Šta je novo?

Cyberpunk 2077

Bogte toliko postova, ja mislio da pricate o CP :p
 
Ko im je kriv sto su odlagali :)

Mene jedino brine, nosioc W3 je bila prica. Ali za to imaju knjige. Ko je pisao 2077. Gameplay im nije jaca strana a do sada sve sto su prikazali je samo gameplay, modeli i Kijanu.

Da li je ikada izasla informacija koji je FPS target za one zahtjeve ? 30 ili 60..
 
Mene jedino brine, nosioc W3 je bila prica. Ali za to imaju knjige. Ko je pisao 2077. Gameplay im nije jaca strana a do sada sve sto su prikazali je samo gameplay, modeli i Kijanu.

Da li je ikada izasla informacija koji je FPS target za one zahtjeve ? 30 ili 60..
U Cyberpunku je takođe core element priča, postoji ogroman lore te su većinu stvari pokupili odatle, tj gotovo sve :D
Ko ti je rekao da gameplay nije jača strana? U Cyberu će biti toliko raznolikih stvarčica, od perkova, skilova, načina igranja itd, ovo je "RPG" a ne "FPS" i ako to smeta IGN koga boli ckura? Headshot ćeš u Cyberpunku moći da prospeš nekom kada fino izleveluješ lika i pokupiš određene skilove i perkove. Ovo nije cod ili bf. Važno je samo da se sve ovo dobro implementira i da bude funkcionalno. Baš zbog ovog višestrukog načina igranja + razne odluke, ovoj igri daje neverovatan replay value.

Za one zahteve se podrazumeva oko 60 fps-a. To u igri, pogotovo open world, ne možeš da očekuješ konstantno, biće možda padova na 50 i manje, ali uglavnom bi trebalo biti 60.
 
Poslednja izmena:
Ko im je kriv sto su odlagali :)

Mene jedino brine, nosioc W3 je bila prica. Ali za to imaju knjige. Ko je pisao 2077. Gameplay im nije jaca strana a do sada sve sto su prikazali je samo gameplay, modeli i Kijanu.

Da li je ikada izasla informacija koji je FPS target za one zahtjeve ? 30 ili 60..

Jel se zna koliko su platili Kijanu za sve ovo oko igre :D
 
Ko im je kriv sto su odlagali :)

Mene jedino brine, nosioc W3 je bila prica. Ali za to imaju knjige. Ko je pisao 2077. Gameplay im nije jaca strana a do sada sve sto su prikazali je samo gameplay, modeli i Kijanu.

Da li je ikada izasla informacija koji je FPS target za one zahtjeve ? 30 ili 60..

Brate samo da se glavna radnja napravi po jednoj od brojnih knjiga Filipa K. Dika ili Vilijama Gibsona, i radnja će biti bolja od 99% igara... A cyberpunk je u americi i japanu kult za sebe.... A već su sa W3 dokazali da sjajno umeju da implementiraj lore iz knjiga, pa ne znam zašto bih sumnjao...
 
Ma nema sanse da je ono za 60fps, na 2080s overclockovanoj mi skoro uopste igre ne rade na 4k 60 ultra od kada sam kupio kartu.

Sent from my SM-N975F using Tapatalk
 
Plus si rekao da su konzole te koje postavljaju standard, sto je apsolutno netacno jer ne bi postojao RT i slicne stvari na PC-ju. Bukvalno je suprotno, PC je taj koji postavlja standarde, a konzola ih samo koristi gde moze. Ali da ne zalazim dalje, zanima me samo odgovor na ovo gornje pitanje.
Brate... Čitao sam ove tvoje postove... Nisi u pravu. Ili si jednostavno neupućen.
Ne bih da off-topičarim, ali evo uzeću baš slučaj CDPR-a.
Sećaš li se prvih trejlera i gameplaya, tj grafike za Witcher 3? U odnosu na ono što smo dobili na kraju nebo i zemlja. Odgovori mi zašto? Zašto ti visoki standardi na PC-u nisu ispoštovani a na konzolama da bude gde može? Zašto je na PC-u grafika ista kao na konzolama, tj poboljšane su teksture, senke i sl, ali je u osnovi totalno ista igra grafički?

