Šta je novo?

e6300 na Asus p5b deluxe

oleg

Slavan
Učlanjen(a)
04.10.2004
Poruke
137
Poena
319
nisam nasao nista slicno, moze li neka pomoc? koliko moze maksimalno sa standardnim kulerom (ili sa nekim do 20-30€)...
 
Pa zavisi od primerka procesora...trebalo bi 3-3.3Ghz
 
evo meni, na Asus P5B-E, zbog ogranicenja voltaze memorije radi na 450*7, 24/7, na def voltazi...
inace, voltaza memorije na ovoj ploci ide do 2.1V a meni treba 2.2V da bih dobacio DDR1000 i 500MHz FSB-a
 
ima li neko uputstvo ili savet za podesavanja?
 
OK, hvala
nasao sam i ranije ovu temu, ali sam mislio da postoje neki konkretniji saveti za moj proc.i plocu jer sam totalni laik na ovom polju pa nisam bas zeleo da eksperimentisem i sprzim procesor.
 
nisam nasao nista slicno, moze li neka pomoc? koliko moze maksimalno sa standardnim kulerom (ili sa nekim do 20-30€)...
OK, hvala
nasao sam i ranije ovu temu, ali sam mislio da postoje neki konkretniji saveti za moj proc.i plocu jer sam totalni laik na ovom polju pa nisam bas zeleo da eksperimentisem i sprzim procesor.
Pitaj konkretno sta te zanima.

http://valid.x86-secret.com/show_oc.php?id=180106
http://www.benchmark.co.yu/forum/showpost.php?p=1071319&postcount=18
 

Prilozi

  • 0003.JPG
    0003.JPG
    195 KB · Pregleda: 92
HVALA,
izvinjavam se zbog nesporazuma.
probacu veceras.

poz...
 
e sad,
da ne postavljam bas preteranio glupa pitanja, malo vise sam googlao pa sam probao sledece:
uradio sam update BIOS-a na v.1226, ali i dalje nisam uspe da nateram FSB preko 300. digao sam napon na 1.4 V ali nista. memorija nece da radi stabilno na 800 i ako joj dignem napon na 2.0V. ono sto nisam uspeo je da pronadjem gde da podesim latenciju memorije. do sada sam uspeo najvise da nateram da cpu da radi na 2.17Mhz. radio sam jos kojekakva druga podesavanja po savetima sa raznih foruma ali je rezultat uglavnom bio crni ekran pri bootovanju.

OK, googlam i dalje, ali bi neko skracivanje muka (osim :smash:) dobro doslo...

poz.
 
Advanced Menu