Šta je novo?

The Witcher 3

Ma spisak jeste extra ali koliko Witcher 2 izuva za HW zahtevnoscu mogu da zamislim open world tip witchera :) Zmisli Skyrim u ovom enginu ... strasno :p Jedva cekam, jedna od mojih omiljenih igara ( vidi se i po avataru):smoke:

Poslednja izmena:
sjajan info za fanove skyrima i obliviona

za nas ostale i ne bas toliko :|

Lol, tako nekako...

Open world ili ne, meni najbitnija stvari su questovi, izgled sveta i kolko AI reaguje na to sto uradis.

Mada nek se mane lozenja tipa: "open world is 20% bigger than that of The Elder Scrolls V: Skyrim, and will take up to 40 minutes to cross on horseback."

Bolje da odrade kvalitetniji sadrzaj, nego da ga ima previse a praznog.

Open world ili ne, meni najbitnija stvari su questovi, izgled sveta i kolko AI reaguje na to sto uradis.

Mada nek se mane lozenja tipa: "open world is 20% bigger than that of The Elder Scrolls V: Skyrim, and will take up to 40 minutes to cross on horseback."

Bolje da odrade kvalitetniji sadrzaj, nego da ga ima previse a praznog.

To si u pravu... meni se posteno ne jase konj 40 minuta po livadama i brdima :D

Ko zna, možda i uspeju da ispune taj svet zanimljivim sadržajem.

Novi info o Witcher 3

- open world is 20% bigger than that of The Elder Scrolls V: Skyrim, and will take up to 40 minutes to cross on horseback.

- The story, like the world, is not divided into chapters or acts. The open world is enabled by a new streaming technology enabled by the new CDRED Engine 3.

- Protagonist Geralt has recovered all his memories, and probably as a result is not interested in fighting for a faction. Instead, he wanders the world slaying monsters and solving mysteries, as in the books

Edit: jos novih podataka

- The team felt it missed the huge freedom of open-world games like Skyrim
- Proper mounted combat still being tested
- Currently not a definite part of the game
- Horses will be in, though, since they’re important for navigation
- Ships float on the water in true physics interactions
- Team has doubled in size
- No chapters, acts, or any artificial break-points
- Geralt can seamlessly cross from one end of the world to the other thanks to REDengine 3
- No loading screens while traveling in the open world
- Can explore on foot, by horseback, and via boat
- Pursue yor long-lost love, play the game of empires on behalf of the northern kingdoms that still claim independence, and thwart the nefarious Wild Hunt
- Fast travel: instantly revisit any discovered location
- Director Konrad Tomaszkiewicz: “A huge goal is to keep the high quality o four quests, with all the cinematics and impressive events and moments.”
- Point of interest will always be in sight
- Players will be beckoned to explore dank caves, embattled villages, decaying ruins, etc.
- Over 100 hours of hand-scripted quests
- Quests: help villagers, engineer the succession of the Skellige kings, etc.
- Use monster hunting for adventure, incoming, and unique rewards
- There are mini-games based on the area of the world
- Ex: Skellige has knife-throwing
- Gain exclusive rewards from mini-games
- Don’t have to complete mini-games to proceed in the story
- Monsters, bandits, traders, animals, and more will attack anyone they deem hostile
- Enemies don’t scale to the player’s level
- Slaying monsters, fighting hostile humans in the different forms they come in, collecting items, leveling up are in the game
- World 40 times larger than the last game
- Three different aspects to narration
- Lowest level: free-form activities like monster hunting, crafting, individual standalone quests
- Second step: political situation and Nilfgaardian invasion is resolved through the core plotline of the major areas (Skellige, Novigrad, No Man’s Land)
- Each land has its own storyline
- Can abandon the storyline, but will have repercussions later
- Not doing a plotline is a choice the player has
- Main narrative: search for Geralt’s loved ones and conflict with the Wild Hunt
- Multiple branches of narratives that feed into each other
- Don’t have to do anything outside the main storyline to beat the game
- Could have help in a main-line encounter from an ally you gained in the Skellige archipelago if you’ve completed certain quests in certain ways
- Major events in the main storyline are “gates” for the state of the world
- Ex: village threatened by bandits might be abandoned after certain events if the player doesn’t help
- Weather effects are dynamically generated and fully modeled as real volumetric clouds rather than being simply painted on the skybox
- In contrast to the last game, Geralt encounters communities and individuals with monster-related problems that need solving
- There aren’t contract-like assignments this time
- Press the left trigger to turn on Geralt’s witcher senses
- Can glean information from a crime scene upon discovering it
- Within range of a scene of interest, the mechanic conveys clues to the player through the witcher muttering to himself and/or visual depictions of past events that represent Geralt’s reasoning
- Time of day and other conditions determine where monsters appear and their abilities
- Can strike critical areas in combat based on how much you learn about monster anatomy and tactics
- The team is deciding between using a handful of in-combat special moves for particular attacks and a slow-motion quick-time event style
- Monsters you defeat leave otherwise unobtainable alchemical and crafting ingrediants needed for making of unique items, potions, mutagens
- These allow Geralt to gain special powers and upgrades in the new mutation development tree
- These kills serve as the witcher’s primary method of income

Ovo je jako tesko odraditi kako treba. Tu treba ogroman tim i puno vremena.

Open world igra slicna New Vegasu da. Samo sto dalje od Skyrim sranja!

Sjajne novosti....
A ne razumem gde ste povukli pararelu sa Skyrimom..Samo su pomenuli da ce im svet biti veci od Skajrimovog koji je ogroman...