Vidi ovako. Ako uzmemo slučaj, kao što je ovaj, pa da pravimo multiplatform naslov koji izdajemo dakle paralelno za (PC/PS/XB), ne možemo iz pune flaše vode (PC) presipati u čaše (konzole), može samo obrnuto.
Da dodam još sledeće. Koliko godina imamo već SSD na PC-u? Zašto osim bržeg loadinga na PC-u nije omogućen data streaming daleko većeg broja tekstura i aseta u igri u jednom momentu? Zna se, konzole, tj stare, ove nove ga imaju.
Zašto se ljudi žale kako im se ne koristi više jezgara na PC procesorima, već svaki moderni quad može da izbaci 60 fps-a, a 8-core u konzolama jedva 30 i to nije čak ni 1080p kako treba. Zna se, konzole.
Pa Intel starudije skoro 10 godina i5 2500K i i7 2600K guraju današnje igre sasvim normalno a gle ludačkih procesora danas...

Što se tiče RT-a, da dobili smo ga na PC-u, famozan je. Ali opet i bez njega grafika u igrama izgleda fenomenalno. Od ove tehnologije se očekuje mnogo više u budućnosti, evo i nove konzole će ga imati ali sigurno u nekoj blažoj varijanti, a oni koji budu hteli da ga prate na PC-u neka se spreme da odreše kesu na svakih par godina za grafičku kartu od 500+ evra, koliko je i sama konzola, a sve u slučaju da ova idiokratija sa cenama grafičkih karti ne bude oborena, a po mom mišljenju teško da će.

Nabrojao sam ti dosta primera jer sam bio dokon, to će ti i svaki developer reći, uvek uzimamo najmanji zajednički sadržalac pa pumpamo "gde možemo"- tvoje reči, na ove bolje.
 
Poslednja izmena:
Brate... Čitao sam ove tvoje postove... Nisi u pravu. Ili si jednostavno neupućen.
Ne bih da off-topičarim, ali evo uzeću baš slučaj CDPR-a.
Sećaš li se prvih trejlera i gameplaya, tj grafike za Witcher 3? U odnosu na ono što smo dobili na kraju nebo i zemlja. Odgovori mi zašto? Zašto ti visoki standardi na PC-u nisu ispoštovani a na konzolama da bude gde može? Zašto je na PC-u grafika ista kao na konzolama, tj poboljšane su teksture, senke i sl, ali je u osnovi totalno ista igra grafički?

Vidi ovako. Ako uzmemo slučaj, kao što je ovaj, pa da pravimo multiplatform naslov koji izdajemo dakle paralelno za (PC/PS/XB), ne možemo iz pune flaše vode (PC) presipati u čaše (konzole), može samo obrnuto.
Da dodam još sledeće. Koliko godina imamo već SSD na PC-u? Zašto osim bržeg loadinga na PC-u nije omogućen data streaming daleko većeg broja tekstura i aseta u igri u jednom momentu? Zna se, konzole, tj stare, ove nove ga imaju.
Zašto se ljudi žale kako im se ne koristi više jezgara na PC procesorima, već svaki moderni quad može da izbaci 60 fps-a, a 8-core u konzolama jedva 30 i to nije čak ni 1080p kako treba. Zna se, konzole.
Pa Intel starudije skoro 10 godina i5 2500K i i7 2600K guraju današnje igre sasvim normalno a gle ludačkih procesora danas...

Što se tiče RT-a, da dobili smo ga na PC-u, famozan je. Ali opet i bez njega grafika u igrama izgleda fenomenalno. Od ove tehnologije se očekuje mnogo više u budućnosti, evo i nove konzole će ga imati ali sigurno u nekoj blažoj varijanti, a oni koji budu hteli da ga prate na PC-u neka se spreme da odreše kesu na svakih par godina za grafičku kartu od 500+ evra, koliko je i sama konzola, a sve u slučaju da ova idiokratija sa cenama grafičkih karti ne bude oborena, a po mom mišljenju teško da će.

Nabrojao sam ti dosta primera jer sam bio dokon, to će ti i svaki developer reći, uvek uzimamo najmanji zajednički sadržalac pa pumpamo "gde možemo"- tvoje reči, na ove bolje.

Verovatno nisam upucen, ti si game developer sa druge strane, pa si upuceniji?

