Šta je novo?

USB HDD: FAT32 u NTFS ?

takinada

Znamenit
Učlanjen(a)
Poena
Jel postoji varijanta da se konvertuje file sistem USB HDD-a a da podaci ostanu netaknuti ? Probao sam sa Acronis-om, Paragono-om, Partition magic-om i ništa (Izgleda da svi oni vrše konverzije samo za HDD-ove vezane direktno na ploču). Ako nema načina sledi backup pa format. Prvo sam punio HDD podacima sve dok nisam probao DVD DL image i HD filmiće i dobio info DISC IS FULL. :wave::wave::wave:

How to convert a FAT volume or a FAT32 volume to NTFS
Note Although the chance of corruption or data loss during the conversion is minimal, we recommend that you perform a backup of the data on the volume that you want to convert before you start the conversion.

To convert an existing FAT or FAT32 volume to NTFS, follow these steps:

1. Click Start, point to All Programs, point to Accessories, and then click Command Prompt.
2. At the command prompt, type the following, where drive letter is the drive that you want to convert:
convert drive letter: /fs:ntfs
For example, type the following command to convert drive E to NTFS:
convert e: /fs:ntfs
Note If the operating system is on the drive that you are converting, you will be prompted to schedule the task when you restart the computer because the conversion cannot be completed while the operating system is running. When you are prompted, click YES.
3. When you receive the following message at the command prompt, type the volume label of the drive that you are converting, and then press ENTER:
The type of the file system is FAT.
Enter the current volume label for drive drive letter
4. When the conversion to NTFS is complete, you receive the following message at the command prompt:
Conversion complete
5. Quit the command prompt.
izvoli :D

Ali ipak obrati pažnju na ovo:

Note Although the chance of corruption or data loss during the conversion is minimal, we recommend that you perform a backup of the data on the volume that you want to convert before you start the conversion.

Do sada sam uradio konverziju 5-6 USB diskova na ovaj gore opisani način i nikada nikakvih problema nije bilo.

Poslednja izmena:
takodje... naravno uradi prvo chkdsk /f za svaki slucaj

Nakon učukavanja u CMD convert j: /fs:ntfs dobio sam poruku: CONVERT is not avaliable for RAW drives.
krastavac ne razumem ... Kad sam pazario USB HDD (gumirani Transcend StoreJet) samo sam prebacivao podatke bez ikakvog formatiranja. Na properties piše da je FAT32 ... Zbun ...

a chkdsk /f?

nista... evo guglam i izgleda da jedino mozes da probas da ga formatiras u NTFS.

mada sam procitao kada je NTFS, ako se ne Eject-uje, zna da se izgube fajlovi, dok sa FAT32 su manje sanse.

Nešto mi je teško u to da poverujem. NTFS je generalno manje sklon greškama od FAT32.

pa stvar je kada ga bez pripreme otkacis sa USBa, pa moze da se "zezne" fajl tabela.
mrzi me da jurim opet clanak, proveri na google pa me ispravi ako gresim.

Pozdrav ljudi, ja imam kontra problem. Da li neko zna kako na neki lakši način, da eksterni hdd prebacim sa NTFS u FAT 32?

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

Samo format !!!

Ne može ne da windows 10 standardno da izabereš fat 32.

Kako bre ne može, radim to stalno
format usb1.JPG

Radi na usb memorijama do 32gb preko toga nemaš opciju fat 32. Totalno glupo ali na žalost tako je.

Poslednja izmena:
Nazad
Vrh Dno