isključivo pohvale.
        Prvo, smatram da nije prihvatljivo da ne postoji opremljen CM servis koji omogućava popravku svojih uređaja, bez obzira na garantni rok. Šta ako npr izgubim račun? Tada nisam u mogućnosti ni da platim popravku u ovlašćenom servisu? Moram da bacim napajanje od 200 i kusur eura? Takve stvari ne stvaraju poverenje. Drugo, bilo bi vrlo profesionalno da Cooler Master preduzme nešto po pitanju međunarodne garancije za svoje proizvode, ako želi da bude u klasi proizvođača kojima briga o kupcima ne završava savetima po forumima. Svoj MacBook sam kupio u Dubaiu, a mogu da ga servisiram, npr. u Hrvatskoj... Canon aparat sam kupio u L.A. i mogu da ostvarim garanciju bilo gde u svetu. Zanima me i da li podršku na ovoj temi daje domaći uvoznik, zastupnik Cooler Master proizvoda kome nije u interesu da ljudi kupe robu negde drugde osim preko njega (razumljivo), ili direktno Cooler Master kao predstavništvo. Možda međunarodna garancija zapravo postoji. To mogu da utvrdim pismom centrali, ali bih voleo da odgovor dobijem ovde. Mislim da nema ničeg lošeg u tome da upoznamo situaciju i utvrdimo razloge nekih nepovoljnosti po nas kupce. Možda se stvari reše na zajedničko zadovoljstvo.
        Pozdrav,

        Iza ovog naloga stoje direktno nekoliko ljudi iz CM predstavnistva u Beogradu.

        Hvala na dobronamernim savetima.Mi smo vec nekoliko puta objasnili ovde na forumu kakva je procedura vezana za garanciju i zasto.

        Mozes detaljnije proveriti i oficijalno :http://www.coolermaster.com/service/warranty.html

      35. #30
        Member Avatar korisnika FlySukhoi
        Na forumu od
        Sep 2010
        Lokacija
        Silicon Valley
        Poruka
        723
      36. Moja mašina
        • CPU: Intel i7 4770K OC 4.4GHz
        • MoBo: Asus Z87 Deluxe
        • RAM: 16 GB Kingston HyperX Beast
        • VGA: Gigabyte GTX 970 G1 Gaming
        • HDD: SSD 500GB Samsung EVO 840 & a bunch of others
        • Case: Cooler Master Cosmos S
        • SND: Creative Sound Blaster X-Fi
        • OS: Win8x64, MacOSX, Linux
        • LAP: MacBook Air
        • Ostalo: Corsair H110
      37. Hvala na brzom odgovoru, kao i linku ka CM strani. U temi "Reklamacije, servis - Pitanja i odgovori" nisam našao odgovore na moja pitanja. Ako ste već negde drugde na slična odgovarali, to je svakako lepo od vas, ali mislim da ipak nisam pogrešio što sam ih postavio ovde. U svakom slučaju, žao mi je što moram da ostanem pri ranije iznesenom stavu. Možda se u godinama pred nama situacija promeni na bolje, pa će kupci sa problemom sličnim mom moći računati na odgovarajuću podršku.

      Strana 2 od 6 PrvaPrva 123456 PoslednjaPoslednja

      Bookmarks

      Dozvoljeni tagovi

      • Ne možete pokrenuti nove teme
      • Ne možete odgovoriti u temi
      • Ne možete okačiti atačmente
      • Ne možete izmeniti svoje poruke
      •