Ja ne znam sta bi ti. Da postoji neka "druga" grafika na PC-ju. Ako si ikada programirao (ja davno) nista se nije promenilo po pitanju vektora, piksela i sl. Ne postoji ne znam kakva grafika. Matematicki je ista svuda, samo je pitanje kolicine poligona, velicne tekstura, mapa. Sto vise poligona, to je bolji 3D model, manje krzav. Na konzolama si ogranicen. Ogranicen si tehnologijom, ogranicen si vremenom, jer konzole izlaze na 5 god. Probaj ti da kupis danas RTX 3070 i igraj sve na njoj sledecih 5 godina. Da vidis kako ce ti se menjati dozivljaj i kvalitet igranja. Mada i ovo je preterivanje, jer grafika u konzoli nije ni prici po jacini jedne 3070ice. Ne znam koji mu je ekvivalent.

A zasto igre ne koriste vise jezgara. Pa ogranicene su DirectX verzijom koja se koristi za njihovu izradu. To valjda kao game dev znas.

Nove konzole ce RT imati na papiru i mozda 1-2 igre, toliko o tome. Covece konzole su zabava za siroke narodne mase, ne znam sta pricas. Nisu univerzalne. Koji je primarni zanr na njima i zasto?
 
@zechs
Nisam developer oficijalno, međutim imam prilično solidno znanje vezano za temu, programiranje, 3D modeling, level design, mapiranje, teksturiranje...

Eeeee vidiš kako sad pričaš? ;) "Ograničen si konzolama/tehnologijom", upravo to. Witcher 3 nije smeo da izgleda na PC-u "drastično" drugačije jer je to deo ugovora sa Sonyem i Microsoftom kad se rade igre za multiplatform. a da je mogao, mogao je i to lagano.

Ako kupiš danas RTX 3070 sigurno si miran neko vreme, međutim, za nekoliko godina će izaći igre na istim (ovim novim) konzolama i izvodiće se i izgledati bolje nego na RTX 3070 iz razloga jer niko neće hteti da optimizuje igru za tada već stariju grafičku, mislim radiće sigurno ali nove se moraju prodati zar ne? Tako je GTX 660 Ti/AMD 7850 ekvivalent na PS4/XBO, a hajde upali neku današnju igru na njima a da bar imaš grafiku konzola i 30 fps-a. Ni na low ne bi radilo kako treba. Te grafičke su izašle 2013-te ako se dobro sećam i bile solidne, a već 2015-te su pale u entire segment. Slična sudbina čeka i ove danas. Imaće igre i na konzolama neki blagi RT, ije to upitno. Pitanje je samo kako i na koji način.

Što se tiče toga šta su konzole, koji je primarni žanr na njima, po čemu su ovakve ili onakve, u to ne ulazim, svako svoje.

Znam samo da su PC igrači srećni jer će igre zbog novih konzola napredovati na PC-u. Ono što nije moguće na starom hardveru, na novom će biti. Ove godine imamo cross-gen naslove, a za next-gen ćemo pričekati još malo. Zamisli samo kakve igre će biti Elder Scrolls 6, GTA 6 i Witcher 4, samo ako se developeri potrude, ovi treći znam da hoće, pa i ovi drugi.
 
Poslednja izmena:
@zechs
Witcher 3 nije smeo da izgleda na PC-u "drastično" drugačije jer je to deo ugovora sa Sonyem i Microsoftom kad se rade igre za multiplatform. a da je mogao, mogao je i to lagano.

Deo ugovora sa Sonyem i MS-om, da igra ne sme da izgleda drastično drugačije? :trust:

Iskren da budem sumnjam da tako nešto postoji. Ovakvi koraci se rade iz potpuno pragmatičnih razloga. Rad na jednoj video igri je u principu konstatno balansiranje i to na više frontova. Ne vrti se sve oko grafike. Ima i drugih stvari. Dakle niko se neće zezati dodatno ako ne mora, a developeri imaju obavezu da izbace na market što je moguće zategnutiji proizvod. Svako dodatno menjanje grafike iziskuje dodatne resurse a to bogami itekako košta. Rockstar ti je konkretan primer sa igrom RDR2. PC verzija je izašla godinu dana kasnije ali je unapređena. Eto taman toliko je vremena potrebno da dodatno promeniš recimo samo teksture i ubaciš po koji ekstra efekat i to ako si sve ovo brižljivo ispalnirao unapred... Ogroman je to posao lafe! ;)
 
