Šta je novo?

Sav Taj GPS - Koji izabrati

mandza

Slavan
Učlanjen(a)
05.12.2006
Poruke
15
Poena
304
Pozdrav svima,

Buduci da sam apsolutni pocetnik po pitanju GPS, a planiram da kupim jedan uredjaj, odmah da kazem i da bih dao od 300 - 400 EUR..sta mi mozete preporuciti..

Dosta sam vec pregledao tema na ovom forumu, sad ono za sta bi ga ja najvise koristio je sledece...

Buduci da mi je posao takav da sam stalno na putu ( Bosna - Beograd), konkretno u ovom slucaju da mi pokrije te regije..

Naravno, prevashodno u buducnosti skorijoj trebace mi i kompletna mapa Srbije, a kad krenu Zimovanja ( Italia, Francuska, Austria) i Letovanja ( Grcka)

Koliko sam uspeo da vidim, da su najzastupljenija dva proizvodjaca, Garmin i Mitac...
Da li to znaci da bih trebao neki od njihovih modela da uzmem..

I da , na kraju, buduci da sam i pre kupovine GPS, razmisljao da uzmem za auto uredjaj ( bluetooth( - kako bih mogao nesmetano da pricam u automobilu, video sam da neki GPS mogu to omoguciti pa mi se onda vise ispplati da uzmem jedan takav GPS, a da ne uzimam i jedno i drugo..

Nestrpljiv sam sa Vasim preporukama...

Hvala....
 
Koji ti je taj Mitac?

Regiju Srbije i Bosne, od svih svetskih proizvođača pokrivaju samo Garmin i nav nGo.

Garmin valja svoje uređaje a moguće je i samo softver instalisati na druge platforme (vidi ovde na koje: https://buy.garmin.com/shop/store/downloadsUpdates.jsp?product=010-11034-00&cID=138&pID=11413 )

Ovaj drugi se vrti na svim ostalim fabričkim uređajima koji se prodaju kod nas a nisu Garmin. Znači sve ovo po radnjama u Srbiji je sa nGo navigacionim softverom ako već nije Garmin uređaj. Taj drugi se vrti na Win Mobile platformi. Detalji: http://www.navngo.com/pages/global/eng/igo_8_description

Koji ima bolje urađene mape, neće se korisnici nikada dogovoriti. K'o priča Intel vs AMD. Svako tvrdi da je ovo njegovo bolje. Ja sam sa Garminom prešao par 'iljada km po Evropi i dovoljno je dobar. A mogao bi biti bolji. Drugu platformu nisam probao.