Šta je novo?

Kako namestiti refresh rate u novim nv driverima?

ExR

Slavan
Učlanjen(a)
Poena
Kako? Onaj reg(coolbits) nece da otvori ono sto treba. Probao sam rivatuner ali sam se nesto slabo snasao. Moze neka pomoc?
Mashina iz potpisa.
TNX

Ne kontam? Mislis da ti zakljuca RefreshRate u odredjenoj rezoluciji... Toga u novijim drajverima nema... Ali postoji jedno mnogo lepo programce... RefreshLock (Pogledaj Attach)

Poslednja izmena:
To je ono sto sam trazio. Hvala.:wave:

Ako ti nije strano da cackas registry moze i bez programcica, tacnije ova izmena ti prebacuje na stari control panel, a na njega primenis coolbits (a mozda moze i step2 mada nisam probao) i imas opciju za refresh override.
http://www.widescreengamingforum.co...p=105946&sid=5ccca51c98c1fe641d9a35ad517ef9b5 ovo ti je link gde pise stosta a tebi treba step1 gde pise :
"It's possible to still use the old Control Panel with a little registry tweak. Open regedit and go to...

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIACorporation\Glob al\NvCplApi\Policies and edit the ContextUIPolicy DWORD value.

The values are:

1 For the old Control Panel
2 For the new Control Panel
3 To use both Control Panels"
znaci tu stavis 1 i imas stari panel, e sad ja sam posle toga stavio coolbits a mozes da probas i step 2 da ti se pojavi opcija za lock:
"For the refresh rate override settings (which only seem to appear in the old control panel) we need to again open regedit and go to…

Browse to path "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak".
Create new DWORD "NvCplDisableRefreshRatePage", value 0 (in hexadecimal).

Now we have our old control panel equipped with the refresh rate override."

Ako ti nije strano da cackas registry moze i bez programcica, tacnije ova izmena ti prebacuje na stari control panel, a na njega primenis coolbits (a mozda moze i step2 mada nisam probao) i imas opciju za refresh override.
http://www.widescreengamingforum.co...p=105946&sid=5ccca51c98c1fe641d9a35ad517ef9b5 ovo ti je link gde pise stosta a tebi treba step1 gde pise :
"It's possible to still use the old Control Panel with a little registry tweak. Open regedit and go to...

HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIACorporation\Glob al\NvCplApi\Policies and edit the ContextUIPolicy DWORD value.

The values are:

1 For the old Control Panel
2 For the new Control Panel
3 To use both Control Panels"
znaci tu stavis 1 i imas stari panel, e sad ja sam posle toga stavio coolbits a mozes da probas i step 2 da ti se pojavi opcija za lock:
"For the refresh rate override settings (which only seem to appear in the old control panel) we need to again open regedit and go to…

Browse to path "HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\NVIDIA Corporation\Global\NVTweak".
Create new DWORD "NvCplDisableRefreshRatePage", value 0 (in hexadecimal).

Now we have our old control panel equipped with the refresh rate override."

Odlicno. Evo sada sam odradio i radi kako treba. Dobar je programcic koji okacio CooLa a ovo je bas po starom. Neznam ni cemu sluzi onaj novi izgled control panela.
Tnx

Nazad
Vrh Dno