@zechs
Znam samo da su PC igrači srećni jer će igre zbog novih konzola napredovati na PC-u. Ono što nije moguće na starom hardveru, na novom će biti. Ove godine imamo cross-gen naslove, a za next-gen ćemo pričekati još malo. Zamisli samo kakve igre će biti Elder Scrolls 6, GTA 6 i Witcher 4, samo ako se developeri potrude, ovi treći znam da hoće, pa i ovi drugi.
Da ali tu leži koren, ja bih rekao, neshvatanja vas sa konzolama. Vi mislite da se svaka igra prvo razvija za konzolu, a onda portuje na PC. Koliko je takvih igara % danas?
Ako me ne bude mrzelo baš ću probati da potražim brojke.

A da će PC gaming napredovati zbog nove generacije konzola apsolutno se ne slažem.
 
Deo ugovora sa Sonyem i MS-om, da igra ne sme da izgleda drastično drugačije? :trust:

Rockstar ti je konkretan primer sa igrom RDR2. PC verzija je izašla godinu dana kasnije ali je unapređena.

Ogroman je to posao lafe! ;)
Tako je. Opet govorim ali me ne slušate, ili ne želite da me čujete.
Kolika je kontroverzna situacija bila oko downgrade-a Witchera za PC zbog konzola? Jel se vi sećate toga uopšte? Onih silnih trejlera i gameplaya od 35 minuta koji nisu ni nalik ovom što imamo na relisu?
Zašto nam igra nije došla sa drastično boljom grafikom kakva je bila na PC-u, nego je morala da se sroza na nivo konzola?

RDR2 je bolji na PC-u u odnosu na konzole koliko je i Witcher 3. Dakle, veća distanca, bolje teksture i senke, bolji efekti ali to je to!

Da se vratim na Witcher, pa sam CDPR je izjavio u smislu: "napravili igru na PC, radi perfektno hajde sad na konzole da portujemo (ono što sam pomenuo sipanje vode iz flaše u času), e njesra jer ne može... Šta ćemo sad? Ništa, menjaj, teši sve, napravi novi lakši rendering sistem, isperi boje, makni particle efekte... Da ove njesra konzole mogu to da teraju u 30 fps-a barem"...
Ovako ti je sve to bilo "lafe".

Rockstar izbacuje igru prvu godinu za konzole a onda za PC zbog daleko veće prodaje, a ne zbog nekog drugog razloga iliti ne daj Bože što im treba vremena za PC verziju. Samo ću reći "ha ha".

Da ali tu leži koren, ja bih rekao, neshvatanja vas sa konzolama. Vi mislite da se svaka igra prvo razvija za konzolu, a onda portuje na PC. Koliko je takvih igara % danas?
Ako me ne bude mrzelo baš ću probati da potražim brojke.

A da će PC gaming napredovati zbog nove generacije konzola apsolutno se ne slažem.
Kojih nas? Ja konzolu u životu nisam imao. Lažem, segu, ako je to konzola ;) ali nisam lud da ne vidim šta se radi u gejming industriji i kako se prave igre, eto rekoh gore kolegi šta se desilo sa Witcherom zbog konzola.

Multiplatform igre se rade uglavnom paralelno ali developer nikako neće ići od najjače stvari (PC) jer tako je mnogo teže, nego su išli od najslabije od ove tri tj XBO, a ti mi nađi te igre što se rade prvo za PC pa onda na konzole. To je ne moguće.

Kako neće napredovati? Pa na novim konzolama će dolaziti bolje igre nego što su na starim (tako bi trebalo jer je prirodno očekivati) a onda te igre dođu i za PC, da li isti dan kao većina ili nekoliko meseci nakon, svejedno je.
Mislim da me ne razumeš ili si toliko PC fanboy-ističan.
 
RDR2 je bolji na PC-u u odnosu na konzole koliko je i Witcher 3. Dakle, veća distanca, bolje teksture i senke, bolji efekti ali to je to!

RDR2 pc verzija bi na ps4 pro radila sa 3fps i razlika u grafici nije mala.
Mislim da vas lik trola jer u svakoj temi pise slicno, sve zna i u sve se razume kao onaj sto se ne skida sa TV-a.


Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
 
Nije mi jasno zasto dolaze konzolasi u PC teme i truju ovakvim postovima. Ovo da neko od nas uradi u PS ili Xbox temi pokupili bi ban na par dana, nevjerovatno.
 
Mislim da je jednostavno stvar u tome što ne postoje duple teme, fali za konzolnu verziju igre, što je iskreno i pametno, bolje da sve bude u jednoj temi.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ajde bre konzolasi sevajte bre sa ovih tema.. ne vide razliku izmedju 30 i 60 frejma a sad ovde nesto palamude

@Leon

Bas tako. Tek tamo kad se masa uspali kad krene neko da kritikuje konzolnu verziju igre, a narocito po Sony-ju.. juu pa to je opsti rat
 
Poslednja izmena:
TUTORIJAL KAKO DA IGRATE CYBERPUNK ZA 0 ili manje evra (da, možete čak i da zaradite) u 1080P - LEGALNO
- na PCu
- na TVu (preko Android box-a, potreban je Sony ili XBox bežični kontroler)
- na telefonu (iPhone ili Android, potreban je Sony ili XBox bežični kontroler)

Šta vam je potrebno?
- pre-order CP77 putem Stadia platforme - ovo je uslov da bi se dobio poklon
- prijatelj u jednoj od sledećih zemalja - na čiju adresu će stići paket sa kontrolerom i Chromecastom - ukoliko želite da vas košta 0 ili manje evra, ukoliko ste spremni da platite 60$ onda ovo nije uslov. Zašto vam je potreban prijatelj tamo? Zato što uz pre-order CP77 na Stadiji dobijate Stadia Premiere Bundle za 0€ ali se isporuka radi samo u nekoj od navedenih zemalja. Samo Chromecast iz tog paketa se na domaćim oglasima prodaje za 70€ - otud i kalkulacija da možete igrati CP77 besplatno
- kreiran google nalog u jednoj od navedenih zemalja (konektujete se VPNom na neku od njih, dodate svoju srpsku karticu za plaćanje ali adresu stavite lažnu iz neke od podržanih zemalja)
- Pshilon aplikacija za promenu lokacije. Koristi se saamo pri pokretanju igre, čim se pokrene igra možete se diskonektovati - ovaj alat je besplatan, nije vam potreban plaćeni VPN!
- Najbliži serveri su Milanu i Frankfurtu, trenutno (od 1. decembra će biti 99% u Mađarskoj, Rumuniji i Bugarskoj). Meni je ping iz Niša, preko optike, 25-30ms. Radi vrlo lepo.
- pristojan internet (50+ MBit), poželjno žicom povezan ili na dobar WiFi ruter.

Šta vam nije potrebno?
- jak računar... Stadia radi na bilo kojoj krtniji koja može da pokrene Chrome, doduše radi bolje na računarima koji imaju hardwerski dekoding VP9 (intel gen 6+ i recimo zadnjih 3-4 godine AMDovih procesora)

BONUS: postoji i opcija Family Share cele biblioteke Stadia igara, na još 4 (ili 5) naloga. Doduše samo jedna osoba istovremeno može igrati istu igru.

Stadiju možete potpuno besplatno da testirate već sada (treba vam nalog na neku od podržanih zemalja). Destiny 2 je free to play i pošto je FPS odličan je za testiranje latencije i sl.

Tu sam da pojasnim još drugih caka i fora ako nekoga bude zanimalo.

PS. uz Stadia Pro, koji je 10$ mesečno, može se igrati u 4K.
 
Poslednja izmena:
Mislim sa ce biti isto kao i sa witcher 3 launch kada su rekli ko ima neka kupi a ko nema neka skine narodnu verziju za probu pa kupi kada ima. Witcher 3 fajlovi su bili dostupni za pre launch download svima a na dan izlaska su izbacili exe na svom sajtu za sve.

Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
 
Postoji i jednostavniji nacin da se igra for free, posto je GoG igra, bice dostupna iste sekunde. :d

Dva razloga, jedan je nije legalno a drugi NE TREBA TI HARDVER. Probaj da pokreneš CP77 na krš PCu, laptopu i telefonu pa javi jel može.
 
Jedan SS iz videa sa linka.
Kola su par metara udaljena od garaze iz gameplaya koji smo videli jos ranije
EsLyI1J.png
Hvala na linku!
 