Sjajne novosti....
A ne razumem gde ste povukli pararelu sa Skyrimom..Samo su pomenuli da ce im svet biti veci od Skajrimovog koji je ogroman...

Taj ogromni svijet treba uciniti zanimljivim. U Skyrimu je zbog open world koncepta sve ostalo zrtvovano.

Pa valjda ta kombinacija openworlda i naracije je teska za kombinovanje, sa svim ostalim elementima pride, i novi engine, jos i borba ako bude vise arkadna nego li npr w1, mnooogo vremena i resursa za to treba, a sva ocekivanja posle ovakce najave idu u pravcu betesdinih hitova... Najverovatnije ce pucati i na nove konzole i kad se sve to pomesa, ne zna sta covek da pomisli :)

Pa valjda ta kombinacija openworlda i naracije je teska za kombinovanje, sa svim ostalim elementima pride, i novi engine, jos i borba ako bude vise arkadna nego li npr w1, mnooogo vremena i resursa za to treba, a sva ocekivanja posle ovakce najave idu u pravcu betesdinih hitova... Najverovatnije ce pucati i na nove konzole i kad se sve to pomesa, ne zna sta covek da pomisli :)
Pricu ne mogu zrtvovati ni da hoce,jer imaju neverovatno iscrpan lore koji im je ostavio Sapkovski u amanet..
Open-world Severna kraljevstva i Nilfgard..Ja tu vidim samo win-win...
E sad,sto se tice gameplaya,ta je tema otvorena..To stvarno ne znam kako ce ispasti na kraju..

slazem se za dzijem :) generalno volim open world igre, tipa gta :) ali koliko god voleo witchera, nece mi se ponoviti greska da uradim preorder kao sto sam za w2, ako bude bio ok, kupicu ga kada bude na nekoj akciji :)

the-witcher-inline.jpg
Da li je neko jos sem mene prepoznao osobu zdesna?

ilbr1Fi.jpgSWBJrve.jpgaDaSnsz.jpgDYAwPzw.jpg

Open world, jedva čekam :banana:

Uh Uh , odlicna vest ; )

Sto se mene tice ovo je meni uz Fifa World Cup 2014 najiscekivanija igra za narednu godinu ; )

Stvarno deluje obecavajuce , mada iskreno vise mi se svidja sistem ''chapter-a" kao u dvojci nego sistem otvorenog sveta , nekako mi je zgodnije za igranje...........ali dobro to je sad najmanje bitno.
Nego iskreno se nadam da ce u trojci biti malo vise "boss" borbi nego u dvojci ; )

E da ja nisam siguran bas da je ovo "next-gen", sudeci po slikama u vizuelnom smislu i ne izgleda nesto previse daleko od dvojke (mada je i dvojka zaista izgledala fenomenalno) i ne izgleda mi kao nesto sto ova jos uvek aktuelna generacija ne moze da pogura ali videcmo..........mozda igra izadje i za PS3/X360 i za "next-gen".

Kada se procitaju na tenane ciljevi tima...deluje malo nerealno pogotovo sto izlazi 2014 malo je to vremena da se napravi sve sto su oni naveli + deo tima ce raditi na Cyberpunk-u. Opet kazem nadam se da ce bar deo obecanja ispuniti za ozbiljnu pricu ne brinem vise se brinem za gameplay i ponasanje i disanje tog sveta koji je veci od Skyrim-a. Mislim da se konzolitis usunjao kod njih...videcemo sta ce na kraju biti sigurno nece biti promasaj godine :) Mala digresija ne zamerite moderatori.... Elem pitanje za sve ko je procitao 5 od 7 knjiga koje su se prevele. Ja sam prve dve slistio davno dok je izdavao (postojao) IPS ostale 3 od novog izdavaca (ne bih da reklamiram) su takodje procitane velikom brzinom i sa velikim uzvanjem :)

Poslednja izmena:
to mu je ona riba, ne Tris nego ona druga.

Jenefer ima crnu kosu, a osoba na slici (pod kapuljacom) ili ima plave, ili bele uvojke, ne vidim bas najbolje... Ako je ovo potonje, onda je definitivno Ciri.

Upravo mi je stigao mejl od CdProjectRED da im je ovo poslednja Witcher igra.

Svaka cast za slike ; )

Jako lepo izgleda ali samo daleko je ovo od "next-gen-a" , sudeci po slikama rekao bi da je grafika negde na nivou dvojke ili mozda tek za nijansu bolja , no sto se mene tice Ok i dvojka mi je izgledala zaista odlicno.

Iako ce trojka biti kraj triologije ja sam skoro ubedjen da to nece biti i poslednja igra o Witcher-u.
Mozda cemo kasnije dobiti neki "prequel" ili neki "spin-off" , samo mozda ne tako brzo.

Iako ce trojka biti kraj triologije ja sam skoro ubedjen da to nece biti i poslednja igra o Witcher-u.
Mozda cemo kasnije dobiti neki "prequel" ili neki "spin-off" , samo mozda ne tako brzo.

Mislim da nećemo. Ovo je quote iz email-a koji sam dobio od CD Project RED:

CD Projekt RED has officially announced the title of their next upcoming game: The Witcher 3: Wild Hunt (VIDEO). Further, they've announced that this, the ultimate game in the series, will also be the final Witcher game from the studio. The Witcher 3: Wild Hunt combines CD Projekt RED’s trademark decision-based storytelling flair with a living open world larger than any other in modern RPG history.

Nazad
Vrh Dno