Šta je novo?

Tomb Raider 2013

Ovde je multi prilicno bagovit...a i mogli su da porade na animacijama.

[YOUTUBE]l_uEPyZ_03Q[/YOUTUBE]

Uncharted 4: Among Tits :d

Poslednja izmena:
Mislim da ce ovo biti prosecna igra!AI je ovde toliko glup da je to za neverovati,levi klik dum,dum i napred,pa sve to ispocetka!

Jako dobro izgleda cak i za konzolu. Dizajn je izuzetan sa puno detalja, dinamicka animacija, full motion capture lica, napucavanje odlicno. Mada, vidi se da je lik nebrojeno puta igrao deonicu, pa sve izgleda previse smooth.

Ovo nije lik Lare i nema veze sa zivotom. Zasto nisu mehaniku iz keca i dvojke zadrzali sa novom grafikom. Zasto stalno komplikuju zivot. Ovo pre lici na rodjaku Sema Fishera nego na Laru. Ako je istina da nece moci da pliva, mogu da uzmu pistolj i da sami sebi pucaju u koleno. Pa to plivanje i oni vratolomni skokovi sa litica su bili zastitni znak prva dva TRa.

Camilla je uzasno iritantna(nemacki VA zvuci mnogo bolje).

Kada pomislim na Tomb Raider, pomislim na istrazivanje u tisini.
Toga ovde nema. Samo Uncharted Light, uz gomilu nepotrebnih "unapredjenja"(XP, skill tree, UI prompts na svakom koraku).

Ne znam kako vama, ali meni ovo izgleda smesno :)
http://youtu.be/__dcmnyWqDw?t=3m29s
http://youtu.be/__dcmnyWqDw?t=6m46s

Jos smesnije mi je sto developeri guraju "You'll want to protect her" pricu, a Lara za par minuta pobije par desetina protivnika.

Ako nista drugo, bar su scene umiranja dobro odradjenje
7081b8fac3047f14fc70751j14.gif

Poslednja izmena:
Scene umiranja su ala Ded Spejs. Meni ovde ubedljivo najvise smeta regenerativni health i to sto se igra od najave za pure survival zasnovan na ucenju pretvorila u kompletan 3rd person shooter sa sve experience poenima. Mada opet to nista ne mora da znaci da ce igra da bude losa...

Ovo nije lik Lare i nema veze sa zivotom. Zasto nisu mehaniku iz keca i dvojke zadrzali sa novom grafikom. Zasto stalno komplikuju zivot. Ovo pre lici na rodjaku Sema Fishera nego na Laru. Ako je istina da nece moci da pliva, mogu da uzmu pistolj i da sami sebi pucaju u koleno. Pa to plivanje i oni vratolomni skokovi sa litica su bili zastitni znak prva dva TRa.

Pa ti uzmi opet igraj prva dva dela, sta drugo da ti kazem. Nekome ne vredi ni 20 puta da se ponovi sta, kako i zasto.

Sto se combat-a i napucavanja tice i ja mislim da toga ima vise nego sto bi trebalo ali... to nije sve i jedino na cemu se igra zasniva.
Prosto to je najvise prikazano, rekli su da grobnice i platformske delove nece da prikazuju zbog spoilera i to je to. Naravno bice i toga.
Meni combat deluje jako zanimljivo, oni brutalni zavrsni udarci su odlicno odradjeni.

Poslednja izmena:
Pa ti uzmi opet igraj prva dva dela, sta drugo da ti kazem. Nekome ne vredi ni 20 puta da se ponovi sta, kako i zasto.

Sto se combat-a i napucavanja tice i ja mislim da toga ima vise nego sto bi trebalo ali... to nije sve i jedino na cemu se igra zasniva.
Prosto to je najvise prikazano, rekli su da grobnice i platformske delove nece da prikazuju zbog spoilera i to je to. Naravno bice i toga.
Meni combat deluje jako zanimljivo, oni brutalni zavrsni udarci su odlicno odradjeni.