Poslednja izmena:
Ovo sa PS4? Bas los izgleda.
 
Mislim da je BASE ps4, bukvalno se raspadaju i konzola i igra.
Inace ovo malo voznje sto ima na klipu izgleda super. Nije watch dogs fazon.
 
Poslednja izmena:
Tako je. Opet govorim ali me ne slušate, ili ne želite da me čujete.

Čujemo te ali si se ti previše zavozio sa ovim svojim teorijama...

Kolika je kontroverzna situacija bila oko downgrade-a Witchera za PC zbog konzola? Jel se vi sećate toga uopšte? Onih silnih trejlera i gameplaya od 35 minuta koji nisu ni nalik ovom što imamo na relisu?
Zašto nam igra nije došla sa drastično boljom grafikom kakva je bila na PC-u, nego je morala da se sroza na nivo konzola?

RDR2 je bolji na PC-u u odnosu na konzole koliko je i Witcher 3. Dakle, veća distanca, bolje teksture i senke, bolji efekti ali to je to!

To je ono što sam ti bio napisao. Godinu dana ekstra rada za tih par efektića. Bojim se da to nikada neće postati praksa...

Da se vratim na Witcher, pa sam CDPR je izjavio u smislu: "napravili igru na PC, radi perfektno hajde sad na konzole da portujemo (ono što sam pomenuo sipanje vode iz flaše u času), e njesra jer ne može... Šta ćemo sad? Ništa, menjaj, teši sve, napravi novi lakši rendering sistem, isperi boje, makni particle efekte... Da ove njesra konzole mogu to da teraju u 30 fps-a barem"...
Ovako ti je sve to bilo "lafe".

Previše se filmuješ lafe, nisi ti ničemu svedočio iz prve ruke da bi mogao da tvrdiš ovako nešto. Witcher 3 je odmah u startu bio zamišljen da ide simultarno na svim platformama. Dakle prvo skoči pa reci hop. Nije mudro pisati o stvarima o kojima ništa ne znaš!

Svakako da je tu određeni kompromis napravljen, ali pitanje je da li su razlozi zbog čega se to desilo bili isključivo povezani sa konzolama? ,)

Rockstar izbacuje igru prvu godinu za konzole a onda za PC zbog daleko veće prodaje, a ne zbog nekog drugog razloga iliti ne daj Bože što im treba vremena za PC verziju. Samo ću reći "ha ha".

Za PC verziju im je svakako trebalo dodatno vreme i resursi jer da nije toga dobili bi smo samo čist PS port i ništa više. Međutim to je Rockstar kompanija, za koju možemo reći da prilično brižljivo planira unapred. Zašto se ovo desilo sa PC verzijom ovaj put dobro je pitanje, kao uostalom i to da li će ovo postati praksa za Rockstar ili je će to ipak biti tek samo jedan iskorak u stranu. A to ostaje da se vidi... ;)
 
Za PC verziju im je svakako trebalo dodatno vreme i resursi jer da nije toga dobili bi smo samo čist PS port i ništa više. Međutim to je Rockstar kompanija, za koju možemo reći da prilično brižljivo planira unapred. Zašto se ovo desilo sa PC verzijom ovaj put dobro je pitanje, kao uostalom i to da li će ovo postati praksa za Rockstar ili je će to ipak biti tek samo jedan iskorak u stranu. A to ostaje da se vidi... ;)

Rockstar se drži te prakse oduvek, tako da ovo definitivno nije prvi iskorak. :)

GTA V za PC je kasnio 6 meseci, GTA IV je kasnio 6 meseci, GTA:SA je kasnio 8 meseci, GTA III je kasnio 6 meseci...

U nekim slučajevima je to i zvanično bila plaćena vremenska ekskluziva, u nekim su shvatili da postoje ljudi koji će kupovati igru dva puta. Kako bilo, oni se ove prakse drže dve decenije.
 
Poslednja izmena:
Cini mi se da nije bilo.... Keanu bez brade i jos sa ovom "kapom", ko drugi covek...

 
Da li ce Cyberpunk 2077 imati "smart delivery" opciju za PC ako se igra poseduje na PS4? Kao u slučaju Witcher 3 što je bilo.

Sent from my Redmi Note 7 using Tapatalk
 
Nazad
Vrh Dno