Šta je novo?

VHS na DVD

Status
Zatvorena za pisanje odgovora.

maxx79

Banned
Banovan
Učlanjen(a)
15.04.2008
Poruke
810
Poena
170
zanima me ova tematika oko prebacivanja VHS originalne kasete (muzicki spotovi PGP-RTB) na DVD....kaseta ima oko 45 munuta sadrzaja....

e sad,kako dobiti NAJBOLJI moguci kvalitet na DVD-u?...(npr kao sto je taj originalni VHS na TV-u)...........znaci,ne mora to da bude DVD format sa njegovom rezolucijom,neka bude i HD ili full HD...(720p ili 1080p).........uopste da li je moguce dobiti HD rezoluciju i KVALITET sa VHS-?

inace,koju rezoluciju i bitrate ima originalni VHS?

predpostavljam da je o ovome pisano vec(ja nisam mogao da nadjem),pa ako treba neka se tema premesti na odgovarajuce mesto....

da jos napomenem,ne zanimaju me neka amaterska resenja,ja sam totalni laik sto se ovoga tice,pa ako treba obratio bih se i nekim profesionalcima,samo da kvalitet na DVD-u bude najbolji moguci......
 
pa da li bi onda VHS snimak mogao da ima rezoluciju i kvalitet HD videa?
 
Mozda ti ovo pomogne http://kako-da-uradim.blogspot.com/2010/02/kako-prebaciti-snimak-sa-vhs-na-dvd_13.html
Prebacivanjem VHS materijala u HD nista neces postici. Savetovao bih ti da se drzis DVD-a. Snimak ces ionako moci da gledas na bilo kom DVD plejeru, a ako imas Bluray plejer, skoro svaki ima opciju upscaling-a i moci ces to da gledas na 1080p (cak i dvd plejeri sa HDMI izlazom to rade), ali iz mog iskustva, babu ne mozes pretvoriti u devojku. :)
 
VHS rezolucija. Efektivna rezolucija je manja čak i od PAL DVD. Kao što su već rekli ostali, snimaj u PAL DVD.
 
pa da li bi onda VHS snimak mogao da ima rezoluciju i kvalitet HD videa?

Rezoluciju ne, kvalitet ne. Jedino mozes da dobijes kvalitetan snimak ako snimas u nekom programu koji moze nekompresovan (raw) materijal da snima pa ga ti posle kompresuj u mkv 576p x264, tako ces najmanje da izgubis na kvalitetu u odnosu na raw snimak a velicina ce biti min 10 puta manja.