Pre par dana sam zavrsio dvojku, po ko zna koji put i ponovo osmeh na licu. A da li cu doziveti ushicenje i imati osmeh na licu posle odigranog Splinter Raidera. Cisto sumnjam?!

Tomb Raider PC System Requirements Revealed!

We’ve been a bit quiet about the PC version of Tomb Raider the past few months, but it’s all been building up to sharing some anticipated news today.

The PC version of Tomb Raider has been developed in tandem between Crystal Dynamics and long-time partner Nixxes, and we’re proud to be continuing this tradition. The relationship has spanned over a dozen PC titles, and dates back fifteen years. The PC edition also has the benefits of an ongoing partnership with AMD, with Tomb Raider extensively optimized to include unique AMD tech that supports AMD HD3D, AMD Eyefinity for capable PCs, and more.

So here it is – the full list of PC enhancements and features for Tomb Raider, including minimum and recommended system requirements!

System Requirements

Minimum system requirements for PC

Windows XP Service Pack 3, Windows Vista,7,8 (32bit/64bit)
DirectX 9 graphics card with 512Mb Video RAM:*AMD Radeon HD 2600 XT, nVidia 8600
Dual core CPU: AMD Athlon64 X2*2.1 Ghz (4050+), Intel Core2 Duo 1.86 Ghz (E6300)
1GB Memory (2GB on Vista)*

Recommended system requirements for PC

Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM: AMD Radeon HD 4870, nVidia GTX 480
Quad core CPU: AMD Phenom II X2*565, Intel Core i5-750
4GB Memory*

PC Enhancements

General Features

Full integration with Steamworks to offer cloud storage for saves, multiplayer matchmaking, achievements, as well as automatic updates and new content.
Support for Steam Big Picture Mode.
Configurable mouse and keyboard support.
Gamepad support.*

High-end Graphics

Very high resolution textures with up to 16x the amount of data
Detail Tessellation to enhance the detail on many surfaces in the game
Higher quality shadows
High quality bokeh depth of field with near-blur
Tessellation algorithms used to smooth out geometry
Improved cloth, SSAO, quality wetness effects, and post-filter effects.
LOD quality is adjustable for better quality on higher-end machines.*

Low-End Graphics

Crystal cares about TR fans being able to run on older systems, unlike many other games they still support Windows XP.
A lot of scalability options to suit a range of machines.*

Chances are if you’re a PC buff, you’ve still got a handful of questions. In anticipation of some of the more common queries, we’ve tracked down the Director of Nixxes, Jurjen Katsman. Take a read through our Q&A below.

Q: Does Tomb Raider support Windows XP, Vista, 7, or 8?

“We felt it was important for all the Tomb Raider fans to be able to play the game, so we tried to keep our OS support as wide as possible. So unlike some other recent games we do still run on Windows XP as well as on Windows Vista, Windows 7, as well as Windows 8. We are not Windows 8 Certified, which is a Microsoft label they use on their store. However, we do test extensively on Windows 8 and are making sure Windows 8 users get a great game experience.”

Q: Is Tomb Raider a Steamworks title?

“Yes, Tomb Raider uses Steamworks for achievements, Steam Cloud save games, multiplayer match making, as well as leaderboards.”

Q: Will Tomb Raider support Steam offline mode?

“Yes, the game will definitely run in offline mode. However, you will obviously not be able to participate in multiplayer games in this mode.”

Q: If I purchase a boxed copy of Tomb Raider, does that mean I’ll still be able to play it using Steam?

“Every copy of Tomb Raider will integrate with Steam and use the Steamworks features; it does not matter where you bought it.”

Q: Will the game require the disc to be in the computer or is it able to directly download from Steam?

“Yes, when you buy the game in a store you will get a CD-Key for Steam. Just entering this code on your Steam account will allow you to download the game, so you do not necessarily need the disk. The disk is just there so you do not have to download all that data.”

Q: Will there be any DRM?

“We do not believe in strong anti-consumer DRM methods, so apart from the game using Steamworks and it having to be authenticated with your Steam account there is no additional DRM.”

Q: Does the game support 120 hertz?

“On hardware that supports this it certainly will. We do not restrict what refresh rate or frame-rate the game will run at, it will run at whatever frame-rate and refresh rate your hardware will be capable of performance wise.”

Q: What are your plans for widescreen in Tomb Raider?

“We support AMD Eyefinity as well as NVIDIA Surround to allow you to connect multiple screens and create very wide displays.”

If you’ve got additional questions, we’re planning a Q&A session on the Official Tomb Raider Forums on Monday, February 25 at 10:00 AM PST. We’re also aiming to have some stunning new PC screens next week!

Recommenden gpu hd 4870/ gtx 480 imali tu logike? Po ovom igra je puno bolje optimizovana za amd..

DX11 i tesalacija a recommended 4870....bitch please

DX11 i tesalacija a recommended 4870....bitch please

Pa nije ni cudo, slicni (ako ne i isti) engine kao za Deus Ex: HR, - Modified Crystal Engine
koji nije bio baš sjajno optimizovan, kontam da su ovde naklemili od efekata šta su mogli, digli rezoluciju textura i nadam se napravili modele sa boljom animacijom (nisam baš gledao klipove).

Nije ni čudo onda što je takva preporučena konfiguracija, ako će biti optimizovano, radićo ovo solidno na svakoj mašini.

PS: I DE:HR ima u opcijama DX11 i tesalaciju, tesalacija je već matora tehnologija ,jedino ispod haube se poboljšavala.

Poslednja izmena:
Update:

Recommended system requirements for PC
Windows Vista, Windows 7 or Windows 8
DirectX 11 graphics card with 1GB Video RAM: AMD Radeon HD 5870 nVidia GTX 480
Quad core CPU: AMD Phenom II X2 955, Intel Core i5-750
4GB Memory

GamesMaster: 90%!

..."but the final third, with its spectacular bombast only relenting for some great stop-and-think puzzles, blew us away. The 10-15 hour long story draws to a memorably epic conclusion and it takes around 20 hours to fully explore the entire island, something we instantly turned around to do. Sitting back exhausted we were left with just one question dribbling forth from our gaping jaws. How on earth are they going to top this in the sequel? Because of one thing there can be no doubt. Lara is back."

"Lara doesn't disappoint, while Yamati proves one of the most memorable playgrounds in gaming."

Izgleda da igra obećava. Ali i dalje sam malo skeptičan. Magazin koji prvi dobije igru i da ovako veliku ocenu i reči hvale. Ima mesta za sumnju. Mada lično bih voleo da Tomb Raider doživi dostojan reboot.

dalo se ovako nesto ocekivati. Igra i ovako izgleda odlicno, a na pc-u sa svim eye candy dodacima izgledace fenomenalno.

Bas tako, ocigledno je bilo po prvim trejlerima da mirise na dobro...od ovoga ocekujem bas puno...nece to liciti na stari arkadni TR...ovo je potpuno nova igra po svemu.

Igra se već pojavila za kutiju. I posle kažu da im je problem piraterija na PC-u.

ove godine jedino TR donosi nesto novo iako je nastavak poznate fransize...od drugih ocekivanih igara, kriza, bioshok, dead space...zna se sta da se ocekuje, pitanje je bilo da li ce napraviti dobro ili ce ispasti losije...za sada centralni dogadjaj u gamingu za mene ove godine bas zbog toga sto donosi konceptualno neki novi gameplay udenut u postojecu fransizu...Hmmm Lara :d...mada lici da ce biti manje seksi nego u prethodnom delu gde se kamere mogla naci pod neverovatnim uglovima...:d

Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno